Cover

BØNNEN FOR FRELSE

Hvordan kan du komme til Jesus Kristus?

Be denne bønnen oppriktig og vit at du er frelst:

JESUS, jeg tror DU kom til jorden, jeg tror DU døde på korset for mine synder. Jeg tror DU stod opp igjen på den tredje dag og dro tilbake til Himmelen for å forberede et sted for DINE Barn, for å leve med DEG For Alltid. Jeg ber om tilgivelse for mine synder. Rens hjertet mitt hvitt som snø. Kom og bo i hjertet mitt, gjør meg til et barn av KONGEN, en ny skapning i KRISTUS, i ditt dyrebare Navn ber jeg om dette. ... AMEN.

 

Gjør disse tingene etter å ha bedt Bønnen for Frelse:

  1. Skaff deg en Bibel, les hver dag, det vil mate din ånd og sjel, slik du mater kroppen din med mat og vann. (Anbefaler: King James Version Bible (KJV) eller New King James Version Bible (Johannes).

  2. Be til JESUS hver dag. HAN er din nye bestevenn og HAN ønsker å snakke med deg hver dag.

  3. Finn en kristen kirke og la deg døpe i vann, dyppet under vann. Det teller ikke hvis du tidligere har vært dryss døpt.

     

  4. Be om å bli fylt med Den HELLIGE ÅND, "Helliggjort». Du gjør dette ved å be, lese Bibelen og leve for JESUS.

  5. Ta Bibelen med deg i kirken. (King James Bible.) Når predikanten snakker, følg med om det han sier stemmer med Bibelen, hvis ikke, reis deg og gå ut for å finne en ny kirke.

  6. *** VELDIG VIKTIG *** Sørg for at du vender om i ANGER FRA enhver SYND du har begått i fortiden og at du for fremtiden ber JESUS å tilgi deg med et ærlig hjerte, og HAN vil.

BØNN FOR Å BLI DØPT I DEN HELLIGE ÅND

 

Hvordan kan du bli døpt i Den Hellige Ånd?

Bønn for å bli døpt i Den HELLIGE ÅND:

I JESU Navn, ber jeg om å bli døpt i FADERENS, SØNNENS og Den HELLIGE ÅNDS Navn.

Jeg ber om å bli fylt helt opp fra toppen av mitt hode til bunnen av mine tær.

Jeg ber om at mine åndelige øyne blir åpnet, og at skylappene faller av. Jeg ber om et kraftigere vitnesbyrd for HERREN JESUS og at min oljelampe FYLLES til toppen.

Jeg overgir mitt ALT til HERREN JESUS og vender meg i anger fra mine synder fra et oppriktig hjerte for disse tingene jeg har gjort foran en HELLIG GUD.

Jeg ber HELLIGE ÅND, at du fyller meg fullt og helt. Jeg inviterer deg til å fylle meg og ta bolig i meg, kom HELLIGE ÅND, kom.

I JESU Navn ber jeg ... Amen.

HVA DU MÅ GJØRE FOR Å VÆRE RETT MED GUD

1.  Be om tilgivelse for dine synder.

Tilgi dem som har syndet mot deg.

Tilgi dem du ikke har vært i stand til å tilgi.

Omvend deg fra dine synder.

(Først bør du omvende deg i anger fra enhver synd individuelt. Bruk de Ti Bud for å gjøre dette.)

[Apg 13:38, Lukas 24:47, Matteus 26:28] [Matteus 6: 14-15, Lukas 06:37, Mark 11: 25-26] [Apg 3: 19-20, Esekiel 33:12] [5. Mosebok 5: 7-21] [2. Mosebok 20: 3-17] [1 Joh 1: 8-10].

 

2.  Be GUD om å vaske deg med JESU Blod. Be GUD om å rense dine klær slik at du kan gjøres hellig og rettferdig i HANS øyne.

[Åpenbaringen 1: 5, 1 Joh 1: 7, Efeserne 2:13, Hebreerne 10:19].

3.  Be GUD om å døpe deg med Den HELLIGE ÅND, be om at Den HELLIGE ÅND kommer inn i hjertet og kroppen din.

[Mark 03:11, Mark 1: 8-12, Lukas 03:16, Johannes 01:33, Apg 1: 5, Apg 10:47, Apg 11:16, Joh 3: 5].

 

4.  Bekjenn med din munn at JESUS er din HERRE og FRELSER, at HAN døde på korset for dine synder, og ble reist opp fra de døde tre dager senere for å stige opp til himmelen, der HAN bor sammen med sin FAR i HIMMELENS RIKE. (Denne bekjennelser må gjøres foran vitner.)

[Romerne 10: 9-11] [Matteus 10:32].

 

5.  Du må Døpes i Vann i Faderens og Sønnens og den Hellige Ånds Navn.

[Matteus 28:18-20, Mark 1:4, Mark 16:16, Johannes 3:5, Apg 2:38].

 

6.  Overgi ditt alt til GUD, overgi dine fremtidige planer, overgi din vilje, ditt hjerte, ditt sinn, kroppen din, og sjelen din til GUD Den ALLMEKTIGE.

[Jakob 4:7].

 

7.  Søk etter et personlig (intimt) forhold til GUD. (Bli kjent med GUD.) Eksempler: Les HANS ord, snakk høyt til GUD, tilbring mer tid sammen med GUD enn verdslige ting. (Det er 1,440 minutter i en enkel dag, hvor mye av denne tiden har du viet til GUD?)

[Matteus 06:33, Femte Mosebok 04:29, 1 Krønikebok 22:19, Jakob 4: 7-8] [Matteus 7: 21-23] [Matteus 7: 7-8].

8. Vend deg fra verden. Fokuser på GUD! (Du kan nyte noen ting av verden, men ikke holde på disse tingene for de er som støv. Eksempler: fotografering, bueskyting, maling, sykling, løping, gå tur, plante en hage, etc ...)

[Jakob 4: 4].

Ovennevnte åtte elementer er krav for å bli akseptert og frelst av GUD. Resten av den nummererte listen nedenfor er valgfri, og regnes som personlig bønn. Du oppfordres til å be til GUD angående disse tingene fordi HAN elsker å høre at du ber til til HAM.

[2 Krønikebok 07:22, 1 Krønikebok 28: 9, 1 Kongebok 9: 9].

9. Be GUD om å plassere deg i sentrum av HANS FULLKOMNE VILJE . (Lev i GUD's FULLKOMNE VILJE , Be GUD om tillatelse angående beslutninger, søk GUD's veiledning daglig og ofte).

[Romerne 12: 2].

10. Be GUD om å fylle din oljelampe . (Be til GUD om en full oljelampe slik at HAN vil se flammen din brennende og synlig fra Oljelampen når HAN kommer for sin brud)

[Matteus 25: 3-4].

11. Be GUD om å lede deg på den smale veien som fører til HANS Rike. (Be GUD om å Sementere deg i HANS Himmelske Rike)

[Matteus 7: 13-14].

12. Be GUD om å skrive navnet ditt i livets bok.

[Åpenbaringen 3: 5] [Åpenbaringen 21:27].

 

Merk: 

Når du gjør alle de ovennevnte tingene (1-12), fylles oljelampen din opp, litt etter litt.


Ekstra:

  • GUD skal Æres. (Ikke misbruk navnet HANS i noen form eller slang)

 

  • BIBELEN er GUD's HELLIGE BOK og ordene i den er HANS ORD og HANS ORD er GUDDOMMELIGE.

 

  • Ikke arbeid på Sabbaten, ikke kjøp eller selg noe på Sabbaten. Dette er GUD's HELLIGE DAG og TIDSPERIODE.

 

  • Du Må følge De Ti Bud, hvis du bryter et må du vende om og be om tilgivelse med en gang. (Du vil begå feiltrinn, GUD forstår det.)


DE TI BUD
i Det Gamle testamente: 2. Mosebok 20: 3-17; 5. Mosebok 5: 7-21

 

Hvert av de ti bud er i Det nye testamente:

Første bud: Matteus 04:10; Matteus 22:37 (KJV)

Andre bud: 1. Johannes 5:21; 1 Korintierne 6:9, Efeserne 5:5 (KJV)

Tredje bud: 1 Timoteus 6: 1, Kolossenserne 3:5-9 (KJV)

Fjerde bud: Hebreerne 4: 4,9-10, Lukas 23:56 (KJV)

Femte bud: Matteus 19:19, Lukas 18:20, Efeserne 6:1-3 (KJV)

6th, 7., 8. bud: Romerne 13: 9; Matteus 19:18 (KJV)

Niende bud: Romerne 13: 9; Matteus 19:18; Matteus 22:39, Apenbaring 21:8 (KJV)

10. bud: Kolossenserne 3:5, Romerne 13: 9, Efeserne 5:3 (KJV)

 

 

  • Vær rask til å bekjenne dine synder, slik at du daglig opprettholder et kontinuerlig og klart fellesskap med HERREN.

 

  • GUD ser på hjertet ditt, det er hva GUD bryr seg om, mere enn ordene du snakker til HAM. Be om at Den Hellige Ånd gir deg tilgivelse, lydighet og kjærlighet i hjertet.

  • Gi ikke mindre enn 10% av din brutto inntekt (ikke netto inntekt) til GUD. Ikke stjel fra GUD. [3. Mosebok 27: 30-32, 5. Mosebok 14:22, Malakias 3:8-10].

  • Ikke gå – løp etter GUD, søk HAM, bank på døren, rop til HERREN, ALLMEKTIGE GUD. HAN vil svare!



Bøker å lese for å hjelpe deg å bli bedre kjent med GUD:

  • DEN HELLIGE BIBEL (King James Version (KJV) eller New King James Version)

  • A Discipleship Journey av David Buerhring


Følgende bøker er tilgjengelig gratis på følgende nettside:
Susan Davis (Dictated by GOD to Susan Davis):

– Marriage Supper of the LAMB (Norsk: Lammet's Bryllupsmåltid)
– Rapture or Tribulation
– Left Behind after Rapture
– Bride of CHRIST: Prepare Now!
– Ready for Rapture
– Prepare The Way

Revelation of HEAVEN and Hell by Othusitse Mmusi

Nettside: End Times Prophecy Resource Catalog (gratis):

http://marriagesupper.wix.com/endtimescatalog


NB. «Marriage Supper of the LAMB» (Lammet's Bryllupsmåltid) er oversatt til norsk og kan lastes fritt ned fra følgende linker:
http://www.freebookspot.es/Comments.aspx?Element_ID=832965


http://www.bookrix.com/_ebook-susan-davis-lammet-039-s-bryllupsmooltid/

ÅNDELIG KRIGFØRING

Slik beskytter du deg mot fienden (Åndelig)

Våre tre våpen som troende er som følger:

  • GUD's Ord i Bibelen.

  • JESU Blod.

  • JESU Navn. (YAHUSHUA på Hebraisk, som betyr Frelser)

Disse bønnene kan også benyttes som et våpen mot fienden. Du bør prøve å be disse bønnene i løpet av dagen og etter behov. Ånder går aldri lei, så du kan være nødt til å gjenta dette 5-15 ganger om dagen. Hvis du gjør det til en vane å si disse bønnene vil du ha mer ro i livet ditt.

 

  • HERRE, i JESU, GUD's Sønns Navn, ønsker jeg å binde alle demoner som sendes mot meg for å trakassere meg. I JESU Navn ønsker jeg også å binde alle demoner sendt for å kaste brannpiler på meg.

  • HERRE, jeg ønsker å binde og kaste ned i avgrunnen i helvete for all evighet alle demoner, urene ånder, onde ånder, eller fiende [inni dette rommet, huset, bilen, hotellet, rundt meg selv, etc ...] i Det HELLIGE MEKTIGE NAVNET; YAHUSHUA.

  • HERRE, jeg ønsker å dekke [dette rommet, huset, bilen, hotellet, meg selv, etc ...] med det dyrebare, varme kraftfulle blodet til YAHUSHUA..

  • HERRE, jeg ønsker å beskytte området [dette rommet, huset, bilen, hotellet, rundt meg selv, etc ...] av myndigheten og kraften i det HELLIGE MEKTIGE NAVNET; YAHUSHUA.

  • HERRE, jeg ber i JESU Navn, at DU dekker meg fullstendig med DITT dyrebare varme JESU Blod.

  • HERRE, jeg ber i JESU Navn, at DU plasserer en dobbel sikring av beskyttelse rundt meg.

  • HERRE, jeg ber i JESU Navn, at du sender en mektig hær av engler for å beskytte meg.



Å fjerne en tanke:
[Når en tanke kommer inn i hjernen din som ikke hører hjemme der, er dette en bønn som vil bidra til å lindre den; dersom du sier dette regelmessig vil du beskytte deg selv fra disse påtrengende tankene.]

  • HERRE, jeg kaster den (urene) tanken ned i avgrunnen til helvete for all evighet i JESU Navn.

  • HERRE, jeg ønsker å binde og irettesette alle fiender som sendes for å plage meg eller bry meg, kaste eller skyte brannpiler mot meg, avbryte eller ta oppmerksomheten bort fra mine bønner, tanker, osv ... Jeg ønsker å binde og irettesette fienden i det HELLIGE MEKTIGE NAVN; JESUS KRISTUS fra Nasaret og dekker dem med JESU Blod.

  • HERRE, jeg ber i JESU Navn, at du gjør min sjel så glatt at alle forbannelser, knuter på sjelen, og kone/mann knuter vil skli av meg.

  • HERRE, jeg ønsker å sette på meg GUD's fulle rustning: fredens sandaler, sannhetens belte, rettferdighetens brynje, frelsens hjelm, Åndens sverd, og troens skjold. HERRE, jeg ønsker også GUD's fulle rustning på alle engler som vokter og administrerer for meg, i JESU Navn, jeg ber.

  • HERRE, jeg ber om at alle fiendens planer, ideer, strategier, og taktikk vil bli kansellert i JESU Navn, og at de forblir dekket med JESU Blod.

  • HERRE, jeg ber om at DU plasserer en HELLIG Ring av ILD rundt meg, og hvis fienden tar ett skritt nærmere mot meg, at de vil bli brent med HELLIG ILD I JESU Navn.

 


Andre ting du kan gjøre:

  • Spille lovsang og musikk med tilbedelse [det trenger ikke å være høyt].

  • Lese fra Bibelen høyt.

  • Stadig be, og be om å bli dekket av JESU Blod.

  • Om natten, be om at HERREN i JESU Navn, vil dekke dine drømmer og tanker med JESU Blod.

  • Om natten, be om at HERREN vil gi deg fred og hvile, i JESU Navn.


Dette er linker til visuelle avlesning av Bibelen med levende skuespillere, du kan også spille disse, se eller lytte, og de vil bidra til å holde urene ånder unna:

 

https://www.youtube.com/watch?v=fc8qOXeTsUQ (The Gospel Of Matthew - Visual Bible)

 

https://www.youtube.com/watch?v=xp8twKj0Epc  (The Acts of the Apostles - Visual Bible)

 

https://www.youtube.com/watch?v=2PHPLApTt7Y (The Gospel of Luke - Film - Visual Bible)

 

 

DE TI BUD

2. Mosebok 20:3-17: (bibelen.no):

 

3 Du skal ikke ha andre guder enn meg.

4 Du skal ikke lage deg gudebilder, ingen etterligning av noe som er oppe i himmelen eller nede på jorden eller i vannet under jorden.

5 Du skal ikke tilbe dem og ikke la deg lokke til å dyrke dem! For jeg, Herren din Gud, er en nidkjær Gud som straffer barn i tredje og fjerde ledd for fedrenes synd når de hater meg,

6 men viser trofast kjærlighet i tusen slektsledd mot dem som elsker meg og holder mine bud.

7 Du skal ikke misbruke Herren din Guds navn, for Herren frikjenner ikke den som misbruker hans navn.

8 Husk sabbatsdagen og hold den hellig.

9 Seks dager skal du arbeide og gjøre all din gjerning,

10 men den sjuende dagen er sabbat for Herren din Gud. Da skal du ikke gjøre noe arbeid, verken du eller din sønn eller din datter, verken slaven eller slavekvinnen din, verken buskapen din eller innflytteren som bor i byene dine.

11 For på seks dager laget Herren himmelen og jorden, havet og alt som er i dem; men den sjuende dagen hvilte han. Derfor velsignet Herren sabbatsdagen og helliget den.

12 Du skal hedre din far og din mor, så du kan leve lenge i det landet Herren din Gud gir deg.

13 Du skal ikke slå i hjel.

14 Du skal ikke bryte ekteskapet.

15 Du skal ikke stjele.

16 Du skal ikke vitne falskt mot din neste.

17 Du skal ikke begjære din nestes hus. Du skal ikke begjære din nestes kone, slaven eller slavekvinnen hans, oksen eller eselet hans eller noe annet som hører din neste til.

 

 

 

5. Mosebok 5:7-21: (bibelen.no):

7 Du skal ikke ha andre guder enn meg.

8 Du skal ikke lage deg gudebilder av noen skikkelse oppe i himmelen eller nede på jorden eller i vannet under jorden.

9 Du skal ikke tilbe dem og ikke la deg forlede til å dyrke dem. For jeg, Herren din Gud, er en nidkjær Gud som straffer barn i tredje og fjerde ledd for fedrenes synd når de hater meg,

10 men viser trofast kjærlighet i tusen slektsledd mot dem som elsker meg og holder mine bud.

11 Du skal ikke misbruke Herren din Guds navn; for Herren frikjenner ikke den som misbruker hans navn.

12 Du skal gi akt på sabbatsdagen og holde den hellig, slik Herren din Gud har befalt deg!

13 Seks dager skal du arbeide og gjøre all din gjerning,

14 men den sjuende dagen er sabbat for Herren din Gud. Da skal du ikke gjøre noe arbeid, verken du eller din sønn eller din datter, verken din slave eller din slavekvinne, verken oksen eller eselet eller noe annet av dyrene dine, eller innflytteren som bor i byene dine, slik at slaven og slavekvinnen skal få hvile, de som du.

15 Husk at du selv var slave i Egypt da Herren din Gud førte deg ut derfra med sterk hånd og utstrakt arm. Derfor har Herren din Gud befalt deg å holde sabbatsdagen.

16 Du skal hedre din far og din mor, slik Herren din Gud har befalt deg, så du kan leve lenge og det kan gå deg vel i det landet Herren din Gud gir deg.

17 Du skal ikke slå i hjel.

18 Du skal ikke bryte ekteskapet.

19 Du skal ikke stjele.

20 Du skal ikke vitne falskt mot din neste.

21 Du skal ikke begjære din nestes kone. Du skal ikke ha lyst på din nestes hus eller jord, hans slave eller slavekvinne, hans okse eller esel eller noe annet som hører din neste til.

 

DYRETS MERKE = RFID MikroChipet Implantat

IKKE godta RFID MikroChipet Implantat, det er Dyrets Merke!

Uansett hva som skjer eller hva du får beskjed om: IKKE godta det!

Åpenbaring 13:16-17 (bibel.no):  16 Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen. 17 Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet.

 

GRATIS materiale om Kristendom, Intimitet med Gud og Ende Tiden:  http://marriagesupper.wix.com/endtimescatalog 

Impressum

Tag der Veröffentlichung: 18.02.2018

Alle Rechte vorbehalten

Widmung:
VARSEL: Du oppfordres til å distribuere kopier av dette dokumentet enten i form av papirkopier, elektronisk eller i trykt form. Du kan legge inn dette materialet, helt eller delvis, på nettstedet ditt eller et annet sted. Men vi ber om at du inkluderer denne kunngjøringen slik at også andre kan vite at de kan kopiere og distribuere. NOTICE: You are encouraged to distribute copies of this document through any means, electronic or in printed form. You may post this material, in whole or in part, on your website or anywhere else. But we do request that you include this notice so others may know they can copy and distribute as well.

Nächste Seite
Seite 1 /