Cover

Uhvaceni na delu

Nisam mogla da verujem sta sam videla kada sam usla u sobu.Majk moj verenik tucao se sa mojom najboljom drugaricom Sofi sa kojom sam jos od malena delila sve ,osecanja,stvari,tajne,kao i ona meni svoje tajne ,problema i sve sto naj drugarice inace dele.

                                            Bila sam potpuno sokirana.Nisam mogla da progovorim ,da vrisnem ,prekinem ih u toj prevari.Srce mi se slomi u tom trenutku,dok je mrznja prema njima dvoma rasla sve vise i vise svakoga trenutka.Resila sam da im se osvetim na najsuroviji nacin.Uzela sam kameru iz torbice i ocela da ih snjimam.

                                     Sofi je inace bila brineta duge talasaste,bujne kose,vitkog izazovnog tela ,bujnih grudi kojim je najvise osvajala muskarce koji su lako padali.Duge vitke noge behu zamrsene sa Majkovim dok je njegov poveci penis prodirao u nju  do samoga korena,a ona je zadovoljni vristala obuzeta strascu i snagon njegove muskosti. On je grickao i lizao njene grudi i bradavce sa takvom strascu sa kakvu nikada nije pokazao samnom,a bila sam sto puta zgodnija i jebozovnija od nje.

                                  Sofi ubrzo dozive orgazam,lako sam mogla to provaliti, i prosaputa Majku na uvo''Svrsi u mene slobodno!''  sto je on i ucinio naravno.Ta scena me jos vise iznenadila i zaprepastila.

                                ''Srecno vam u daljoj vezi!''napokon progovorih praznim hladnim glasom.

                             Potpuno zateceni ,oboje me pogledase zaprepasceno,ali nisam mogla videti krivicu u njihovim ocima i pre nego sto progovorise ja otidoh zalupivsi vratima i ostavivsi ih da zaprepasceno benu potpuno goli .

                               Cudilo me je sto nisam zaplakala,ali sam zato zauvek bila slomljena i zarekla sam se da se nikada vise necu upustiti u vezu sa bilo kim,vec cu samo da se kresem sa kime stignem,i nimalo mi necu zazaliti zbog toga u to sam bila potpuno sigutrna.

 

 

 

Prva osveta

     Par dana sam u tisini sedela u svomj usamljenom,previse praznom stanu pokusavajuci da smislim pravu osvetu za mog bivseg verenika Majka i nekadasnju naj drugaricu Sofi.Seksualni cin koji sam snjimila izzmedju njih dvoje,narezala sam na cd,kao dokaz kojim cu im unistiti zivote vrlo polako i sa potpunim uzivanjem.

          Ubrzo sam se setila i poslala snjimak Sofinom vereniku Kajlu i napisala mu i poruku.

''Zelim da se sastanem sa tobom na kalisu,da popricamo o onom sto se nalazi na ovom videu koji sam licno ja snjimila i nazalost naisla u pogresan trenutak izgleda.Zelim da im se osvetim sto su mi zauvek slomili srce.Znam da ti je tesko posle ovog snjimka,ali zamisli tek kako je meni koja sam uletela dok su to radili i prisustvovala svemu tome.Nadam se odgovoru. Poz!''

          Nisam morala dugo da cekam na odgovor mozda dva ,tri sata,sto bese poprilicno brz odgovor ,sto iskreno nisam ocekivala.posto sam mislila da ce me mozda zamrzeti zbog snjimka koji sam napravila ali zacudilo me je sto nije tako ispalo.Otvorih mejl koji mi je Kajl poslao i poceh ga citati.

''Prosto nemogu da verujem svojim ocima sta gledam i kada pomislim da si ih ti uhvatila na delu i da si ostala tako smirena i snjimila ih ,nemogu a da ti se nedivim. Svaka ti cast na potezu.Vidimo se na Kalisu sutra u 14:30 na decijem igralistu.Poz!''

          Bila sam prosto iznenadjena sadrzajem poruke ali i zadovoljna posto je sve islo po planu,bas kako sam i htela da ide.Sve sto je preostalo je bilo da se spremim za sutra i drugi deo moje osvete,seksualne osvete.

                                                          .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .

               Jutros sam ustala sa osmehom na licu znajuci sta me ceka danas ,a i ono dvoje prevaranata.Nisu ni znali sta sve mogu da uradim kada me neko povredi i prevari moje poverenje.Oko dvanaest sam se detaljno istusirala,a posle toga otisla do ormara da se obucem sto sam seksipilnije mogla.

              Imala sam vitko savrseno,seksi telo,bejne ,prirodne grudi,vitke i duge,glatke noge,i savrsenu oblu,cvrstu guzu.Obukla sam crne cipkaste providne gacice,bez brus haltera.Na noge navukog seksipilne najlon carape cipkaste,crnu svilenu leprsavu kracu suknjicu koja je padala do butina, i svilenu crnu majcu koja je vise otkrivala nego pokrivala i naravno dovodila sese do izrazaja  i naravno polu otvorene cipele sa visokom stiklom takodje crne. Pustih da mi pepeljasto plava kosa pada niz ramena ,savrseno glatka i ravna.Mojie zelene okice bile su potpuno spremne da ga obore sa nogu i osvoje.

            Stogla sam na igraliste na Kalis deset minuta pre dogovorenog vremena,a Kajl me je vec cekao sedeci na ljuljasci.Neverovatno bese zgoda.Visok razvijen momak ,savrseno lepog lica crne predivne ,malko duze kose koja mu je padala niz lice blago pkrivajuci plave bozanstvene oci. Polako mu pridjoh i sedoh na ljuljasku pored njegove.

      ''Izvini ako kasnim''Prva progovorih ,a on se okrenu ka meni sa smeskom na licu sa kojim me je potpuno osvojio.

       ''Ma jok bre.Dosao sam ovde malo ranije posto nemam sta da radim,a i nemogu da je gledam vise.A dok sam u stanu stalno onda mislim na nju.''osecao se bol u njegovom glasu.Osecala sam se malkice krivom sto sam mu to uradila,ali ipak je tako moralo i in mi je to licno rekao i zahvalio mi sto sam mu otvorila oci.

          Krenuli smo u setnju po Knezu ni sami neznajuci gde smo se uputili,ali nas nije ni bilo briga iskreno.Celim putem me je skidao svojim pogledom dok sam ja flertovala sa njim i pokusala sa ga zavedem sto mi je i uspevalo.

           ''Treba ici dalje i zaboraviti na njih.''progovorih posle nezgodne tisine . Prislonih ga uza zid prilepivsi se uz njega blago ga dodirujuci nogom ''Uzmi me nemogu vise da cekam ni trenutak!''prosaputah .

           Otidosmo do moje kuce i cim smo zatvorili vrata i otisli do spavace sobe Kjal me poce ljubiti strastveno po vratu milujuci me snaznim rukama po struku zavukavsi je polako pod majcu sto je pocelo da me pali ,a moja maca je lagano pocela da se vlazi.Okrenuh se ka njemu ,dok me on nije ispustao iz zagrljaja i usne nam se spojise.Poljubci behu vatreni i pozudni dok mi je on vec izvadio grudi napolje i poceoih milovati i stiskati kao i nabrekla bradavice.

               Ja ga uhvatih za nabrekli penis koji izvadih iz pantalona i koji iskoci u svojoj savrsenoj velicini i punom sjaju.Nemogavsi ni trenutak da cekam kleknuh na kolena i strpah taj socan komad usta,sisajuci ga i lizuci sto ga je dovodilo do ludila koliko sam mogla primetiti.Kajl me postavi na krevet i poce mi milovati noge u najlon seksi carapama i poce ih ljubiti sto mi je itekako prijalo i u cemu sam potpuno i iskreno uzivala.Potom mi rasiri noge i poce mi trljati vlaznu mackicu preko cipkastih gacica koje skinu i jezikom me poce zadovoljavati.Vristala sam sva uzbudjena od zadovoljstva i strasti stiskajuci svoje sise i bradavice.

           ''Uzmi me nemogu vise izdrzati!''preklinjala sam ga.  

                 Istog trenutka njegov poveci ukrucen penis uleti lagano u moju sirom otvorenu macu koja ga za zadovoljstvom prihvati i poce se kretati u meni prvo laganim tempom ,a zatim sve brze i beze dok je u rukama drzao i lizao,ljubio i milovao moje noge,sto me dovede do ogromnog orgazma,kakav dosada nikada nisam imala.Ubzo je i on zalio moje noge i grudi svojim semenom.

       ''Prosto si fantasticna''pohvali me ''Mogli bismo ovo ponoviti kad tad!''predlozi

          ''Uvek srce''rekoh uz nevaljali osmeh .

Zavrsna osveta

        Seks koji sam juce imala sa Sofijinim verenikom,smo i snjimili i poslali i Majku ,a i njegovoj verenici.Mogu samo da zamislim njihov izraz zaprepascenog lica.Cak sam s nacula od drugih da su bili zaprepasceni i da su plakali kao ludi,verovatno shvativsi da su pogresili,ali sada je kasno bilo da se pokaju.Ja sigurno nisam se pokajala sto sam se kresnula sa Kajlom i bilo je bolje nego ikad.Potpuno sam uzivala sa njim.

          Danas sam polako pocela sa drugim delom osvete,a to je Majkov rodjeni brat Nik koji je oduvek zeleo da me pojebe i to nikada nije krio od mene.Sada je dosao red da se osvetim mom bivsem vereniku koga ce ovo i te kako pogoditi,a ni sam nezna sta ga ceka.Ja se sigurno necu osecati lose posle toga posto sam resila da postanem hladna.

            Posto sam znala da zivi sam,a i gde zivi ,resila sam da odem tamo u naj seksipilnijem izdanju.Dobro sam znala sta ga najjvise pali kod mene i kako bi voleo da me pojebe.

             Navukoh ovaj put roze cipkaste,svilene gacice ,beli sorcic zategnut oko guze savrseno je oblikujuci.Gore obukoh sivkastu majcu na bretele koja je dovodila moje povece sise do izrazaja sto mi je i bio glavni cilj.I naravno gole glatke vitke noge u cipelama sa visokom stiklom.

         Sedoh u svoj najnoviji bmw crne boje i uputih se ka Nikovom stanu bezobrazno se smeseci.Stigoh do zgrade u kojoj je Nik ziveo ,popeh se do drugog sprata i pokucah na njegova vrata.

           ''Dolazim.Samo minut!'' viknu i posle par sekundi vrata otvori zgodni plavusan,Nik.

   ''Zdravo''zapanjeno prozbori,blenici u moje grudi sto mi i bese cilj.Pozudno me je posmatrao i provalila sam da me je vec zamislio kako me krese.Nista nisam morala da kazem vec udjoh unutra zatvorih vrata i bacih se na njega pocevsi da ga ljubim sto sam strastvenije mogla.Na pocetku je bio izgubljen ,ali se ubrzo prepustio i prihvatio moju igru.

             Zavukao je ruku pod najcu i izvadio sise napolje pocevsi da ih lize,ljubi i sisa bradavice drugom slobodnom rukom mi zavukavsi ruku u gacice i pocevsi da mi trlja vlaznu picu.Ja mu otkopcah farmerke i skinu ih .Njegov poveliki alat potpuno ukrucen dospe u moje ruke ,a ja ga poceh milovati iduci gore dole,sto ga je uzbudjivalo kao i sto su nnjegovi dodiri uzbudjivali mene.

           On sede na krevet a ja pade na kolena i strpah njegov socan penih u usta.Sisala sam mu glavic,dudlala ga i lizala kao luda i opcinjena strascu dok je on stiskao i trljao moje sise i nabrekle bradavice.Onda ja legoh na krevet ,a Nik mi skinu sorcic i gacice i poce odmah lizati moju picu i sisati mi klitoris.Neverovatno je bio vest,iskusan i odlican u oralnom zadovoljavanju zene.Tacno je znao sta me pali i sta mi treba.

            Polako mi podigne noge koje postavi na svoja ramena i udje u moju rupicu lagano se krecuci  vlaznim uskim tunelom igrajuci se mojim sisama istovremeno sto me je potpuno dovodilo ddo ludila.

      ''Daj mi tvoju socnu guzu!''zamoli me ,a ja pristadoh. 

           Okretoh se na kolena a on poce prvo lizati i pripremati mi analni otvor u koji nedugo zatim ugura svoj penis.Ni na trenutak me nije zabolelo kako su druge pricale da boli.Bilo je pravo uzivanje ,naprotiv poprilicno mi je prijalo.Dozivela sam tri vezana orgazma sto me totalno iscrpi ,ali nisam prestajala vec sam jos vatrenije nastavila da ga primam.

            ''Svrsi unutra slobodno''procedih,a on me poslusa i svrsi unutar moje guze ,a potom i on kao i ja pade iscrpljen pored mene.

             ''Vau!''bese sve sto je mogao da kaze nasta se ja samo nasmejah.

                                                                .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

            Sta se posle desilo.Pa ja i Nik smo ponovo poceli sa kresanjem a utom je i Majk upao unutra potpuno zaprepascen kada nas je ugledao a mi nismo stali dok oboje nismo doziveli orgazam,a ja se zadovoljno smeskala sto mi je seksualna osveta potpuno uspela.

               I on i Sofi su ostali potpuno slomljeni kao sto sam i ja bila kada sam ih zatekla.Ja i Kajl smo nastavili sa vezom koja je postajala sve vise ozbiljnija,a seks bese redovan i svaki put vatreniji.

          Osveta je tako slatka!

Impressum

Texte: Slobodan Vranjes
Bildmaterialien: Slobodan Vranjes
Lektorat: Slobodan Vranjes
Tag der Veröffentlichung: 31.12.2013

Alle Rechte vorbehalten

Widmung:
To my best friend Milica.R

Nächste Seite
Seite 1 /