Cover

Tehnici de machiaj

Ebook realizat si oferit gratis de http://yve.ro

Tehnici de machiaj – yve.ro

 

Cuprins







Ingrijirea tenului


Este important sa ai grija de pielea ta, daca vrei sa arate mereu tanara si sanatoasa. Imbunatatind starea tenului vei obtine cel mai usor acest lucru. Urmeaza cateva sfaturi despre cum sa ai grija de pielea ta.


Hidrateaza. Cu siguranta ai auzit vorbindu-se despre aceasta etapa, dar poate nu cunosti importanta ei. Cu cat pielea ta ramane uscata mai mult timp, cu atat iti va fi mai greu sa ii imbunatatesti starea. Uscarea pielii duce la imbatranirea prematura, apar ridurile si se poate crapa. Trebuie sa folosesti zilnic un hidratant bun. De asemenea, trebuie sa bei multa apa si sa eviti consumul de alimente si bauturi care iti usuca pielea, cum sunt cafeaua, bauturile acidulate si chipsurile sarate. Hidratarea interioara este la fel de importanta ca si cea exterioara.


Stai departe de soare. Cu totii stim ca un bronz proaspat arata intotdeauna bine, dar este teribil pentru pielea ta. Poti arata bine astazi purtand un bronz, dar vei regreta 10 ani de aici incolo. Expunerea excesiva la soare iti usuca pielea si cauzeaza imbatranirea rapida.


Afla tipul pielii tale. Tipurile pielii difera de la om la om. Unii au pielea uscata, unii au tenul gras, iar altii au piele normala. Un mit spune sa iti speli pielea zilnic. Daca ai pielea uscata si o speli zilnic starea ei se va inrautati. Aceste persoane ar trebui sa-si spele fata doar de cateva ori pe saptamana. Daca ai tenul gras trebuie sa il speli zilnic. Daca tenul tau este normal, comporta-te normal. Este bine sa iti cunosti tipul de piele pentru a sti cum trebuie sa o ingrijesti mai bine.


Nu folosi produse bazate pe alcool. Nu ar trebui sa aplici niciodata pe fata produse cu continut de alcool. Acestea iti vor usca pielea. Inainte de a aplica ceva pe piele citeste ingredientele si asigura-te ca nu contin alcool.


In afara de scopurile cosmeticelor, exista numeroase motive pentru care trebuie sa ai grija de pielea ta. Problemele de piele nu sunt deloc placate. Sa ai o piele sanatoasa inseamna sa ai o imagine frumoasa.


Frumusetea naturala este cea mai usor abordabila si cea mai admirata de cei din jur, in special de barbati. Dar asta nu inseamna ca nu putem alege machiajul colorat, atata timp cat facem alegeri corecte si potrivite.













Cum pensezi sprancenele



Inainte de a incepe un machiaj trebuie sa stim sa ne ingrijim, de aceea este important sa cunoastem metodele necesare de pensare a sprancenelor. Invata cum trebuie sa dai forma corecta sprancenelor ca un adevarat profesionist.

Foloseste tehnica potrivita


1.Foloseste o penseta buna. Apeleaza la una curata si cu picioare fine. Daca este prea boanta sau mare, procesul va dura mai mult si va cauza durere. Trebuie sa te concentrezi asupra fiecarui fir de par si sa smulgi usor.

2.Netezeste pielea din jurul sprancenelor. Cand pielea este delicata, parul aluneca mai bine. Daca pielea este uscata pensatul va fi mai dureros.

Penseaza-te dupa ce ai facut dus. Apa calda iti lasa pielea hidratata.

Daca trebuie sa pensezi intr-o alta perioada din zi, spala fata cu apa calda si usuca. Poti de asemenea sa umezesti un material in apa fierbinte si apoi sa il asezi pe sprancene pentru 2 minute. Va deschide porii, facand procesul mai simplu.

Aplica lotiune pe sprancene pentru a le da delicatete si a le face mai usor de pensat.

3.Cauta directia de crestere a sprancenelor. In cele mai multe cazuri parul creste catre linia parului. In altele, acesta

Impressum

Verlag: BookRix GmbH & Co. KG

Tag der Veröffentlichung: 06.12.2013
ISBN: 978-3-7309-6740-9

Alle Rechte vorbehalten

Nächste Seite
Seite 1 /