Cover

Prolog


Storm se nervozno setala po svojoj sobi.neznajuci kako da kaze Loganu stvar koju je bilo nemoguce kriti vise.Mozda se i nebi ljutio da mu je rekla na vreme,ali vec je proslo tri meseca kako to drzi u sebi tako da ce biti vrlo tesko,ali mu je ipak morala reci ,pa sta se desi, nek se desi.
Bas u tom trenutku zacu se kratko kucanje na vratima.Dobro je znala da je to njen muz,Logan.
Rat se vodio pre pet godina izmedju ljudi i mutanta.Posle bezvrednih bitaka i besprotebnog prolivanja krvi sklopili su mir koji je trajao vec pet godina,a i dalje zive u miru.Tada su ona i Logan odlucili da nastave sa vodjenjem Egzavijerove skole za mutante.Tada je i shvatila da je jos odavno zaljubljena u njega,sto je i on shvatio.Zato su se i uzeli i vencali.
''Udji Logane''progovori drhtavim glasom,trudeci se da nezvuci nervozno i pomalo preplaseno.
''U cemu je problem Storm?Sta to imas da mi priznas?''bio je je direktan usavsi strogog pogleda i prekrstenih ruku odavajuci utisak strogoce.
Vec neko vreme Logan je osetio da se nesto cudno desava sa Storm samo sto nije mogao da provali sta je tacno u pitanju.A to ga je samo jos vise nerviralo i mucilo ,svakim danom.Ovaj put je nece pustiti dok mu sve neprizna makar silom morao da izvlaci istinu iz nje,sto nece nimalo biti tako lako.
Storm je izgledala nervozno ,neznajuci kako da pocne ,kako da to iznese,a videla je da je Logan sve vise nestrpljiviji.Morala je da mu prizna sto pre da nebi haos nastao.A to nebi bilo dobro ni za nju a ni za akademiju,mada ni za njega.
''Za ime sveta Storm progovori vise sta je u pitanju.''zareza besno stiskajuci dlanove trudeci se da mu adamantijumske kandze neizlete.
''Ja sam...trudna,Logane!''nekako promrmlja tiho''Cekam dete ,tvoje i moje...vec tri meseca''
Logan ju je zabezeknuto posmatrao,nemogavsi da veruje u ono sto je cuo.Mislio je da mutanti nemogu imati dece.Pa kako li se onda ovo desilo za ime sveta.
''Kako...?''nije znao sta jos da kaze od zaprepascenja.
''Neznam ni sama.Zaprepascena sam isto koliko i ti sti si.''sedne naveliki krevet nemogavsi da stoji vise na nogama.Osecala se lose,umorno i fizicki i psihicki,a i osamuceno.Logan joj pridje polako sedne pored nje i nezno je zgrli.Bio je srecan sto ce imati bebu ,ali i zabrinut i za Storm ,a i za to dete koje se nalazi u njoj.
''Nebrini se duso,izboricemo se nekako sa tim.''proba da utesi i nju i sebe''Uz puno nade i malo srece sve ce na kraju izaci na dobro.Sigurno ce biti lep na tebe i pametan i snazan na mene"natera je da se osmehnu.Obozavao je njen predivni topao i nezan osmeh.
"Sigurno"rece smeseci se i poljubi ga.


poglavlje 1


Doktorski tim za porodjaje vodili su Storm koja je lezala na bolnickim kolicima i previjala se od trudova na porodjaj.Tek je bila u sedmom mesecu trudnose a trudovi i kontrakcije su vec poceli.Vodenjak joj je pukao pre oko pola sata dok je drzala predavanje novim mutantima,tek pristiglim na akademiju.
Za to vreme Logan je sedeo na terasi i posmatrao mutante koji su se zezali u dvoristu,vodeci racuna da se nesporckaju i nenaprave neki nered.Utom uleti mlada ucenica Miko koja je vec cetiri godine na akademiji.Video je da je zadihana i da jepoprilicno zurila da ga nadje,sto znaci da se nesto dogodilo.
''Sta bi Miko ,sta se desilo?"upita je dok je ona dolazila do daha.
"Profesore Logan,vasa zena Storm..."
"Sta jo se desilo?"poskoci uplaseno
"Nista joj se nije desilo,nego se poradja.Vec je u ordinaciji,doktori je poradjaju,pa sam pozurila da vas pronadjem i obavestim vas!"rece vec povrativsi dah polako.
"Hvala ti Miko.Odmori se malo"rece i potrca,ali se zaustavi kod vrata i ponovo se okrete ka Miko"I molim te pripazi na onu bandu napolju"zaduzije ,nasta ona samo klimnu glavom razumejuci svoj zadatak
"Nebrinite profo"rece posle cega Logan potrca kao lud ka Storm i ordinaciji gde se porajda.
Imao je potuno poverenja u Miko da ce odrzavati mir dok on pazi na Storm.Njena sposobnost je bila kontrolisanje plave svete vatre.Plava vatra je inace bila sklop cetiri elemenata,vatre,vode vazduha i duha.Ta vtra bese desetostruko snaznija od bilo kog drugog elementa.Cak ni voda je nije mogla ugasiti,a ni led zalediti,kao sto su mogli obicnu vatru.
Logan je za to vreme vec stigao do ordinacije,ali su ga Zver i Rog zaustavili."Moras da pustis da to na miru odrade Logane.Znam da ti je tesko ,ali moras da budes strpljiv"pokusa Zver da ga umiri i natera ga da sedne.
Za to vreme lekari su se mucili da porode Storm kao sto se i ona sama mucila da iznese bebu bezbedno i zivu na svet.Nimalo im nije bilo lako da porode dete skoro dva meseca pre odredjenog vremena,a pogotovo detekoje je mutant kao i njegova majka sto je.Mucila se,naprezala i borila za svoje dete.Iznenada pomisli na Logana kada oseti njegon nezan i topao dodir ruke koja stisne njenu.
"Tu sam ljubavi.Bicu uz tebe i uz nase dete".Nezno joj je saputao sto joj je davalo snage da izdrzi do kraja.
Iznenada doktorka progovori"Samo jos jednom Storm i sve je gotovo.Glava je vec tu.Ajmo duso jos samo jos jednom!"
Storm se jos jednom napregnu uz vrisak,a zatim se zacu bebin plac koja se nalazila u babicinim rukama.Storm se napokon opusti i uhvati pogledom malu bebu.Bese predivna,sitna i sto je najvaznija sasvim normalna kao i bilo koja druga ljudska beba.I ona i Logan su sesmeskali presrecni sto je sa bebom sve u redu.Babica makazama presece vrpcu obrisa je uvije je i predade je majci.
"Musko je!"prosaputa uz osmeh.
Logan je sa cudom posmatrao svog maleckog sincica.Bese tako mali i sladak u majcinom narucju.Kao sto je i predpostavljao licio je na majku,cak je imao i njenu belu kosu sa par crnih pramenova sto je savrseno izgledalo na njemu .
"Presladak je.I lici na tebe kao sto sam i rekao da ce"nezno ga pomilova po glavici poljubivsi zenu."Na tebi je da mu das ime ljubavi."prosaputa Logan posto su se dogovorili da je ona ta koja cemu dati ime.
"Neka bude Dzon!"sapnu ,vec pomalo umorna od porodjaja.
"Savrseno mu pristaje "slozi se sa njom .Babica uzme bebu i odnese je da se odmori,a majku prebacise u bolnicku sobu da se naspava i odmori kao i njeno dete,dok je Logan ostao da sedi pored nje.Zver i Rog su bili zaduzeni da vode racuna o skoli i sami radosni sto je Storm dobila musko dete.

poglavlje 2 Nevolje u najavi


Noc bese vedra i topla,a nebo prepunozvevda dok je pun mesec svetleo skoro poput sunca.Logan,Zver,Rog i Storm su sedeli napolju kod fontane uzivajuci u tihoj ,mirisnoj noci,dok je mali petogodisnji Dzon ,Loganov i Stormin sin vec odavno spavao u svojoj sobi.Bio je predivno malo dete.Imao je poduzu kosu ,ravnu koja je padala malo preko ramena.Bese bela kao sneg ista kao i Stormina ali sa par crnih pramenova sa desne strane koji su padali blago preko lica do malo preko brade i ociju.
Posto je rodjen kao mutant posedovao je iste sposobnosti kao i Logan ali i Storm.Sa tri godine kosti su sami od sebe postali kao i kod Logana od adamantijuma sa kandzama istim kao u oca.Ali posedovao je i majcinu sposobnost da upravlja olujom i vremenom,kisom,snegom i ledom.Posedovao je i regeneraciju i nije mogao da se razboli kao i sam Logan.
Kada su to saznaliu sastali su se sa sinom kod njega u sobi i krenuli su da mu objasnjavaju sta je u stvari on.Storm mu je detaljno objasnila sta su i kosu u stvari mutanti,celu njihovu istoriju kao i njen ,a i Loganov zivot do detalja.Objasnila mu je kakve su njegove sposobnosto ,kako da ih koristi i da zivi sa tim,kao i sa ljudima.Na njihovo iznenadjenje mali Dzon je sve savrseno prihvatio bez nekog straha i bojazni.Njegova reakcija bila je "Vau bas strava!"sto ju je slatko nasmejalo .Ona i Logan su strahovali kako ce on prihvatiti te sposobnosti i tu razlicitost od drugih ljudi koji su i dalje i pored mira tesko prihvatali mutante,a ipak je sve proslo savrseno u redu.
Svo cetvoro je treniralo sa njim da nauci da kontrolise sposobnosti da nebi slucajno izgubio kontrolu nad mocima koje poseduje.Na svu srecu kontrola mu je savrseno isla od ruke,a i bio je neverovatno pametan brzo je ucio i vec sa pet godina je naucio da tecno pise ,cita i govori.A i odlicno se slagao sa ostalom decom i stanovnocima na akademiji.
"Neverovatno koliko je Dzon talentovan i pametan"rece Zver odusevljeno.
"Za razliku od njegovog oca iz mljadjih dana"ubode Storm svog muza koji joj uputi rezeci osmeh
"Ko mi kaze"promrmlja
"Kakva je situvacija sa napadima na ljude u gradu?"promeni temu Rog pomalo zabrinuta zbog nemira.Samo im je jos hvalilo da se mir unisti i da rat ponovo pocne.
"Ljudi su vec na ivici strpljenja.Ako ubrzo nesto neuradimo moze rat i nemiri ponovo da se vrate.A to nam je sada najmanje potrebno"rece Zver.Kada je isao da se sastane sa precednikom svim silama je pokusao da ga umiri i da ga ubedi da ce nekako resiti taj problem sa napadima mutanatya koji behu protiv ljudi.
"Nevredi sad raspravljati o tome.Vec smo svi umorni i pospani .Videcemo ujutru sta cemo"predlozi Storm i sama vec mrtva umorna i pospana.Jedva da je mogla i da gleda na oci.
"Mislim da je u pravu "rece Rog zevnusi i ustade sto ucinise i ostali krenuvsi ka svojim sobama da se dobro naspavaju

poglavlje 3 Uljez


Zvono sa telefona probudi Dzona.Nekako uspe da protegne ruku i da iskljuci alarm,i dalje pospan siroko zevajuci.Pogleda na sat na zidu i vide da je osam ujutru.Obaveze samo sto nisu pocele.Predavanja, koji behu vecina dosadnih ali ih je nekako trpeo.Mada je par predavanja umelo da bude i zanimljivo ali i to je bila retkost.
Uz malo muke natera sebe da sedne,protrlja pospane oci i posle par sekundi ustade i ode do wc-a da se dobro umije da bi dosao sebi istusira se i opere zube posto je doruckovao sendvic i jogurt i ostavio tacnu na stocic.Ode do ormara i odabra crne farmerke,crnu majcu ,kratkih rukava i belu kosulju ostavivsi je otkopcanu opustenih sirokih rukava i uuti se ka prvoj ucionici sa sveskom i olovkom
Prvi cas mu bese Istorija koju je predavao Mardok postariji mutant,pomalo stroziji ali ipak koliko toliko podnosljiv.Njegova sposobnost bese pomeranje stvari rukama.Kao neka vrsta telepatije,ali kako je stario tako je i njegova sposobnost pocela da slabi ali se ipak matori profesor nije dao.
Stigao je na cas samo dva minuta pre profesora.Dok je seo i spremio se profesor je vec usao i poceo da se sprema za cas.
"Vidim da si stigao na vreme ovaj put Dzon.Cestitam"rece profesor zacudjen sto je Dzon stigao pre njega ,a to se retko desavalo predhodnih dana.Umeo je Dzon cesto da kasni na casove zasta su ga roditelji grdili.Mada majka bese ta koja ga je vise grdila u vezi kaznjena dok je otac bio blazi dok ga Storm ne napadne.
"Cuda se desavaju profesore"rece uz osmeh,nasta Mardok samo frknu uz blagi osmeh i cas zapoce.
Posto se sva predavanja za taj dan zavrsise ,sva mucna i dosadna jedan do drugog,Dzon ode uda se malo osami i proseta sumom koja je spadala u sastav ogromne akademije koju je davno otvorio doktor Egzavijer.
Suma bese bogata predivnim drvecem i zelenilom.Bese gusta,visokih drveca ,bogata cvecem i raznoraznim zivotinjama koja behu pitoma ,mada je umelo da bude i izuzetaka koji bi podivljali, ali postojali su sumari koji su vodili racuna o zivotinjama,a i o samoj sumi.Obozavao je taj mir,predivnu pesmu i opustajuci miris sume. Za njega je to bilo najbolje mesto za opustanje ,a i mir.Tu je mogao da pobegne od buke ,svadja,i kojecega sto bi ga mucilo ili mu smetalo.
Ali ovaj put nesto je izgledalo drugacije.Nekako pogresno.Osecao je neki nemir,neko zlo koje do sada nije osetio.Oprezno je pratio taj pogresni miris ,pratio je taj trag zla.Osecao je kao da ide pravo u zamku ,ali je ipak morao da nastavi.Nije imao vremena da upozori oca ili majku.Imao je deset godina i savrseno je savladao svoje sposobnosti ,a i nije vise toliko mali da nemoze da se izbori sa nevoljama.Kad tad se mora suociti sa borbom i teskom situvacijom.
Ucinilo mu se da je nesto primetio u daljini pa zato krenu ka tom mestu.Cim se malo priblizio primetio je nekoga da se krije iza jednog podebljeg drveca.To je bilo to zlo ,taj pogresni miris koji mu je zasmetao.Polako krenu prema njemu speman da isuka kandze ili da pusti moci oluje,ako zatreba i progovori rezecim ,grubim glasom.
"Izadji odatle.Vidim te!"upozori ga.
Ispred Dzona se pojavi mrsava osoba,razbarusene neuredne i masne kose,lica punih oziljaka nimalo lepo na pogled.I on je bio mutant,oseti Dzon.Mozda bi za ljude to zvucalo glupo,ali mutanti su mogli osetiti druge mutante.Iz ovoga je zlo zracilo poprilicno snazno i to mu je smetalo.
"Sta ti trazis ovde?Ikako si uopste i usao?" rezeci ga upita streljajuci ga pogledom
"To je moja mala tajna kako sam ovde usao klinac."tiho progovori promukli ruznjikav glas."Mada moram da priznam da za desetogodisnjeg klinca imas savsena cula i osecaj.Nije ni cudo sto su ti Logan i Storm otac i majka."prepresenose smeskao.
Dzona je na trenutak zaprepastilo kako to da ovaj stvor zna ko je on i ko su njegovi roditelji.Tamni ,crni oblaci vec su poceli da prekrivaju nebo iznad njih dvojice posto je bes rastao u Dzonu.Grom iznenada strahovito udari samo pola metara od uljeza koji nije ni odreagovao na udar.
"Sta trazis ovde?Necu ponavljati treci put,a necu ni promasiti!"besneo je sve vise dok su munje parale nebo a grmljavina odzvanjala akademijom.
"Uredu mladicu,nema potrebe da besnis."smireno progovori uljez pa nastavi"Ovde sam radi tebe ...Dzon!"prosaputa i nestade u trenu oka.Na mestu na kome je stajao nalazio se pesak.Dzon je tada shvatio sta je sposobnost tog uljeza.Mogao je da kontrolise pesak.
Nebo se vec ponovo razvedrilo ,a sunce je ponovo obasjalo akademiju.Utom se pojavise Logan ,Storm ,Rog i Zver koji dotrcase zaprepascenih lica.
"Sta se desilo?"upita ga majka preplaseno.
"Imamo uljeza u sumi!"tiho rece Dzon neskidajuci pogled sa peska,neprestajuci da misli na uljeza i na to kako je hladnokrvno odreagovao na udar groma koji je Dzon izveo. "Ovo ce biti veoma zanimljivo"

Impressum

Texte: All copyrights belong to Slobodan Vranjes and is prohibited to copy without permission.
Tag der Veröffentlichung: 27.06.2012

Alle Rechte vorbehalten

Nächste Seite
Seite 1 /