Az Álmos Famulus
Tartalomjegyzék
Az álom
Bevezető………………………….
Replika…………………………...
Aposztrófia……………………….
Az álmok lovagjai……………….
Odisszea…………………………
Autognózis………………………
Modifikáció………………………
Coitus…………………………....
Afázia/Antiafázia………………..
Letargia az Á.P.SZ-el.…………...
Faluideál…………………………
Kommunikáció…………………..
Famulus………………………….
Gyermeki Pszichoanalízis……….
Gyermeki Futurisztika…………..
Kontrolláció……………………..
Thanato………………………….
Empátia………………………….
Szimpátia………………………..
A harmadik dimenzió…………...
Ismétlés-Repeat………………...
Lázálom-Kettő között!................
Igazság?!.....................................
A valóság
Barátunk……………………….
Hiszékenyek…………………...
Fizika………………………….
Matematika…………………....
Kémia…………………………
Fiziológia……………………...
Kollektív magánélete………….
Uralás!.......................................
Constellációs jelentésük………
Álom neurológia……………...
Álmok archívuma……………...
Utóirat………………………...
Kovács Benjámin
Az Álmos Famulus
Ajánlom a könyvet kedves barátaimnak, tanáraimnak, és a családomnak, de legfőképpen minden magyarországi főiskolának, ahol az álmokkal és azoknak pszichológiai jelentésükkel foglalkoznak!
Első rész:Álom
Az álom Bevezető. Mi az álom?Egyesek szerint fájdalom,borzalom,szörnyűség.
…Egy sztereotip marhaság…
(2006 novembere)
Mások szerint csodálatos, agyunk szüleményeiből keletkezett varázslat.
Nos mindegy, mindenki a saját igazát hiszi.
De egyvalami biztos. NEM VALÓSÁG.!?Hát valaki szerint az,valaki szerint csak képzelet. Nem tudom.
Még én sem aki már jó pár álmot megért.
Ám nincsen csodálatosabb, mint egy gyerek képzelet világa.
A dolog az univerzum áramlásán működik.
Az univerzum,és csakis az teszi lehetővé, hogy megéljük az álmokat.
Ha nem lenne univerzum,Tejút rendszer,és a földön kívül bolygók,akkor nem lenne álom sem. Vagyis ,csak az idézhet elő álmokat, akinek van képzelet világa.
Miért??
Nagyon egyszerű. Ott van mindannyiunk szívébe a világűr, mit csak kevesen láthattak életnagyságban.
A gyerekek mindig azt akarják, hogy ők is feljussanak a nagy teljesség közepébe.
Hiszen a világközepe mindig a gyerek, és ez így lesz örökkön örökké.
Az egyiptomi, kínai emberek az ókorban a csillagok segítségével vizsgálták a folyók áradását, és amit láttak, azt visszaálmodják a következő nap.
Van-e az álmoknak értelmük?
Hát… valaki szerint van, egyesek szerint nincs.
Vannak olyan álmok amikre nem emlékszünk,vannak olyanok amiket sosem felejtünk el.:Ez lehet jó és egyaránt rossz.
Az álmok pejoratívak és egyaránt nemkívánatosak.
Nos,gondoljunk bele ha minden álom jó lenne, unalmas lenne az álom és a képzeletvilágunk.
Ha mindegyik rossz lenne az ugyanúgy érvényes.
Az álmokban evidens kifejezés nem található.
Hiszen nem értjük őket.
Mire vágyunk?
Legyen egy álom axiomatikus,hogy ne legyen gondunk rá.
Egyelőre most ennyit az elementáris álmokról. Az álmot most körülírtam nagyon gyengén és "sztereotípikusan".
Most egy olyan világba kalauzolom önöket, ami félelmetes és vicces is egyaránt.
Replika.
„hülyeség”
“Álmos vagyok, és mégsem alhatom;
Ébren vagyok, és mégis álmodom.”
/ Petőfi Sándor/
Replika?Nem az inkább ez egy exkluzív kifejezése annak amit mondani fogok.
Az álmok nem reflektálnak semmi mást,csak az igazságot és a tévedést egyaránt.
A dolgoknak most a paralógiai részét nézzük.
Van egy kisgyerek,mondjuk, legyen 8 éves. Azt várja,hogy elaludjon és befogadja őt az álomképek világa,de itt a bökkenő.
Mi van ha a gyerek egy Algesiának mondható érzést kap?Meghal?Valószínűleg igen. Az Algesia orvostani szempontból egy olyan roham szerűség,ami hírtelen ijedtség hatására jön létre,egy sokk állapot,mely következtében elkezd vérezni az emberi fül belső része. Az álomban megjelenik a saját magunk embere.
Ez szörnyű,mire az anya felébreszti gyermekét, és vérző fülel találja az ágyában. Nagyon egyszerű:a rossz álmok. Beszéljünk csak erről egy kicsit.:
Vannak az életbe szörnyű események melyek gyerekkorunkban érnek minket.
Azt a traumát, azt a katarzist nem tudnánk leírni és elmondani szavakkal.
Csak belefolytjuk sírásba. Ezeket megálmodjuk,Nem is akárhogyan.
Lehet ,hogy az álom rosszindulatú,mint egy daganat. Az agyadban belémászik és onnantól véged. Az álom képes sokkal mikromániásabban visszaadni, mint az valaha is megtörtént. Replika?Nem!Az most nem!Ezt meglehet érteni.
A neuralgia(Neurokinetikus sokk,vagy hosszabb ideig elhúzódó betegség ami az idegrendszert támadja) súlyosan jelentkezik álom,balesetek,vagy idegesség esetén.
Ezek a dolgok valamennyinket megráznak.
Egy halott gyerek nem hiányzik az emberek vagy a család életében.
Az álmok nagyon is disszharmónikusak,még a jó álmok is. Egy jó álomban is van rossz .Lehet hogy nem tudjuk,de van. Nagyon is. Így hát ilyen katarzist senkinek se kívánjon az ember, mert lehet, hogy a mások vagy saját életével játszik.
Replika… Ennek a szónak nincs „ITT” értelme.
Aki ezt a szót kitalálta az nem gondolta végig mit is talál ki.
Az álom csupa olyan részt alkot saját maga dimenzióján belül ami replikus, vagyis nem érthető. Ezeket a részeket mint egy kriminalisztikus összekell raknunk és össze áll a kép.
Aposztrófia(personália)
“Pár ezer évvel ezelőtt egy kínai bölcs pillangóval álmodott. Miután felébredt, többé nem tudta eldönteni, ő álmodta-e a pillangót, vagy az álmodja őt.”
/ Vavyan Fable/
Aposztrofál valaki. De ki?Hát igen.
Vannak ilyenek. Mi is ez a szó?Egy olyas valakire gondolunk, aki nincs vagy távol van. Ez bűn?Nem ,csak magunknak,mert bennünk rejlik az Aposztrófia képessége. Hát igen ,bűn!Nem is akármilyen. Gondolunk egy személyt magunknak mondjuk legyen két szeme egy orra,haja,szája,de valamit kihagytunk?De mit?.Egy nyavalyás, ostoba, értelmetlen, fül miatt legyen az életünk pokol?Ne!De mégis kihagytuk a fület.
Egy álomban ha nincs tökéletes emberi alak akkor az álomból rémálom válik. Miért. Az álmok a maximalizmusra törekszenek. De szégyellem, nem tudok semmit sem mondani erről bővebben, csak annyit, hogy mindenre oda kell figyelnünk, ha alakot teremtünk.
Ha túl hosszú a keze és a lába vagy az orra, még ez is rémálom.
Nem tudunk róla, hogy megteremtettük a személyt de mégis megteremtettük. Ez egy fikció arra,hogy mi miért történik.
Sőt itt a legjobb. Még nevet is kapott.
Azt,hogy mit azt magunk döntjük el. Bár születésemkor se más se én nem rendelkezünk még önálló tudattal. Az kitalációm neve”király”.Vicces, de már születésemtől a birtokomban van. De erről most nem beszélek, hogy miért.
A legrosszabb álmokat gyerekkorunkba szerezzük.
Van olyan is hogy visszaálmodjuk vagy az aposztrofált személyt ,vagy magát az álmot. Fura,még orvosok sem tudják a választ,miért van nekünk kitalált személyünk. Talán mert ez egy újító gondolat tőlem,de egy biztos:Ne bízzunk bennük,mert gyakran ellenünk fordulnak.
Egy ilyen hasonlatot fogok a könyvben még leírni.
Tudniillik az”álmok lovagjai” a következő fejezet egy sorozat.
Három valakiről szól, amit megálmodtam és a mai napig visszaálmodom. Replika?IGEN, EZ REPLIKA!Van úgy,hogy a saját testvéred lesz a legnagyobb ellenséged….
Az álom lovagjai.
“Az álomképeket nem lehet kinyílt szemmel megölelni, s álmodni se lehet mindég; az életnek döcögős útja felráz. “
/Bolyai Farkas/
Mindannyian álmodunk. Az álomban egy bizonyos autokráciát érzünk mindannyian. Ez csak egyfajta fikció amit én mondok nem kell kézpénznek venni de ez is egy elmélet egy tézis.. Nézzük az elejétől.
Az álmainkban megjelennek, amik szeretnénk lenni és az is ami éppen nem-.
Lefeküdtem, és máris egy infernális univerzumban találtam magam. más néven álom. Az álmaim egy sorozatot dolgoznak fel Mint pl.: A születet feleségek ,Dr. House …stb. Ez annyit jelent mindig visszaálmodom ugyanazt egy halvány különbséggel. Szóval,az álmomban amit leírok oldalakon keresztül ominózus érzést kelt majd önökben. Tehát,három ember. Én, a testvérem,és egy gyermekkori barátom a nevét nem említem de ő jelentette a csapatfőnököt.
Mi hárman egy fantom képét jelentjük. Miért???Hamarosan megtudod. Kezdem is….A mi utcánkban kezdődött az egész(Ez egy álom)
Motor versenyeztünk,és aki nyert ő birtokolta az utcát.
Csak aki nem érti nem a testvéremmel vagy a barátommal,hanem egy bandafőnökkel. Ők is hárman voltak.
Egy ideális gondolat jutott eszembe, de kész mert a motorral elestem. (mikor mindenki azt hinné győzött az ellenfél, jól figyeljen)Igen, elestem hát aztán?
Akkor jutott birtokomba az a hatalom amit úgy hívnak :bioasztronautika,más néven repülés képesség. Tudtam repülni!
Minden álomban felhasználtam ezt a képességemet. Replika!
Már megint egy olyan paralógiáról beszélek ami meg sem történt.
Hülyének néznek?Megértem. Az vagyok. De megvan az intuícióm arra,hogy az legyek. Mi hárman olyan kalandokat értünk át egy álomban ,amit mások még csak „álmodni sem tudnának”. Nos. A digresszió vagy kaland nem is tudom hogy nevezzem… elkezdődőt!!!
Odisszea
“Minden egyszerűbb volna, ha ugyanabból az anyagból lennénk, mint az álmaink. “
/Palotai Boris/
Odisszea, vagyis kaland átérzés.
Sokan élünk át álmainkban kalandot. Én rengeteget éltem át ,ez olyan dolog amire nem mindig emlékszünk.
A következő történt:Visszatérve a motorbalesetre,…
Érzünk-e fájdalmat az álomban?Ez bizony most generálikus megfigyelése a dolognak. Érzünk ütődést, érzem, ha leütöm a kezem,vagy a testem bármely pontját,de tényleges jelentős fájdalmat az agy agyunk nem tud átadni.
Az álom arról szólt,hogy nem mondtam el ,hogy tudok repülni. Arra gondoltunk alakítunk egy brancsot. A szenthármasság ha mondhatom így. Egy demilitarizált zónát választottunk ki erre a célra. Mi úgy hívtuk “túloldal”.
Egy öreg házaspár élt ebben a zónában akiket ismert a csapat főnöke. Ez paralógiszikus kifejezés,hogy ismerte őket mert a valóságban halvány lila gőze sincs arról,hogy kik ők.
(Még nekem sincs,se az álomban se a valóságban.)
Az álmaimban ez az öreg házaspár segített nekünk a feladatok megoldásában.
Tökéletes perfekciót alkotott ez az álmomban.
Mi hárman feladatokat oldottunk meg,de ehhez a feladathoz az öreg házaspár férfi tagjához kellett fordulnunk.
Hiszen ki más segíthetett volna a fiúnak mint a férfi?
Nos,az első küldetésben elakartunk utazni a jövőbe,nos nem tudom miért de el akartunk utazni.
Butaság!Hiszen ez is a replika közé tartozik,hogy nem volt értelme az utazásnak, mégis elakartunk utazni.
Elektáns volt az, hogy ehhez feladatokat kellett megoldani.
Az öregnek volt a pincében időgépe,de kopott volt. Vagyis nem működött.
Ugye milyen kaotikus kifejezésmódokat használ az álom?
Hát persze!Egy időgép vagy működik vagy nem.
Középút nincs. Nézzük a teret:
Az a gnózis amit az álom helyként használ fel,megrendítően kaotikus.
Sőt szinte notorietás, , hiszen közismert, hogy sose az a szoba jelenik meg ami a valóságba hanem valakinek egy másik házban történő helyszínt mutat be,egy másik dimenzióba inferniónizmusban. Ez a pince nem az öregember pincéje volt,hanem a nagypapámé!Cserélődik másodpercenként tér és idő valamint a cselekmény is,és a feladat is…
Autognózis a helyszínben.
„ki a titkok birodalmába menekül a valóság elől, az gyakran az álmok világában ragad! „
/ Álom.net c. film
/
Egy reminiszcencia, vagy egy emlék segít az emberi gondolkozásban.
Bizony,vannak olyan emberek akinek eidetikus látásmódja van,vagyis emlékszik mindenre ,amit valaha látott részleteiben.
Sajnos az emberek 80 %-a nem rendelkezik ilyesfajta tehetséggel,képességgel.
Így ebben a dologban az álmok segítenek. Az álmainkban olyan autognózist ismerünk fel, amit a valóéletben ritkán.
Életünk nagy részét 7-20 évig tanulással töltjük.
20- életünk végéig munkával.(Általában)
Tehát nem tudunk minden egyes helyszínt megjegyezni.
Ezért ott vannak az álmok!Igen!Ők tudnak segíteni ilyen dolgokban.
Ha, van egy olyan helyszín, ami nagyon frekventált ,és nem emlékszünk már rá,
Hiszen van olyan ember, akinek olyan betegsége van amikor nem emlékszik semmire. Ez a betegség amnézia vagy Alzheimer-kór.Ez a betegség magába folytja az úgy mond áldozat agyát, és nem ereszti el. Ez azért van, mert az emberi lelkünk hajlamos elgyengülni,ebben a szituáción az agy sérült meg.
Tehát folytatva, amit elkezdtem, ha lenne olyan helyszín, amire nem emlékszünk, akkor ott vannak az álmok. Rájuk támaszkodhatunk.
Bár az álmokban olyan gnózist élünk át amit felhasználhat ellenünk. Az álmokban ez igaz,sajnos így van. Még ha nem is szeretnénk elkell fogadnunk.
Egy megtörténhetetlen apokalipszis méretű álom borzalmas következményekkel jár. Tudniillik az álomban „perszonalizált” személy az agyadba belebújik és kiszedi a régi emlékeket,amik természetesen rossz emlékekké átalakítva ,monumentális agy károsultságot követő betegséget okozhat az a „introjekció” még ha valóságról is beszélünk. Bár nem lenne,de van. Ebben az a szörnyű,hogy akit nem is akartunk kitalálni ,megformálni pont az okozza a legnagyobb problémát.
Már amit a könyvem elején is mondtam,hogy szörnyű agybajt és fülvérzést okozhatnak. De maradjunk a helyszínnél.
Mint mondottam a nagypapám pincéje volt az a pince ami a valóságban nem az ő tulajdona. Az időgéphez természetesen nem voltak szerszámok, és nem voltak alkatrészek. És eltértünk a témától. Amint kitettem a lábamat,akkor már nem is volt ugyanaz a történet. A házunk előtt építették az utat!Megint változik a tér és idő,de legalább rájöttünk erre is ….
Modifikáció
“Megváltoztunk, nincs vissza út, csak álom volt
Felébredtem, most már tudom, nem rólunk szólt.
“
/ Road/
Mindannyian szeretünk váltani.
Az életünkben és ugyanúgy az álmainkban is.
Lehetséges, hogy egy álmunkban”infernionizmikális”(Pokoli) baj történik, azt mi saját magunk, visszafordíthatjuk, vagy válthatjuk.
Nézzünk egy gyenge példát:
Egy veszélyes lovaggal kell harcolnunk, se mi van akkor ha nincs időnk a gondolkodásra és egyből nekünk támad??
Akkor az álmunk egy különös” reinkarnációt” hoz létre amit a modifikáció követ.
A “modifikáció” egy olyan folyamatkor jön létre amikor szeretnénk az álmunk helyét, témáját ,és idejét megváltoztatni. Akkor az álom modifikálódik,ám nem tudom pontosan hogy mikor és hogyan.
De annyi biztos hogy kiszámítással elvégeztető,hogy abban a pillanatban modifikálódik .Nézzük tematikusan a dolgokat:Miért?
Mert nem érünk semmit el azzal ha rontunk a dolgokon. Nagyon egyszerű a válasz. Feltesszük újra a lovagos storyt.
Harcolnunk kell, és egyből támad,nem mi döntjük el ,hogy mivé reinkarnálódjon az a szituáció,mert egyszerűen megváltozik.
Tudom egy kicsit értelmetlen számunkra,hogy miért nem döntjük el,ha már a saját álmunk, de higgyék el nekem ez nem probléma.
A következő példámnál ugyanez a lovagos szituáció maradjon.
Amikor támad ,lehet,hogy nem is reinkarnálódik az álom ennek az esélye elég sok,hogy reinkarnálódunk. Lehet hogy meghalsz,és felébredsz, de olyan is előfordul,hogy nem is a helyszín csak a szituáció változik.
Akkor szerencsésebbek vagyunk.
Az én verziómnál már semmi köze nem volt az időgéphez,hanem már a házunk előtt építették az utat. Irónukus?Nem!Azért nem mert semmi köze nem volt hozzá. Egyszerűen csak modifikálódott a szituáció.
Amikor ez már megtörtént elkezdtünk futni.
Mert üldöztek minket az alvilág emberei.
Nem tudom pontosan miért volt de már a helyszín is más lett.
Sőt az idő is visszafordult. Este volt. Egy csapat ruha nélküli ember akart mindannyinkat eltenni lábaló. Biciklivel voltak,mi meg gyalog. Úgy,hogy sokat nem tudtunk tenni tehát bemenekültünk a házba.
Vagyis csak én. A házban futottam,és egyre csak futottam, majd észre vettem valamit. Megváltozott a helyszín és a tér. Egy szobában voltam.
És ott velem még valaki. Ironikus érzés,de valamit éreztem
De tudtam ez nem valóság, úgy hogy beljebb mentem,és az álmom televolt modifikált ám reális eseményekkel,képekkel.
Megváltozott a szituáció is. Csak megfordultam és egy erektált szexuális állapotban találtam magam magam.
Coitus
“Amikor lemondunk az álmainkról és megtaláljuk a békét, van egy rövid nyugodt időszakunk. De a halott álmok elkezdik gyötörni a bensőnket, és tönkreteszik a környezetünket is. Amit el akartunk kerülni a harcban - a csalódást és a vereséget -, az lesz gyávaságunk kegyetlen hagyatéka. “
/Paulo Coelho/
Az álomban léphet fel erekció?Önnel történt már ilyen?
Nos erre nagyon egyszerű a válasz. Gondoljuk csak végig.. Az álom hasonlít a valóságra? Gondolja magába el a választ az én koncepcióm szerint, igen. Mivel történnek olyan dolgok a perszonalizált és a valós személlyel az álomban, mint a valóságban, ezért hasonlít a valóságra!Valóság?Nem!
Ám, tudok szolgálni olyan argomentummmal ami ennek az ellenkezőjét, mondja pl.: Velem is történt ilyen. Azt álmodtam ,hogy sexuálisan közösültem
Nem volt valóság, de erekcióba lépett a testem.
Tehát csak megtörtént ha a testem érzékelte.
Tehát az álomban ugyanúgy erekcióba léphet a nemi szervünk mint a valóságba.
Az álmomban, amikor realizálódott a tér, idő ,helyzet, akkor már bennvoltam az egészbe .Szexuálisan közösültem egy lánnyal.
Ami ugyan-úgy a valóságban is megtörténhet
Tehát az álom valóság is! Nem nagyon, egy kicsit, annyira,hogy megértsük
Tehát amikor közösültem éreztem azt amit már egy idő után mindenki érezni fog. Az orgazmus pillanatában az álmom újra modifikálódott ,mert a “jó” dolgok sem tarthatnak örökre. Amit az álom felfog de csak képletesen nyilvánítja meg. A modifikáció pillanatában már előttünk kinn voltam a házunk előtt.
Éppen az éjszaka közepén sütögettünk.
Felvágtuk a paradicsomot és a hagymát, és már el is felejtettem az előbbi szexuális élményt.
A pince lejáróba sütögettünk így mi hárman. Tudunk-e az álmokban beszélgetni?attól függ szeretünk-e beszélgetni az álomban,mert ha reális akkor igen,ha meg modifikált fikció akkor kettőn áll a vásár.
Fikcionálisan behatároljuk mikor alkalmas, mikor nem. Amikor szeretnénk beszélgetni akkor nem tudunk mást tenni mint hogy kérdezünk, mivel nem mindig vesszük észre,hogy ez álom ezért azt kérdezzük ,”hogy vagytok”?Tényleg!Hogy is felejthettem el. Én nem tudtam a sex közben, hogy ez egy álom, valóságnak hittem,ezért mivel a lányt ismertem és csinos volt ezért semmi kifogásom nem volt ellene. Azt még kihagytam, hogy amikor ez volt
egy új személy, akit ismertem belépett a szobába:
A lány anyja volt,de hagyjuk ezt. Nos mikor a srácokkal beszélgettem az álmom újra modifikált. Visszavitt engem akkorra amikor kijöttem a házból, és valaki elkapott hátulról. Kiabáltam,de nem volt hangom!
Afázia vagy antiafázia
“Ne várj színes álmokat,
ne reméld, hogy egy perc alatt
valaki mindent helyre tesz;
csak egy álom ez. “
/Homonyik Sándor/
Valami nincs .Az álmunk gyakran úgymond “kiszúr”velünk,amikor nem adja meg nekünk amire szükségünk van a dimenzionális világunkban.
Lehet,hogy az álmunk nem akarja és fél tőle,ha megadja ezt nekünk akkor elrontja az egészet. Ezt más néven absztinenciának hívjuk vagyis tartózkodásnak,távolításnak.
Az álmunk tartózkodik a valós képességeinktől és néhányat nem add meg.
pl.: a hangunkat. Igen,a legrosszabb érzés. Nekem elhihetik.
Olyan furcsa,paradoxális élményt,egyszóval rossz élményt sugalmaz nekünk a szituáció vagy koncepció. Nincs hangunk,ezt az orvosok afóniának hívják.
Akarsz beszélni de egy hang ,annyi sem jön ki a torkodon.
Csak üvöltesz, üvöltesz, de igazából értelmetlen dolgot cselekszel.
Replika, nos,igen. Hiszen mi értelme van annak, hogy az álom elveszi a hangunkat, rossz élményt adva nekünk? De van egy bökkenő.
Nem gondoltak még rá, hogy az álom nem képes habilitásra, effektivitásra? Az álom az élő példa?Jár-kel?Ezen még nekem is röhögnöm kell. Az álom nem mozog, nem él, nem lélegzik, nem gondolkodik,még csak nem is cselekszik.
Egy olyan obsessio ami csak a mi gondolatainkban elevenedik meg.
Nem élő dolog, de valaki azt mégis csak teszi. Nem igaz?
Arra nem gondoltak még rá, hogy a mi általunk meg perszonalizálódott személy műveli ezeket, a dolgokat? Ezt az egyet kifelejtették. Ő neki az a feladata, hogy utáljuk, féljünk tőle, arra vetemedik, hogy elvegye az eszményi akaratunkat, érzéseinket, gondolatunkat, vágyainkat és mind ezt azért, hogy megfélelmitsen, és elpusztítson. A személlyel gyakran találkozunk az álmainkban, és a valóságban amikor, eszünk, alszunk, gondolkodunk mindenhol jelen van. Néha amikor sötét van a szobába, meg sem merne szólalni. Miért? Miatta!
A kisgyerekek miért félnek a sötétben? Mert az első álmukból önmaguk által megteremtett perszonalizált személytől félnek. Ha ők kedvesnek teremtették akkor is gonosz lesz. A gyerekek, meg a ma élő felnőttek egy része még ma is monófóbikusan fél a teremtményétől. Talán, azért mert olyannak teremtette amilyen saját maga!
Letargia a perszonalizált személlyel.
“Veled aludva
rólunk álmodom: arról,
hogy veled alszom. “
/Fodor Ákos/
Az álmunkban nem tudunk komunikállni a perszonalizált személlyel.
Ennek oka a tehetetlenség.
Az álmaink sokszor azt a traumát okozzák, hogy megutáljuk de, egyben meg is szeressük az aposztrofiánkat.
Ergo megutáltuk a személyt de meg is szerettük. Mit jelent ez?
Születésünkkor megteremtjük a személyt :Fül,haj,fej,láb.
De a kimaradt rész bajt okoz, így azt a pontot benne megutáljuk.
(Ez sokszor a szív vagy az elme)
Vagyis biztos nem lesz egy ideál az a személy.
Részemről én megutáltam, sőt letargikusan álltam hozzá a szeretetéhez és az utálatához. Replikálisan fejezem ki magam, tehát mindenegyes szavamban értelmetlen kifejezések vannak, direkt. Nézzük azt a részét a szituációmnak, hogy utálom, letargialom a személyt.
Zavar a jelenléte és a külleme. De egyben letargialom az utálatát
Szeretem? Igen! De utálom is!Amikor az a szándéka hogy penibilis helyzetbe hozzon engem ki nem állhatom a jelenlétét,és megtudnám ölni.
De amikor segíteni akar és olyan protekciót támaszt felém, amit nem tudnék visszautasítani, szinte szomorú lennék, ha meghalna.
A személy segít, és odiózus pillanatokat nyújt, mint az álomban, mint a valóságban. Ő hozza el a múltat, jelent és jövőt.
Amikor modifikálja a helyszíneket, úgy válogatja meg, hogy a modifikált időzónában, egyformán rossz és jó dolgok is történjenek velünk.
Ezzel azt akarom megmutatni, hogy féljünk tőle, mert ő irányítja dimenzionális világunkat.
Ha nem hódolunk be neki, elutasítjuk akkor borzalmas poklot, hoz az álmunkba, amiből soha nem kerülhetünk ki. Van mikor egy régi múltat, hoz be álmunkba, vagy,a halottakkal ad nekünk át üzenetet.Ő ismeri az össze halott barátunka,szeretteinket. Beszélget velük,de velünk csak álmokon keresztül tud komunikállni .Nem beszéddel,és ez elég kaotikus változata a kommunikáció segítésére. Nem igaz? Tehát ha egy halott szerettünk, vagy barátunk üzenni akar velünk, a személyt kéri meg rá.
Az nem választhat, hogy akarja e-átadni az üzenetet vagy nem, mert neki kötelessége. Nap mint nap ott van velünk és az előző életünkben turkál
Keres és kutat annak taktikális módszerében, hogy nekünk jó legyen az álmunk és egyaránt rossz.
Ő az előző életünkben kutat és visszaadja az álmokban, hogy megmutassa milyen volt .A halott személyt rakja be az álomban, hogy úgy adja át az üzenetet. Teljesen normális, ha olyan a helyszín és a modifikáció, amit még nem ismerünk,
az volt a múltunk,de amikor én és a 2 társam gyűjtöttük össze az időgép alkatrészeit egy párhuzamos univerzumban találtam magam
Ez azért volt különös, mert mindig a szomszédos utcákban játszódott
Mindig...És mindig...
Falu ideál
“Maradt bor, maradt némi kenyér
Álmot gyújt a gyertyaláng
Aludj az ágyban, a földön majd én
Csak kívánj jó éjszakát!”
/ Omen/
Egy példaképnél nincs jobb. Van aki szerint tudod irányítani az életed.
De mivan akkor ha nem ki hanem mi a példaképünk esetleg ideálunk?
Az álmainkban gyakran megesik olyan,hogy egy álom helyszíne ideje, dimenziója nem modifikálódik.
Tehát mindig ugyanolyan marad hónapokon esetleg éveken át.
Ez jelentheti az ,hogy a mi perszonalizált személyünk azt vette észre ,hogy nagyon megszerettük ezt a falut vagy várost ahol élünk.
Ideális faluvá nyilvánította.
És elhatározza amíg ő itt lesz ,majdnem minden álmot ebben a faluban fog helyszínelni.,így vissza sem kell álmodni,hisz mindig ugyanebben a faluban játszódik.
Ez unalmas,hiszen az én esetemben mindegyik álmom ,ahogy azt már a sorozatoktól megszoktuk-,ugyanabban a faluban játszódik .
De mint mondottam a helyszín mégis egy nagyon pici megváltozott,a szomszédos utcában volt.
Az általunk aposztrofált személy azt akarja hitetni,hogy nem a valóságos időzónában és helyszínben vagyunk(tehát nem a falunkban)hanem teljesen máshol,ezért átformálja,hogy más egyen az elképzelésünk.
De minket nem verhet át,hiszen felismerjük a helyet!Hiszen ott élünk!Akkor mért ne ismernénk fel?Ezt a becsapást, elhitetést akreditusnak nevezzük. A személy akkreditál velünk,azaz elhiteti,hogy más mint ami szokott lenni,de közben ugyanaz. Megpróbál amnézikusan beláttatni a dolgot,hogy mint ha nem láttuk volna soha,de ez nem sikerül neki általában. Azért nem mert jártunk már ott. Ismerős a helyszín,tehát mikor megváltoztatja,egy ideális helyet hoz létre. Tudja,hogy szeretjük ezt a várost illetve falut. Megfigyelte,hogy soha nem akarjukelhagyni,mert határozott elképzelésünk van itt lakni..
Ennek érdekében iderakta az összes álmunkat ebbe a faluba.
Álmaink 87% át a falunkban álmodjuk(Sztereotip),de,hogy mégse legyen unalmas, megváltoztatja egy kicsit. Néhány épületet beleszerkeszt,néhány új utcát,embereket és környezetet. Mégis mindezt úgy,hogy egy gnózist érezzünk az álmunkban:Ez a dimenzionális világnak a legjellemzőbb tulajdonsága.
A házunkkal pontosan egy utcányi részt változtatta meg,de úgy, hogy elösször még nem változott meg. Ez kissé zavaros tudom de,mindjárt elmondom. Elösször lépkedtem a utakon,aztán olyan 3 perc múlva még mindig semmi és egyszer csak eszembe jut az álom által kiváltott bioasztronautikus képesség.(Vagyis repülési képesség.)
Ez az aktivitás nagyon lázba hozott,de amikor elkezdtem repülni, az egész utca „törökös” más szóval közelkeleti,kelet ázsiai hangvételt bocsátott rám.
Török házak között suhantam és éreztem az álmok által legrosszabb érzést is, zuhanást....
kommunkáció
Gondolom mindenki érezte már azt ami az álmoknak az alapérzése.:A zuhanás.
(Vagyis antigravitációs diszkomfortáció.)Ez egy rossz érzés tulajdonképpen,hiszen a zuhanás nem több mint a feledékenység egy emberi elmében,persze mindenki mást mond. Ha egy „x,y” álomban zuhanunk
akkor az annak a jele,hogy valamit nem csináltunk meg. Az általunk aposztrofált és egyben perszonalizált személy figyelmezető jeleket ad nekünk,
tehát beszélget velünk.
Mivel ha ő beszélne akkor megváltozna az álmunk,mert minden amit ő „cselekszik” vagyis fizikai,ám számunkra mentális tevékenységet űz,modifikációt von maga után. Mert mivel nem beszélgethet velünk különböző jeleket,metakommunikációkat ad le, és mindezt képletesen,költőien adja tovább mint perszonalizált és egyben (ebben az esetben)dimenzionális nem létező személy.
Ha azon a „x,y” napon nem csináltunk valamit meg egy olyan dolgot amit azon a napon szükséges lett volna(létfontosságú) akkor ezt úgy közli tovább,hogy zuhanunk. Elmesélnék egy álmomat amit pontosan tegnap álmodtam,
és erre egyben példát is mondanék.
Tehát,a testvéremmel különböző dimenzionális kitalált tereken kellet végig haladnunk akár a komputeres játékokban.
Az utolsó pályán egy tengerpart tévedtünk és realizálódott a tér-idő kontinum.
Nappal volt és sütött a nap, televolt a part.
A szüleink ott napoztak és nem kérdezték miért vagyunk ott.
A személy úgy teremti meg a „játékosokat”,
perszonokat a dimenziónkban( más néven álomban),hogy tudjanak beszélni mozogni,mind azt
amit egy rendes ember is tu a valóéletben..
Én körül néztem a tengerparton és járkáltam az emberek között.
Természetesen mint minden férfit ,hajtott a szexuális vágy az álomban.
Ez azért van mert a valóéletben „ritkán” lehet lánnyal lenni ezért a perszonalizált személyem odateremtett elém egy lányt. Nem is kellene ragoznom,hogy miért,és mi lett a vége. Miután “elvégeztem a dolgom” elindultunk a testvéremmel,hogy tovább csináljuk dimenzionális nem létező küldetésünket.
Elindultunk és felmentünk a parthoz közeli erődhöz.
Az apukánk utánunk kiabált ,hogy “mi a k*va a*ánkat megyünk el??”
Utánunk jött de mi már felmásztunk az erődhöz.
Az apánk felmászott az erőddel szembeni erkélyre,amit a perszonalizált személy csinált neki és elkezdet ordibálni.
Hirtelen minden vörös lett és az erődből egy fekete csuklyás alak jött ki ,aki hangosa ordibálásba fogott démoni visszhangos hangon.
Mondanom sem kell,hogy majd összesz*artam magam a félelemtől.
Az általam kitalált személy volt az a “király”.(Apukánkkal ordibált,magyarul)
Szerintem azért volt ilyen rossz és vörös minden mert nem szabadott volna neki beszélnie.
Azt mondta szerintem magába:”eleget álmodott már ez a Benjámin, legyen vége az álmának.
Neki csak egy csettintésébe került volna ,hogy vége legyen az álomnak ,de az nem az ő stílusa. Ezért úgy rendezte meg a végét, hogy apukánkat utánunk küldi.
Erre a “király” is kiabálni kezdett de vörös lett minden. A végén Krisztián nevezetű ikertestvérem a vízbe ugrott és utána én is és vége lett az álomnak.
Azt még megemlíteném,hogy (Eddig még meg sem említettem,hogy a “király”
Úgy néz ki mint Sean Conerry)
Ő bármilyen alakot feltudna venni,de ő mindig -,még egyszer hangsúlyozom-,:mindig ezt az alakot ölti fel nekem........
Famulus
“Felébredéskor az álmok gyakran csodálatosan valódinak hatnak. Az ember meg van győződve arról, hogy a dolgok valóban megtörténtek. “
/Agatha Christie/
A saját magunk által elképzelt személyünk bármilyen alakban megjelenthet a dimenzionális szituációban. Néha amikor valaki megakar ölni,megakar ölelni,vagy éppen bármilyen egyéb cselekvést akar velünk tenni az ő!!Ő több szerepet egyszerre feltud venni,bár,ha belegondolunk abba a dologba,hogy olyan tevékenységet végzünk egy álomban
ami eléggé ínesztétikus akkor nem nagyon szeretnénk arra gondolni.
(Hiszen,ha férfi a személy,akkor tényleg furcsa számunkra egy pl:szexuális
Állapotot fenntartani egy nővel!!!)
Tehát a személy feltudja venni azt az alakot is ami számunkra az életünkben kedves vagy éppen visszataszító. Ezt mi nem határozhatjuk meg
Általánosság 80% - ban mindig gonosz ,infernikus képet ölt fel nekünk és ettől megutáljuk.
De egyszer mikor sokszor megöl minket,és többször halálra rémített,és eltolt magától,mind az álomban és mind az életben,megszeret minket.
Egy ilyen dolgot azzal mutat ki,hogy teljesíti legfőbb kívánságunkat, ami nem az örökélet és a korlátlan hatalom,hanem a szívünk legmélyebb pontjában lévő gondolat. Ezt teljesíti,ha jót cselekszünk az életünkben. Tegyük fel,ha egy néninek,esetleg egy idős embernek segítettünk,anyukánkba,vagy a családi körünk bármely pontjának ami szívünkben helyet foglal, meghálálja azzal,hogy teljesíti a szívünkben lévő legmélyebb pontjának(Éppen akkori) a kívánságát.
A szülőknek akiknek meghaltak édesanyjuk vagy édesapjuk azoknak elmeséli a személy,hogy mi történik most velük.
Tájékoztatja arról,hogy jó helyük van e túlvilágon. Azok az emberek nem jutnak a következő életbe akiket idehúzza valami a földre.
(Az édesanyák,édesapák.)
Mert nekik olyan ideális gondolkodásuk van ,hogy inkább a szeretetnél maradnak mint a túlvilágnál.A kisgyerekek,szeretnének repülni,távoli országokba eljutni,világot látni,és sokat játszani. Jócselekedet alkalmával ezeket is teljesíti a személy.A tinédzserek gondolkodása más mint a 20 fölöttieké vagy a 13 alattiaké például .
Nekik egy dolog van a szívük legmélyén amit a személy tud és teljesít
ők nem gondolnak semmire általánosságban csak a szerelemre. Hiszen ez a tinédzser életmód ,a lázadó korszak egyik legjellemzőbb erénye.
A személy felkészíti ezeket a fiatalokat a szerelemre,hogy tudják milyen érzés,ha a valóságban nem történik meg.
A szerelem első formája amit teljesít a szexualitás. Megteremti az a személyt akit az a 14-16 éves férfi vagy nő a legjobban kíván szexuálisan.
A másik a valódi szerelem,tehát nem a testi,hanem a lelki vonzalom.
Erre ugyanilyen módon segédkezik a személy.
A személy mint mondottam nem beszélgethet a „kezdő álmodókkal”.
Vagy is a haladókkal vagy a nagyon tapasztalt álmodókkal kommunikálhat csak. Velem már igen. Nem attól lesz valaki tapasztalt,hogy sokszor álmodott,hanem túljut az „álomszinteken”.Ezek afféle „vizsgák”.
Elértem már azt a bizonyos álomszintet,hogy beszélgessünk egymással.
Kettőn között egy óriási szoros,úgymond barátság alakult ki.
Neki elmondhattam az ateizmus érzéseimet ,és más dolgot. Ő meghallgatott t és válaszolt. Szószerit elmondta,hogy:” isten nemlétezik sose volt és sose lesz de az emberek nagysága ezt nem érti meg. Olyan sose volt és sose lesz , hogy az emberek haláluk után a saját kitalált személyükkel fognak találkozni egy párhuzamos dimenzióba. Én egyházi iskolába jártam és tudom ilyen volt „rákényszerülnöm” a hitre.
De elmondta,hogy megnyugodnom muszáj ilyen helyzetben mikor ilyenek érzek.
A tanáraim mind istenre hivatkoztak,engem csak (meg az iskola 87%-a)
Röhögtünk rajtuk. Ehhez csak körül kell nézni. Akik felnőnek kisgyerekek haláluk után rájönnek,hogy felesleges volt a templomba járás
És a hit.“király” elmondta,hogy ő is nevet az ilyen tudatlan és nevetséges embereken. De amíg nem hisznek nekem az emberek ezzel a könyvel akarom bebizonyítani.
Pszichológiai formában saját igazamat…
Gyermeki pszichoanalízis
(gyermekpszichológiából)
A gyermekeknél előforduló álomképek a születésnél nyilvánulnak meg.
A gyermekekben és a felnőttekben is van egy ízlésvilág ami az álomban jelenik meg először,majd a valóságban. A gyermekek álomvilága a ,játék,szórakozás,és a családi együttlét. Ám ott van a mesevilág is amik ők szeretnének lenni
Hatalom,háború,harc, minden ilyesmi,szörnyek,idegenlények, ezekkel való kapcsolatot teremti meg az álmok ura az általunk perszonalizált személy.
Ezt a személy a gyerekek ismerik meg legjobban.
Ha a személy nagyon nagy szimpátiát érez a gyerek iránt (ami ritka) akkor segít neki céjai elérésében az álmaiban és a valóéletben. Furcsa!
Hiszen első látásra nem szimpátiából ismeri meg a személy a gyereket.
Hiszen az első látás nem jelent semmit.
Bár a gyerek befolyásolja a személyt,mégis nem a gyerek parancsol.
Ezt még ragozhatnám,hogy a személy teremtésekor kihagyott egy testrészt és attól lett gonosz.
De ezt félretéve is mindig a személy a „parancsnok”.
A gyerek nekrofóbiától való elkerülése lehetetlen!
Az a bizonyos szülő ez ellen nem tud mit tenni.
Igazából ezért félünk a sötétben.(Még a felnőttek nagy része is)
Egy bizonyos pánfóbikus érzetet keltve jön létre nekrofóbia vagyis halálérzet.
Az álomban egyből pánikba esik a gyerek és halálfélelmet ,nekrofóbiát „kap”.
De ez nem egyszerű halálfélelem,ez kivált bizonyos holtaktól való félelmet és kivált beteges szintű halálfélelmet.
Többféle szintre sorolhatjuk a halálfélelmeket
Kezdjük a leggyengébbel:
Thanatofóbia:ami egy kóros halál félelmet jelöl vagyis gyógyítható.
Pánfóbia:ez is halálérzet,de ez inkább a környezettől és minden halállal kapcsolatos dologtól éreztet halált nagyon ritkaesetben gyógyítható.
Nekrofóbia: betegesen halálfélelem keltő betegség (az egyetlen ami már betegség)
Egyszerűen csak is Pszichológiai úton gyógyítható.
Gyermeki futurisztika (gyermekpszichológiából)
Bár mondják, múlnak a gyermekévek, nincs visszaút,
Új mesék nem várnak reánk.
Van mégis csillagfényű álomvilág,
de azt gyermekünk álmodja tovább.
/Ihász Gábor/
A gyermekek gyakran álmodnak olyasmit ami hatással lehet jövőjére.
Ezt a megnyilvánulást futurisztikus dimenziónak nevezzük.
Alátámasztásképpen példával rekonstruálom, én nem tartozok már az úgynevezett gyermeki analízisesekbe mert túlléptem már az igazi gyermekkort de még 2001-ben volt egy ilyesfajta futurisztikus élményem ,több is a mai napig is.
Nagyon ritkán fordul elő ,hogy gyermek olyan képességekkel születik ,hogy csak is az álomban nyilvánul meg.
Ez a futurisztika(future: angol szó jelentése jövő)
Gondolom már maguk is rájöttek ,hogy a respekcióm ezzel a jövőbe látás képességét akarja elmondani.
Az emberek nem hisznek ebben a képességekben
Már ha elolvasta ezt a könyvet kifejtettem nem vagyok hívő ,ezért nem is hiszek benne. Ez van!Ebben nem lehet hinni vagy nem hinni ez van és kész ,elkell fogadni.
Visszatérve ,hogy a gyermekek sokasága mind például az én múltbeli eseteimben futurisztikus képességekkel jött a világra. A Világ összes embere képes a bűntudatból jövőt álmodni,hogy rossz lesz a dolgozat,de az már bizarrabb ,hogy olyasmit álmod meg aminek nincsen előjele.
Ez nem ritka ,Magyarország több mint 60%-ának van ilyen képessége, épp ezért nem csoda.
Ez nem varázslat és nem bűbáj ,vagy erő. Ennek semmi köze az ezotérikához.
Ez egy képesség ami szenzorálisan behatárolja a jövő egyik eseményét amit később a személy az álmon keresztül ad tovább a gyermeknek,aki megjegyzi és felkészül rá. Természetesen mint gyermek nem álmodik halálos dolgokat ,csak olyat amit várhat az életéttől. Ez a képesség minimum 2 napra terjed ki tehát nem mutatja meg a távoli jövőt. Csak a holnapit ritka esetben meg a holnaputáni futurisztikus jelentést.
Én példámhoz begy filmet nézek álmomban amit másnap véletlenszerűen újra néztem egy moziban.
Én nem csaltam , nem önszántamból hanem véletlenül néztem meg újra a filmet.
De az álomban, és nem a valóvilágban tudtam hogy miről szól.
A jövőtől a 2-12 éves gyermekek félnek ,ez attól van hogy a körülöttük lévő külvilág megrémiszti és eltaszítja őket a szociális társadalomtól.
A kamaszokat ,vagyis a korombelieket álomszempontjából a bulik a szex és a más szenvedélyek irányítják amiben benne vannak és nem félnek tőle.
A felnőttek jövővilága a következő életre is kiterjed...
Kontrolláció
“Az álmok nem hazudnak, az álom valóság, és az emlékek örökké élnek. “
/G. Hajnóczy Rózsa/
A
z álmaink valószínűleg azt gondolják, hogy csak vannak ,hogy este se unatkozzunk.
Aki ezt gondolja az téved,hiszen az álmaink segítenek dolgokat megoldani ,megmutatják a jövőt és még számos új dologba belevezetnek,ha jól tudjuk irányítani azt.
Az álmainkat nem csak a perszonalizált személy tudja irányítani hanem mi magunk is. Hogyan??Mi magunk nem tudjuk ,hogy van ilyen képességünk de próbálják csak ki. Az álmaink rengetegfajta pánfóbikus élménnyel tudnak szolgálni de ezeknek valahogyan ellen kell állnunk.
A perszonalizált személynek nincsen más dolga csak hogy irányítsa az álmainkat. Nos nekünk csak az élményátélés, az odüsszea és a változtatás.
Ez egyfajta “kicseszés” a perszonalizált személlyel,hiszen ő irányítja az álmokat,és ha mi megpróbálunk úgymond kontrollálni az egy „álombeli törvényszegés.”Az álom BTK-ban(Büntető Törvénykönyv) szereplőket ha nem tartjuk be az olyan mintha a sima emberi BTK-t nem tartanánk be. Viszont annyi következménye nincsen mint a valóéletben.
Az emberek amikor alszanak akkor bekerülnek ebbe a párhuzamos univerzumban és elálmodja azt ami a jövő ami volt(Távoli múlt) vagy amit ma átélt.
A felnőttek egy nagyobb része még ma sem tudja irányítani az álmát.
Elmondtam az előző fejezetekben ,hogy egy ajándék a „perszóntól” amit ad nekünk az álmon keresztül. Erre az ajándékra nincsen szükségünk.
(Legalábbis annak nincs aki olyan álmot kíván amit megváltoztathatunk.)
Engem „annyira szeret”,hogy megengedi a változtatást.
Egy óvodás vagy egy még kisiskolás, lehet az 34 éves is ha nem nyerte el a perszón bizalmát megváltoztathatja az álmát de a perszón nem látja jó szemmel akkor visszaadja hogy megöli azt az embert.(algesia,rohamok,fóbiák)
A következő fejezetekben írom le hogy hogyan tud ölni.
Az álmaink kontrollációjáról nem tudunk megfeledkezni, hiszen mindig van olyan dolgok amit tudnánk irányítani. Néha akkor is irányítunk amikor nem akarunk.
Tehát nagyon fontos,hogy ne irányítsuk addig az álmainkat ,amíg nem vagyunk meggyőződve arról ,hogy elnyertük a perszón bizalmát.
A következő megbeszélni való amit a coituson keresztül is megvitatnánk az arról szól hogyan kontrollálhatnánk az álmunkat egy coitus gondolatában vagy éppen a cselekményében. Egy coitus közben saját magunk modifikálhatnánk az álmainkat
A modifikációt az álomban úgyis érthetjük ,hogy változtatás.
Másképpen „igazságossá” ,reálissá tehetjük az álmot ,vagy éppen a perszon teheti meg ugyanezt. Minket „realizál”,modifikál.
A modifikáció mellett van a Kontrolláció ami ugyanez, csak ez irányítás.
Visszatérve a coitushoz, nincsen olyan fikciónk az álmomban ,hogy Kontrolláljunk, de mi ezt szeretnénk. Csak akkor vagyunk képesek irányítani,ha észrevesszük ,hogy álmodunk,mert túlságosan elrugaszkodik a valóságtól az álom.
Ez a dimenzionális Kontrolláció akkor jön létre,mikor a perszón nem figyel ránk és „elalszik”.(Innen is jön az “álmos famulus” név)
és akkor nincsen megállás kedvünk szerint kontrollálhatjuk magas szinten is az álmunkat. A gond csak akkor van amikor felébred a perszón és nem lesz valami túl mókás ha esetleg megbosszulja kínhalállal vagy éppen más büntetéssel(rémálom,infernomika,fóbiák,gyilkolás,félre sikerült letargiákkal)
Mindegy mivel,de megkaphatjuk a „jót”.Természetesen nem tud minket megölni,mert ez inkább mentális mint fizikai érintkezés.
Tehát a következő érintések lesznek fontosak ,hogy ezzel kiengesztelni őt nem lehet csak ha megpróbálunk a valóságban kívüli világon jó cselekedni…
Thanato
“Nincs mitől félnie, az idő csak legenda, a halál csak álom, és minden rendben van. “
/Stephen King/
Thanato. Mi is ez a szó?Gyakran használjuk gyerekeknél és én itt például álombeli megjelenéskor használom. Ha visszamegyünk a gyermeki pszihoanalízis c. részhez és újra elolvassuk legalább 2 szer akkor megfogjuk érteni mit is jelent a Thanato.
Igazából ezt akkor használjuk amikor valaki fél valamitől és ezt pszichológiai nyelven akarjuk kifejezni. Egy példával rekonstruálom:
Szépen elmegyünk lefeküdni,semmi sem történik hosszú ideig,de aztán belépünk egy párhuzamos univerzumba(dimenzionális infernomika)más néven álomba.
A büntetésekről már beszéltem régebben,hogy bármikor megkaphatjuk a jót a perszontól más néven a halált is.
Ettől rettegünk éveken keresztül ,hogy a saját perszónunk fog minket a halálba süllyeszteni.(Természetesen ha mindig gonosz alakot vesz föl,és tudunk a létezéséről,másrészt csak sztereotípia amit mondok és egy fikció.)Ez a Thanato(Thanatofóbia)Egyfajta álomtól való halálfélelem.
Na,de lépjünk vissza a példámhoz:
Az álomba lépés után megtörténnek az-az napi események újrajátszása,vagy futurisztikus élmények,kontrolálása,realizációk, modifikációk és minden egyéb,különböző letargikus képek. Majd miután mi realizáltuk,modifikáltuk saját álmunkat(kontrolláltuk)akkor ha ezt a perszón észreveszi ,akkor mi a „meghalunk” vagyis felébredünk ez esetben. Ha meghalunk akkor már szó sincs thanatóbikus fájdalomról. Akkor mi már halottak vagyunk.. Akkor már nincsen visszaút. Meghaltunk. De beszéljünk a thanatoról.:
Ez a fajta pszichés jelenés csak is akkor jöhet létre ha nagyon közel állunk a perszonhoz. Ha szinte már empatikusan szeretjük őt.
Tehát beletudjuk élni magunkat az ő szférájába,és a helyébe képzeljük magunkat.
Magamról példa:
Nekem még soha nem volt „thanatóm „,de álomban már igen.
Egyszer álmomban nagyon rettegtem attól hogy meghalok,hiszen teljesen olyan volt mint a valóság. Gondoljunk csak bele...Hiszen ha valójában meghalnánk egy álom közben, akkor már többet nem kéne rettegnünk ettől.
Valaki ezt nem veszi komolyan,mert nem hisz az ilyesmiben.
Nos, akkor még egyszer utoljára mondanám el:EBBEN NEMLEHET HINNI ÉS NEMHINNIEZ VAN!!!KÉSZ!ELKELL FOGADNI!
Tehát vissza példára:rettegtem a haláltól, a perszonom többször megakart ölni álomban mert kiakarta próbálni túlélném-e a sokkot. Ez a saját álmom,az lesz benne amit én akarok.
Tehát már 5 évesen voltak olyan álombeli képek amelyek a halálomat mutatták be. Különböző képpen látjuk meg a saját ,halálunkat egy dimenzió átlépés után.
Például én mindig azon voltam mint a többi gyermek fiú általában ,hogy legyünk erősek legyen sok fegyverünk és elpusztíthatatlanok legyünk, de hát persze ebben haltam meg mindig. Egy álomban nagyon sokszor fegyver általi halállal vagy esetleg másféle gyilkosságokkal haltam meg mert mindig is ez szerettem volna lenni ,hogy én is ugyanígy öljek és pusztítsak. Na,és pontosan ebben halok meg is majd. Tehát soha ne akarjunk olyanok lenni amilyennek majd látnak minket az emberek,vagy amiben majd mi is meghalunk majd...
Empátia
“Több dolgok vannak földön és egen,
Horatio, mintsem bölcselmetek
Álmodni képes. “
/William Shakespeare/
Gondolom mindenkinek volt már olyan érzése,hogy valamit nagyon átérzett a másik szempontjából.
Nos,ez nagyon fontos dolog mert így lehetünk egyfajta “érzők” is.
Ez egy olyan képesség amilyen a futurisztika is,csak itt átérezzük minden ember sorsát akit meglátunk. Nagyon fontos ,hogy ráérezzünk erre a képességre ,mert ezáltal olyanná válhatunk mint az az ember akit éppen “átérzünk”.
Tehát nem kell magyaráznom tovább milyen jelentőségei vannak itt az emberi érzés és az álom között. (De erről majd később beszélek.)
Jómagam is egy ilyen esetű ember vagyok aki “érző”(Megint respektálnám ,hogy ez nem hit kérdése,ez egyszerű pszichológiai képesség,ebben nem lehet hinni,nem hinni,ez van!!!!)
És mint mondottam az érző emberek mindenegyes embert akit látnak áttudják érezni a lelkét.
Ezért nagyon szerencsés vagyok ,hogy meglátom mikor kell használnom különböző szavakat az emberhez,vagy milyen köszönéssel akkor vagy milyen stílusú témáról beszélgessünk. Ezért nagyon fontos az empátia képessége.
Más a helyzet ha természetes és nem rekonfúziós empátiáról beszélünk,mert a természetes empátia az minden emberben meg van a világon.
Pl:ha valakit ütnek vagy kínoznak,nincs olyan ,hogy ne sírja el magát az ember a történés következtében,vagy gondolja be magát abba helyzetbe ami éppen abban a szituációban történik. Röviden ez a természetes empátia.
Az álmok empátiája már sokkal bonyolultabb. (Erről sokkal többet fogok írni a következő könyvemben.)Beszéltem már arról régebben ,hogy visszaálmodjuk azokat a történéseket amiket aznap vagy valamikor megtörténtek.
Az álmon keresztül megtudhatunk különböző belső értékeket,
egy”a valóság pillanatában nem látszódó dolognak,
ha valamihez nagyon kötődünk akkor azt vissza játssza az álom egy empátiával mellécsatolva.
Ezt úgy akarom érteni ,hogy az álom borzasztóan okos,de csak azt mondja el ami a fejünkben van,jelenesetben a valósághoz kötődő belső átérzést(empátiát) és ennek ad jelentést az álmon keresztül.
Kicsit térjünk el a perszonalizált személy ehhez kapcsolódásáról mert erről kb. 50 oldalt írhatnék még,de fontosabb itt most az álmon keresztüli visszavetítés az empátia csatolásával egy másik környezetben. Nagyon fontos szerepet játszik itt a modifikáció. Én mint színész ember már 2 éve egy színházban játszok Pintér Tibor vezetésével.(A Komáromi Lovasszínház alapítója,musical színész,énekes)
A legutóbbi előadást(József és Színes Szélesvásznú Álomkabát)
nagyon megszerettem és a legjobban megtetszett előadás volt az életemben.
Nos, ezt a musicalt nagyon sokszor több mint 10 szer adtuk elő egymást követő 2 hétben,ezért nagyon megtanultam az agyam a szövegeket,dalokat,koreográfiát.
És az álom egy jó nagy adag realitással és modifikációval vissza is mutatta nekem. Az első álomban minden stimmelt,kivéve ,hogy Tibor a meghívott vendégeknek leüvöltette a fejét otromba szavakkal illette őket.
Elég letargikus,de a valóságban is valami ilyesmi.
Ehhez még ,hogy én a Pintérnek az ordibálós oldalát ismertem meg valamikor és valamikor a nagyon jó fej, humoros oldalát ismerem meg.
Ezért az álom összekeveri a jót a teljesen másik dologgal.
Ebben az esetben amikor ordibálni szokott és rászólni mindenkire ,akkor a József c. Musical közben történt a közönség szemszögéből,az empatikus álom.
A második álomban nem stimmelt már semmi.
Nem a Szigetszínházban volt(az a színház neve ahol a próbák és előadások vannak),nem azokkal színészekkel,nem azokkal a táncosokkal,és a főszerepet kaptam a többi statisztához képest.
Nagyon furcsa ,hogy az álom olyan tényezőket,gondolok itt most a táncosokra,színészekre,helyszínre:amit még soha nem láttam életemben!!!!Másvolt az előadás menete is,más szövegekkel!!Ez az antimodifikálódást !Amikor nem a valóságra,inkább a megtörténhetetlenségre alapul az álom. Mindent megváltoztatott az álom,és nagyon idegesítő volt.
A 3.álomban nem is a színházban volt ,nem a József c. Musical,még csak semmi köze nem volt a barátaimnak, színészkollegáimnak ,és mestereimnek az álomhoz.
Kb. 2100.- ban lehettem a jövőben.
Az iskolámban voltam,ahol a régi,az új osztálytársaim volt ott.
Teljesen más tantermek,de maga az iskola közel ugyanúgy nézett ,ki az teljesen modernizált,digitalizált, Nano-korszakos lépcsőházban voltam,mindenhol gépek és robotok.
Ugye milyen fura ,hogy mennyire furcsa a fantáziánk?Ha egy kicsit belegondolunk abba,hogy mi mindent tudunk újítani,mindent megváltoztatni.
Most kicsit eltértem a perszonlizált személy feladatáról,mert nincsen.
Mondtam ,hogy leírhatnám 50 oldalban is még az perszón feladatát az empátiában,hiszen amit ő tesz az is hozzátartozik az empatikus álmokhoz,hiszen ezeket ha elfelejtjük ,ő hozza vissza az emlékeket és a segítségünk az agyféltekéin aktivitásával létrehozza ezt.
Remélem mindent megértettek az empátiáról, a könyvem legfontosabb fontosabb fejezetét olvashatták. Ígérném, hogy ennél bonyolultabb már nem lesz,de hazudnék..
Szimpátia
“Ébredés után a legtöbb álom olyan, mint a molylepke üres gubója vagy a felhasadt borsóhüvely: megannyi halott váz, amelyen tombolva, de röpkén viharzott át az élet, és aztán kiszállt belőle. “
/Stephen King/
A következők,egy kicsiben hasonlítanak az empátiáról elmondottakhoz,de mégis a szimpátia, egy egyedülálló személyt vonz magához,és annak a belső átérzését adja vissza egy másik személy szemszögéből.
A szimpátia egy olyan pszichológiai dolog, ami egy másik emberhez való úgymond pozitív érzelmi viszonyt jelöl.
Az empátiához kapcsolódva és ellenétben bármelyik időpontban bármelyik emberrel megtörténhet oda-vissza.
Félreértés ne essék,mert ez nem az a szimpátia amit a valóságban használunk ’s érzünk valaki iránt,itt most konkrétan valakiről van szó.
Azaz ha egyik barátunkkal történik valami, akkor beindul ez a szimpátia,és minden részletét át tudjuk érezni annak,amit a barát ebben a pillanatban érez.(„Empatikus szimpátia”,vagy ikreknél fordul elő a telepatikus szimpátia,vagy empátia)Ez már nagyon távol ál az empátiától,mert ez nem egy olyan képesség, amivel születünk, ez mindenegyes ember érez a barátja iránt vagy egy közeli ismerős iránt. Akkor beszélünk szimpátiáról,ha egy ismeretlen,vagy éppen ismerős,vagy nem rég megismert ember iránt különös vonzalmat érzünk,amiben empátia is van,és az az ember „szimpatikus” ,általunk kedvelt lesz. Ha együtt érzünk vele,csak akkor léphet fel ez.
Tehát a lényeg,hogy legerősebb együttérzés és csak is a legerősebb együttérzéskor jön létre a szimpátia.
Mondom az ellenkezőjét:
Hiszen nem lehet valakinek szimpatikus érzése ,ha nem elég erős a barátság.
A szimpátia egyfajta álombeli kontaktus is. Hogyan?
Ha valakinek borzasztóan erős kötelék van a szimpátiában akkor az a két vagy 3 barát esetleg ugyanazt álmodja egyszerre.
Vagyis mindketten ugyanabban a „dimenzionális infernomikába” kerülnek.
A háttérben a két perszonalizált személy dolgozik.
Mindkettő összeköti magát egy nagyon erős egyfajta láthatatlan szimpátia “kötéllel” és nem szakad el addig a pillanatig amíg az álomból ki nem lépnek.
Amikor lefeküdnek a két perszón,- mint az előbb is mondottam,- maga köré csavarja azt az egy “kötelet” és a kötél borzaszó módon megfeszül.
Ez egyfajta cső.
Mint amin átvezetik a vért az egy egyik emberből a másikba, csak itt most nem cső van hanem kötél.
A kötélen keresztül összekötik az agyukat és így belépnek egy 3. dimenzióba.
A rendes álmoknál 2 dimenzió jön létre, 2 barát között amiben egymásról álmodnak,vagy esetleg újra álmodják közös kalandjaikat.
De itt most egy 3. dimenzióról beszélünk. Ezt a dimenziót “közös másvilágnak hívjuk”.Ebben a dimenzióban találkoznak a perszonalizált személyek és a valóvilágban élő személyek is.
Ebben a közös dimenzióban együtt vannak,bár nem tudnak egymásról,ők azt hiszik ,hogy ez egy rendes álom.
Pedig a háttérben a perszónok dolgoznak abban a hitben,hogy összekeveredjen az álmok,és mindegyik félben megjelenjen a 3.élet szelleme...
A harmadik dimenzió
“S ha élet ez álom: miért oly zsibbatag?
Kimerült, kifáradt, egykedvű, sivatag? “
/Arany János/
Egy hang,egy kép,két kép, két hang rögtön három kép és három hang...
Azt a pillanatot amikor 2 ember ugyanazon az álom szinten van akkor bekövetkezik a 3. dimenzióba való belépés. Ennek semmi köze az ezotérikához.
Az ilyen esetben betörténő dolgok nagyon ritka.
Ha megtapasztalja az ember akkor abban a dimenzióban nem érez se jót se rosszat,se örömöt ,se szomorúságot,se jó kedved,se bosszúságot.
Amikor ott van akkor a teljes felszabadultságot érzi.
Az ember belépésekor megszűnik tér és idő kontínum és a többi ember aki körülötte van nem álmodik semmit, mert ők a 3. dimenzió kapujában mondhatnám szélén állnak,de nem lépnek be.
Minden embernek más ez a dimenzió hiszen ezt a ÁPSZ(általunk perszonalizált személy)teremti meg. Amikor megteremti ezt a világot akkor mindig a nekünk legkedvesebb vagy esetleg legrosszabb dolgokat hozza elő.
Van olyan amikor szeretnénk belépni de sajnos ezt lehetetlen megtenni hiszen ennek az esélye szinte 0.Hiszen akkor lépünk be amikor egyszerűen nem is számítunk rá.
KOINCIDECIA:
Az álomban ugyanúgy mint a szexualitásban (,mint az erekció,orgazmus,)
Ez is az álom kifejlesztő képesség úgynevezett “kundalíni” más néven energia tör fel belőlünk pontosan biológiai szempontból a gerincvelőhöz van köze.
A feltörést követően folyamatos érzések kavarognak,folyamatos vegyes érzések amik egyfajta izgalmi állapotba is hoznak. Ez csak akkor következik be,hogyha 2 ember álom szintje vagyis fejlesztett energiája egy szinten van és amikor legalább 10 percig egy szinten maradnak akkor tudunk eljutni a küszöbéhez amikor nem álmodunk.
Nos, csak a küszöbhöz jutunk el ezzel a kifejlesztett úgynevezett energiával.(egyébként nagyon utálok ilyen spiritiszta hülyeségekről beszélni ,mert igazából ezekben nem nagyon hiszek,amit én mondok annak semmi köze a varázslathoz és spiritiszta gondolatokhoz vagy éppen az ezotérikához,mert ezek tények.)
Ahhoz hogy belépjünk és átérezzük a világon mindenfajta örömnél nagyobb felvilágosodást és csodálatot engedélyt kell kapnunk a személyünktől,mert a világ az övé.
Az a világ ahová belépünk a mi kényünk-kedvünkre teszi a világ szépségét és borzalmát.Ő akkor enged be ,hogy ha látott minket fejlesztett szinten.
Azaz ha látja hogy az álom tehetségünk remekül felvan “tallentolva” vagyis fejlesztve,akkor fogja magát és szépen átenged minket,sajnos az embereknek több óra ez az idő akik nem álmodnak minket körülvesznek.
Sajnos nekünk még a legnagyobb fejlesztéssel is birtokolja magát az is csak fél órára képes bennmaradni.
Kötelességem figyelmeztetni hogy nem szabad próbálgatnia ezeket a átlépéseket,mert követni fogja:paranoia,nekrofóbia,emlékezet kiesés.
Az átlépésben történt élmények között szerepel a személyünk tudatának megismerése hiszen ez az ő háza...
Repeat-Ismétlés
Ne sírj, mikor a bánat a nyomodban jár,
Ne sírj, mikor az érintésed fáj.
Ne sírj, mikor nem vagy még egyedül,
s karodban valaki álomba szenderül.
/Ámokfutók/
Álmaink gyakran elkövetik azt a kis hibát, hogy újratervezik a „számítógépes” rendszerünket,és az archívális álom memóriájában keresnek olyan pontokat,amelyek fontosak,vagy éppen kevésbé fontosak a számunkra.
Azért nem emlékszünk minden álmunkra,mert az archívális memória az agyban törli az úgymond felesleges memória receptorok egy részét,ami nem jár ingerülettel,így inger sem keletkezik. Elkel felejteni azokat a téveszméket,hogy „egy nap 3-szor álmodik az ember,csak nem emlékszik rá”.Ha tényleg így lenne,akkor egy szenilis idióta vagyok,és rajtam kívül mindenki más is. Az ÁPSZ csak akkor ismétel meg egy álmot többször,ha abban olyan információ van ami vagy nagyon jelentős ,vagy ami teljesen jelentéktelen. Ha nagyon jelentős egy álom akkor sosem álmodjuk vissza pontosan úgy. Minden ilyen álomban egy úgynevezett „variáns” részlet.(A variáns egy olyan kifejezés amely megtalálható zenében,mint visszatérés, variálás,de megtalálható versben ha keretes szerkezetű ,és a keretben variáció található,vagyis változat van benne )Ez az úgynevezett variáns részlet,arra utal,hogy egy „x,y” álomban amit többször visszaálmodunk egy idő múlva megváltozik. Lesz benne egy apró mozzanat,vagy egy hatalmas lépés ami megváltozik és fontos lesz,vagy jelentéktelen a változat az álmodó szempontjából.
Persze,az sem kizárt,hogy egy álmot többszöri visszaálmodás után is ugyanolyannak látunk. De!Csak olyannak látjuk,az nem azt jelenti,hogy nem változott. Ez az egész variálás,olyan mint egy színházi darab. Rengeteg előadás folyik,de egyikem ugyanolyan,noha ugyanaz a darab. Az ember mivel nem gép,és nem egy belső computer irányítja tökéletes számkódok segítségével,ezért hibázik és nem tud ugyanúgy megtenni dolgokat. Mindig van egy kisebb mozzanat az életében.
A felnőtt a rengeteg stressz hatására,rémálmokkal harcol,és azokat próbálja legyűrni. Bármennyire is nehéz elhinni,egy sztereotípia fenntartja,hogy egy gyereknek nincs más dolga mint játszani,majd tanulni,tanulni,és tanulni .Neki nem lehetek érzelmi kitörései,problémái?!Ez tényleg nagy hülyeség,és ez a baj a mai pedagógiai rendszerrel amiben felnövünk. Visszatérve az álmokhoz,egy gyerek sokszor álmodik rosszat,és ezt a rosszat sokkal „rosszabbul” fogja visszakapni később,és sokkal részletesebben is. Annyira részletes lesz,hogy a végén már nem is fél tőle.
Ha nagyon sokszor látjuk újra és újra az ismételt álmainkat,akkor rájövünk,hogy az ÁPSZ üzenni akar nekünk valamit,vagy éppen nem. Vagy fontos vagy nem. Vagy érzéki csalódás vagy nem. Egy biztos,ha nem álmodnánk vissza soha semmit,arra kell rádöbbennünk,hogy jelentéktelenek vagyunk mind az álomvilágunk,mint a valóság számára.
Leginkább gondolataink határozzák meg álombeli személyünket,de lássuk meg mi az igazság álom és valóság között. Soha ne keverjük össze. Mi a különbség?!Őszintén…Látott már valaki valóságban variáns tényezőt vagy modifikációt?
Lázálom-Kettő között
nt>
Ahonnan senki soha
Nem küld jelet, nem tér vissza.
Hiába várom,
Tudom, örök a hosszú álom.
/Ossian/
Azt a pontot, amikor álom és valóság között vagyunk, elneveztem harmadik dimenziónak. Belegondolva a dolgokba, és ezt a magyarázatot lefordítva orvosi nyelvre „Lázálomnak” is nevezhetem ezt a folyamatot. Mindenkivel volt már ilyen élete során,- ha csak éppen nem felejtette el-, hogy álom és valóság között van. Amikor álmodik akkor a valóságot, szívja be,és amikor ébren van az álmok, játszanak vele. Miért is van ez? Hogyan zajlik le? A folyamat igen bonyolult. Az álom el akarja hitetni velünk, hogy ébren vagyunk és az agyunk egy gótikus szerepjátékot, hoz létre, amibe belefáradunk. Amikor az agyunk és a testünk hőmérséklete emelkedik, akkor elkezdünk belázasodni. Abban a pillanatban ,hogy a testünk belép a 38 fokos lázállapotba, azonnal megkezdi a test a méregtelenítést, valamint az antianyag termelést .Ilyenkor vagyunk lázasak. Kiver a víz, melegünk van,ugyanakkor fázunk, és elképesztő munkálatok folynak az agyban. Ezért az agy nem tud koncentrálni az álmok jelenlétére és ezért amíg ő azzal van elfoglalva,hogy a testet az adott hőmérsékletben tartsa addig mi álmodunk. Ezek az álmok nem kifejezetten rémálmok, de tény, hogy furcsák. Én ilyenkor mindig matematikával, egyenletekkel, képletekkel, számokkal álmodom. Nyitva van a szemem, és mégis álmodom, és a nyitott szememmel rakom össze a számokat a kezemmel. Mindeközben azt hiszem, hogy álomban vagyok, így váltakozik az agyam az álom és a valóság között. Rettentően rossz érzés,és amikor már tényleg felébredünk és tényleg a valóságban, vagyunk,akkor már szédülünk,hányingerünk van,és homályosan látunk.
Nos orvosi szemmel nézve ez a harmadik dimenzió. A lázálom. Amikor az általunk perszonalizált személy próbálja „helyrehozni” az álmokat,és próbál a nekünk lekedvezőbb dimenziót, úgymond létrehozni,akkor álmodunk össze-vissza. Egy újabb fogalommal ismerkedünk meg és ez pedig a kommutáció.
A szót eredetileg nem így használják,de most ide tökéletes.
A szó eredeti jelentés,változtatni,kommutálni. Olyan fajta változtatás,mint amikor egy logikai játékban,vagy matematikai összefüggésben,cserélünk fel elemeket egyenletben anélkül,hogy megváltozna az adott egyenlet végeredménye.(x2+2x-2=0….-kommutálva-----x2+2-2x=0)S’ így nem is változik az adott másodfokú egyenletünk végeredménye.
Az lázálom is ilyen,próbálja cserélgetni a valóságot és az álmot össze-vissza,de a végeredmény tulajdonképpen mindig ugyanaz. Fájdalom,izzadtság,láz,forróság,ugyanakkor fázunk is.
Még témánál vagyok,de kicsit rászeretné világítani az „őrült álmokra is”.
Amikor nem álmodunk teljesen,hanem megint határon állunk,és nagyon meleg van. A test ilyenkor nem tudja szabályozni a hőmérsékletet,és fáradt,nyűgös, nem tud belépni az álomba. Akkor álom helyett „kapunk” ilyen fura képeket amik közeli múltat, és jelent idéznek fel. Hülye,ostoba képek jönnek amikről tudjuk ,hogy nem álom,de álomképeknek nevezzük. Különböző elmeklinikákon figyelhető meg a az őrült álmok képek hatása az emberekre. Az agyilag károsult emberek szoktak éjszaka,álomképektől szenvedni. Akinek éjszaka melegük van ő maguk nem őrültek,simán csak hirtelen hőingadozás lépett fel. leginkább nyáron jön elő, amikor nagyon meleg van. Ilyenkor a test és maga az agy nehezen tud alkalmazkodni a hirtelen meleghez,így az álom fogalma is megváltozik…
Igazság?!
Azt álmodtam: szerettél
Velem együtt nevettél
Szemed fénye ragyogott
Lehoztunk egy csillagot.
/ Bogdán András/
Most egy álomban megtörtént érdekesnek mondható történettel fogom zárni az álombeli utazásunk fejezetének végét.
Beszéltem már a harmadik dimenzióról,amely mint már tudjuk az az ,amikor két vagy több ember alszik,de csak 1 álmodik és beléphet a kettő által létrehozott úgynevezett harmadik típusú térbe/időbe.
Amikor beléptem ebbe a térbe 2009.júniusában,akkor mindent megtudtam az én ÁPSZ – ről. Az ő úgynevezett álnevét mindig is tudtam,hiszen ő volt a „király”.Töviskorona volt a fején,és mindig feketében volt és vérzett. Mindig vörös tócsa volt körülötte. Elmondta miért üldözött 5 éves korom óta,és miért vagyok én az ő kiválasztottja. Szerinte az élet egy semmiség,és a halál után nagy feketeség van. Ő volt maga Jézus Krisztus. Elmondta,hogy nincs Isten,és az a tény,hogy az emberek egy feketével borított ócska könyvben hisznek nevetséges. A kereszténységnek tényleg már csak hit alapja van,hiszen ő tudja mi az,hogy igazság. Tehát ezek szerint nincs isten?Arra kért,hogy mondjam el mindenkinek,hogy valójában ez a hit semmit sem ér,és ha eddig láttak már repülő csészealjakat az emberek,akkor hogy is hihetnek egyébként is ebben.
Azt mondta,hogy aki lejött az emberek közé,nem jézus volt,de nem tudja ki volt. Lehetséges,hogy azért mondott ilyeneket,mert ateista vagyok,és bár igen szégyellem,hogy nem tudok ebben hinni,de ez az igazság. Lehet,hogy ő maga volt én. Az archívális memóriám által létrehozott valami ami ott keringet körülöttem és magyarázta azt,amit szerettem volna hallani,és nem biztos,hogy ez az igazság.
Ismerjük ugye az „egyenesen át” c filmet,amiben 5 orvostan hallgató meg akar halni,hogy megnézze mi van a halál után. Mindegyik a saját bűneit látja képekben,és mozgó „videókban”.Lehetséges,hogy ez az úgynevezett tisztító tűz a keresztény hitben,ami megtisztít a bűneinktől. Nem tudhatjuk,csak hihetjük. Egy biztos,aki már visszatért a halálból,az nem mennyet és poklot látott,hanem saját magát vagy az általa perszonalizált személyt. Sokan látnak alagutat fénnyel a végén,de az is csak álom…
Második rész:
valóság
BARÁTUNK...
Az igaz barátot joggal nevezhetjük a természet remekművének.
/Ralph Waldo Emerson/
Hát igen...Itt vagyunk. Itt ahol megtalálhatjuk „személyünk” gondolatait, érzéseit, válaszait. És választ az örök kérdésre : Miért?
Természetesen mindenre mi sem találhatunk választ, hiszen ő is hülye lenne, hogyha csak beengedne az elméjébe, és szabadon felkínálná tudatának minden kis részletét. Ez a hely ahol vagyunk a 3. dimenzió az átlátás és a vakság közötti tér az álom és valóság közötti kelepce.
Tehát itt az idő hogy megtekintsük a valóság lényegesebb dolgait. Az életünk kavargó elemekből és gondolatokból áll. Mindannyian csak szeretnék megérteni pontosabb összhatás terén. Vagyis nem idétlen kulcsszavakban beszélve,teljesen simán:szeretnék megtudni :miért ?hogyan? mikor?
Vagyis átszeretnénk látni a dolgokon. Ebben az elmében megismerhetjük az álmok valóság alapjait,hiszen mindannyian egy csodálatos elme szüleményei vagyunk.
Mint mondottam születésünkkor hozzuk létre a ÁPSZ-t.
Így minden gondolatunkat ,minden tehetségünket minden vágyunkat,minden igaz és téves állításunkat az életről áthelyezzük rá.
Ez nem azt jelenti hogy elveszítjük. Mivel benne vannak ezek a dolgok kap egy testek amelyek nem ionokból és atomokból épül fel ,hanem olyanfajta mikrobákból amelyek az álom által létrehozott energikus és dimenziónális elemekből áll. Ezeket az elemeket „ultradim”-nek kell hívni.
Ezt az ultradimet nem írja le semmilyen szakkönyv, semmi az ég világon. Az ultradimet én hoztam a felszínre hogy mégis tudjuk hívni az álom által létrehozó teremtményeket. Az álom az agyunk szüleménye. Mégis,mi köze van a
valósághoz?Elmondom .Az álomban lévő energiát,képeket,érzelmeket,vágyakat az álom a valóságból szerzi. Mint pl:az aznap ebéd,az aznapi baleset,az aznapi bármi,mindegy. De ezt vetíti vissza egy keveredett „mix” képében.
Azaz amit mutat nekünk az egy keveredett látkép.
Az a lényeg ,hogy amit ténylegesen elénk vetít csak megkevert változata az igazságnak...De tényleg.. Álmodott ön már valaha is olyat aminek milliméter pontosan köze van a valósághoz???Nem, csak centiméter pontosan lesz köze.
Olyan nem lesz hogy teljesen azt adja vissza az adott álomkép ami maga a valóság,a realitás. A könyvemben általában leírom az álmaimat. Most is készültem egy rövid vázlattal.
Tudják az életben vannak félelmeink,de az álom sosem azt vetíti fel amitől félünk hanem amiért félünk. A következő álmomban elmondom mi köze is van a valósághoz....Éjfél van .A testvéremmel éppen számítógépezünk. Anyukámat megkérdem mit kell segítenem még csak rám sem néz.
Tehát éppen megyek fel,és a teavéremet lehívom inni. Le is megyünk,anyukánk éppen elmegy wc-re. Csak múlik az idő de nem jön ki. Hirtelen nyitva van a fürdőszoba ajtaja. Nem tudom mi lehet az tehát beszólok: ki az?
Nincsen válasz. csak halk suttogás és lihegés.
Hirtelen benézünk a fürdőszobába és megpillantjuk apánkat ahogy anyánkat fogja és megakarja ölni. Hirtelen szólok testvéremnek ,hogy fogja lesz én pedig megpróbálom megölni...És felébredtem. Nagyon ironikus. Valósághoz köze:
A házunk ugyanolyan volt belülről,a fürdőszoba is ,tesóm is,anyukám is,én is...
A valóságtól eltér: Apukám nem idegbeteg agresszív gyilkos. Látják?Szinte ez is nagyon sokat jelent. Ez a két dolgok is meghatározhatja a dolgokat. A famulusunk pontosan ezért akart minket választani. Ő a mi barátunk???
Kötve hiszem......
Hiszékenyek...
“Gyógyszerekre nincs mindig szükség, de a gyógyulásba vetett hitre igen.”
(Norman Cousins)
Nos, hogy mennyire vagyunk hiszékenyek ezt mi magunk tudjuk csak eldönteni,más ezt nem látja. Általánosítva az emberek hiszékenysége valamilyen szinten természetesen látható,hiszen eltudja hinni az rossz állítást is még ha nem is akarja szándékosan. Nos a következő fejezetet mielőtt leírnám a "hiszékenyek" címmel, azt akarom kifejezni hogy mennyire tudunk hinni abban amit mutat nekünk a ÁPSZ,és ezt most a valóság szemszögéből .Az álmokat felejtsük el egy időre most. A hiszékeny ember mindennek bedől hogy most a famulus vagy van vagy nincsen,perszonalizáltuk vagy nem, aposztrofális értelemben vagy nem. Tehát az a nagy kérdés,- mint mondottam,- ő egy olyan személy aki mindenkit átver. Tehát semmiféle igazság nincsen benne (mármint magába a személybe)csak amit mond,és amit ő mondd az minden igaz.
Nem egy hazudós fajta legalábbis az én "jézusom " biztos nem.
Eddig a könyvben mindig úgy említettem hogy "király" meg "Sean Conerry" de nem említettem még a 10 éve megjelenő jézus alakot mert ugye legtöbbször 10 éven át mindig jézus alakban jelent meg!!!
Csak mint mondottam kihagytam valamiféle testrészt mikor megalkottam és ez a valóságban is megnyilvánult.
Jézus mindig fehér fénylő ruhában van ábrázolva tövis koronával és szúrt sebbel az oldalán.
Az én Jézusom fekete ruhában volt és fekete tövis korona és vérzett mindenhol. Folyton azt emlegette nekem hogy mennyire fáj neki ez 10 éven keresztüli tortúra.
A valóságban ma már csak röhögök ezen ,hiszen nem veszem már komolyan.
Régebben nem említettem mert úgy gondoltam, hogy a könyvem közepére és a végére tartogatom az elméletemet az álomról ami képletekben definíciókban kordinátarendeszerekben és tömegmegmaradásban vannak ábrázolva többféle -képpen. A címe ennek amit kiadok majd képekben, hogy meglehessen figyelni és utánajárhat bárki bárhol .Ez az én ötletem ilyet senki nem csinált még!!!!( az álom fizikai értelemben)
AZ ÁLOM TUDOMÁNYOS ALÁTÁMASZTÁSA
(Kiegészítő anyag)Négy tudomány szerint.(fizika,matematika,fiziológia,kémia)
1"fizika"
Ha világunk fizikai törvényei autonómak, nem vagyunk szabadok; ha viszont szabadok vagyunk, a fizikai törvények nem autonómak.
/ Karl Popper/
Nos elmagyaráznám miért fontos ennyire a fizika egy álombeli tevékenységnél. Eddig folyton az álomban keringtem és beszélgettem mindenfajta pichológiai megmagyarázásról,de most eljött az az idő, hogy a tanulás és fejlődés lélektan fogalmát (aminek semmi köze az álmokhoz) átfogalmazzam az egészet a mai tudományok szemszögéből, csak azért hogy senki ne kételkedjen ha már a fizika is(amit nagyon sok korombeli utál)alátámasztja az egészet akkor ott már komoly dolgokról beszélünk. Hozzá is kezdenék...
Tehát a fizika:a legszélesebb értelemben vett természettudomány amelyből több ág vált ki a tudomány fejlődése során. A fizikusok az anyag tulajdonságait és kölcsönhatásait tanulmányozzák az elemi részecskék szintjétől a világegyetem egészéig. A fizikai jelenségeket matematikai modellekkel igyekeznek kvantitatív módon leírni. Mégis köze van a természettudományok mellett az álmok fizikájához amit én hoztam a létre és szeretném elméletemet átadni a kedves fizikus professzoroknak és kérem őket gondolkozzanak el ezen.
Az álmok egy nagyon szoros élet egyenesen keringenek ami az álom előtti pillanatokat jelzi és építi fel. Az álom előtti pillanatot mindig az álom előtti watt(ejtsd:"watt"-teljesítmény)határoz meg mértékben.
Nos itt van a kulcs hogy miért is fizika,persze azért mert ez watt még nem lesz semmilyen fizikai dolog benne. A watt egy undimenziós pillanatot jelez ami az álomhatár belépésekor mutatkozik fel ,ez a teljesítmény dönti el hogy mekkora az alvás teljesítményük is,hogy bebírunk el lépni az álomhatárba(még nem az álomba) vagy nem .Ezt a mértkegységet amely az álom fizikai és pszichológiai értékét mutatja úgy neveztem el hogy "ÁW"-jelentése=álom előtti pillanatot megjelenítő teljesítmény. Értéke=+0,1ÁW.(hogy miért 0,1 egy azt megtudod majd a matematika fejezetnél.)Nos remélem érthető volt.
Ha mégsem akkor annyit tudok tenni hogy írok a könyv végébe egy "definíciók és mértékegységek" lábjegyzetet. Elmondom,hogy én nem hozok létre új mértékegységeket,csak valahogy jelezni szeretném az álomban történő folyamatokat .A következő ami még idetartozik a fizikában a az ÁPSZ (általunk perszonalizált személy)bizony!
Róla is elneveztem egy mértékegységet,csak hogy összefüggjenek a dolgok kicsit vele is. A lényeg hogy mondtam hogy az ÁPSZ egy mértékegység aminek értéke -0,1 ÁPSZ tehát ez most nem watt értékű mert amint átlépjük az álomhatárt ami 0 akkor már mínuszban vagyunk(többet tudsz meg a matematika fejezetnél)
,így ahhoz hogy ott legyünk ott már mínuszban nem kell teljesítmény ott már egy felsőbb erő vigyáz ránk aki az ÁPSZ és az
ő -01-es értékével már álomban vagyunk. Nem akarok nagyon belemenni hogy mennyi watt szükséges az álomban maradásra (kb. -034) mert nagyon bonyolult lenne. A következő fejezetben többet beszélek a számításokról függvényekről és mértékátváltásokról....
2.Matematika
(Az álom értelme megfigyelési görbéje koordinátarendszerben, mértékátváltásokkal bizonyítva)
Az agy nyelve nem egyezik meg a matematika nyelvével.
/Neumann János/
Hát igen...a matematika,hát a korombéli emberek egyből szívbajt kapnak ha meghalják ezt a szót. Tudom ,hogy nagyon tudományosan fogalmazok mintha matekzseni lennék ,de tévedés a legjobb jegyem matekból 5-ös de mindig 3 as voltam félévkor és évvégén is .Tehát a matematikai része ennek az álomnak ,a koordinátarendszerben való ábrázolás...
......Képzeljünk el számokat egy vízszintes és rá merőlegesen függőleges egyenesen számokat 1-5 ig +-ba és - ba.
(vegyél elő vagy rajzoljál egy koordinátarendszert,ha jobban akarod érteni)
az x tengelyen képzeljük el a 0-át és mellette ha szembe állunk jobb oldalon a +0,1 tizedet(ÁW)és ball oldalon pedig -0,1 tizedet(ÁPSZ)
ha minden megvan akkor már beszéltem a 3.dimenzióról, nos az y tengelyen a megfelelő ÁW szint a 4.Ha a - és a + is 4-esen van akkor összekötve a 2 ember 3. dimenziót alkot és belépnek a 3.dimenzióba.Nos ha ezeket megfigyeljük kössük össze a - négytől indulva az (x tengelyen) é kössük össze a +4 el az( y tengelyen).Nos ugyanezt tegyük meg a jobb oldalon,és a az ütközési pontban rajzoljunk egy i betűt mert ott jön létre az infernó szint.(Amikor belépnek a 3. dimenzióba.)Az ÁPSZ és az ÁW is mértékegység és az I is.
Az ÁPSZ és az ÁW között a szám eredetileg 0 lenne,mert tudjuk hogy -0,1 meg +0,1 az 0.De itt most szorzásról van szó az-az a mértékszám közöttük amivel váltanunk kell, az a ="-0,01". Most pedig képzeljünk el az infernó pont mellett jobb oldalon egy összeolvadási pontot az ÖP ball oldalon meg egy egyesülési vonalat, az EV-t. Ezeknek értéke 4 tehát mindig a számításoknál 4 el kell gondolkodnunk. Az I értéke 22(A képletet olvasd a kémiai fejezetben)
3'kémia
( A tárgyak és elemek rendszerezése és a tömegmegmaradás törvényének alkalmazása az álmok kémiájában.)
Az élet egy kémiai természetében determinált szubsztanciához kapcsolódik
/ismeretlen szerző/
Mint azt már régebben is említettem az álmokban létrejött elemek hasonló felépítésűek mint a valóságos dolgokat felépítő elemek.
A valóságban általában elemi részecskéknek nevezzük a testeket amik atomokból aztán protonokból elektronokból és neutronokból álnak. Van hasonlóság az álmok részecskéit alkotókban. Mielőtt elmondanám ,felkell hívnom rá a figyelmet ,hogy aki nehéznek tartotta a kémiát most nagyon megfog lepődni mert még sokkal de sokkal nehezebb lesz. Képzeljünk el egy álombeli testet (ezeket mindig a 3. dimenzió építi fel és alkotja,formálja) amely teljesen olyan mint a valóságban. Nos ezeket a testeket olyan elemek alkotják amik foszforeszkálnak és álomtanilag radioaktívak. Ezek az elemek sokkal homályosabb kis részecskékből állnak amiket különös kék halvány fényt bocsátanak ki ezekeket úgy hívjuk , hogy"ULTRADIM"( ultradim angol szó jelentése univerzális, különleges a „dim” a dimenzió rövidítése).A szó felépítése:ultra=vagyis univerzális új és más mint a többi a ..dim=dym= diferencium(dyffuzió mint keverés) különleges, különb mint a többi,tehát ennyit erről. Az ultradim nagyon kis részecskékből állnak ezekeket az elemi részecskéket hívjuk infernó pritteknek="ip"( az ultradim értéke meghaladja az 1 egész értéket) (tehát nem összekeverni az infernó ponttal ami a 4-es fokon 2 a másodikon van)
Ez az IP mindig a 3-dik oldalon van tehát köröbelűl * 0,5 az értéket tehát egy IP az 0,5 értékű,azaz pozitív töltésű
tudom most várnák azt hogy mondjak egy negatívat az elektronhoz képest. Nem fogok!!!
Van ugyan még egy részecske azt hívjuk infernó-elknek ="ilk" aminek szintén 0m5 az értéke (bár ha pontosan akarok fogalmazni akkor nem pontosan 0,5 hiszen több mint a IP.
Nos az IP értéke minden esetben azért kisebb ,mert valamilyen szinten ez egy semleges elem. Nem szabadna ezt mondanom,mert pozitív,de ebbe ne mennyünk most bele.
az álom egyfajta rehabilitatív képlettel írható fel ami maga az álom, így az álomra tudunk következetni ezt vonjuk le belőle.
MINDÍG MAGÁT AZ INFERNIKUS PONTOT KERESSÜK. 2xEV+√ÖP=I2
Ebből tudunk akkor most következtetni az álomra.
ha ezt a képletet kipróbáljuk bármiféle körülmények között ráfogunk jönni hogy nem is olyan furcsa.
Bonyolultságának oka a tömegmegmaradás törvénye és matematikai "gyök" mert az EV számának a gyöke olyan pici hogy kisebb lesz a 0,5-ös értéknél is,mert ennek a gyöke mindig kisebb lesz bármilyen számítást is hajtunk végre. Fontos ha nem gyökvonással végezzük hanem ennek hatványával vagy szorzatával akkor az nem egyenlő az álmok kémiai hatalmával.
Rátérve a tömegmegmaradás törvényére,csak annyiban egyezik hogy azt a kémiai technikát alkalmazzuk: 2xEV+√ÖP=I2
Ezzel a technikával végezzük az egészet a 2x-es vétel be is mutatja a tömegmegmaradás hasonlóságait.
Nos ez lett volna az egésznek a kémiai oldala,belátom kicsit bonyolult,de ha nem nézzük azt hogy képletek meg mindenfajta új fogalmak,meghatározások.. nem is olyan bonyolult.
És ezt én mondom aki 5-ös voltam kémiából,4-3 as fizikából,3 as matekból és
4 -es biológiából…
4’ A FIZIOLÓGIA.(BIOLÓGIAI MEGMAGYARÁZÁSA AZ ALMOKON BELÜLI BETEGSÉGEKNEK ÉS KÜLÖNBÖZŐ SOKKHATÁSOKNAK,FÓBIÁKNAK)
Az akarat és célszerűség mind a tökéletesedő alkalmazkodás következménye. A mimikri, az utánzó- és védekezőszín. A legjobban alkalmazkodók életben maradása az, hogy az az út, amelyet a természetes kiválasztódás épít, talán maga az öntudat kialakulásának és születésének útja.
/ Borisz Leonyidovics Paszternak/
Az emberek általában azért járnak orvoshoz,hogy magyarázatot kapjanak a velük megtörtént betegségekre.
Nos igen….
De mivan a pszichológussal?
Rá senki nem gondol?
Pedig az igazság az ,hogy ő lenne még a megfontosabba olyan problémákra,mint a fóbiák kigyógyítása.
Nos rátérek a fiziológiára.
Az álomban különböző sokkokat különböztetünk meg,mindegyiknek más a hatása és tünete de egy az utánuk következő sok neve
-rehabilitatív sokk( amely később visszafordítható)
-erektált sok.(amely a pénisz növelését és ondójának kilövellését eredményezi)
-fóbilitatív(különböző fóbiákat eredményez)
-algésiás sokk(amely a dobhártya vagy az agyhoz kapcsolódó bármely érzékeny ideg szétpattanását elvérzését”felrobbanását” eredményezi vérzés formájában)
Ezek a sokkok mind egy darab betegséghez köthetőek,ha mind belénk megy akkor borzasztóagy immunitás van bennünk,nagyon érzékenyek vagyunk a sokkokra.
A sokkok általában pszichésen érnek,a sokkok 2 félék lehetnek:
- olyan sokk amelyet ijedség okoz
- olyan sokk amely meg nem történt álombeli dolog okok amely pszichés sokkot okoz.
A fiziológiához amúgy sem akartam sokat írni,mindössze annyit hogy az álmokban valószínűleg megváltozhat a belső szerveink kontrollációja és megváltozhat a gondolkodásunk és életszemléletünk is bármikor bármely pillanatban….
Kollektív magánélete
Én alapvetően sosem kerestem egyebet, mint a szerelmet. Talán mert sosem éreztem, hogy igazán szeretnek. Mindennek, amit addig csináltam, egyetlen célja volt: hogy szeressenek.
/Valérie Tasso/
Ha minden rendben ment és mindenki eljutott már legalább egyszer vagy többször a harmadik dimenzióba,és meg is mutatta rejtett titkait az ÁPSZ,akkor most elemezzük őket.
Mindenki a sajátját, én az enyémet most…jó?
Amikor én átléptem a 3. dimenzióba akkor minden kék volt kék kis „ultradimek” köröztek mindenfelé és néha-néha vizes formában értek a bőrömhöz.
(most nem mennék bele az ultradimek különböző halmazállapotaiba)
És amikor ott álltam ,észrevettem,hogy ez egy álom és élkezdtem kérdzősködni hangosan,kontrollálva ezt az álmot.
Minden érdekes kérdésemet feltettem neki,de csak képeket kaptam válaszul,hogy áll,ül,és hogy valakivel együtt van egy képen aki sötét volt.
Nos király” vagy jézus” válaszolt a kérdéseimre(ki vagy,miért nem hagysz békén,miért terrorizálsz,honnan eredsz,miért pont te?)
A válaszok ezek voltak:
-„Én vagyok az univerzum mindensége az Alfa és az Omega,a világ tőlem lett és tőlem is fog lenni.
-Én vagyok jézus és ne higgy istenbe,mert nem létezik,az egész csak mese, mond meg és írd le az embereknek ,hogy ezeket csak kitalálták a próféták.
Szörnyű fájdalmakat érzek,faj a tövis korona és vérzik is…majd te is megfogod tapasztalni e mély fájdalmat.
Válaszaim:
-De te csak az én világomat teremeted,amit én már kontrolálok,nincsen szükségem már rád.
„-dehogyis nincsen,bár kontrolálod,de nem uralod,ezt a szintet,még nem érted el kicsit sem hogy urald és átvett a végső kontrolállt pillanatokat”
Erre az álom elkezd keveredni,ő csak röhög és kiesek az álló helyzetbe és már megint az asztronautikus antigravitációs érzés és repülök de egyben zuhanok is.
Ő továbbra is csak röhög,de nem érdekes ,mert kirepülök az álomból és már értem is az egészet egy túlnyomó fájdalmas érzés a felkeléskor,izzadtság,forróság és nagy láz…minden bennem van,minden szó és már van is fogalmam arról,hogy ki ő,de nem hiszek abban ami ő valójában ő nem más mint egy nem emlékekből születő, keverék ami ultradimekből épül fel,nem más mint sokmillió álomrészecske aminek nincsen hatása sem az övére,sem a múltra,ő egy pszichológiai tévedés,mert folyton pszichésen bántott,most már nem félek tőle ő nincsen nem tartozik a valósághoz egy álom által forrasztott,égetett folyékony ultradim,saját öntudattal…
…..És vége van,ülök az ágyamon ,már nem bánt semmi, és soha nem is fog,a 3.dimenziós álom után még volt pár egyéb ilyen „aktus”,de nem vele,ő nem volt ott sem utradimben,se ezeknek bármely halmazállapotában,vége van ő már nincsen.
Meghalt,rájöttem hogyan kel uralni,már többé nem uralkodik,enyém az univerzuma”
„ Az uralás”
Mindenki azon igyekezik, hogy a tapasztalattal mérje magát, a hatalom birtokosai pedig a tulajdon csalhatatlanságuk meséje kedvéért teljes erejükből elrugaszkodnak az igazságtól.
/Borisz Leonyidovics Paszternak/
„ Oh,……..
Áá……
Mivan?egyszerűen nem tudok mit csinálni
Tudom hogy álomban vagyok,és próbálok Kontrolláció találni.
Hol van a kontrollált pont?
Nem értem…..
Pedig már "Ő" nincsen többé,tudnom kéne uralni”
Pár napja még ezek a gondolatok szerepeltek az agyamban,de lassan rájöttem arra,hogy semmi értelme kontrollálnom,mert nem fogom tudni úgysem.
Az álom fizikai képletében 7 szintet különböztettem meg 7 infernomikális szintet.
A 7. az uralás,nos az uralás a lehetetlen szint,mert egyszerűen nem tudom kontrollálni az álmot ha nincs aki megteremtse nekem azt,bár álmot már én is tudom fejleszteni és formázni,de nem csinálni,kitalálni. Bár álmot úgyis az agyunk csinál.
Van hogy azt álmodok amit szeretnék, de mégsem tudom uralni azt.
Valami nincsen rendben. csak nem tudom mi az …
Nagyon lényeges szempont az is,hogy valamilyen úton módón megszűnt a légkör is,már nem a megszokott normális légkört üdvözölhetem az álomban,hanem egy másik világot,mintha csak a 2 ember által megteremtett paranormális paradoxban lennék a 3. dimenzióba és a 2 kapu között most beszorultam a 3.-ba és örökre órákig tartó álmokban kell résztvennem.
Neeem!
Nem lehet!
Összekell magamat szednem,nem kell midníg a legrosszabbra gondolnom.
De ha már olyan jól tudom kontrollálni,akkor miért nem tudom azt uralni?
Sajnos magába zárt a rejtély minden kulcsa,és örökre bezárva tart amíg csak élek…
Tudom hogyan kell uralni,de nem tudom kihasználni.
Most már kész a világvége elméletem is:D:
„az álmokat nem tudjuk uralni,vagy keletkezeti kapcsolatba létesíteni az elménkel,mert a központi idegrendszer nem képes a valóságon kívűl készíteni megteremteni dolgokat és ezt a szomatikus és a vegetatív idegrendszer elensúlyozza, ám a központ mindíg előrébb van,tehát ha tudnánk uralni akkor megszünne tér és idő nem kéne álmodnunk sem, soha többé”
Így sajnos magam is megalkothatom a világvége elméletemet,az álmoknak nincsen végük,és már akkor fel is tudom állítani egy képlettel ezt:
i2+öpx=(vagyis infernomikális dimenzió a négyzeten és összeolvadási pont egyenlő végtelen)
de
u(De végtelenség nem egyenlő uralási szituációval)
Így remélem világos lett,hogy miért van az „ÖP” előtt x. Nem bolygatnám, hiszen az „ÖP” -nek is van saját értéke,de ez már nagyon komolyan matematikai és fizikai képletekbe mennénk ,bele (Amúgy nem vagyok annyira okos matekból és fizikából)
Az uralást nem lehet az álmaink tevékenységez kapcsolni, de lehet egyfajta gondolat, mámor.
Az álmot nem tudjuk irányítani ilyen szinten, mert akkor nem lennének álmok sem,és nem lennének álmok melyek komoly jelentésekkel, bírnak.
Constellációs jelentésük
(Jobb agyféltekés rajz)
„Egy Fikció”
“A Kozmosz csodálatos elrendezése és harmóniája csak egy mindenható és mindentudó lény tervében születhetett meg. Ez mindörökre a legnagyobb felismerésem.”
(Isaac Newton)
Az álmoknak van jelentésük de,bizony van amelyiknek nincsen.
Utálok általánosítani,de az a helyzet,hogy gyakran van valamiféle jelentéstartalmuk.
Én nem tudom kinek milyen típusú álma van így csak pár jelent mondanék el ami a gyermekek rajzi kézségén jelenik meg.
Ennek az előzménye hogy pszichológia/élettan gondolkodás szerint a rajzon keresztül tudunk levezetni egyfajta stresszt és azon keresztül ismerjük meg magunkat vagy pszichés gondolkodásmódunkat,melyben olyan érzések kavarognak amik nem midníg igazak. A következő fajta pszichológia amit kineziológiának is hívhatunk,kettő részre áldozik:
A pszichés rajzkézség amiben magunkat ismerjük fel,és az akarat teljes rajzkézség.
Mindegyik más.
Bár van különbség köztük,hamarosan példával is tudom bemutatni ezt,de addig elmondom a különbséget.
A pszichés rajzkészség,amiben megismerjük magunkat olyan reflex amit a szomatikus idegrendszer irányít azaz akaratunktól függetlennűl van jelen,azaz nem tudjuk behatárolni,miért az ,miért úgy,miért pont így rajzolunk.
A vegetatív idegrendszer hibája,hiszen az mindig „behúz”,ehhez kapcsolódik a ball agyféltek,ami olyan akaratot tervel belénk,ami szándékos rajzvonásokkal van teli,így sajnos csak kontrollálni tudjuk ezt,ezt bár az agy is ,de leginkább mi irányítjuk.
Ugye milyes zavaros?
Ezt egyszerűbben ,csak példával tudom elmondani:
A pszichésre:
Amikor egy gyerek nagyon lombos fát rajzol vagy nagyon sűrű hajat vagy boldog környezetet,madarakat,az a gyerek gazdagon,melegen családiasan él,egyszerű pszichológia,ezt nem kell magyaráznom.
Az akaratosra:
Amikor Ágakat rajzol,hideg telet,vagy ilyesfajta bizarr ábrákat ott lehet baj a gyermeki gondolkodással,vagy épen a családi hátérrel.
Szóval…
Nem tudjuk ,hogy ki miért rajzol ,ha közben nem is él így,vagy olyat rajzol de így él…..
Fárasztó ez…
Az álmokban már más a helyzet,az álmok hazudnak is.
Nem azt adják vissza ami a valóság,ha szegény vagy biztos,hogy jó királyi körülményt álmodsz…általában ezt szokott lenni.
Tehát van aki hazugságból él és van aki igazat rajzol,de ne feledjük az hogy mi a lényeg,az agyunk korlátoz mindent ami létezik és ami nem azt mind ő szedi elő,mindegy, hogy ki mekkora ember azt kapja amit megérdemel…az agy mindennek a kulcsa…az agy…z agy…agy…gy…y…..
Álom-neurológia
“A legjobb orvosok: dr. Elégedettség, dr. Higgadtság és dr. Jókedély.”
(C.H. Spurgeon)
A neurológia tudománya nagyon összefügg az álmok működésével közben.
Az álmokat több szinten sorolhatjuk mint már említettem és ezeket a szintek fáradtság szintet is közvetítenek olyankor az agy dolgozik képeket sugároz amiket a szemen keresztül szűrődnek át és azokat a képeket megjegyzi a központi idegrendszer képbefogó zónája és egyesíti,összeveri őket.
Erre példa ha „látunk egy nap egy db sütit ,látunk egy autót,és elmegyünk iskolába(baromi egyszerű példa).
Ezeket megkeveri hogy a sütit az iskolában ettük és az iskola egy hatalmas autóban van.(67% hogy ennyire összekeveri)
Amikor képeket közvetít az agy ,nagyon figyel arra,hogy a megfelelő képeket illessze össze,nem fontos,hogy az aznapi látott képeket szűritse,hanem lehet,hogy például a múlt heti vagy a múlt évi vagy a lehet hogy az 5 évvel ezelőtti képeket sugározza ki.
Nos elmondom,hogy hogyan működik a szemben a receptorok segítségével a bevitel és az átszűrés,majd a raktározás folyamata.
A szem mint ingerületi szerve megkap egy ingert az inger levélként a receptorok segítségével eljut a látóközpontban ott a látóközpont „lefényképezi” a képet és elraktározza az agy időleges memóriájában.
a memória olyan hely az agyban amit a központi idegrendszer irányít ,de mondhatom azt is hogy a vegetatív idegrendszer hatáskörébe tartozik,így nekünk azt nem kell használni,mert a képeket ő adja át,nem mi.
Nos a memóriát két részre oszthatjuk:
Időleges memória egység és archivális memória egység.
Tehát az időleges memória hely az-az amikor látunk valamit és megjegyezzük és emlékezünk rá heteken át is.
Amikre nem emlékszünk és hatalmas időegyenesen át vezet az,hogy rájöjjünk emlékezzünk arra a képre,ezt az agyunk elraktározza a nagy agy archívumába.
Az álmokat máshogyan raktározza,azok is képek de az agy másképpen raktározza őket.
Kettő darab raktározási mód van, a megjelenítendő raktározás amire bármikor bármilyen pillanatban emlékezhetünk,ilyenek a valóság képek.
És van az elveszett más néven losztális raktározás amik néha előjönnek,de valósi kilétük az agy legmélyebb bugyraiban rejtőznek,minden ideg és idegpálya leges legalsó mélyében.
Ilyenek az álmok raktározása is.
Az álmokat a receptorok semmilyen körülmények között nem tudják úgy bevinni az agyba mint a rendes képeket,hiszen a receptorok az ingerületet átvevő és raktározó speciális állapotú sejtek.
Nos, az álmok ultradimekből állnak amik nehezen emészthető részecskék olyan kicsik,hogy a receptorok bármennyire is gyorsak és pontosan nem tudják ingerületként oly pontosan érzékelni,hogy azt az agy kellő figyelmességgel betudja vinni bármilyen memóriába is.
Így tehát ezek a képek tördelve jönnek elő.
Nem szeretnék sokat erről beszélni,hiszen következő könyvemben írom le majd a neurológiát saját látásom szerint,most legyünk csak az álmoknál amelyeknek korább visszatekintésük különösen fontos…
Az álmok archívuma
(gondolat)
A számítógépes technológia alkalmazása annyi, mint megtalálni a helyes csavarkulcsot, amit ráerőltethetünk a helyes csavarra.
/ismeretlen szerző/
Áh! Na igen. Ez az a rész, amikor nagyon vissza kell gondolnunk a történtekre, az a baj,hogy szinte sohasem tudunk úgy visszagondolni az egyes dolgokra, mintha csak pár nap telt volna el a megtörtént dolog után.
Nos itt legyen más a helyzet az agyunk archívumáról már volt szerencsém beszélni.
Most egy olyan világba kalauzolom el az olvasókat, beleértve önt is, ami kicsit bizarr lesz, eleinte még ellentmondó lesz a tudományoknak, de meglátja, majd bele fog jönni és meglátja majd, hogy nem olyan vészes a helyzet, noha nem is kell gondolnunk a legkönnyebb válaszok sorozatára, ebben is fog szerepelni, egy kis tudományi magyarázat, de nem kell föltétlen a tudomány felé fordulnunk mindig.
Az agyunknak van egy olyan „mappája” amelybe belementettük azokat a „fájlokat” vagy álmokat, amelyek valamilyen szempontból fontosak, vagy éppen teljesen jelentéktelenek. Viszont az agyunk nem tud uralkodni magán így az álmokat egy „konvertáló programba” helyezi,s azok elkezdenek változni. Ebben az esetben az agy maga a perszonalizált személy. Amint belekerül ebbe a programba egy álom, egyből „wmv-ből Avi-ba” vagy éppen fordítva változik meg. Ami ha úgy vesszük jelentős változás, hiszen az Avi nagy a WMV viszonylag kicsi fájl. Magyarul egy kicsi álom kibővül egy kicsit vagy nagyon nagyon,vagy egy nagy álom lecsökken. De olyan nincs,hogy egy álmot hajszál pontosan ugyanúgy álmodunk vissza,mert nincs a világon olyan archivális memória,hogy pontosan másodpercre visszaemlékszünk dolgokra ,eseményekre.
Nincs mit tudományos szempontból alátámasztanom ezen, hiszen evidens,hogy nem vagyunk gépek,de hasonló az agyi működésünk a számítógépéhez,vagy a számítógép agyi működése hasonlít a miénkhez….
Egy olyan fikciót olvastál,amely teljes mértékben megállja a helyét a világi és az egyházi tudományok tudományok talaján.Olyan képek asszimilálódtak bennem mikor kimondtam,vagy leírtam ezeket a szavakat amelyek horrorisztikus képeket festettek elém,ám túlságosan belementem a természettudományokba ahhoz,hogy ezt jobban letudjam vezetni.
/Kovács Benjámin/
Szómagyarázat
Axiomatikus- Magyarázatra nem szoruló
Algesia- Fülvérzést eredményező Neurokinetikus sokk.
Paralógia- a. m. észellenesség, tévedés; paralogizmus, l. Hibás következtetés.
Neuralgia- Más néven idegfájdalom. Általában érzőideg lefutásának vagy ellátási területének megfelelően jelentkező fájdalom.
Replika- Olyan kifejezés vagy mondat,szöveg aminek nincs értelme.
Aposztrófia- Idézni,előidézni
Fikció- Kitaláció,egy alternatíva,lehetőség
Autokrácia- Önkényuralom; zsarnoki egyeduralom; olyan kormányzati rendszer, amelyben a korlátlan hatalom egy személy kezében van
Bioasztronautika- Repülés érzés,repülési képesség
Digresszió- Elkalandozás, eltérés a tárgytól
Odisszea- Utazás,kaland
Perfekció- Tökéletesség
Inferno- pokol
Dimenzio- Egy másik világ ami párhuzamos
Autognózis- Önismeret
Introjekcio- magábavetítés, a külvilág élményeinek beépülése az egyén képzeletébe, valamely külső tulajdonság magunkra vonatkoztatása
Modifikáció- Hírtelen változtatás
Realizáció- valóságosság
Coitus- Szexuális élmény
Afázia- Beszédzavar, képtelenség a gondolatok kifejezésére szóban vagy írásban;
Képtelenség mások beszédének megértésére.
Absztinencia- tartózkodás valamitől, önmegtartóztatás.
Afónia- Kóros hangtalanság; a hangszalagok, gégeporcok rendellenessége miatti susogó beszéd.
Paradoxális- Önmagának látszólagosan ellentmondó; furcsa
Habilitás- Képesség, ügyesség
Effektivitás- Valóságos, meglevő, tényleges; rendelkezésre álló
Letargia- Nagyfokú szomorúság, levertség, kiábrándultság, amit a személy cselekvésre képtelen állapota kísér
Penibilis- Kínos
Odiózus- Gyűlöletes, felháborító, szégyenletes
Ideal- Mintakép
Amnesia- Az emlékezeti funkciók kisebb vagy nagyobb mértékű, átmeneti vagy tartós sérülése.
Diszkomfortáció- Kényelmetlenség
Famulus- Szolga, kisegítő munkatárs
Rekonfúzió- A zavarodottságból visszatérés
Texte: www.Adamobooks.hu
Tag der Veröffentlichung: 31.08.2010
Alle Rechte vorbehalten
Widmung:
Kovács Benjámin