Cover

Mia fora htan ena poly palio spiti se ena meros poly apomakrismeno apo ta ypolipa!
Kapoioi elegan oti htan stixiomeno,alla alloi elegen oti apla einai enas muthos!
Meta apo kapoies meres,
hrthe ena zeugari kai epsaxne gia ena kalo spiti xwris thwrivous kai enwxlitikous anthrwpous.!
Telika den vrikan tipota pou na tous kanei thn eshish..kai na tous aresei...
Mia mera vrikan kapoion filisixo anthrwpo pou eixa to kleidi pao to spiti ekeino..
San idea tous arese gt den tha tous enwxlouse kaneis...
kai telika to phran!
Phran to kleidi apo ton gero kai phgan na to doun..
Htan mera,kai etsi den to paratirisan...mpeika mesa...koitaksan to xwro...kai etoimacan ta pragmata tous.!!!
To apogeuma vghkan volta oloi mazi oikogeneiakos kai den edwsan katholou sumaseia sto spiti.!!Afou ekanan tin volta tous kai gurisan sto spiti...
phgan oloi gia ypno!
To vrady erxontouctan uxei apo pantou!! ourliaxla kai fwnes!!
Kai diafora vacanicmena paidakia na akougontai na klaine avactaxta!!
To epomeno prwi 3upnhcan kai den gunotan tipota...mia apolith ushxeia!
Oloi eixan mhnei afwnh ...giati den pisteuan se auto pou akougan ti nuxta!
toso fwvhcmenh efhgan grhgora kai phgan na vroun ton gero pou touc edwse to spiti..
Telika ton vrikan kai tous eipe..pos ksexase na tous pei kati..
oti poly anthrwpoi auto to spiti to elegan stixiomeno kai alloi den o phsteuan..kai giauto kaneis den emene mesa..!
Tote phgan ksana gia na mazepsoun ta pragmata tous alla ta fantasmata den tous afhnan na vgoun eksw..!!...sunnexeia se liges meres!!...

Impressum

Tag der Veröffentlichung: 17.08.2011

Alle Rechte vorbehalten

Nächste Seite
Seite 1 /