Cover

Leseprobe

ЧОМУ НЕ ВАРТО СТВОРЮВАТИ СІМ΄Ю З
НЕВІРУЮЧИМ ПАРТНЕРОМ

СПІЛЬНІСТЬ СВІТЛА І ТЕМРЯВИ

Мелоді Ґрін

На перший погляд, здається зайвим писати статтю на цю тему. Якщо людина щиро любить Бога, то просто неможливо, щоб вона мала бажання провести ціле життя з тим, хто Бога не любить. Але, на жаль, так не завжди стається. Майже кожного дня я отримую листи від жінок, які відчайдушно намагаються віддано служити Богові, але не можуть, бо їхні чоловіки люблять цей світ.

Цю статтю я в першу чергу адресую жінкам, оскільки будучи душеопікуном, я дійшла висновку, що цієї помилки вони припускаються частіше, ніж чоловіки. Хоча наведені тут принципи, можуть бути застосовані як жінками, так і чоловіками – молодими християнами, які розглядають можливість побачень та шлюбу з невіруючим партнером. Проте дана стаття не стосується тих, хто вже був одружений перед тим, як пізнав Христа.

Місіонерські побачення

Мені невідомо, хто придумав термін «місіонерські побачення», але я використовую його, бо він відображає саме те, що я маю на увазі. Уяви собі молоду дівчину, яка завзято трудиться для Бога і відправляється звіщати Євангелію загубленим душам корінного племені. Через деякий час її «обтяжують» особливі почуття до вродливого сина вождя цього племені. Він, начебто й цікавиться Богом, і тому дівчина проводить тепер з ним все більше часу, з надією привести його до Ісуса. А згодом, несподівано, до місіонерського товариства надходить лист, в якому дівчина повідомляє про те, що вона виходить заміж та більше не повернеться додому.

А чи покаявся її наречений? Фактично цього ще не сталось, проте дівчина-місіонерка твердо вірить, що ще не довго залишилось чекати. Тим часом, не тямлячи себе від щастя, вона готується переїхати до його куреня, повного всяких божків та ідолів, яким вона, звісно ж, не буде поклонятись, сповнена мрій про їхнє спільне світле майбутнє. Як ти особисто оцінюєш її шанси бути щасливою? А її «велику» любов до Господа? Хіба така поведінка не перечить тому, у що вона начебто так вірить?

Я не побоюсь стверджувати, що кожен шлюб починається з однієї простої зустрічі. Дуже багато християн обманюють самих себе, коли мова йде про побачення. На їхню думку, нема нічого страшного в тому, щоб просто зустрітись з невіруючим, не переходячи межі, де починаються «серйозні» стосунки: «Один–два рази прогулятись разом, не може зашкодити, можливо, він/вона ще й до Бога прийде через мене. Це ж лише веселощі і легкий флірт, і нічого більше. Подружнє життя я планую, зрозуміло ж, тільки з християнином. Але не встигають вони й оглянутися, як вже закохалися один в одного і тепер відчайдушно намагаються

Impressum

Tag der Veröffentlichung: 07.08.2018

Alle Rechte vorbehalten

Widmung:
На перший погляд, здається зайвим писати статтю на цю тему. Якщо людина щиро любить Бога, то просто неможливо, щоб вона мала бажання провести ціле життя з тим, хто Бога не любить. Але, на жаль, так не завжди стається. Майже кожного дня я отримую листи від жінок, які відчайдушно намагаються віддано служити Богові, але не можуть, бо їхні чоловіки люблять цей світ....

Nächste Seite
Seite 1 /