Inhalt

Cover

DESPRE ACESTE PROFEŢII

Susan are darul profeţiei. În 1 Corninteni 14:1 scrie: “Urmăriţi dragostea. Umblaţi şi după darurile duhovniceşti, dar mai ales să prorociţi.” Acum trăim şi ar trebui să ne supunem instrucţiunilor lui Dumnezeu din Noul Testament. Unii cred că darurile spirituale, precum profeţiile, au fost abandonate, dar acesta este modul de gândire al omului, nu şi al lui Dumnezeu. Dumnezeu nu şi-a modificat Legământul. Noi Î ncă mai trăim n era Noului Legământ – care este numit şi Noul Testament. Vă rog să nţelegeţi că primul vostru legământ ar trebui să fie cu Domnul Isus Cristos şi cu Cuvântul Său aşa cum este scris ê n Biblie – n ndeosebi n Noul Testament.

Ca ntotdeauna, toate profeţiile trebuiesc verificate cu Biblia. Şi apoi, dacă profeţia este conform cu Biblia, noi trebuie să ascultăm de ea. La momentul actual Dumnezeu nu foloseşte profeţiile ca să introducă doctrine noi. Ele sunt folosite ca să ¿ ntărească ceea ce Dumnezeu ne-a dat deja prin Biblie. Dumnezeu le foloseşte de asemenea ca să ne dea avertismente individuale despre evenimentele viitoare care ne vor afecta.

La fel ca n Vechiul Testament, Dumnezeu foloseşte profeţi n timpul Noului Testament, Ó n care ne aflăm la momentul actual. Cartea Faptelor apostolilor din Noul Testament menţionează pe unii din profeţi, şi anume pe Iuda şi pe Sila (Faptele apostolilor 15:32) şi pe Agab (Faptele apostolilor 21:10), şi au mai fost şi alţii. Slujba profeţilor mai este menţionată n timpul Noului Testament şi  n 1 Corinteni 12:28; 14:1, 29, 32, 37 precum şi n Efeseni 2:20, 3:5, 4:11.

Isus alege profeţi să lucreze pentru El pe pământ. Printre altele, Isus foloseşte profeţii şi profeţiile ca să comunice dorinţele Sale copiilor Lui. Însăşi Biblia a fost scrisă i n mod profetic prin inspiraţia Duhului Sfânt.

Unii oameni spun că, cuvintele profeţiilor aduc cu ele pericolul de a adăuga la Biblie sau de a scoate din ea – ei bine, Biblia vorbeşte despre profeţie ca fiind un Dar de la DUHUL SF NT. Modul n care se adaugă ceva la Biblie sau se scoate ceva din ea nu este acela al profeţiilor adiţionale primite de oamenii cărora Duhul Sfânt le dă cuvinte, ci prin schimbarea ideilor lui Dumnezeu şi adăugarea unor idei noi nebiblice, de exemplu preluate de la alte credinţe păgâne. Dar sarcina principală a profeţilor din Biblie a fost mereu să-i facă pe oameni să se concentreze iarăşi la Cuvântul lui Dumnezeu, la Biblie.

Precum este scris n 1 Tesaloniceni 5:19-21: “Nu stingeţi Duhul. Nu dispreţuiţi prorociile. Ci cercetaţi toate lucrurile şi păstraţi ce este bun.” Şi modul de verificare al mesajelor este prin compararea conţinutului lor cu ceea ce spune Biblia.

În toate profeţiile care urmează, eu (Mike Peralta – editorul cărţii) am verificat aceste mesaje şi ele sunt toate n concordanţă cu ceea ce spune Biblia. Dar trebuie să cercetaţi şi voi aceste mesaje cu Biblia. Şi dacă ele sunt conform Bibliei, atunci Dumnezeu aşteaptă să le puneţi la inimă şi să ascultaţi de instrucţiunile Lui.

 

CUPRINS

Introducere făcută de Domnul

Capitolul 1. Smerenie

Capitolul 2. Nu avea ncredere ţ n tine sau n alţii

Capitolul 3. Antrenament : n smerenie

Capitolul 4. Având ncredere hn Dumnezeu

Capitolul 5. Iertare

Capitolul 6. Trăieşte Y n lume, dar nu fi “de-al l umii”

Capitolul 7. Răpirea şi Cina de Nuntă a Mielului

Capitolul 8. Pregătiţi-vă de răpire

Capitolul 9. Despre Biserica pierdută

Capitolul 10. Pofta după lume 

Capitolul 11. Lumea se Y ndreaptă spre necaz

Capitolul 12. Venirea Mea apropiată

Capitolul 13. Ora se grăbeşte, copiii Mei

Capitolul 14. Lumea s-a ­ ntors É mpotriva Mea

Capitolul 15. Conducătorii nu Mă urmează pe Mine

Capitolul 16. Ora 3 ntoarcerii Mele se apropie

Capitolul 17. Despre Anticrist

Capitolul 18. Timpul coborârii Mele se apropie

Capitolul 19. Pregătiţi-vă

Capitolul 20. Timpul vostru aproape a expirat

Capitolul 21. Departe de Voia Mea, alergaţi mpotriva Mea

Capitolul 22. Răul vine să distrugă lumea

Capitolul 23. Ceasul este pe punctul să bată de miezul nopţii

Capitolul 24. Încetaţi să vă mai certaţi unii cu alţii

Capitolul 25. Nu vă voi lua, dacă aveţi păcate de care nu v-aţi pocăit

Capitolul 26. Rămâneţi concentraţi asupra Mea

Capitolul 27. Trebuie să fiţi pregătiţi, dacă vreţi să veniţi cu Mine

Capitolul 28. Eternitatea voastră este " n balanţă

Capitolul 29. Acum nu mai este timp de mers la Mine, ci de fugit la Mine

Capitolul 30. Mireasa Mea este Încântătoare în toate căile ei

Capitolul 31. Foarte puţini se nchină Mie şi se pocăiesc faţă de Mine

Capitolul 32. Sunt pe punctual să-Mi iau Mireasa Ú n siguranţă

Capitolul 33. Eu vreau primul loc sau nici un loc

Capitolul 34. Vine Necazul cel mare – Mare Necaz

Capitolul 35. Nu este nici un beneficiu n a alerga după o lume muribundă

Capitolul 36. Mulţi care se cred că sunt gata, se păcălesc singuri

Capitolul 37. Vă mai rămâne doar puţin timp preţios

Capitolul 38. Cei care Mă urmează cu adevărat veghează – ei sunt puşi ţ n gardă

Capitolul 39. Mărturia Mea: cu privire la acest document şi la postul Meu

 

INTRODUCERE FĂCUTĂ DE DOMNUL

 Copiii MEI, vă vorbeşte DOMNUL vostru. EU vin foarte curând. Venirea MEA este aproape, chiar la uşă. EU vin! Trebuie să vă pregătiţi.

 

Acest jurnal a fost realizat n timpul unui post de 40 de zile ţinut de fiica MEA, Susan. Ea a ţinut acest post la Cererea MEA. EU am dus-o ntr-un loc izloat ca să moară faţă de sine. În acest timp, EU i-am spus multe cuvinte pe care am vrut să le transmită copiilor MEI. Astfel a scris Cuvintele MELE după cum am condus-o EU. Toate aceste Scrisori conţin informaţii importante pe care voi trebuie să le citiţi şi să ţineţi cont de ele, pentru că Venirea MEA este aproape.

 

Acesta este DOMNUL şi M NTUITORUL vostru, YAHUSHUA (Isus Cristos).

 

*Toate citatele din Scriptură sunt din Biblia versiunea Cornilescu.

 

Aceste Cuvinte au fost dictate de DUMNEZEU TATĂL şi FIUL SĂU, YAHUSHUA HA MASHIACH (Isus Cristos sau Isus cel Uns sau Isus Mesia) lui Susan n timpul unui post ţinut din data de 27 ianuarie 2012 până pe 6 martie 2012.

CAPITOLUL 1: SMERENIE

 Smerenia este ascultare/supunere umilă. Este dorinţa de a servi altora fără văicăreli, a trece cu vederea răul făcut de alţii, cu un zâmbet şi iertare. Este dorinţa de a servi altora şi de a-L mulţumi pe DUMNEZEU. Este dorinţa de a sluji lui DUMNEZEU tot timpul cu aşteptări pline de speranţă, de a fi docil, un spirit care este mereu dispus să slujească lui DUMNEZEU şi altora. Smerenia este de asemenea dorinţa de a lua un loc n spate – ultimul scaun, poziţia cea mai F ndepărtată, a fi Ì n fundal, a fi neobservat.

Luca 14:7-11: “Apoi, când a văzut că cei poftiţi la masă alegeau locurile dintâi, le-a spus o pildă. Şi le-a zis: ‘Când eşti poftit de cineva la nuntă, să nu te aşezi la masă în locul dintâi; ca nu cumva, printre cei poftiţi de el, să fie altul mai cu vază decât tine, şi cel ce te-a poftit şi pe tine şi pe el să vină să-ţi zică: ‘Dă locul tău omului acestuia.’ Atunci, cu ruşine, va trebui să iei locul de pe urmă. Ci, când eşti poftit, du-te şi aşază-te în locul cel mai de pe urmă; pentru ca atunci când va veni cel ce te-a poftit să-ţi zică: ‘Prietene, mută-te mai sus.’ Lucrul acesta îţi va face cinste înaintea tuturor celor ce vor fi la masă împreună cu tine. Căci oricine se înalţă va fi smerit; şi cine se smereşte va fi înălţat.”

Matei 19:30: “Dar mulţi din cei dintâi vor fi cei din urmă, şi mulţi din cei din urmă vor fi cei dintâi.”

Sunt persoanele care sunt uitate pentru că sunt aşa de modeste, ê ncât se contopesc cu peisajul. Ele nu vor să fie n centrul atenţiei. Ele vor să fie ascunse, liniştite, rezervate, supuse lui DUMNEZEU. Aceasta este smerenia, fiică, şi aceasta este Mireasa MEA.

Ea este toate aceste lucruri. Vezi acum greşelile tale, fiică? Să continuăm… . Ce nseamnă să fi smerit? Înseamnă să lucrezi n spatele şcenei fără să doreşti lumina reflectorului. Este supunere completă faţă de DUMNEZEU. Este a căuta să asculţi de DUMNEZEU n toate lucrurile. 

Smerenia nseamnă să nu te ngrijorezi n legătură cu ce cred ceilalţi despre tine. Este a face ceva pentru alţii fără să primeşti onoare. Este dorinţa de a primi favoruri de la DUMNEZEU, nu de la oameni. Este a creşte n favoarea lui DUMNEZEU şi a-L satisface pe DUMNEZEU. Este a fi liniştit şi modest. Este a creşte n DUMNEZEU. Este a fi ca CRISTOS. Smerenia este cea mai frumoasă pentru DUMNEZEU. O persoană smerită, temătoare de DUMNEZEU străluceşte  n Ochii lui DUMNEZEU.

Smerenia este dorinţa de a-I plăcea lui DUMNEZEU şi de a merge pe Calea LUI. Să fi modest şi să nu ai o părere bună despre tine şi să nu crezi că eşti mai bun decât alţii, să te consideri mai prejos decât alţii şi să nu-i judeci pe cei din jurul tău. Eu sunt SINGURUL care judecă. Aceasta nu v nseamnă că trebuie să fi Ÿ njosit. Înseamnă că trebuie să respecţi sentimentele altora chiar dacă ei se ” mpiedică şi să nu-i micşorezi n inima ta, să ai compasiune pentru ei, pentru că nu eşti fără păcat n faţa unui DUMNEZEU Sfânt.

Aceasta se ntâmplă când cineva este smerit. Astfel de oameni crează o mărturie minunată. Ei strălucesc n Împărăţia MEA, n Ochii MEI. Ei primesc urechea lui DUMNEZEU. EU ascult la slujitorii MEI smeriţi când strigă la MINE. EU M-aş duce la orice extremă ca să-i salvez pe slujitorii MEI smeriţi. EU voi muta cerul şi pământul pentru slujitorii MEI smeriţi. Înţelegi acest lucru, fiica MEA? Slujitorii MEI smeriţi îMi sunt devotaţi MIE. Ei nţeleg că nu pot să facă nimic fără MINE. Ei Mă caută mereu pe MINE n toate căile, aşa cum un copil şi caută părintele. Aceştia sunt slujitorii MEI smeriţi. Ei nu au voinţă proprie. Ei au n umblarea lor de zi cu zi ¥ncredere numai n MINE. Ei Mă caută pe MINE pentru răspunsurile lor. Ei au v ncredere din toată inima Î n MINE şi EU le răspund. EU le dau ce am mai bun, pentru că ei Mă caută pe MINE mai presus de oricine pentru răspunsurile lor. Ei sunt smeriţi şi glorioşi n Ochii MEI. Ei au n jurul lor o frumuseţe rostită suav. Ei nu sunt ca lumea din jurul lor.

Ei se ridică din mulţime. Frumuseţea lor este asemănătoare cu a lui DUMNEZEU şi cerească. Aşa este cerul – plin de oameni siguri n DUMNEZEUL lor, pentru că EU le satisfac toate nevoile. Nu este nevoie să fie impertinenţi sau bădărani, aroganţi sau mândri. Toate nevoile lor sunt satisfăcute prin MINE. Ei sunt mulţumiţi, dornici să slujească şi fericiţi să slujească, pentru că EU le ndeplinesc toate necesităţile tot timpul. Nimeni nu luptă pentru atenţie † n Împărăţia MEA Cerească. Toată lumea este mulţumită. Este un loc al purităţii, păcii, calmului, iubirii, râsetelor, bucuriei.

Credinţa ca a unui copil este importantă, pentru că un copil nu o ia w nainte de unul singur. Un copil merge aproape n spatele părintelui său pentru că are ncredere n el. Se ataşează de părinte cu aşteptări pline de speranţă, aşteptând instrucţiuni, ghidare, conducere. Copilul nu şi asumă rolul părintelui. Nu poate să conducă; are ê ncredere doar n părintele său că µ i va satisface toate nevoile. Când copilul nu-l mai poate vedea pe părintele său, intră n panică pentru că ştie că toate nevoile i i sunt satisfăcute de părintele pe care a ajuns să-l iubească şi n care are ncredere. Aceasta este relaţia dintre cei cu adevărat smeriţi şi DUMNEZEU. Cei smeriţi Îl urmează pe DUMNEZEU orbeşte, din ê ncredere şi ascultare, iar DUMNEZEU i izbăveşte.

Nu există răspunsuri nicăieri n altă parte. DUMNEZEU este Suprem şi singura Speranţă Adevărată, Speranţa pe care te poţi baza.

Copiii i caută pe părinţii lor ¿ n toate nevoile lor. Ei strigă după ei pentru că părinţii lor i pot izbăvi, aşa cum DUMNEZEU i izbăveşte pe cei smeriţi care-L urmează dintr-o inimă smerită şi pură.

Are aceasta sens pentru tine acum, fiică? Poate o persoană plină de mândrie să-şi schimbe căile şi să devină smerită? Fiică, răspunsul este “da”, prin predarea sa MIE şi prin călăuzirea MEA, DUMNEZEUL vostru.

Deci cu DUMNEZEU toate lucrurile sunt posibile? Da, toate lucrurile sunt posibile cu MINE!

Proverbe 15:33: “Frica de Domnul este şcoala înţelepciunii, şi smerenia merge înaintea slavei.”

Haide să Óncepem. Smerenia este despre iubire. Iubirea vine dintro inimă smerită. Iubirea nu vine din mândrie. Mândria distruge dragostea. Mândria spune: “Eu sunt mai bun decât tine.”, “Eu ştiu mai mult decât tine.”, “Tu eşti mai puţin valoros decât mine.”, “Tu eşti lipsit de valoare pentru Mine.“, „Eu ¨ mi sunt de ajuns.“ şi „ Eu nu am nevoie de tine.“ Asta reprezintă mândria, copila MEA.

Mândria este urâtă n toate formele ei. Ea se caută pe sine, se concentrează la sine, şi rădăcinile ei sunt diabolice. Mândria se ridică mpotriva lui DUMNEZEU şi zice: “Eu nu am nevoie de DUMNEZEU. Eu sunt propriul MEU Dumnezeu – mă conduc singur.” Acest lucru este urât, reprezintă o urâciune. Nu este nici o frumuseţe n acest lucru. Nu este nimic mântuitor n el. Acest lucru i ţine la distanţă pe alţii. Îi face pe oameni să se simtă inferiori, respinşi, neiubiţi, răniţi, jigniţi. Nu este nimic asemănător lui DUMNEZEU " n mândrie şi este opusul caracteristicilor lui CRISTOS. Nu este nimic asemănător lui CRISTOS n mândrie. Nimic bun nu vine din mândrie – numai rău. Înţelegi, copila MEA? “– Cum putem fugi de apariţia mândriei, DOAMNE?”

“- Fiică, trebuie să fugi de mândrie, fugi departe de ea. Caută smerenie n permanenţă.”

Fiică, tu nu trebuie să-ţi dai silinţa să cauţi atenţia altora, dacă ai Iubirea şi Afecţiunea MEA. Caută Iubirea şi Afecţiunea MEA şi fi satisfăcută numai cu ele şi toate dorinţele de a căuta iubire de la cei din jurul tău, vor fi puse Ş n umbră de iubirea MEA arzătoare. Oamenii din jurul tău nu pot să satisfacă cele mai mari nevoi ale tale – numai EU pot face aceasta pentru tine. Numai EU pot satisface inima ta Ţnfometată, dornică, goală.

EU am toate răspunsurile pentru inima goală, dornică. EU pot să umplu râvna ta. Oamenii nu pot acest lucru. Ei nu sunt capabili, deşi pare astfel. Din aprobarea altora nu ai decât o mică satisfacţie de scurtă durată. EU sunt fântâna care duce la mplinire. EU umplu şi satisfac toate dorinţele inimii omeneşti. Vino la MINE să-ţi satisfaci nevoia de iubire şi afecţiune. Pune jos mândria. Ea este o forţă distrugătoare şi nu are dragoste. Ea lucrează n afara dragostei şi nu aduce tuturor decât distrugere. Mândria este primul răul. Ea tot mai conduce şi domneşte † n inimile oamenilor. Mândria i face pe oameni să caute toate căile opuse căutării lui DUMNEZEU.

Oamenii şi ridică valoarea prin poziţia lor de la serviciu, talente, avere, posesii şi relaţii cu alţii. Aceştia sunt idoli, şi ei nu | şi aţintesc privirea spre DUMNEZEU pentru răspunsurile lor, ei se ridică prin ţeluri pe care EU nu le comand, ca să pară la cei din jurul lor plini de success. Doar cei cu inima smerită ÎL urmează pe DUMNEZEU pentru răspunsurile şi nevoile lor şi pun deoparte dorinţa lor de a fugi după lucruri cu care să-i impresioneze pe cei din jurul lor.

Când ncerci să strângi averi sau să-ţi faci un renume n lume – chiar şi prin munca n slujba Bisericii, atunci tânjeşti să fi acceptat de alţii, cauţi aprobarea celor din jur. Aceasta nu este Voia MEA. Nu poate să fie. Copiii MEI smeriţi Mă caută pe MINE pentru nevoile lor zilnice şi EU i izbăvesc. Aşa nvăţ EU v ncrederea n DUMNEZEU.

Când copiii MEI se străduiesc să facă ceva din propriile puteri şi urmari, ei eşuează pentru că EU nu-i voi răsplăti pe aceia care sunt v n afara Voiei MELE, chiar dacă lucrurile par bune şi n regulă, este o siguranţă falsă.

Iar EU permit ca copiii MEI să eşueze n străduinţele lor, ca ei să vadă că au nevoie de MINE. EU trebuie să fiu dorinţa inimii şi răspunsul la toate. Orice altceva este speranţă falsă, care-i scoate pe copiii MEI in afara Voiei MELE.

Da, aceştia sunt copii mândri, căutându-şi propria cale fără să Mă consulte pe MINE, fără să Mă cunoască şi să aibă ncredere n MINE. Aceasta duce la o satisfacţie inferioară. Se străduiesc, se străduiesc, copiii MEI se străduiesc şi rămân tot goi, dorind mai mult, nefiind cu adevărat satisfăcuţi vreodată – vrând mereu mai mult, dar neştiind ce anume. EU sunt acel “CEVA”! EU sunt singura cale către satisfacţie adevărată, către o inimă completă, un duh complet, un suflet complet.

EU satisfac, EU completez, EU ntregesc, EU umplu golurile dorinţelor inimilor oamenilor, nimeni şi nimic n afară de MINE. Aceasta este baza mândriei şi a păcatului care derivă din ea, dintr-o inimă care caută mereu recunoştinţă şi aprobare E n orice, numai v n DUMNEZEU nu. Rezultatul final este goliciune, singurătate şi neâmplinire; o existenţă tristă pe care EU nu am vrut-o niciodată pentru creaţia MEA.

Mândria, un păcat urât care este total gol de iubire  n orice formă, o poziţie fără iubire nu deţine dragoste pentru nimeni. Smerenia din contră, iubeşte. Nu serveşte ei ê nsăşi. Nu conduce peste alţii. Aşteaptă ca alţii să fie serviţi primii. Are o stimă mai mare pentru alţii decât pentru sine. Nu profită. Nu este grosolană sau arogantă. Nu este ngâmfată. Nu şi dă aere. Nu se dă mare. Este frumoasă, rostită suav, de o natură dulce, iubitoare, tandră, asemănătoare lui DUMNEZEU, asemănătoare lui CRISTOS, căutătoare de DUMNEZEU.

Ea nu conduce peste alţii sau şi forţează poziţia. Se preocupă doar de poziţia altora. Aceasta este smerenia, mereu n fundal, neconcurând niciodată pentru scaunul din faţă. Aceasta este calea MEA – răbdare şi rezistenţă.

Smerenia este o formă de iubire. Ea nu se impune pe sine nimănui. Ea şi aşteaptă rândul. Iubeşte mai presus de orice. Nu-i ¨ njoseşte pe alţii ca să fie ea ridicată. Caută doar binele pentru cei din jur.

De ce este smerenia un lucru frumos pentru MINE, DUMNEZEU? Sunt satisfăcut când copiii MEI se smeresc n faţa MEA. Este o manifestare de onoare, respect şi ncredere : n MINE, DUMNEZEUL lor. Ei şi pun toate aşteptările şi speranţele n MINE, ca să le ndeplinesc toate nevoile. Ei renunţă la dorinţa de a căuta singuri răspunsuri prin realizările lor, puterea lor proprie, voia de a se căuta pe sine. Nu sunt nclinaţi să-şi urmeze propria inimă, să Mă abandoneze pe MINE, DUMNEZEUL lor, să urmeze propriile lor interese egoiste, care Şi ndepărtează de la SINGURA CALE ADEVĂRATĂ, EU, DUMNEZEUL lor. EU sunt singura Cale, Adevăr, Cărare.

Mulţi sunt nşelaţi urmând căile lor proprii, departe de a veni aproape de MINE şi a căuta Voia MEA, Adevărul MEU şi Direcţia MEA pentru viaţa lor. Ei urmează ceea ce lumea spune că este bine: caută bani, poziţii, faimă şi satisfacţie, pe o mulţime de căi departe de MINE, DUMNEZEU. Aceasta este ÎNŞELĂCIUNE de clasă naltă.

EU nu spun că nu ar trebui să munciţi sau să trăiţi viaţa, dar EU spun să MĂ căutaţi mai ntâi pe MINE şi EU vă pot direcţiona spre cărarea corectă pe care trebuie să o luaţi n timp ce trăiţi n această lume. Dacă urmaţi planurile şi visele voastre departe de Intervenţia MEA, atunci fugiţi în afara Voiei MELE şi vă lăsaţi descoperiţi pentru duşmanul MEU şi trăiţi n păcat pentru că nu sunteţi † n Voia Mea. Acestea sunt mândrie şi răzvrătire. Mulţi merg n ele.

Proverbe 18:12: “Înainte de pieire, inima omului se îngâmfă, dar smerenia merge înaintea slavei.”

Proverbe 29:23: ”Mândria unui om îl coboară, dar cine este smerit cu duhul capătă cinste.”

Matei 23:12: “Oricine se va înălţa va fi smerit; şi oricine se va smeri va fi înălţat.”

Iacov 4:6: „Dar, în schimb, ne dă un har şi mai mare. De aceea zice Scriptura: „Dumnezeu stă împotriva celor mândri, dar dă har celor smeriţi.”

Proverbe 8:13: “Frica de Domnul este urârea răului; trufia şi mândria, purtarea rea şi gura mincinoasă, iată ce urăsc eu.”

“ - Cum rămâne cineva n Voia TA, DOAMNE?”

“ - Astfel rămâneţi 3 n Voia MEA: supuneţi-vă MIE –predare totală. Atunci vă voi călăuzi paşii. Aceasta se face zilnic. Veniţi la MINE * n fiecare zi cerând direcţie şi călăuzire, ca un copil. Aceasta este credinţă ca de copil. Lumea a creat imaginea, că a fi auto-suficient este calea spre o viaţă de succes. Este un plan de nşelare bine complotat de duşmanul MEU. El a v nşelat lumea cu această minciună. Copiii MEI urmează viaţa prin planurile şi schemele lor proprii, neconsultându-MĂ măcar o dată pe MINE, CREATORUL lor, şi ei cred că totul este n regulă. Dacă arată bine, trebuie să fie bine. Dar este rău, menit să-i abată pe copiii MEI de pe calea v ngustă. Doar EU am traseul corect, calea cea dreaptă pe care să meargă copiii MEI şi EU le dau acest traseu zinic.”

Ioan 5:30: “Eu nu pot face nimic de la Mine însumi: judec după cum aud; şi judecata Mea este dreaptă, pentru că nu caut să fac voia Mea, ci voia Tatălui, care M-a trimis.”

“- Dacă oamenii trebuie să trăiască n lumea aceasta, câteodată ei sunt forţaţi să plănuiască n avans, ce zici de aceasta?”

“ - Copila MEA, da, copiii MEI trăiesc n lume, dar EU pot oferi chiar şi direcţia cu privire la alegerile făcute pentru viitor. Dacă copiii MEI Mă caută pe MINE, uneori răspunsul este: “Fii tăcut şi aşteaptă.” Doar copiilor MEI, care sunt intenţionat lângă MINE, merg cu MINE zilnic, li se va da această introspectivă. Dacă copiii MEI sunt departe de MINE şi vin la MINE doar ocazional, aceasta nu o voi binecuvânta. EU nu sunt un DUMNEZEU PE CARE voi ÎL puteţi contacta din când n când, aşa cum cred mulţi. Mulţi vin la MINE  n timpul crizelor lor şi după aceea Mă uită. Aceşti copii nu Mă cunosc.”

EU sunt un DUMNEZEU care doresc intimitate, apropiere de copiii MEI. Aceasta este rău pentru MINE: … cei căldicei, pe care i vărs afară.

Matei 7:21-23: “Nu oricine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.”

 

 

 

CAPITOLUL 2: NU AVEA ÎNCREDERE ÎN TINE SAU ÎN ALŢII

Acum fiică, haide să  ncepem. Astăzi, vreau să discut cu tine despre problema de a avea ncredere n “sine”. A fi auto-suficient, a te baza pe tine şi a fi egocentrist, reprezintă un viciu rău. Este promovat de sistemul lumesc şi avansat de duşmanul MEU.

A se baza “pe sine” nu este altceva decât a te pune pe tine mai presus de DUMNEZEU. Este a merge dupa voia ta, departe de Voia MEA. Precum acest post de 40 de zile este Voia MEA, când oamenii fac ce aleg ei fără să Mă caute pe MINE printr-o legătură intimă, atunci ei fug departe de Voia MEA şi trăiesc n păcat – aceasta este rebeliune faţă de MINE. EU vreau ca copiii MEI să umble n Voia MEA. Câteodată Voia MEA nu pare bună conform standardelor lumii. Lumea spune: alergaţi după bani, posesiuni, siguranţă, iubire omenească. Voia MEA nu se potriveşte cu ceea ce lumea numeşte normal. Arată diferit. Dar Voia MEA este corectă.

EU i-am creat pe oameni şi i-am creat de asemenea ca să aibă v ncredere n MINE şi să umble n Voia MEA – ca să cunoşti Voia MEA trebuie să-ţi pui viaţa jos ê naintea MEA n supunere smerită şi să Mă cauţi zilnic. Aceia care Mă urmează cu adevărat, acordându-Mi MIE timp, timp intim cu MINE Î n locul secret (rugăciune) şi citind Cuvântul MEU, Mă vor găsi pe MINE şi Voia MEA. Aceasta necesită alegeri. Trebuie să alegi, pentru că distragerile lumeşti te pot n ndepărta de la cărarea MEA dreaptă şi ngustă. Oh, sunt atât de multe alte cărări pe care să mergi, dar toate duc la distrugere, deoarece drumul către iad este unul larg pe care mulţi l nimeresc. Puţini găsesc această cărare ngustă şi importantă spre MINE şi viaţa eternă. Mulţi cred că sunt pe cărarea v ngustă, dar sunt nşelaţi. Ei ascultă la alţii, care sunt de asemenea nşelaţi.

Mulţi din conducătorii MEI sunt ; nşelaţi şi i nşeală şi pe alţii, deoarece ei cred că a face multe lucrări şi a sta ocupaţi n Bisericile MELE, este calea spre siguranţa veşnică, dar asta este o nşelăciune. Este doar prin intimitate, cunoscându-Mă pe MINE cu adevărat, petrecând timp, dedicând timp să Mă cunoaşteţi pe MINE. Aceasta este cheia către siguranţa veşnică.

Psalmul 91:1: “Cel ce stă sub ocrotirea Celui Preaînalt şi se odihneşte la umbra Celui atotputernic.”

Trupul este hrănit n biserici, dar acest trup nu poate să funcţioneze cu adevărat bine, departe de hrana pe care o dau EU v n locul secret şi n timpul petrecut spre a Mă cunoaşte pe MINE ntr-un mod profund. Aici se construieşte trupul cu adevărat. Aici este unde fac cunoscute Voia şi Cuvintele MELE oilor MELE, şi le susţin ca să supravieţuiască când duşmanul ncearcă să le facă necazuri. Prin intimitate cu MINE vă puteţi susţine prin capcanele şi ê ncercările vieţii. Dacă veţi merge singuri, vă veţi lupta şi n cele din urmă veţi eşua. Pentru că stând separaţi de MINE voi nu ştiţi ce pretind EU, şi la sfârşit EU sunt judecătorul final al tuturor lucrurilor.

Cum vă puteţi pregăti să MĂ n ntâlniţi pe MINE la judecată, dacă nu aţi venit niciodată aproape de MINE şi nu aţi aflat ce doresc şi pretind de la voi? Dacă Mă ntâlniţi fără această intimitate, veţi avea mâinile goale pentru că v-aţi bazat pe propriile convingeri, propriul raţionament, propria voinţă, şi veţi eşua enorm. Veţi rata ţinta.

Romani 14:12: “Aşa că fiecare din noi are să dea socoteală despre sine însuşi lui Dumnezeu.”

Nu fiţi nşelaţi. Mulţi din aşa-zişii MEI lideri (bisericeşti), nu petrec niciodată timp cu MINE, nu acţionează n Voia MEA, şi sunt ca şi cum orbii ar conduce pe orbi pe aleile către distrugere. Mulţi vor fi surprinşi cât de k nşelaţi au fost, pentru că s-au ncrezut n cei cere nu Mă cunosc şi care sunt ei nşişi Ó nşelaţi amarnic.

Nu puteţi avea ncredere n ceea ce pare corect ê n lume. Voi trebuie să vă supuneţi MIE. Predaţi tot ce este al vostru MIE şi căutaţi-Mă din toată inima. Asta este ceea ce pretind EU. 

Cuvântul MEU spune acest Adevăr. Citiţi-l corect şi vedeţi voi ê nşivă. La prea mulţi din liderii MEI le place lumea şi căile ei, aşa că schimbă sensul Cuvintelor MELE, ca să se simtă bine când se amestecă cu lumea. Lumea îMi este un duşman MIE. Citiţi Cuvântul MEU. Acest adevăr nu este ascuns. Nu puteţi iubi şi lumea şi pe MINE. Am fost clar cu privire la acest lucru. Oh, da, sunteţi n lume, dar trebuie să Mă urmaţi pe MINE şi Căile MELE n timp ce sunteţi n lume.

Iacov 4:4: „Suflete preacurvare! Nu ştiţi că prietenia lumii este vrăjmăşie cu Dumnezeu? Aşa că cine vrea să fie prieten cu lumea se face vrăjmaş cu Dumnezeu.“

Sunt distrageri la toate colţurile, care vă vor E ndepărta de la căutarea intimităţii cu MINE. Trebuie să doriţi să petreceţi timp cu MINE, mai mult decât cu distragerile lumii. Vă decideţi pentru un scop inferior, gol, dacă vă decideţi pentru lucrurile lumii, mai presus de o relaţie cu CREATORUL vieţii – CREATORUL vostru, CREATORUL stelelor şi al cerurilor.

Evrei 10:38-39: “Şi cel neprihănit va trăi prin credinţă; dar, dacă dă înapoi, sufletul Meu nu găseşte plăcere în el.” Noi însă nu suntem din aceia care dau înapoi ca să se piardă, ci din aceia care au credinţă pentru mântuirea sufletului.”

Nu daţi o valoare mică umblării glorioase şi eterne cu MINE, CREATORUL şi SUSŢINĂTORUL a tot ce are viaţă, pentru senzaţiile ieftine ale lumii. Ceea ce urmăriţi n lume este satisfacţie goală, şi Î n cele din urmă moarte. Voi vă alegeţi singuri destinul, voi credeţi că vă creaţi propria voastră cale, credeţi că vă binecuvântez deciziile. Nu aţi venit să Mă cunoaşteţi ntr-un mod intim. Dacă aţi fi venit, aţi avea alt fel de cunoştinţe. Sunteţi nşelaţi de căile lumii şi de duşmanul MEU şmecher. Lui i-ar plăcea să faceţi ce credeţi că este mai bine pentru voi, fiind separaţi de MINE. Eu nu pot să binecuvântez acest lucru. Apoi copiii MEI se miră, de ce se bagă n atâtea greutăţi. Cea mai mare nşelăciune a duşmanului MEU este, să credeţi că totul este bine când fugiţi de a avea o relaţie strânsă cu MINE. Aceasta este cea mai mare nşelăciune dintre toate. Totul pare bine, dar când vă veţi Àntâlni cu MINE, vă voi spune să plecaţi de la MINE voi nelegiuiţilor, nu v-am cunoscut niciodată… .

Matei 7:21-23: “Nu oricine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri. Mulţi îMi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.”

Da, acesta este Cuvântul MEU. EU nu v-am creat să mergeţi despărţiţi de MINE, şi ca voi să vă căutaţi propriul drum fără să Mă consultaţi măcar o dată. Da, puteţi să faceţi aceste lucruri, pentru că aveţi voinţă proprie, dar nu sunteţi n Voia MEA şi astfel păcătuiţi N mpotriva MEA.

EU le dau copiilor MEI voinţă liberă şi ei pot să aleagă să Mă caute v ntr-un mod intim şi să aibă ncredere n Călăuzirea MEA, sau pot să meargă fără MINE. Când copiii MEI umblă despărţiţi de MINE, n afara Voiei MELE, căutând propriile lor planuri, atunci ei lucrează Ó mpotriva planurilor Împărăţiei MELE şi acest lucru este rău. Ei cauzează distrugere şi nici măcar nu ştiu asta, pentru că au crezut ntr-un mod egoist, că şi pot trăi viaţa û n afara Voiei şi Planurilor MELE Perfecte.

Ei atrag greutăţi asupra lor şi asupra altora. Se lasă descoperiţi la capcanele şi discreţia duşmanului. Copii, despărţiţi de MINE, voi nu vă puteţi pune cu şiretlicurile şi şmecheria duşmanului MEU. Nu vă credeţi aşa de nţelepţi. Despărţiţi de MINE, sunteţi inutili.

De ce vorbesc aşa despre aceia cu o credinţă ca de copil, ca despre cei care vor moşteni Împărăţia MEA? Pentru că aceşti copii recunosc că au nevoie de MINE la fiecare pas, aşa cum un copil se v ntoarce spre părintele lui n fiecare moment. Copilul ştie că despărţit de părinte este n pericol, tot aşa recunosc şi copiii MEI, că despărţiţi de MINE sunt Ş n mare pericol, şi au ncredere n fiecare Cuvânt al MEU. De aceea i implor pe copiii MEI să petreacă timp n Cuvântul MEU, unde sunt oferite multe informaţii. TOATE RĂSPUNSURILE NECESARE PENTRU A TRĂI ACEASTĂ VIAŢĂ, SUNT DATE ÎN CARTEA MEA. Am dat această Carte ca un ghid pentru omenire.

DUHUL MEU revelează adevăr n paginile CĂRŢII MELE. Numai prin predare şi prin primirea DUHULUI MEU ntr-o măsură deplină, veţi primi lumina de care aveţi nevoie să nţelegeţi cu adevărat Cuvintele MELE. Nu prin nvăţarea de la oameni, ci prin DUHUL MEU cresc Cuvintele n inimile voastre. Numai prin DUHUL MEU puteţi primi viaţa dătătoare de lumină a Cărţii MELE.

Matei 18:4: “De aceea, oricine se va smeri ca acest copilaş va fi cel mai mare în Împărăţia cerurilor.”

1 Corinteni 2:11-14: “În adevăr, cine dintre oameni cunoaşte lucrurile omului, afară de duhul omului care este în el? Tot aşa, nimeni nu cunoaşte lucrurile lui Dumnezeu, afară de Duhul lui Dumnezeu. Şi noi n-am primit duhul lumii, ci Duhul care vine de la Dumnezeu, ca să putem cunoaşte lucrurile pe care ni le-a dat Dumnezeu prin harul Său. Şi vorbim despre ele nu cu vorbiri învăţate de la înţelepciunea omenească, ci cu vorbiri învăţate de la Duhul Sfânt, întrebuinţând o vorbire duhovnicească pentru lucrurile duhovniceşti. Dar omul firesc nu primeşte lucrurile Duhului lui Dumnezeu, căci pentru el sunt o nebunie; şi nici nu le poate înţelege, pentru că trebuie judecate duhovniceşte.”

Lumea este plină de nşelăciune acum. Nu fiţi păcăliţi de răul propagat de duşmanul MEU. El ar vrea să credeţi din mesajele pe care le primiţi zilnic, că puteţi avea ncredere û n lucrurile lumii. Aveţi ncredere v n orice numai n MINE nu, DĂTĂTORUL vieţii. Aveţi ncredere n bani, educaţie, siguranţa lumească, guverne – acestea sunt un ajutor fals şi o siguranţă falsă. Asta este o v nşelăciune de clasă naltă şi i ndepărtează pe copiii MEI de MINE. Apoi copiii MEI eşuează n a avea ncredere n MINE.

Se ntorc scurt la MINE, apoi se sprijină pe orice altceva. Aceasta nu este intimitate.

Da, sunteţi intimi cu lumea şi cu propriile voastre dorinţe, dar nu cu MINE. Trebuie să veniţi la MINE şi să puneţi totul jos naintea MEA. Nu puteţi să Mă cunoaşteţi cu adevărat, până nu puneţi deoparte siguranţa lumească şi până nu veniţi să Mă căutaţi 3 ntr-o relaţie strânsă. Orice altceva n afară de această relaţie, ê nseamnă a fi căldicel şi EU nu voi onora o relaţie căldicică. Atât de mulţi vor fi surprinşi când MĂ vor µ ntâlni şi vor descoperi că dansul cu lumea şi faptul că au petrecut doar un timp scurt cu MINE, i va ţine departe de Împărăţia MEA. Mulţi vor fi surprinşi.

Apocalipsa 3:16: “Dar, fiindcă eşti căldicel, nici rece, nici în clocot, am să te vărs din gura Mea.”

Ce vreau EU şi aştept de la copiii MEI? EU vreau viaţa lor. O vreau v n totalitate, n predare totală. Un dans cu lumea şi un dans cu MINE, este rău. Citiţi Cuvântul MEU. Oh, aşa de mulţi citesc Cartea MEA şi iau din ea ce doresc, ca să se aline pe ei nşişi, ca să se bucure de lume şi ca să se simtă ca şi cum tot ar mai putea intra n Împărăţia MEA la sfârşitul vieţii lor. Ce şoc pentru cei care descoperă, că EU k i primesc doar pe cei care Mi-au dat MIE tot ce este al lor – au sacrificat tot ce este al lor. Umblarea lor după averi, faimă şi posesiuni, a fost n zadar şi n cele din urmă – i ţine afară din Împărăţa MEA. Propriile lor dorinţe şi planuri de viitor, i-au dus pe o cărare i n afara Voiei MELE şi i-au despărţit de Planurile MELE adevărate pentru vieţile lor –vieţi pe care EU le-am creat. Vieţi pe care li le-am dat EU şi pe care le susţin EU.

Oh, da, nimeni nu trăieşte şi respiră de la o zi la alta, dacă nu ordon EU asta. Acesta este motivul pentru care copiii MEI nu ar trebui să fie atât de siguri de planurile lor egoiste, departe de Voia MEA şi de intenţiile MELE reale pentru vieţile lor. EU pot lua orice viaţă vreau, după dorinţa MEA. Nimeni nu trăieşte în afara deciziilor MELE pentru viaţa lui. EU dau, EU iau, după cum consider de cuviinţă, aşa cum doresc EU. De aceea este nebunie pură atunci când oamenii ê şi crează propriile planuri şi ¿ şi croiesc propriile căi în afara Voiei MELE pentru vieţile lor. Asta este cea mai naltă culme a mândriei şi a nebuniei, şi este un lucru rău. Acesta este modul duşmanului MEU de a conduce oile MELE spre rătăcire, pe calea distrugerii, prin ceea ce pare atât de normal şi de drept. Acesta este planul înşelător al inamicului, de a-i înşela pe mulţi.

Iov 12:10: “El ţine în mână sufletul a tot ce trăieşte, suflarea oricărui trup omenesc.”

Psalmul 104:29: “Cât de multe sunt lucrările Tale, Doamne! Tu pe toate le-ai făcut cu înţelepciune, şi pământul este plin de făpturile Tale.”

 

CAPITOLUL 3: ANTRENAMENT ÎN SMERENIE

Fiică, sunt gata să-ţi dau Cuvinte noi. Ascultă atentă când ţi vorbesc. Vreau să vă dau informaţii noi. Vreau să vorbesc despre antrenamentul n a fi smerit. Acesta este modul celui smerit.

Cei smeriţi ai MEI sunt o inimă tăcută şi liniştită. Ei merg liniştiţi, fără să se uite după poziţii sau privilegii. Mă caută pe MINE n toate căile lor. Ei caută w ntotdeauna pe DUMNEZEUL lor. Ei nu vor să fie punctul de atracţie. Ei nu vor să caute atenţie pentru ei sau recunoştinţă.

Unica lor dorinţă este să fie iubiţi şi ˇngrijiţi de MINE, DUMNEZEUL lor. Ei au ncredere ¿ n MINE şi EU am grijă de ei. EU le ndeplinesc nevoile. Le aduc toate lucrurile de care au nevoie să trăiască. EU sunt Stânca lor.

EU sunt mereu credincios slujitorilor MEI smeriţi. Le aduc pace şi linişte vn orice furtună. EU sunt mereu lângă ei, fără ncetare, mereu doritor să-i ajut. EU i iubesc pe slujitorii MEI smeriţi. Ei sunt un parfum frumos pentru MINE. EU k i iubesc pe ei şi ei Mă iubesc pe MINE. Noi suntem de nedespărţit. EU sunt AERUL lor. Ei strălucesc ca stelele. Ei nu caută căile lumii. EU Õ i menţin mulţumiţi. Lumea nu stăpâneşte peste ei. Ei Mă caută pe MINE pentru satisfacere şi EU le aduc ceea ce doresc.

Ei nu sunt niciodată dezamăgiţi. Foarte puţini merg pe această cărare. Foarte puţini o găsesc. Cei ce o găsesc, găsesc drumul spre Împărăţia MEA eternă.

1 Petru 5:6: “Smeriţi-vă, dar, sub mâna tare a lui Dumnezeu, pentru ca, la vremea Lui, El să vă înalţe.”

Slujitorii MEI smeriţi ascultă mereu Vocea MEA. Se mobilizează când le cer acest lucru şi slujesc cu o inimă veselă când EU am nevoie de slujirea lor. Lor le place să slujească n Împărăţia MEA.  

Ei sunt mulţumiţi să slujească REGELUI lor, iar EU le aduc bucurie şi pace.

Iubirea MEA se revarsă peste ei. Ei nu duc niciodată lipsă.

Ca să fiţi smeriţi, trebuie să vă consideraţi mereu pe ultimul loc, niciodată având nevoie de primul loc.

Este nţelpt să fiţi ultimii şi nu primii. Nebunii caută locurile dintâi. Slujitorii MEI sunt nţelepţi şi ştiu ce Mă satisface pe MINE, DUMNEZEUL lor. Copiii MEI sunt cei smeriţi, aceia pe care lumea nu i observă sau vede niciodată, ascunşi de vederea celor lumeşti.

Ei nu contează n lumea aceasta, dar n Împărăţia MEA vor fi conducători şi domnitori. Ei sunt ridicaţi n rang n Împărăţia Cerurilor. EU i onorez pe cei smeriţi ai MEI. Ei stau cu MINE pe Tronul MEU Ceresc şi savurează prezenţa MEA. Cei smeriţi care se fac ultimii n această lume, se bucură de poziţii n Împărăţia MEA. Ei sunt ridicaţi şi trataţi cu stimă, pentru viaţa supusă de pe pământ. Aceştia îMi aduc bucurie şi EU le dau pace, pace eternă.

Marcu 10:31: “Mulţi din cei dintâi vor fi cei de pe urmă, şi mulţi din cei de pe urmă vor fi cei dintâi.”

EU merg cu cei smeriţi şi Mă fac cunoscut lor. Acesta este Cadoul MEU pentru sacrificiul lor. Ce miros dulce este iubirea lor pentru MINE, şi EU : i voi onora.

Smerenia este calea Împărăţiei lui DUMNEZEU. În Împărăţia MEA toţi sunt plini de smerenie. Mândria nu poate să intre acolo. Nu este loc pentru ea n Împărăţia MEA , numai supunere paşnică faţă de MINE, DUMNEZEU. Aceasta este Împărăţia MEA, plină de smerenie tăcută, unde toată lumea este satisfăcută de iubirea şi frumuseţea care se revarsă. Nu este nimeni nesatisfăcut de viaţa lui ” n cer. Doar speranţa şi pacea abundă. Peste această lume se revarsă iubire.

1 Ioan 2:16: “Căci tot ce este în lume: pofta firii pământeşti, pofta ochilor şi lăudăroşia vieţii, nu este de la Tatăl, ci din lume.”

 

CAPITOLUL 4: AVND ÎNCREDERE ÎN DUMNEZEU

 Haide să ncepem, fiica MEA (7 februarie 2012). Astăzi, copila MEA, vom descoperi teritoriu nou: vreau să vorbesc despre a avea “ncredere Ì n DUMNEZEU. Copiii MEI nu au ncredere n MINE. Ei spun că se ncred, dar inima lor este departe de MINE. Ei au 5 ncredere ţ n ei nşişi. Acest lucru este rău.

Ei au ncredere n lume şi n lucrurile lumii.

Ei nu merg pe Cărarea MEA, pentru că nu au ncredere n MINE. Dacă ar avea ncredere n MINE, ar merge pe Cărarea MEA, Voia MEA, Căile MELE Perfecte.

Ei caută alte direcţii n care să meargă. Se duc n alte direcţii. Ei caută lumea pentru toate răspunsurile lor, prin bani, faimă, posesiuni, siguranţă, romanţă, divertisment…, orice n afară de MINE, DUMNEZEUL lor! Ei trăiesc o minciună, când spun că au ncredere În MINE, dar caută răspunsurile la lume. Minciuni, toate sunt minciuni. “Aveţi ncredere ê n DUMNEZEU” spun ei, dar nu-şi predau niciodată vieţile n totalitate MIE şi continuă să se agaţe de lume pentru răspunsurile lor, trăiesc o minciună şi nici măcar nu văd acest lucru.

Da, i binecuvântez pe copiii MEI cu abundenţă. EU fac să plouă şi să strălucească soarele şi peste cei buni şi peste cei răi, deopotrivă. Dar copiii MEI nu pot să spună că au  ncredere n MINE şi ncă continuă să comită adulter Ş mpotriva MEA cu lumea. Aceasta este o urâciune. EU doresc copii, care şi pun viaţa jos 3 naintea MEA, v n predare totală şi  şi pun toată Õ ncrederea n MINE, punând deoparte planurile lor de viitor şi 3 ncrezându-se n Voia MEA Perfectă pentru vieţile lor. Ei nu au nevoie să se lupte şi să se ngrijoreze cu privire la ziua de mâine, dacă sunt µ n Voia MEA. Nu pot EU să am grijă de vrabie? Cu cât mai mult Mă ngrijesc de copiii MEI, care-MI dau MIE tot ce este al lor şi au ncredere sinceră n MINE?

Matei 5:44-45: “Dar Eu vă spun: iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă asupresc şi vă prigonesc, ca să fiţi fii ai Tatălui vostru care este în ceruri; căci El face să răsară soarele Său peste cei răi şi peste cei buni şi dă ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi.”

Psalmul 4:5: “Aduceţi jertfe neprihănite şi încredeţi-vă în Domnul.”

EU sunt un DUMNEZEU ÎN CARE se poate avea ncredere. Nu există altă Stâncă. Toate celălalte sunt nisip care se cufundă.

EU sunt DUMNEZEUL secolelor: ALFA şi OMEGA, ÎNCEPUTUL şi SF RŞITUL. În MINE puteţi avea ncredere. De ce să vă irosiţi timpul şi să vă kngrijoraţi cu privire la planurile proprii? Nimeni nu ştie nici măcar ce va aduce ora următoare. Planurile voastre se pot nărui ntr-un singur moment. De ce vă agăţaţi de ele, de parcă au să vă salveze, de parcă ar fi ceva pe care vă puteţi baza? Asta este cu siguranţă idolatrie!

Matei 7:26: “Însă oricine aude aceste cuvinte ale Mele, şi nu le face, va fi asemănat cu un om nechibzuit care şi-a zidit casa pe nisip.”

Încetaţi să vă agăţaţi de planurile voastre imperfecte. Daţi-Mi MIE viaţa voastră n predare deplină. Doar EU ştiu viitorul, viitorul vostru. Doar EU ştiu ce o să faceţi mâine.

Propriile voastre speranţe şi vise, 3n afara Voiei MELE pentru vieţile voastre, vă vor duce la distrugere, pentru că numai cei care se află v n Voia MEA, prin predare totală, sunt n siguranţă, cu adevărat n siguranţă. Toţi ceilalţi merg despărţiţi de MINE, n propria lor voie rebelă, şi de aceea nu pot nainta 3 n siguranţă. Acest lucru este grav, copiii MEI.

Treziţi-vă şi ncetaţi să vă mai û ncredeţi n căile voastre rebele şi aveţi ncredere Ä n DUMNEZEUL vostru.

Doar EU ştiu calea către cărarea cea  ngustă. Nu fiţi iduşi n eroare, crezând că puteţi găsi această cărare despărţiţi de MINE…, aceasta este nesăbuinţă. Puţini găsesc această cărare, pentru că puţini ncetează să se agaţe de propriile lor căi. Ei cred că, căile lor sunt cele mai bune, pentru că toţi din jurul lor urmează această cale, dar calea către iad este largă. Nu aveţi ncredere b n cei mulţi din jurul vostru, care sunt i nşelaţi. Nu vedeţi asta? Ce nu nţelegeţi privitor la aceasta, copiii MEI?

Matei 7:13-14: “Intraţi pe poarta cea strâmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, şi mulţi sunt cei ce intră pe ea. Dar strâmtă este poarta, îngustă este calea care duce la viaţă, şi puţini sunt cei ce o află.”

Deci aveţi y ncredere n MINE. În MINE puteţi avea Ÿ ncredere. Cuvintele MELE nu eşuează niciodată. Citiţi Cartea MEA. EU i izbăvesc pe cei care vor cu adevărat să fie izbăviţi. EU sunt un DUMNEZEU CARE i izbăveşte pe cei cere se supun MIE n smerenie şi umilinţă. Deci veniţi să fiţi izbăviţi şi nvăţaţi să aveţi m ncredere n DUMNEZEUL vostru.

 

 

CAPITOLUL 5: IERTARE

Haide să ncepem din nou (7 februarie 2012). Acum vreau să vă vorbesc despre “iertare”. Copii, vreau să vă vorbesc despre această chestiune a iertării. Copiii MEI sunt neiertători n inimile lor, v nmagazinând n inimile lor amărăciune unii n mpotriva altora. EU nu pot să-i iert pe cei care nu iartă. Este clar? Cum pot să te iert pe tine, când tu nu poţi să-i ierţi pe cei din jurul tău? Nu vorbeşte Cuvântul MEU despre asta? Iertarea este iubire. Neiertarea duce la tot felul de păcate: amărăciune, răzbunare, judecată nedreaptă, şi aşa mai departe... Ea i crează duşmanului o breşă să intre şi să vă distrugă. Aceasta vă mpiedică să vă apropiaţi de MINE şi să aveţi intimitate cu MINE, DUMNEZEUL vostru şi vă mpiedică să primiţi DUHUL MEU. Acesta este un lucru grav.

Matei 6:14-15: “Dacă iertaţi oamenilor greşelile lor, şi Tatăl vostru cel ceresc vă va ierta greşelile voastre. Dar dacă nu iertaţi oamenilor greşelile lor, nici Tatăl vostru nu vă va ierta greşelile voastre.”

Dacă sunteţi neiertători, nu puteţi fi gata pentru venirea MEA apropiată. Asta vă va reţine. Asta NE separă.

Lăsaţi această neiertare n urmă. Iertaţi-vă unii pe alţii. Puneţi jos mânia voastră unii mpotriva altora. Ce câştigaţi dacă acumulaţi mânie mpotriva altcuiva? Suferiţi mai mult decât persoana pe care sunteţi mânioşi, nu puteţi să vedeţi asta? Este această v nmagazinare a mâniei demnă, să vă pierdeţi salvarea eternă din cauza ei?

Marcu 11:25: “Şi, când staţi în picioare de vă rugaţi, să iertaţi orice aveţi împotriva cuiva, pentru ca şi Tatăl vostru care este în ceruri să vă ierte greşelile voastre.”

Trebuie să vă cercetaţi inimile şi să vă puneţi această † ntrebare. Ce este demn, să vă facă să vă pierdeţi salvarea eternă…, o ceartă măruntă?! Iertaţi şi mergeţi nainte şi veţi simţi cum un nor negru se ridică. Chiar dacă cealaltă persoană nu vă va ierta, rugati-vă pentru ea, da, rugaţi-vă pentru duşmanii voştri. Rugaţi-vă pentru ei cu o inimă sinceră şi EU vă voi ncălzi inimile cu privire la cei ce vă fac rău. Vă voi da o inimă din carne.

Cum vă puteţi aştepta, ca cei care nu merg pe Căile MELE şi nu au DUHUL MEU SF: NT, să vă trateze ca şi cum L-ar avea? Trebuie să daţi dovadă de răbdare, bunătate,  ndelungă răbdare, faţă de cei care nu Mă cunosc. Este imposibil pentru cei care nu Mă cunosc, nu Mă cunosc cu adevărat, să se comporte ca şi cum M-ar cunoaşte. Nu puteţi să vedeţi aceasta? Nu vă puteţi aştepta la aşa ceva, de la cei care merg despărţiţi de MINE.

Matei 5:44-45: “Dar Eu vă spun: iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă asupresc şi vă prigonesc, ca să fiţi fii ai Tatălui vostru care este în ceruri; căci El face să răsară soarele Său peste cei răi şi peste cei buni şi dă ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi.”

Lumea crede că poate să meargă despărţită de DUMNEZEUL ei. Dar se păcăleşte pe sine. Numai EU ţin totul mpreună. Doar EU aduc oamenilor calea cea dreaptă, pe care trebuie să trăiască. Lumea aceasta care Mă respinge, trăieşte sub o călăuzire falsă şi 5 nşelăciune rea. Totul a devenit atât de rău. Nu mai este adevăr, ci numai compromis şi nşelăciune. Despărţită de Căile MELE Perfecte, omenirea trăieşte Î n nşelăciune şi corupţie. Nu puteţi să vă ncredeţi n nimic şi ê n nimeni.

Numai Mireasa MEA, care rămâne pe pământ şi umblă Ÿ n Voia MEA Perfectă, se află pe cărarea dreaptă. Numai ea este de neclintit şi dreaptă. Toţi ceilalţi merg pe poteca nesigură a răului – instabili n toate căile lor.

În curând Mireasa va fi luată, şi lumea şi va pierde toată lumina sa. Întunericul va distruge totul. Această zi se apropie. 

Iertare: cheia prin care vă croiţi iarăşi drumul napoi la MINE. Iertaţi-i pe toţi. Nici o neiertare nu merită să vă pierdeţi sufletul din cauza ei... .

Luca 6:37: “Nu judecaţi, şi nu veţi fi judecaţi; nu osândiţi, şi nu veţi fi osândiţi; iertaţi, şi vi se va ierta.” Fiică, ţi vorbeşte DOMNUL vostru. Haide să ncepem: Acum vreau să dau instrucţiunii despre cum să trăiţi cu ceilalţi.

Prea mulţi i desconsideră pe ceilalţi – puţină răbdare, puţin respect. Aceasta duce la conflicte. Duce la nemulţumire, la senitmente rănite. Copiii MEI sunt egoişti. Ei vor să fie primii la toate. Ei sunt foarte insensibili faţă de nevoile altora; ei nu corespund grijii pe care ar trebui să o aibă faţă de alţii. Acestea duce la ceartă şi mânie.

Copii, acest lucru Mă ntristează, dar miezul problemei provine de la egocentrism. Acesta provine dintr-o lipsă de smerenie.

Proverbe 15:33 “Frica de Domnul este şcoala înţelepciunii, şi smerenia merge înaintea slavei.”

Numai cu o inimă smerită, veţi fi capabili să trăiţi cu succes unii cu alţii. Trebuie să puneţi jos dorinţele voastre, şi astfel cei din jurul vostru vor fi mulţumiţi. Asta pretinde să ocupaţi un loc din spate faţă de cei din jurul vostru. Acesta este modul celor smeriţi. Asta aduce roade: pace, mulţumire, un mediu plăcut.

Puţini nvaţă să trăiască aşa. Puţini găsesc acest Adevăr. Dar asta este cale păcii, Calea MEA.

Dau aceste reguli de viaţă, astfel Õ ncât copiii MEI să poată să trăiască n pace şi mulţumire; şi totuşi ei 3 şi aleg propria lor cale, şi ca urmare au conflicte şi multe nemulţumiri.

Când vor nvăţa că Drumul MEU este cel mai bun Drum de călătorit pe el? EU ştiu totul. EU ştiu cum pot copiii MEI să trăiască cel mai bine mpreună. EU dau reguli şi principii ca să-i călăuzesc pe copiii MEI spre case n care se locuieşte n pace şi mulţumire. Asta bineânţeles că pretinde ca copiii MEI să-şi pună jos căile lor şi dorinţele lor şi să urmeze Regulile MELE.

Psalmul 34:14: “Depărtează-te de rău şi fă binele; caută pacea şi aleargă după ea!”

Alegeri egoiste duc la case nefericite. Lăsaţi-Mă pe MINE să Domnesc peste casele voastre…, lăsaţi-Mă pe MINE să Domnesc v n inimile voastre. Calea MEA este Calmul, Pacea, Dragostea.

EU voi transforma căminul vostru n locuinţa fericită, pe care am dorit-o pentru copiii MEI. Predaţi-vă inimile MIE, de bună voie, iar EU le voi inunda cu linişte.

Căminul vostru va radia siguranţă liniştită, dragoste şi o trăire n pace. A merge pe cărări de mulţumire tăcută, smerenie, şi ţinând seama de sentimentele altora, aduce roade de satisfacţie. LăsaţiMă pe MINE să conduc casele voastre, iar EU vă voi da un acasă al fericirii şi bucuriei.

Psalmul 37:11: “Cei blânzi moştenesc ţara şi au belşug de pace.”

 

 

CAPITOLUL 6: TRĂIEŞTE ÎN LUME, DAR NU FI “DE-AL LUMII”

Haide să ncepem. Astăzi vreau să vorbesc despre a trăi ÿ n lume. Copiii MEI trăiesc n lume, dar ei nu trebuie să fie „de-ai lumii”. Lumea îMi este un duşman MIE. EU sunt dezgustat de răutatea ei copleşitoare.

Copii, puteţi să mergeţi printre cei ai lumii, fără să participaţi la lucrurile lumii. Lumea vă va duce pe cărările distrugerii şi ale durerii de inimă.

Iacov 4:4: “Suflete preacurvare! Nu ştiţi că prietenia lumii este vrăjmăşie cu Dumnezeu? Aşa că cine vrea să fie prieten cu lumea se face vrăjmaş cu Dumnezeu.”

EU sunt singura sursă de plenitudine, pace şi calm. Nu vă ê ntoarceţi către lume pentru direcţie. Veţi fi doar induşi n eroare. Trebuie să vă ndreptaţi spre MINE pentru direcţie. Agăţaţi-vă de MINE  n această ora vitală. EU deţin toate răspunsurile voastre.

EU vreau să vă scutesc de tristeţe şi amărăciune, dar voi trebuie să vă ntoarceţi complet vieţile către MINE – doar atunci pot EU să le iau şi să vă izbăvesc.

Voi puteţi să mergeţi n siguranţă prin lume, fără să fiţi afectaţi de ispitele ei, dar trebuie ca EU să merg alături de voi. EU pot să vă călăuzesc prin distragerile fără sfârşit, pe care lumea le crează ca să vă ducă n rătăcire şi să vă b ndepărteze de MINE.

Vreau să vă concentraţi asupra MEA. Ţineţi-vă ochii fixaţi la MINE, SALVATORUL vostru. EU sunt uşa voastră către siguranţă. Toate celalalte uşi duc la distrugere. Nu fiţi b nşelaţi şi nu vă luaţi ochii de la MINE. EU ofer speranţă, Ş ntr-o lume care nu oferă nici una.

Oh, pare a fi plină de speranţă, dar ce arată normal, nşeală.

Psalmul 25:15: “Eu îmi întorc necurmat ochii spre Domnul, căci El îmi va scoate picioarele din laţ.” 

Acestea sunt ultimele ore. Lumea este n vremea de sfârşit. Lumea pare convingător de normală, dar nu este deloc aşa – duce pe cărarea distrugerii.

În curând mulţi vor descoperi asta prea târziu. Deschideţi-vă ochii. Lumea oferă doar speranţă falsă.

Lăsaţi-Mă pe MINE să vă călăuzesc. Predaţi-vă vieţile MIE. EU vă voi deschide ochii prin DUHUL MEU CEL SF NT şi veţi fi reînnoiţi şi veţi vedea lucrurile aşa cum sunt ele n realitate şi apoi veţi vedea Adevărul. Doar DUHUL MEU SF NT vă poate deschide ochii spirituali care vă nşală atâta cu privire la căile lumii. EU sunt gata să vă dau alifia pentru ochii spirituali, ca să vă ajute, astfel v ncât această transformare să poată să aibă loc. Voi nu trebuie decât să Mi-o cereţi.

Predaţi-vă viaţa, inima, sufletul, duhul, şi lăsaţi-Mă pe MINE să vă dau vederea de care aveţi nevoie, ca să navigaţi û n siguranţă prin lume…

 

CAPITOLUL 7: RĂPIREA ŞI CINA DE NUNTĂ A MIELULUI

Haide să Ó ncepem. Aceste Cuvinte sunt pentru oricine le va primi: Astăzi voi vorbi despre răpirea viitoare, luarea Miresei, a Bisericii MELE.

Acest moment soseşte repede. Mulţi copii nu sunt gata. Ei se luptă cu MINE şi se agaţă de lume. Ei vor să meargă pe căile lumii. Se grăbesc ncolo şi ncoace şi nu dau atenţie avertizărilor pe care le dau EU … . În curând avertizările vor fi fost făcute şi EU va trebui să vin şi să iau Miresa. Ea va dispărea din imagine.

Daniel 12:4: “Tu însă, Daniele, ţine ascunse aceste cuvinte şi pecetluieşte cartea până la vremea sfârşitului. Atunci mulţi o vor citi, şi cunoştinţa va creşte.”

Identitatea ei este necunoscută lumii. Ea este bine ascunsă. O ţin izolată, pusă deoparte n siguranţă. Lumina MEA străluceşte prin ea – ultima lumină rămasă pe pământ. Timpul este scurt şi n curând această lumină va ieşi afară. Trimişii MEI vor pleca la casele lor cereşti, n siguranţă de tirania de pe pământ.

Evenimentul răpirii va fi unul măreţ, luarea copiilor MEI care sunt gata. Nici un eveniment din istoria omenirii nu va mai fi ca acesta. Na va mai fi niciodată ceva ca acesta, nici 3 naintea lui, nici după el. Este cel mai măreţ “Exod” al tuturor timpurilor.

Copiii MEI vor pleca ntr-un moment şi vor primi trupuri glorificate. Aceste trupuri vor fi indestructibile şi eterne. Ele vor fi după modelul trupului glorificat pe care l am EU. EU sunt PRIMUL ROD dintre multe altele. Aceşti copii vor experimenta o viaţă pe care nu au cunoscut-o mai nainte, viaţa veşnică.

1 Corinteni 15:51-54: “Iată, vă spun o taină: nu vom adormi toţi, dar toţi vom fi schimbaţi, într-o clipă, într-o clipită din ochi, la cea din urmă trâmbiţă. Trâmbiţa va suna, morţii vor învia nesupuşi putrezirii, şi noi vom fi schimbaţi. Căci trebuie ca trupul acesta, supus putrezirii, să se îmbrace în neputrezire, şi trupul acesta muritor să se îmbrace în nemurire. Când trupul acesta, supus putrezirii, se va îmbrăca în neputrezire, şi trupul acesta muritor se va îmbrăca în nemurire, atunci se va împlini cuvântul care este scris: „Moartea a fost înghiţită de biruinţă.”

Pe copiii MEI răpiţi i aşteaptă multe lucruri minunate. Lăsaţi-MĂ să vă dau numai o vagă imagine: când copiii MEI vor sosi, vor fi ntâmpinaţi de cei iubiţi ai lor: familie şi prieteni care sunt deja acolo. EU vă voi privi. Acesta va fi un moment de mare glorie. Ce cadou, să fiţi reuniţi cu familia de care vă era de mult dor … . Apoi copiii MEI vor fi escortaţi la marea Cină de Nuntă a Mielului. EU voi prezida acest eveniment.

Apocalipsa 19:9: “Apoi mi-a zis: „Scrie: Ferice de cei chemaţi la ospăţul nunţii Mielului!” Apoi mi-a zis: „Acestea sunt adevăratele cuvinte ale lui Dumnezeu!”

Masa va fi pregatită cu generozitate: toate cele necesare vor fi prezente. Detaliile acestui eveniment vor fi uluitoare. Copiii MEI vor sta la masă n faţa unor şervete, pe care vor fi scrise numele lor din litere de aur pur. Pe fiecare şervet vor fi puse tacâmuri de aur, ornate cu bijuterii. Vor fi şi farfurii de aur solid, ornate de asemenea cu bijuterii. Faţa de masă va fi din mătase pură cu broderie din aur.

Prin ţesătura feţei de masă va straluci lumină. Paharele vor fi din aur şi ornate cu bijuterii y n jurul deschizăturii lor.

Pe fiecare şervet se va afla un cadou special pentru fiecare copil. Acest cadou va fi o amintire preţioasă a Relaţiei MELE cu acest copil. Va fi unic pentru fiecare copil. Fiecare cadou va avea o v nsemnătate specială pentru fiecare copil, cu privire la relaţia NOASTRĂ lungă. Vor fi multe surprize la acest Eveniment – Cina MEA de Nuntă.

Matei 22:2. „Împărăţia cerurilor se aseamănă cu un împărat care a făcut nuntă fiului său.” 

Fiecare copil va avea un î nger care l va servi. Mâncarea este pregătită n bucătăriile MELE Cereşti. Nimic nu va lipsi. Toate produsele din care constă mâncarea vor avea proporţii cereşti, va fi mâncare cunoscută, care este şi pe pământ, şi mâncare din cer, pe care nu aţi mai văzut-o niciodată nainte. Aranjamentul mesei va fi de o frumuseţe de nedescris.

Masa MEA va fi plină de lumină: lumină de lumânări, Menorah frumoase (Notă traducător: candelabre evreieşti cu 7 braţe). Copiii MEI vor purta robe de lumină. Ei vor emite lumină, pentru că n cer nu există umbre.

Iacov 1:17: “orice ni se dă bun şi orice dar desăvârşit este de sus, coborându-se de la Tatăl luminilor, în care nu este nici schimbare, nici umbră de mutare.”

Voi ţine un toast pentru Mireasa MEA. Îi voi cânta laude, pentru că ea este cea mai frumoasă pentru MINE. Va fi dans şi muzică n jur şi ne vom veseli.

Mireasa Mă va vedea n toată Gloria MEA, pentru că voi fi de o strălucire uimitoare. Frumuseţea MEA va străluci, şi Iubirea MEA se va revărsa şi-i va copleşi pe toţi participanţii. Tatăl MEU va privi cu mare  ncântare, pentru că va fi mult dans şi veselie.

EU voi dansa cu Mireasa MEA şi NOI vom fi UNA. Copiii MEI vor dansa şi se vor veseli. Toate inimile vor fi bucuroase. Nimeni nu va fi trist. Aceasta va fi o oră măreaţă de glorie şi dragoste.

Porumbei vor umple aerul. Ei vor zbura n formaţiuni frumoase exprimand astfel mesaje frumoase pentru mireasa MEA. Ea va fi plină de respect.

EU o voi prezenta pe Mireasa MEA cu un inel. Numele NOASTRE vor fi scrise pe acest inel.

Flori de toate culorile vor fi peste tot: culori noi şi culori vechi. Parfumul va umple aerul, parfumuri frumoase. Copiii MEI vor fi cufundaţi „ n extaz de toate acestea.

Luca 15:22: “Dar tatăl a zis robilor săi: „Aduceţi repede haina cea mai bună şi îmbrăcaţi-l cu ea; puneţi-i un inel în deget şi încălţăminte în picioare.”

Îngerii MEI vor umple cerul cu dans, cântec şi muzică. Instrumente cereşti vor cânta o muzică frumoasă. Stelele vor striga sărbătorind MIELUL şi Mireasa SA.

Iov 38:6-7: “Pe ce sunt sprijinite temeliile lui? Sau cine i-a pus piatra din capul unghiului, atunci când stelele dimineţii izbucneau în cântări de bucurie şi când toţi fiii lui Dumnezeu scoteau strigăte de veselie?”

Toate oştile cereşti se vor aduna şi vor cânta cântece de laudă la Nunta Măreaţă a MIELULUI.

Toţi vor cânta cântece de laudă REGELUI, să vină Mireasa SA. Ea s-a pregătit. Să É nceapă bucuria!

Apocalipsa 19:7: “Să ne bucurăm, să ne înveselim şi să-I dăm slavă! Căci a venit nunta Mielului; soţia Lui s-a pregătit.”

MIELUL CARE ia păcatele lumii, se uneşte cu iubita SA n Sfântă Căsătorie. Măreţ este Numele SĂU! Slăviţi Numele Său Sfânt printre toate cele cereşti, pentru că EL este logodit cu iubita SA şi EL i-a câştigat inima!

Ioan 1:29: “A doua zi, Ioan a văzut pe Isus venind la el şi a zis: „Iată Mielul lui Dumnezeu care ridică păcatul lumii!”

Copiilor MEI li se vor arăta de asemena vilele lor: O, fiică, ce frumuseţe, ce splendoare.

Ochii nu au văzut şi urechile nu au auzit, ce o aşteaptă pe glorioasa MEA Mireasă, care MĂ iubeşte.

1 Corinteni 2:9: “Dar, după cum este scris: „Lucruri pe care ochiul nu le-a văzut, urechea nu le-a auzit, şi la inima omului nu s-au suit, aşa sunt lucrurile pe care le-a pregătit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc.”

Fiică, aceste vile vor fi mai ncântătoare decât orice are de oferit pământul. Nimic nu se poate compara cu măreţia lucrurilor care sunt rezervate pentru Mireasa MEA. Aceste vile vor fi conform gustului şi intereselor fiecărui copil. Nici măcar două vile nu vor fi una ca cealaltă. Fiecare este diferită de celălalte.

Ioan 14:2-3: “În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi.”

Copiii MEI vor fi uluiţi de ceea ce vor descoperi n fiecare vilă. Toate au detalii care i vor ncânta şi captiva pe proprietarii lor. Nu este nimic pe pământ care să poată descrie felul decorării şi frumuseţea fiecăreia dintre aceste vile incredibile.

Toate interioarele au surprize unice. Aceste vile trăiesc. Ele i duc şi aduc pe copiii MEI la locuri frumoase, care au menirea să-i bucure pe copiii MEI şi să fie trăite de ei.

Noi vom F mpărtăşi aceste aventuri mpreună. Vom râde şi explora. Entuziasmul nu se va sfârşi niciodată. Vor fi grădini şi plăceri pe tot parcursul.

Muzică şi parfumuri 3 ncântătoare vor umple aerul. Fiecare casă va fi plină de iubire şi râsete. Singurătatea nu va fi niciodată o problemă n cer. EU sunt mereu cu copiii MEI, veselindu-ne şi bucurându-ne de companie reciprocă.

Psalmul 36:8: “Se satură de belşugul Casei Tale, şi-i adăpi din şuvoiul desfătărilor Tale.” Iubirea MEA va nconjura fiecare mişcare a lor. Râsete, iubire şi bucurie sunt recompensele acestor vile eterne, bucurie de nedescris, ncântare veşnică.

Aceasta este numai o degustare a lucrurilor care vor veni. Copiii MEI nu au nici un fel de nţelegere cu privire la ce i aşteaptă. Nu există nici o modalitate de a descrie, cu ajutorul lucrurilor existene pe pământ, ceea ce Í i aşteaptă. O adevărată descriere va putea fi realizată numai participând personal la acestea.

Deci, copiii MEI, veniţi să vă bucuraţi de ncântările cerului n Împărăţia eternă cu vile special pregătite cu ngrijire iubitoare pentru Mireasa MEA.

Psalmul 16:11: “Îmi vei arăta cărarea vieţii; înaintea feţei Tale sunt bucurii nespuse şi desfătări veşnice în dreapta Ta.”

 

 

 

CAPITOLUL 8: PREGĂTIŢI-VĂ DE RĂPIRE

Haide să Ó ncepem. Acum fiică, n zilele dinaintea răpirii este mult de pregătit. Copiii MEI trebuie să petreacă timp cu MINE Ù n locul secret, timp liniştit, timp ca să Mă cunoască pe MINE. Am nevoie de atenţia şi compania lor. Vreau să le mpărtăşesc Inima MEA. Am nevoie de o predare completă, totală a inimilor lor, a vieţilor lor, şi a ataşamentului lor de lume.

Psalmul 91:1: “Cel ce stă sub ocrotirea Celui Preaînalt şi se odihneşte la umbra Celui atotputernic.”

Copiii MEI sunt ataşaţi de lume. Ei cred că lumea aceasta are totul pentru ei. Această lume este goală şi cu inimă rece. Fiecare om doar pentru el, nimănui nu-i pasă cu adevărat de ceilalţi. A devenit o lume a câinilor care  i mănâncă pe alţi câini. Toţi umblă după ce pot să obţină de la altcineva pentru scopurile lor egoiste. Este o lume fără speranţă şi plină de mizerie. Şi copiii MEI tot se mai agaţă de ea, crezând că ncă mai deţine un viitor strălucitor pentru ei. Ei sunt fascinaţi de cei pierduţi, care promovează căile lor pierdute.

Copiii MEI trebuie să iasă din această aberaţie şi să se Ù ntoarcă la DUMNEZEUL Viu, CREATORUL lor, CARE deţine toate răspunsurile cu privire la viaţa aceasta şi la cea viitoare.

EU sunt Minunatul DUMNEZEU al tuturor vietăţilor şi duhurilor care respiră. EU deţin cheia către viaţa eternă. Predaţi-Mi MIE tot ce este al vostru, nainte ca EU să-Mi fac Marea MEA Intrare pe pământ, să-Mi iau Mireasa, să păşesc deoparte şi să-i permit pământului să- şi primească ceea ce merită 3 n mod drept.

Iov 12:10: “El ţine în mână sufletul a tot ce trăieşte, suflarea oricărui trup omenesc.”

Aceasta este pe punctul de a se ê ntâmpla. Predarea este necesară ca să fiţi printre Mireasa MEA, copiii MEI salvaţi. Nu există nici o excepţie. Predarea n totalitate permite DUHULUI MEU să intre n duhul vostru, să-l reînnoiască astfel, şi să vă cureţe inima prin acoperirea cu Răscumpărarea Sângelui MEU şi prin lumina oferită de Cuvântul MEU. Toate acestea sunt necesare ca să vă salveze sufletul, să vă facă curaţi, fără pete, fără zbârcituri, să fiţi albiţi şi făcuţi gata pentru ducerea voastră spre siguranţă. Dacă vă ndoiţi de acestea, citiţi Cuvântul MEU!

Efeseni 5:25-27: “Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele cum a iubit şi Hristos Biserica şi S-a dat pe Sine pentru ea, ca s-o sfinţească, dupăce a curăţat-o prin botezul cu apă prin Cuvânt, ca să înfăţişeze înaintea Lui această Biserică, slăvită, fără pată, fără zbârcitură sau altceva de felul acesta, ci sfântă şi fără prihană.”

Rugaţi-vă pentru această umplere cu DUHUL SF NT. Puneţi-vă viaţa la picioarele MELE, pocăiţi-vă de păcatele voastre. Începeţi să postiţi demonstrând astfel regretul vostru pentru păcatele care i ncă mai sunt comise v naintea MEA , DUMNEZEUL vostru SFŸ NT! EU vă voi reumple; EU vă voi conduce la Adevăr veşnic, la Căile şi Voia MEA.

Voia voastră vă va duce la distrugere. Ea este calea cea largă despre care vorbeşte Cuvântul MEU – veniţi n Voia MEA. Aceasta este calea cea ngustă, cărarea cea sigură. EU vă voi duce la ea.

Matei 7:13-14: “Intraţi pe poarta cea strâmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, şi mulţi sunt cei ce intră pe ea. Dar strâmtă este poarta, îngustă este calea care duce la viaţă, şi puţini sunt cei ce o află.”

Cuvântul MEU vă va călăuzi spre cărarea Luminii. Toate celălalte căi duc la distrugere veşnică. Veniţi n Lumina MEA,  n Voia MEA. Daţi-Mi MIE vieţile voastre. Lăsaţi-Mă să vă eliberez de păcatele din trecut şi să vă arăt calea care vă duce spre libertatea din legăturile păcatului.

Psalmul 119:105: “Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele şi o lumină pe cărarea mea.”  

Păcatele vă ţin legaţi. EU pot să vă eliberez, dar voi trebuie mai ê ntâi să vă predaţi, să vă pocăiţi, şi să recunoaşteţi că aveţi păcate de care vreţi să fiţi eliberaţi şi să faceţi asta dintr-o inimă pocăită, sinceră. EU voi fi ncântat să vă eliberez de aceste legături ale păcatului, care vă ţin legaţi. Egal ce vă ţine prizonieri, EU vă pot elibera.

Nimic nu este imposibil pentru MINE – nimic! EU am venit să-i eliberez pe prizonieri! Voi trebuie doar să cereţi acest lucru!

Luca 1:37: „Căci niciun cuvânt de la Dumnezeu nu este lipsit de putere.“

Lăsaţi-Mă să vă eliberez de această greutate. Lăsaţi-Mă să ridic amărăciunea şi durerea voastră. Lăsaţi-Mă să vă uşurez mintea şi să vă iau poverile. Lăsaţi-Mă să vă pregătesc pentru Gloria MEA care vine! Toate acestea sunt ale voastre – predaţi-vă; puneţi toate dorinţele pământeşti deoparte şi veniţi la MINE n predare totală. EU vă voi da o pace care ntrece orice pricepere, şi voi puteţi fi făcuţi drepţi naintea Feţei MELE. EU pot să vă pun 3 ntr-o relaţie dreaptă cu MINE, cu TATĂL şi cu DUHUL SF NT.

Filipeni 4:7: “Şi pacea lui Dumnezeu, care întrece orice pricepere, vă va păzi inimile şi gândurile în Hristos Isus.”

Această iubire nu poate fi cumpărată sau obţinută. Este gratis – gratis de primit – gratis de cerut. Totuşi grăbiţi-vă, pentru că este o ofertă limitată ê n timp, deoarece timpul venirii MELE se apropie. Nu v ntârziaţi. Acum este ora să vă spălaţi n Sângele MEU şi să vă pregătiţi.

1 Ioan 1:7: “Dar dacă umblăm în lumină, după cum El însuşi este în lumină, avem părtăşie unii cu alţii; şi sângele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curăţă de orice păcat.”

Haide să ncepem, fiică. Astăzi vreau să discut ora pentru cei lăsaţi n urmă.

În ora după răpire, lumea nu va mai fi la fel. Vor fi mari frământări peste tot. Lumea nu va mai arăta la fel. Teroarea va asalta lumea. Copiii MEI căldicei vor şti ce s-a µ ntâmplat şi vor fi nspăimântaţi; spaimă mare va lovi inimile lor.

Lumea nu va funcţiona normal. Nici peisajele nu vor mai arăta la fel. Vor fi incendii şi calamităţi peste tot. Oamenii vor fi neajutoraţi, pentru că gloate de oameni vor căuata pe cine să vâneze şi să jefuiască. Nu vor fi autorităţi care să-i ajute pe oameni, pentru că totul va fi n haos.

Mulţi şi vor pierde vieţile, pentru că asupra pământului va veni o distrugere bruscă. Părţi Ó ntregi ale pământului nu vor mai arăta niciodată la fel, pentru că mulţi oameni vor pieri dintr-o dată.

1 Tesaloniceni 5:3: “Când vor zice: „Pace şi linişte!”, atunci o prăpădenie neaşteptată va veni peste ei, ca durerile naşterii peste femeia însărcinată; şi nu va fi chip de scăpare.”

Panica se va instala n toate colţurile pământului. Nu va fi nici un loc unde să poţi găsi uşurare. Mâncarea se va diminua până la dispariţie. Va fi disperare peste tot.

Asta va continua aşa o perioadă de vreme, până când Anticristul “ şi va face apariţia şi va aduce lumea sub controlul lui.

La nceput, oamenilor, care vor fi disperaţi să vadă din nou o formă de normalitate, li se va părea a fi o uşurare, dar uşurarea pe care o va aduce el, va cauza moartea multora. Cei care vor refuza să se supună sistemului său, vor fi executaţi şi mulţi chiar şi chinuiţi şi torturaţi.

Nu va fi plăcut să refuzi să faci parte din sistemul lui, pentru că el nu va fi tolerant cu nimeni. El este rău până n măduva oaselor. El va aduce tot pământul sub tirania lui. Toate regiunile se vor pleca sub controlul lui, din disperare să găsească uşurare din haosul lăsat după răpire.

Aceasta va fi cea mai ntunecată zi a omenirii. Mulţi se vor sinucide căutând uşurare. Asta nu este soluţia MEA, deci să nu cumva să fie considerată ca fiind una.

Anticristul va introduce oamenilor semnul fiarei, ca o modalitate de control. Refuzarea semnului va aduce sentinţa la moarte. Nu vor fi excepţii.

Apocalipsa 13:16-17: “Şi a făcut ca toţi, mici şi mari, bogaţi şi săraci, slobozi şi robi, să primească un semn pe mâna dreaptă sau pe frunte, şi nimeni să nu poată cumpăra sau vinde fără să aibă semnul acesta, adică numele fiarei sau numărul numelui ei.”

Apocalipsa 14:11: “Şi fumul chinului lor se suie în sus în vecii vecilor. Şi nici ziua, nici noaptea n-au odihnă cei ce se închină fiarei şi icoanei ei şi oricine primeşte semnul numelui ei!”

Mulţi dintre aderenţii MEI căldicei vor nţelege atunci preţul pe care trebuie să-l plătească, ca să vină n Împărăţia MEA. Atât de mulţi nu se vor preda Anticristului şi atât de mulţi vor muri pentru credinţa lor. Va fi un număr mare.

Pentru Anticrist nu va conta câţi vor muri. Pofta lui după putere şi control va stăpâni peste inima lui. Nu se va preocupa de câţi şi vor pierde vieţile. Va fi o zi neagră pentru cei care mărturisesc Numele MEU. Numele MEU va aduce multora sentinţa la moarte. Numele MEU va ntâmpina opoziţie şi va reprezenta rebeliune pentru sistemul anticrist. Acest sistem va vrea să-i extermine pe toţi cei care Mă mărturisesc pe MINE şi Căile MELE.

Ce oră ntunecată se apropie, copii. Au mai fost ore  ntunecate pe pământ n trecut, dar niciodată atât de ntunecate ca cea care vine. Pământul nu va fi un loc plăcut pentru nici o femeie nsărcinată. Întunericul va domni. Asta este ceea ce va ntâmpina Biserica MEA căldicică.

Biserici căldicele se vor ntoarce la MINE n număr mare. Oamenii Mă vor căuta cum nu M-au căutat niciodată Ì nainte. EU voi fi desigur cu ei, dar ei tot vor mai trebui să treacă prin vremuri grele.

Familii vor fi despărţite şi ca atare va urma tristeţea. Toate acestea din cauză că, copiii MEI şi-au mpietrit inimile şi au rămas aroganţi la multele MELE avertizări. Toate acestea ar putea fi evitate, dacă copiii MEI ar veni la MINE, ar striga plini de pocăinţă dintr-o inimă smerită, Mi-ar căuta Faţa, ar nvăţa să Mă cunoască pe MINE ntr-un fel intim. Alergaţi n n Braţele MELE care vă aşteaptă. Celor care fac asta, le voi arăta Adevărul despre ora Întoarcerii MELE Apropiate şi cum să fie făcuţi gata ca Mireasă.

Veniţi copii. Fugiţi, EU aştept să vă salvez de toate acestea. EU sunt Minunatul SALVATOR. Dorinţa MEA este să vă salvez. Ne este nevoie să rămână nimeni n urmă. Este loc pentru toţi cei ce vin şi şi pun vieţile jos naintea MEA. EU pretind predarea ê ntregii voastre fiinţe şi pocăinţă de păcatele voastre. Nu vă lăsaţi păcăliţi, căci NU există altă cale. Lăsaţi-Mă să vă aduc eliberare de această oră care vine!

Haideţi să ncepem din nou. Copiii MEI cred că au mulţi ani n viitor. Ei nu nţeleg, că Mi-am pierdut Toleranţa cu lumea aceasta.

Copiii MEI sunt prea prinşi i n lume, ca să mai vadă cât de ’ ndepărtată este lumea de Adevărul MEU şi de ceea ce EU, DUMNEZEU, reprezint. Chiar şi bisericile lor sunt departe de Cuvintele MELE, Adevărul MEU, Cartea MEA.

Conducătorii turmlor MELE sunt prinşi n activităţi lumeşti şi ei fac Munca MEA ca să se satisfacă pe ei Ú nşişi. Ei nu mai au, sau nu mai urmează, o iubire pură pentru MINE. Ei au ca ţel averea, faima, credibilitatea celor din jurul lor, şi cred că EU i voi binecuvânta.

Ei cred, că dacă au un număr mare de omeni n bisericile lor, aceasta „ nseamnă că ei au succes şi că EU sunt ê ncântat. EU sunt mulţumit doar atunci, când liderii MEI le zic copiilor MEI, să Mă caute pe MINE mai ntâi de toate k n căile lor şi să meargă cu MINE n intimitate tăcută. Foarte puţini nvaţă asta, deoarece nu le gâdilă urechile celor mulţi pe care vor ei să-i atragă „ n clădirile lor. Mulţi aduc bani şi banii i fac fericiţi pe toţi, dar Împărăţia MEA nu înseamna bogăţii în viaţa aceasta.

Luca 16:13: “Nici o slugă nu poate sluji la doi stăpâni; căci sau va urî pe unul, şi va iubi pe celălalt sau va ţine numai la unul, şi va nesocoti pe celălalt. Nu puteţi sluji lui Dumnezeu şi lui Mamona.”

Liderii MEI sunt departe de MINE si nu este de mirare pentru că sunt ocupati cu mulţimi de oameni, numai pentru MINE nu mai au timp, sunt distrasi de altii. EU sunt motivul pentru care ei există! EU sunt CEL CE aduce soarele şi ploaia.

Asta este o oră ê ntunecată şi se ntunecă mai mult pe zi ce trece, cu toate acestea liderii MEI ascund acest adevăr de turma MEA. Îl ascund şi aduc Cuvinte numai de bucurie şi veselie. Turmele MELE sunt  nşelate şi nu sunt n proces de pregătire. Ele cred că totul este  n regulă şi contiună ca ntotdeauna.

Ce cuvinte de avertizare i-ar trezi? Ce trebuie să mai audă ca să creadă că, Cartea MEA le-a expus k n faţă tot Adevărul; cu toate acestea nimeni nu aude, nimeni nu crede.

Ce trebuie spus, astfel ncât Biserica să ia seama la avertismente şi să se debaraseze de obsesiile ei pentru lucrurile lumii, şi să vegheze şi să se pregătească?

Osea 4:6: “Poporul Meu piere din lipsă de cunoştinţă. Fiindcă ai lepădat cunoştinţa, şi Eu te voi lepăda şi nu-Mi vei mai fi preot. Fiindcă ai uitat Legea Dumnezeului tău, voi uita şi Eu pe copiii tăi!”

Ei sunt slabi şi sunt induşi n eroare. Timpul trece şi Biserica rămâne extrem de mulţumită de sine, ca şi cum totul ar fi ¨ n ordine. Cât de nşelată este Biserica căldicică. Cât de lipsit de strălucire este modul ei de a Mă urma pe MINE şi tot ce reprezint EU. Dacă Biserica M-ar urma pe MINE ntr-un mod intim, atunci nici unul din avertismentele MELE nu ar veni la membrii ei ca nişte surprize şi ei le-ar lua X n seamă din toată inima.

Asta este o oră mare de întuneric pentru biserici. Puţini se ridică şi iau seama. Foarte puţini merg dupa Principiile şi pe Căile MELE. Harul nu este nmulţit celor care trăiesc de bună voie ntr-un mod rebel şi fără să se pocăiască. Poţi să stingi şi să * ntristezi pe DUHUL MEU SFm NT, dar ce vei face tu apoi, oh, Biserică?

Efeseni 4:30: “Să nu întristaţi pe Duhul Sfânt al lui Dumnezeu, prin care aţi fost pecetluiţi pentru ziua răscumpărării.”

ÎL daţi afară pe DUHUL MEU din clădirile voastre frumoase, pentru că EL este prea extrem pentru gustul vostru – EU şi DUHUL MEU suntem UNA. La cine vă rugaţi, dacă L-aţi exclus pe DUHUL MEU şi lucrarea DUHULUI MEU din prezenţa voastră? La cine exact vă h nchinaţi? Vă nchinaţi la idoli!

Fapte 7:51.“Oameni tari la cerbice, netăiaţi împrejur cu inima şi cu urechile! Voi totdeauna vă împotriviţi Duhului Sfânt. Cum au făcut părinţii voştri, aşa faceţi şi voi.”

Aţi creat voi nşivă un dumnezeu cu mâinile voastre, un dumnezeu care se potriveşte cu plăcerile şi dorinţele voastre lumeşti, dar acesta nu este DUMNEZEUL Cel Adevărat şi Viu, UNICUL. Este doar un idol. Voi credeţi, că oamenii din trecut, care se " nchinau la statui de aur, erau scandaloşi – nici voi nu sunteţi altfel!

Veniţi la MINE, biserici, cu o pocăinţă smerită şi EU vă voi curăţa sufletele. Vă voi ierta că v-aţi făcut un ţel din mamona (bani) şi că vaţi ndepărtat de MINE. EU tânjesc să vă aduc napoi la MINE. Lăsaţi-Mă să vă revigorez şi să vă aduc pacea şi să vă mpac cu DUMNEZEUL vostru.

Marcu 8:36: “Şi ce foloseşte unui om să câştige toată lumea, dacă îşi pierde sufletul?”

La momentul actual eşti departe de MINE şi de căile MELE. EU nu voi binecuvânta acest lucru. Te rog, ntoarce-te la MINE, oh, Biserică pierdută! EU ncă mai aştept, nsă numai pentru puţin timp. Amânarea nu este o opţiune. Staţi veghind şi luaţi seama la acest avertisment. Acţionaţi! Sunt multe vieţi n joc!

2 Timotei 4:3-4: “Căci va veni vremea când oamenii nu vor putea să sufere învăţătura sănătoasă; ci îi vor gâdila urechile să audă lucruri plăcute şi îşi vor da învăţători după poftele lor. Îşi vor întoarce urechea de la adevăr şi se vor îndrepta spre istorisiri închipuite.” 

 

 

CAPITOLUL 9: DESPRE BISERICA PIERDUTĂ

Haide să ncepem. Prin cuvintele următoarele vreau să vorbesc despre Biserica MEA pierdută, despre aceia care cred că sunt n MINE, n siguranţă, dar care sunt de fapt departe de MINE. Mă adresez vouă acum: Mulţi care sunt n biserici, cred că acolo le este dat Adevărul deplin despre MINE şi ceea ce reprezint EU – dar n cele mai multe biserici din lume, Adevărul cu privire la ceea ce reprezint EU este prezentat n n versiuni diluate. Asta nseamnă că ei oferă oamenilor jumătate de adevăr, pentru că oamenii nu vor tolera adevărul h n totalitate.

Ei nu vor să cunoască Evanghelia MEA n totalitate. Ei vor să audă ce le gâdilă urechile şi le linişteşte dorinţa lor de a fi n lume şi de a trăi lumeşte.

Ora Întoarcerii MELE se apropie şi EU nu-i pot lua pe cei care cred ’ n MINE doar cu o jumătate de inimă şi sunt căldicei.

Apocalipsa 3:15-16: “Ştiu faptele tale: că nu eşti nici rece, nici în clocot. O, dacă ai fi rece sau în clocot! Dar, fiindcă eşti căldicel, nici rece, nici în clocot, am să te vărs din gura Mea.”

Acum, copii, nu puteţi să vă bazaţi pe conducătorii bisericilor voastre, că vă prezintă tot Adevărul. Voi nşivă trebuie să Mă căutaţi pe MINE pentru tot Adevărul. Trebuie să citiţi Cartea MEA, să vă predaţi MIE cu inima deplină şi să cereţi dintr-o inimă pocăită şi smerită să fiţi umpluţi cu DUHUL MEU. Nu există altă cale. EU vreau o ncredinţare totală. EU vă voi schimba vieţile voastre cu unele pline şi abundente, şi voi, şi ochii voştri, veţi fi deschişi către Adevăr, Adevărul MEU. Atunci veţi nţelege ce cer, ca să fiţi primiţi n Împărăţia MEA.

Biserica MEA a pierdut din vedere ce nseamnă să fii adeptul MEU. Ei nu urmează Principiile şi căile MELE. Ei caută nişte peşteri de scăpare, ca să facă exact ce doresc ei, şi totuşi să se simtă bine cu ei nşişi. Asta merge de mult timp astfel, dar acum nu mai are frâu şi foarte puţini doresc tot Adevărul, foarte puţini vor să ’ nţeleagă ce spune Cuvântul MEU cu adevărat. Ei vor mici povestioare, care să-i facă să se simtă bine n timp ce vin şi pleacă, dar nu vor niciodată cu adevărat să Mă cunoască pe MINE sau să afle cine sunt EU.

Ei doar cred că Mă cunosc. Cei mai mulţi adepţi ai MEI nu Mă cunosc cu adevărat. Cei mai mulţi au doar o relaţie ocazională cu MINE. Ei nu : nţeleg n totalitate ce  nseamnă sa Mă facă pe MINE DUMNEZEUL lor. EU sunt doar un spectator uitându-Mă la viaţa lor, niciodată luând parte cu adevărat la ea, niciodată Ä mpărtăşind o relaţie strânsă cu MINE.

Matei 7:21-23: „Nu oricine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.”

Aceasta Mă ntristează foarte mult, deoarece acesta este motivul adevărat pentru care i-am creat pe copiii MEI, pentru intimitate cu MINE, ca să mergem pe cărarea acestei vieţi mpreună. Totuşi lumea i ademeneşte atât de mult, ncât au ales drumul inferior, n loc să vină şi să-L cunoască pe CREATORUL lor.

Ce trist, să fii atât de fascinat de creaţie şi să-L respingi pe CREATOR; CEL CE a făcut toate lucrurile de care ei sunt fascinaţi. Într-adevăr, ce trist! Copiii MEI, voi nu vedeţi că EU cer sfinţenie şi fidelitate?

Copii, EU vreau sa fiu PRIMUL vostru G ND, PRIMA voastră DRAGOSTE, PRIMUL al vostru – TOTUL n toate. De aceea aţi fost creaţi – să fiţi nsoţitorii MEI eterni. Dacă voi nu alegeţi să mergeţi pe acest drum cu MINE acum, atunci cum să Mă aştept, ca NOI să fim nsoţitori veşnici? De cine vă aşteptaţi să fiţi legaţi pe vecie… , de MINE sau de duşmanul MEU? Trebuie să vă puneţi voi această t ntrebare vouă.

Dragostea MEA este mai profundă decât orice iubire pe care o cunoaşte omul. Nu vă vindeţi ieftin, cautând satisfacţii inferioare. Nu veţi cunoaşte niciodată o iubire mai mare decât a MEA.

Copii, trebuie să vă cercetaţi inima şi să vă examinaţi sufletul. Cum stăm NOI, tu şi EU? Unde am loc ê n viaţa ta? Stau EU afară şi Mă uit năuntru, sau chiar avem NOI o relaţie? Sunt EU centrul vieţii voastre? Unde vrei tu să fiu EU? Trebuie să va ntrebati aceasta.

EU vă aştept. Braţele MELE sunt larg deschise să vă aduc la o relaţie complet matură cu CREATORUL vostru, DUMNEZEUL vostru.

Ora luării decizilor importante se apropie. Vreţi să faceţi parte din Mireasa MEA? Ea este totul pentru MINE. Ea Mă aşteaptă şi se uită după MINE. EU sunt pentru ea mai mult decât un capriciu trecător. EU nu sunt cineva pe care ea ÎL cheamă temporar sau când are nevoie de ceva. Ea şi cu MINE suntem  mpletiţi. Mă mişc EU, se mişcă şi ea. NOI suntem contopiţi, NOI suntem UNA. Ea este n Voia MEA şi ea merge pe Cărarea MEA ngustă. Traseul NOSTRU este acelaşi.

Deci, copiii MEI, vă las să faceţi voi alegerea. Cu toate că vreau să vă decideţi pentru MINE, ncă mai aveţi o voinţă liberă. Deci, vă invit să intraţi k n Relaţia Perfectă şi Scopul pentru care aţi fost creaţi. Decizia este a voastră. Nu aşteptaţi prea mult să luaţi decizia. Oferta nu va fi valabilă pentru totdeauna.

 

CAPITOLUL 10: POFTA DUPĂ LUME

Da, fiică, putem să ncepem. Susan, despre aceasta vreau să vorbesc astăzi: Păcatul care se ê nalţă n inima oamenilor – este păcatul de a pofti după lume. Toate căile lumii sunt rele, oameni răi trezind la fapte rele. Tot ce face lumea este separat de DUMNEZEU.

Lumea nu este n Voia MEA, deci nu este conform Voiei MELE. Lumea mărturiseşte des că Mă cunoaşte, dar este departe de MINE şi de adevărul MEU. Aleargă cu toată puterea n direcţia pe care o alege conştient fără să Mă consulte vreodată pe MINE, CREATORUL ei. Acesta este un lucru rău.

A ieşi din voia MEA este rău. Singura Voie care nu este rea este Voia MEA. Nu vedeţi aceasta, copiii MEI? Cum poate lumea aceasta să meargă n direcţia lui DUMNEZEU acum, când s-a v ndepărtat atât de mult de CINE sunt EU şi de ceea ce reprezint EU? EU reprezint sfinţenie, puritate a inimii, lege şi ordine, adevăr şi moralitate.

Această lume se ndoieşte de toate căile MELE şi nu se apropie nici pe departe de adevărul pe care Cartea MEA l prezintă şi de Calea MEA eternă.

Lumea asta Mă defăimează pe MINE şi căile MELE de fiecare dată când are ocazia, şi la fel le face şi celor care Mă urmează pe MINE. Căile MELE nu sunt respectate sau venerate. Dacă ar face acest lucru, atunci lumea nu ar experimenta suferinţele, duritatea, bolile şi tristeţea care o copleşesc. Căile MELE aduc binecuvântare. Calea lumii aduce blesteme şi blestemele abundă.

Doar aceia, care merg cu adevărat aproape de Cuvântul MEU şi de MINE, primesc pacea şi calmul pe care EU li le dau chiar şi 3 n cele mai rele circumstanţe. Aceasta este Mireasa MEA care Mă urmează fără să bată n retragere. Ea Mă cunoaşte. Ea Mă iubeşte. Ea nu se ndepărtează de MINE. 

Ea ştie că EU sunt sursa ei de viaţă, puterea ei, iubirea ei, forţa ei.

Unde n altă parte se poate duce ea să primească acest comfort? Ea ştie bine că nu se merită să plece de lângă MINE după alţi iubiţi. Am fost verificat, ncercat de ea şi sincer cu ea. EU sunt TOTUL pentru ea. În ochii ei nimeni nu-Mi poate lua locul.

Lumea nu cunoaşte dragostea MEA. Ea s-a stabilit la o versiune inferioară de satisfacţie. Ce trist pentru cei care urmează lumea şi căile ei, crezând că sistemul lumesc deţine toate răspunsurile lor.

În curând, această lume va pierde ultima lumină rămasă, atunci când EU îMi voi lua Mireasa din mijlocul ei. Odată ce ea a ieşit din imagine, lumea va fi foarte ntunecată, un loc dezolat. Nu va fi nimic de găsit care să se asemene cu o lumină călăuzitoare a Adevărului şi Frumuseţii, ci vor urma numai urâciune mare şi rău. Asta este lumea care va veni curând.

Aceasta este ceea ce este pe punctul să aibă loc.

2 Tesaloniceni 2:3-4: “Nimeni să nu vă amăgească în vreun chip; căci nu va veni înainte ca să fi venit lepădarea de credinţă şi de a se descoperi omul fărădelegii, fiul pierzării, potrivnicul care se înalţă mai presus de tot ce se numeşte „Dumnezeu” sau de ce este vrednic de închinare. Aşa că se va aşeza în Templul lui Dumnezeu, dându-se drept Dumnezeu.”

2 Tesaloniceni 2:6-7: “Şi acum ştiţi bine ce-l opreşte ca să nu se descopere decât la vremea lui. Căci taina fărădelegii a şi început să lucreze; trebuie numai ca cel ce o opreşte acum să fie luat din drumul ei.”

O lume care nu trăieşte după Legile şi Principiile MELE, este ca un vapor fără cârmă. Este un vapor pe moarte, muribund, unul care se scufundă.

În curând, copii, veţi vedea moarte şi distrugere ca niciodată “ nainte. Deoarece această lume a ales să se ndepărteze de DUMNEZEUL ei, CREATORUL ei. Nu vă lăsaţi păcăliţi.

Lumea nu poate continua să existe despărţită de Adevărul şi Căile MELE. Ea este un vapor care se scufundă. Este vremea să vă daţi jos de pe vaporul acesta. Veţi veni şi voi când ¿ i voi chema pe cei fideli ai MEI? Veţi veni după MINE sau veţi rămâne Õ n urmă, agăţându-vă de speranţa falsă că lumea deţine toate răspunsurile voastre? Tot mai ascultaţi la lupi n haine de oaie, care vă spun că nimic nu este rău şi că totul este bine? Aceşti lupi care nu MĂ cunosc cu adevărat pe MINE, care au o formă de evlavie dar i neagă puterea? Veţi continua să fiţi induşi n eroare şi orbiţi din cauză că vă bucuraţi aşa de mult de lume?

2 Timotei: 3-5: “Având doar o formă de evlavie, dar tăgăduindu-i puterea. Depărtează-te de oamenii aceştia.“

Veniţi şi bucuraţi-vă de DUMNEZEU şi descoperiţi că există un Adevăr mai Mare, există o Pace mai Mare, există o iubire mai Mare. EU sunt ACESTA! Umblaţi după MINE, copii. Ajungeţi să Mă cunoaşteţi. EU sunt demn de urmat. EU sunt demn de cunoscut, demn să-Mi devotaţi timp. EU sunt Cel care v-a adus la existenţă. Nu vreţi să vă petreceţi veşnicia cu MINE? Există o alternativă. Este un loc n care tot ce este bun n lumea aceasta, şi care vine de la MINE, lipseşte. Da, tot ce este bun 3n lumea aceasta vine de la MINE. EU am Creat totul. Fără MINE, nu vă veţi mai bucura ¨ n veci de nici unul din toate aceste lucruri bune, de care vă bucuraţi acum şi pe care le luaţi ca de la sine ™ nţelese, care izvorăsc din Inima lui DUMNEZEU.

Deci, gândiţi-vă serios la aceste lucruri. Voi decideţi: eternitatea voastră cu sau fără DUMNEZEU. Voi alegeţi, voi decideţi. Vă voi lua şi pe voi când voi veni să-Mi salvez mireasa? Aceasta este alegerea voastră. Dar este şi un preţ de plătit. Trebuie să vă ndepărtaţi de la a iubi şi a urma lumea, deoarece calea lumii nu este Calea MEA. Vă voi lăsa să luaţi o decizie cu privire la direcţia pe care o alegeţi. Foarte puţini aleg Calea MEA, foarte puţini… .

1 Ioan 2:15: “Nu iubiţi lumea, nici lucrurile din lume. Dacă iubeşte cineva lumea, dragostea Tatălui nu este în el.”

 

CAPITOLUL 11: LUMEA SE ÎNDREAPTĂ SPRE NEAZ

Haide să începem, fiica MEA. Acum vreau să vorbesc despre evenimentele care sunt pe punctul de a avea loc.

Lumea se îndreaptă spre necaz. Nori mari negri se adună peste tot de jur împrejur.

Curând, foarte curând, această lume se va schimba. Toate se vor schimba peste noapte, odată ce mireasa va fi ndepărtată.

Lumea va deveni întunecată, aşa cum nu a fost vreodată, cu nici o speranţă de recuperare. Curând, copiii MEI, acest lucru va avea loc. Începeţi să vă pregătiţi pentru această realitate. EU nu exagerez cu privire la Adevăr. Cuvintele MELE sunt de încredere. Ora acestor schimbări vine rapid acum. Cursul a fost luat şi nu poate fi oprit.

Lumea a devenit vicleană şi nici un om, guvern, sau putere, nu pot să oprească ceea ce vine. Aceasta este desfăşurarea Apocalipsei şi a zilelor din urmă. Ora Întoarcerii Fiului MEU se apropie. În curând lumea va şti ce s-a petrecut ca un hoţ în noapte. Nimic nu poate opri acest eveniment. Acesta a fost prezis şi acum se va Ù ntâmpla, aşa cum Cuvintele MELE au spus că se va „ ntâmpla.

1 Tesaloniceni: 5:2: “Pentru că voi înşivă ştiţi foarte bine că ziua Domnului va veni ca un hoţ noaptea.”

Copii, trebuie să vă pregătiţi. Asiguraţi-vă că sunteţi gata pregătiţi. Fiţi gata pentru Venirea MEA curândă şi Apropierea Fiului MEU. El vine cu armatele SALE de îngeri călărind peste cer pentru a-şi lua iubita Sa. Ora aceasta aproape a sosit.

Ridicaţi-vă, o, voi cei credincioşi! Pregătiţi-vă! Pregătiţi-vă pentru cel mai mare Eveniment din întreaga istorie, Venirea MIRELUI după mireasa LUI. Veniţi şi pregătiţi-vă. Toate trebuie să fie pregătite. Veniţi şi fiţi pregătiţi de Sângele MIELULUI. Acoperiţi-vă în Sângele LUI. Acesta este disponibil. Predaţi-vă Marii LUI Iubiri. Făceţi-L pe EL Începutul şi Sfârşitul vostru. NOI suntem UNA: TATĂL, FIUL şi DUHUL SF` NT.

Acum, copii, inamicul şi face planurile sale. El se pregăteşte să-şi lanseze atacul său împotriva umanităţii. Toată civilizaţia este pe punctul să se schimbe ntr-o ruină totală. EU nu vreau ca voi să fiţi luaţi prin surprindere. Dar această răscoală mare (Notă traducător: cuvântul folosit k n limba engleză “upheaval” nseamnă “răscoală”, dar n acelaşi timp şi “ridicare k n formă de boltă” de exemplu a scoarţei terestre) este pe cale să aibă loc. Trebuie să fiţi gata. Omenirea este pe cale să cadă într-o stare ireparabilă de nebunie şi de rău. Numai când FIUL MEU se va ntoarce pe Pământ se va sfârşi totul – numai atunci va fi învins răul.

2 Tesaloniceni 2:8: “Şi atunci se va arăta acel nelegiuit pe care Domnul Isus îl va nimici cu suflarea gurii Sale şi-l va prăpădi cu arătarea venirii Sale.”

Copii, n curând trebuie să ajungeţi la o concluzie: Ce veţi crede? Pe ce vă veţi baza?! Pe un pământ pe cale de dispariţie sau pe Voia MEA şi pe Căile MELE? EU ofer o Împărăţie Veşnică. Să nu credeţi că acest pământ are vreun viitor pentru voi. Totul este pe cale să se prăbuşească foarte curând (Notă traducător: verbul folosit n limba engleză este de fapt “to fold up” şi nseamnă “a û mpături” sau “a strânge”. Deci considerând propoziţia următoare, s-ar putea să aibă de-a face cu scoarţa terestră). Peisajul se va schimba pentru totdeauna. Nu fiţi lacomi, agăţându-vă de un viitor care nu există. Vă pierdeţi timpul.

Acceptaţi acest Adevăr şi acţionaţi ca atare. EU vă dau Adevărul. Citiţi Cartea MEA şi vedeţi cât de bine se potriveşte cu ceea ce se v ntâmplă acum. Asemănările sunt fără cusătură, deoarece totul se v ndeplineşte aşa cum am spus cu atât de mult timp în urmă că va face. Aceasta nu este o coincidenţă. Acesta este Cuvântul Puternic al lui DUMNEZEU, care se b mplineşte.

Cuvântul MEU nu ezită sau dă greş. Cuvintele MELE sunt solide. EU sunt DUMNEZEUL ATOTPUTERNIC, ADEVĂR OMNIPREZENT, FĂRĂ SF* RŞIT, ATOTPUTERNIC, NESCHIMBĂTOR, REGELE Regilor, DOMNUL Domnilor. Cuvintele MELE nu se schimbă…

1 Petru 1:24-25: „Căci orice făptură este ca iarba, şi toată slava ei, ca floarea ierbii. Iarba se usucă, şi floarea cade jos, dar Cuvântul Domnului rămâne în veac. Şi acesta este Cuvântul care v-a fost propovăduit prin Evanghelie.”

Treziţi-vă, oh, adormiţilor. Acum este ora să vă treziţi. Fiţi alertaţi. Acum este timpul. Daţi-vă jos obloanele de pe ochi. Puneţi jos lucrurile lumii şi fiţi atenţi.

Miezul nopţii se apropie.

Copii, vă implor. Nu fiţi luaţi prin surprindere. Fiţi gata. Pregătiţi-vă.

Ora Întoarcerii FIULUI este aproape...  

 

CAPITOLUL 12: VENIREA MEA APROPIATĂ

Haide să Ó ncepem. Acum fiică, astăzi vreau să Mă adresez grijilor lumii cu privire la Venirea MEA care va avea loc k n curând.

Lumea este pe punctul să experimenteze o explozie de schimbări. Schimbarea vine din toate părţile: Õ ndepărtarea subită a Miresei MELE – a celor care s-au pregătit: s-au purificat prin Sângele MEU şi s-au spălat n Cuvântul MEU. De asemenea prin rezultatul dramatic al ndepărtării Miresei, urmat de distrugere bruscă şi de ridicarea sistemului Anticristului.

Efeseni 5: 25-27: “Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele cum a iubit şi Hristos Biserica şi S-a dat pe Sine pentru ea, ca s-o sfinţească, după ce a curăţat-o prin botezul cu apă prin Cuvânt, ca să înfăţişeze înaintea Lui această Biserică, slăvită, fără pată, fără zbârcitură sau altceva de felul acesta, ci sfântă şi fără prihană.”

Vor avea loc schimbări cataclismice peste noapte. Nimic din istoria lumii nu va depăşi vreodată gravitatea acestei schimbări. Cei lăsaţi vor simţi acest lucru, iar cei luaţi  l vor şti.

Mulţi vor muri n timpul acestei schimbări, n timp ce distrugerea vine peste pământ. Va fi distrugere continuă, deoarece Mânia MEA va fi revărsată. La ce a fost martor pământul până acum, a fost doar un gust anticipat din ceea ce urmează să vină. De aceea continui să-Mi revărs Avertismentele MELE prin aceste semne şi prin slujitorii MEI mulţi: tineri şi bătrâni, deopotrivă.

Avertismentele MELE oferite pe cele două căi, prin Cuvântul MEU, şi prin alţi oameni, au fost clare şi unitare. EU nu modific sau schimb – EU sunt ADEVĂR ETERN. Adevărul MEU nu se schimbă – Cuvântul MEU nu se schimbă.

Copii, pentru că ora se apropie, este timpul să vă folosiţi vocile şi să-i avertizaţi pe cei din jurul vostru cu privire la nenorocirea care urmează să vină peste acest pământ. Atât de mulţi cred că, Cartea MEA este o fabulă sau o poveste măreaţă, dar fiecare Cuvânt este Adevăr şi totul se va ndeplini.

În curând, Apocalipsa se va derula cu exactitate. Veţi vedea cum se va mplini totul în faţa ochilor voştri. Dacă v-aţi lua timp să citiţi şi să observaţi, aţi vedea că ea de fapt se mplineşte deja. Tot ceea ce se ntâmplă acum, a fost prezis cu atât de mult timp în urmă. Deci, puneţi-vă îndoiala deoparte. Încetaţi să mai ascultaţi la cei care nu Mă cunosc pe MINE. Citiţi voi nşivă Cartea MEA. Căutaţi DUHUL MEU SFm NT pentru călăuzire. EL este întotdeauna disponibil ca să vă descopere Adevărul, să vă dea alifie pentru ochi – de care aveţi nevoie ca să vedeţi acest Adevăr.

Apocalipsa 3:18: “Te sfătuiesc să cumperi de la Mine aur curăţat prin foc, ca să te îmbogăţeşti; şi haine albe, ca să te îmbraci cu ele şi să nu ţi se vadă ruşinea goliciunii tale; şi doctorie pentru ochi, ca să-ţi ungi ochii şi să vezi.”

Nu vreau să fiţi prinşi neştiutori. EU vreau ca voi să vă treziţi la Adevăr şi să fiţi gata şi treji. EU vreau ca copiii MEI să păşească în Lumină şi să vadă Adevărul.

Adevărul este disponibil, uşor accesibil. Nu există nici un motiv acum să rămâneţi în întuneric şi să nu fiţi gata pentru ceea ce vine. EU vă pot călăuzi, vă pot conduce. Lăsaţi-Mă să o fac, tânjesc să o fac.

EU tânjesc să vă ţin şi să vă asigur că puteţi evita problemele care vin peste pământ, nu este totul pierdut. Copii, veniţi în Braţele MELE Credincioase. EU sunt un DUMNEZEU care poartă de grijă, un DUMNEZEU Iubitor şi gata să aibă grijă de voi, indiferent de ceea ce aţi făcut sau unde aţi fost. Veniţi, veniţi! Aceasta este ora salvării voastre. Nu vă lăsaţi prinşi ntr-o lume scăpată de sub control, deoarece ÎL respinge pe SINGURUL DUMNEZEU Viu şi Adevărat şi Căile MELE Perfecte.

Mulţi vor aştepta prea mult şi vor regreta deciziile lor. Nu permiteţi să vi se ntâmple vouă asta.

EU sunt gata să împărtăşesc inima MEA cu voi ..., să v-o deschid vouă…, să vă aduc n MINE şi să împărtăşim momente intime. Aceasta este Dorinţa MEA: să vă ridic şi vă scot la capăt din situaţii dificile.

Vă rog să-Mi permiteţi să împărtăşesc cu voi momentele cele mai dificile ale vieţii. EU vreau să Mă lăsaţi să vă mângâi. Tânjesc după această relaţie cu voi – Oh, cât de mult tânjesc după ea. Nu mă împingeţi laoparte pe MINE, CREATORUL vostru. Îmbrăţişaţi oferta MEA de a fi aproape de voi, mai aproape de voi decât oricine altcineva a fost vreodată. Aceasta este ceea ce Ofer EU, copiii MEI, o relaţie care este diferită de orice altă relaţie omenească - una cu DUMNEZEUL vostru, care vă cunoaşte mai bine decât oricine altcineva... . EU Ofer această apropiere. EU vă aduc Inima MEA. EU am dreptul să o dau, şi EU v-o dau vouă. Ea vă aparţine dacă o cereţi. Atât de puţini o cer, dar este disponibilă.

Copii, Inima MEA este deschisă, vă invit să intraţi, să luaţi parte la ea, să vă bucuraţi de Prezenţa MEA.

Veniţi să Mă cunoaşteţi mai mult decât doar ca pe un DUMNEZEU absent şi îndepărtat.

Vă puteţi apropia de MINE. EU pot să împărtăşesc cu voi gândurile voastre cele mai profunde şi preocupările voastre. EU pot să vă mângâi, să vă port prin cele mai grele timpuri, şi să vă încurajez în momentele cele mai dificile. EU sunt un DUMNEZEU Iubitor, doritor să fiu deschis şi să mpărtăşesc intimitate cu voi, să mergem împreună prin această viaţă. Voi nu trebuie să mai mergeţi niciodată singuri pe acest drum. EU sunt mereu alături de voi. EU sunt acolo ca să vă alin, sprijin şi încurajez. Veniţi să Mă cunoaşteţi în relaţia pe care întotdeauna am intenţionat să o împărtăşim împreună.

Acesta este motivul pentru care aţi fost creaţi – să fiţi intimi cu MINE. Acesta este scopul vostru în această viaţă. Puteţi crede altfel, dar EU sunt CREATORUL vostru şi EU spun că aşa este. EU vreau să fiu acolo n timpul suişurilor şi coborâşilor voastre, i n vremurile grele şi cele fericite: Ÿ mpărtăşind viaţa împreună, mergând împreună pe cărarea cea dreaptă. Aceasta este viaţa pe care o planificasem pentru voi: Planul MEU Perfect şi Voia MEA Perfectă pentru vieţile voastre.

Psalmul 139:3: “Ştii când umblu şi când mă culc, şi cunoşti toate căile mele.”

Deci, veniţi la MINE. Predaţi-vă vieţile MIE. Puneţi-le jos înaintea MEA în supunere smerită, şi EU le voi lua şi le voi curăţa şi vă voi pregăti pentru Împărăţia MEA şi astfel veţi putea participa la Cina MEA de Nuntă, ca Mireasa MEA. Voi nu trebuie decât să cereţi şi EU vă voi da toate acestea: EU tânjesc să vă aduc în Lumea MEA.

EU, DUMNEZEU, sunt gata şi aştept. Încetaţi să vă mai trăiţi viaţa despărţiţi de CREATORUL vostru.

 

 

CAPITOLUL 13: ORA SE GRĂBEŞTE, COPIII MEI

Deci, haide să ncepem. Copii, Mă adresez copiilor MEI: ora se grăbeşte, copiii MEI. Vin repede pe aripi de porumbei albi, pe un armăsar elegant, escortat de milioane şi milioane de îngeri. Această zi se apropie. Trebuie să fiţi gata, aşteptând, veghind, uitându-vă după MINE.

2 Tesaloniceni 3:5: “Domnul să vă îndrepte inimile spre dragostea lui Dumnezeu şi spre răbdarea lui Hristos!”

Sunt extrem de clar, întotdeauna la timp. Cuvântul MEU este Bun. EU fac ceea ce spun şi o fac la timp.

Această oră se apropie de sfârşit. Deci, să nu vă descurajaţi, voi cei care Mă aşteaptaţi cu mare nerăbdare, pentru că nu veţi fi dezamăgiţi.

EU sunt un DUMNEZEU Care şi mplineşte Cuvântul. Cuvântul MEU este bun, solid, EU sunt ST NCA! Nimeni care k şi pune credinţa în MINE, nu va fi dezamăgit – Nimeni! EU nu Mă schimb. EU sunt acelaşi ieri, astăzi şi în veci. EU sunt ALFA şi OMEGA! Copii, trebuie să vă pregătiţi. Puneţi deoparte grijile voastre lumeşti şi pregătiţi-vă.

Cum vă pregătiţi? Vreau supunere smerită.

EU vreau pocăinţă smerită, sinceră şi recunoaşterea păcatelor înaintea unui DUMNEZEU SFµ NT, căruia trebuie să-I daţi socoteală.

EU vreau predare deplină - neomiţând nimic.

EU vreau să vă puneţi toată credinţa în MINE.

EU vreau să vă umpleţi cu DUHUL MEU SF NT. Veniţi şi primiţi o lampă plină cu untdelemn.

EU vreau să vă spălaţi în Cuvântul MEU, EU vreau să vă curăţiţi în preţiosul MEU Sânge – Sânge pe care l-am dat pentru răscumpărarea voastră.

EU vreau să Mă căutaţi pe MINE în toate căile voastre şi să ajungeţi să Mă cunoaşteţi în locul secret.

EU vreau să mergeţi cu MINE zi de zi, sprijinindu-vă pe MINE în fiecare moment.

EU vreau să vă rugaţi MIE şi să vorbiţi cu MINE pe tot parcursul zilei.

Vă vorbeşte DOMNUL vostru. Copii, vreau să fiţi alertaţi, cu ochi strălucitori, şi aşteptându-Mă pe MINE. EU vreau ca voi să vedeţi semnele, să cunoaşteţi vremurile, şi să citiţi Cartea MEA.

Nu fiţi în întuneric cu privire la Adevăr.

Aceasta este o oră întunecată şi nu va deveni mai luminoasă. Nu vine luminozitate peste această lume, ci numai groază, groază pură o aşteaptă.

Ascultaţi cu atenţie: Adevărul MEU este întotdeauna de încredere. Vă puteţi baza ntotdeauna pe el. Am spus că această oră de întuneric va veni şi iată că ea este acum peste voi. Copiii, acum nu este momentul să fiţi mulţumiţi de voi nşivă, prinşi dormind. Ridicaţi-vă, veniţi la Adevărul MEU.

Împăcaţi-vă cu MINE. EU vă aştept. Eliberaţi-vă din laţul lumii, n care credeţi din toată inima. Nu vă agăţaţi de o lume care stă să se prăbuşească, ca şi cum ea ar deţine toate răspunsurile pentru voi. Încetaţi să mai pălăvrăgiţi între lume şi MINE. EU nu pot primi angajamentul vostru făcut cu jumătate de inimă. Acesta nu va fi acceptat niciodată. Trebuie să veniţi la MINE în supunere totală sau NOI nu vom putea fi împreună pentru eternitate.

Acestea sunt cerinţele MELE ca să veniţi în Împărăţia MEA. Aceasta este ceea ce Mireasa MEA este dispusă să facă, ca să facă parte complet din lumea MEA. Ea este gata să-Mi dea MIE tot ce este al ei. EU vreau supunere totală. Nimic mai prejos nu va fi acceptat.

Copii, am murit pentru voi o moarte deplină şi smerită – nimic nu a fost lăsat nefăcut. Nu a rămas nimic nerezolvat – EU am luat totul asupra MEA: PE MINE în TOTALITATE – aceasta este ceea ce am dat.

Niciodată nu m-am ndepărtat de Dorinţa MEA de a primi pedeapsa pe care o meritaserăţi voi. EU am primit-o în deplină măsură. Fiecare moment a fost istovitor şi chinuitor. Am fost ca un MIEL dat la câini. Nimic din MINE nu a mai rămas, când s-a terminat. Preţul a fost plătit în întregime.

Psalmul 22:16: “Căci nişte câini mă înconjoară, o ceată de nelegiuiţi dau târcoale împrejurul meu, mi-au străpuns mâinile şi picioarele.”

Nu respingeţi acest mare preţ pe care l-am plătit pentru pedepsele voastre. Dacă respingeţi această ofertă, nu veţi primi altă iertare pentru păcatele voastre. Nu există altă iertare pentru păcatele voastre. Deşi oamenii o caută, ea nu există. EU sunt singura plată: Sângele MEU vărsat, Suferinţa MEA pe Cruce, Trupul MEU zdrobit, Inima MEA frântă. EU am plătit preţul pentru voi, pentru pedepsele voastre, şi am făcut-o din Voinţa MEA Proprie, astfel ca voi să vă puteţi bucura pe deplin de părtăşia cu TATĂL MEU, cu MINE, şi cu DUHUL MEU. Aceasta este ceea ce am îndurat şi motivul pentru care am îndurat aceasta.

Evrei 13:12: “De aceea şi Isus, ca să sfinţească norodul cu însuşi sângele Său, a pătimit dincolo de poartă.”

Acesta este un Dar Preţios, copiii MEI. Pe el nu poate fi pus un preţ - nici un preţ nu ar fi suficient. Nu l trataţi ca pe ceva fără valoare şi nu-l bagatelizaţi. Trataţi acest Cadou cu respect. Nu există nici un dar mai mare decât acesta oferit vouă de DUMNEZEUL vostru.  

Acum copii, EU nu cer plată pentru acest cadou. Nu există nici o plată pe care aţi putea să o aduceţi, care să poată măcar să se apropie de valoarea lui. Acesta este gratuit – dat gratis şi disponibil pentru voi să-l luaţi. Nu ocoliţi sau respingeţi un astfel de Cadou Enorm de la un DUMNEZEU atât de Smerit şi Generos.

Respingerea unui astfel de Cadou Măreţ vă va aduce pedepse eterne. Respingerea unui astfel de cadou va aduce iadul veşnic. Înţelegeţi, copiii MEI? Deci nu trataţi uşor acest Cadou. Să vă pese de el, deoarece acesta este cea mai Preţioasă Jertfă adusă de DUMNEZEUL vostru pentru mântuirea voastră şi libertatea veşnică de la condamnarea la iad.

Evrei 10:29: “Cu cât mai aspră pedeapsă credeţi că va lua cel ce va călca în picioare pe Fiul lui Dumnezeu, va pângări sângele legământului, cu care a fost sfinţit, şi va batjocori pe Duhul harului?”

Acesta este într-adevăr un cadou Rar. Atât de puţini în această lume  l iau n considerare şi îl preţuiesc. Aşa de puţini vor merge pe străzile MELE de Aur, din cauza nepăsării lor faţă de Darul MEU Mare şi plin de Îndurare faţă de omenire. Nu vă lăsaţi păcăliţi. Este foarte periculos să tratezi rău un astfel de Cadou Minunat. Deci ţineţi strâns, preţuiţi şi cinstiţi Darul MEU, şi bucuraţi-vă de el, deoarece prin el vine mântuirea veşnică, speranţa şi viaţa veşnică în Regatul Măreţ a lui DUMNEZEU.

Doar EU puteam să plătesc Darul MEU făcut omenirii şi doar EU am realizat ceea ce nici un alt suflet viu nu ar fi putut obţine. EU dau Iubirea MEA disponibilă de bună voie, Dragostea MEA CARE este mai mare decât oricare altă dragoste cunoscută.

Veniţi să cinaţi cu MINE la Masa MEA de Iubire şi experimentaţi iubirea ca nici o alta. EU dau gratis. Aceasta este o ofertă unică n viaţă. Luaţi…, luaţi gratuit. Ea nu va fi întotdeauna disponibilă.

Aceasta este Oferta MEA de Iubire Revărsată. Să vină oricine doreşte…

DOMNUL YAHUSHUA

 REGE PUTERNIC

MIEL UMIL

JERTFĂ REVĂRSATĂ

 

CAPITOLUL 14: LUMEA S-A ÎNTORS ÎMPOTRIVA MEA

Haide să ncepem, copila MEA. Copii, vreau să Mă adresez lumii care s-a ntors P mpotriva MEA: Această lume s-a ntors mpotriva MEA şi a lucrurilor pe care le reprezint EU. Ea a devenit brutală şi de nelocuit.

Iacov 4:4: “Suflete preacurvare! Nu ştiţi că prietenia lumii este vrăjmăşie cu Dumnezeu? Aşa că cine vrea să fie prieten cu lumea se face vrăjmaş cu Dumnezeu.”

Copiii MEI, lumea aceasta este plină de păcat. Nu ai unde să te k ntorci, ca să găseşti sfinţenie şi adevăr. Chair şi bisericile MELE sunt departe de MINE. Chiar şi cei care pretind că Mă cunosc, sunt departe. Ei Mă ţin la distanţă. EU nu sunt consultat nici măcar de PROPRII MEI lideri. Ei nu Mă caută. Ei nu MĂ cunosc. Bisericile lor au devenit bârloguri ale viciului, deoarece ei predică mesaje false. Ei nici nu Mă cunosc, nici nu le pasă să Mă cunoască. EU sunt un DUMNEZEU necunoscut.

Lumea nu are timp pentru DUMNEZEUL ei. Se adresează MIE numai n discursuri, dar nu şi n Adevăr. Lumea asta este plină de mincinoşi şi hoţi, oameni care sunt lăudăroşi şi idolatrii, urmând lumea şi căile ei, dar niciodată pe DUMNEZEUL lor.

Ce trist pentru aceia care nu Mă cunosc, dar spun şi cred că Mă cunosc. EU sunt un DUMNEZEU CARE poate fi cunoscut. EU nu sunt ascuns celor care Mă urmează. EU nu sunt necunoscut celor care vin aproape de MINE Ó n supunere umilă. EU sunt cunoscut.

Apropiaţi-vă de MINE şi EU Mă voi apropia de voi.

Psalmul 73:28: „Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale.“

Copiii MEI, oriunde vă ntoarceţi, răul stă la pândă. Nu este nimic n lume care să nu fie pregătit de duşmanul MEU, ca să vă facă să vă abateţi de la calea de a fi apropiaţi de MINE, DUMNEZEU.

Sistemul lumesc este organizat astfel ncât să-i facă pe copiii MEI să deraieze şi să-i ţină departe de MINE.

Dacă duşmanul vă poate ţine ocupaţi cu dumnezei nesemnificativi şi cu idoli, atunci voi nu puteţi să Mă căutaţi pe MINE şi să găsiţi cărarea voastră adevărată spre Salvarea MEA, Sfinţirea MEA şi Pacea MEA.

Acesta este planul duşmanului ca să vă facă să eşuaţi, să vă facă să pierdeţi Salvarea MEA, şi să vă pierdeţi locul n Împărăţia MEA. Acest sistem lumesc este legat de planurile duşmanului MEU. Totul este orientat spre căutarea de sine, spre mplinirea de sine, şi nu spre căutarea lui DUMNEZEU, spre a-L urma pe DUMNEZEU, spre găsirea lui DUMNEZEU. El nu vrea ca voi să ajungeţi să Mă căutaţi. El vrea ca voi să fiţi nchişi ntr-un sistem care nvaţă că “sinele” este cel mai important, că trebuie să vă bazaţi pe voi “ nşivă”, să plănuiţi propriul viitor, să nu aveţi ncredere i n nimeni decât t n voi nşivă.

Aceasta nu este Calea MEA, copii. Calea MEA, Voia MEA spune: urmaţi-L pe DUMNEZEU, bazaţi-vă pe DUMNEZEU, căutaţi Voia lui DUMNEZEU, Căile lui DUMNEZEU.

Când căutaţi propria voastră voie, planurile proprii, sunteţi n afara Voiei MELE, şi aceasta nseamnă păcat. Trăiţi n păcat, dacă sunteţi V n afara Voiei MELE.

Cum puteţi ştii Voia MEA pentru vieţile voastre, dacă nu Mă căutaţi şi nu vă predaţi MIE n totalitate? Trebuie să puneţi jos toate planurile voastre, căile voastre şi să-Mi permiteţi MIE să vă direcţionez viaţa. Doar umblând ( n Voia MEA pentru viaţa voastră, puteţi trăi libertatea şi pacea, pacea pe care o dau EU.

Dacă urmaţi calea voastră proprie, despărţiţi de MINE, aceasta vă va duce la distrugere. Voi nu veţi reuşi niciodată să vă eliberaţi de păcat. Voia MEA este umplerea cu DUHUL SF NT şi să aveţi candelele pline. Aceasta este singura cale de a fi gata pentru Venirea MEA Apropiată, să fiţi protejaţi şi salvaţi.

Copii, trebuie să vă treziţi. Acesta este Adevărul! Nu există alt Adevăr!

Matei 25:4: “dar cele înţelepte, împreună cu candelele, au luat cu ele şi untdelemn în vase.”

 

CAPITOLUL 15: CONDUCĂTORII NU MĂ URMEAZĂ PE MINE

Haide să W ncepem din nou. Copiii MEI, lumea aceasta Mă agasează, pentru că are aşa de puţin respect pentru MINE.

EU nu sunt onorat deloc. EU sunt chemat foarte rar chiar şi de proprii MEI oameni – aceia care conduc turmele MELE. Ei şi fac propriile lor planuri, complet separaţi de MINE. EU nu Mă pot baza pe ei. Ei nu le spun oamenilor Adevărul, ci numai ce cred că vor aceştia să audă de la ei.

Oamenii MEI nu au unde să se ducă după Adevăr. Ei trebuie să vină la MINE! Ei vor fi induşi n eroare y n propriile lor biserici. Ei vor fi derutaţi de ceea ce pare normal şi bine, căzând astfel n capcane de divizare puse de către duşmanul MEU.

El vrea ca ei să creadă că se pot baza pe cuvintele conducătorilor lor, şi că a Mă căuta pe MINE, pe lângă aceasta, nu este necesar. Adevărul poate fi găsit numai prin spălarea n n mod regulat cu Cuvântul MEU (citit Biblia). Aceasta necesită disciplină. Copiii MEI, voi sunteţi apostolii MEI şi apostolia necesită disciplină. Dacă sunteţi prea prinşi n distragerile lumii, cum puteţi spera să fiţi 3 n Voia MEA, copii? Aceasta nu se poate. EU nu sunt un DUMNEZEU CARE poate fi nerespectat sau negat.

Lumea aceasta ncepe să vadă efectele negării DUMNEZEULUI ei. Există consecinţe pentru  ndepărtarea de DUMNEZEU, consecinţe grave. EU nu Mă pot mprieteni cu aceia, care vin aproape de MINE, şi apoi caută lumea, despre care ei cred că este o alternativă mai bună decât MINE. Acesta nu este de loc un lucru “ nţelept de făcut. Şi totuşi asta este ceea ce face lumea: abandonează orice speranţă, slujindu-şi ei Ş nsăşi şi căutând propriile ei căi.

Ora venirii MELE a sosit. Unde vă aflaţi, copiii MEI? Sunteţi cu MINE sau vă indepărtaţi de MINE ê napoi spre lume? Lumea nu vă oferă nici o speranţă. Este o lume lovită, care se sfărâmă, şi pierdută, din cauză că nu-L mai caută pe DUMNEZEU pentru răspunsurile ei.

Demonii conduc acum lumea prin tot felul de mijloace: prin mesajele pe care le primiţi; prin sistemul lumesc care este la locul lui; prin bisericile care sunt induse : n eroare.

Doar n Cuvântul MEU vă puteţi ncrede – este neschimbător. Concentraţi-vă asupra Cuvântului MEU. Săpaţi adânc n paginile lui. Găsiţi-vă timp să citiţi Cuvântul MEU. Petreceţi timp cu el. Rugaţi-vă ca DUHUL MEU să vă descopere tot Adevărul. EL vi-l va arăta, dacă i-L veţi cere sincer. EL tânjeşte să vă conducă la Adevăr. Aceasta este Dorinţa LUI cea mai Mare, ca voi să fiţi conduşi la Adevăr şi curăţaţi n Cuvântul MEU.

1 Corinteni 2:13: “ Şi vorbim despre ele nu cu vorbiri învăţate de la înţelepciunea omenească, ci cu vorbiri învăţate de la Duhul Sfânt, întrebuinţând o vorbire duhovnicească pentru lucrurile duhovniceşti.”

Copii, nu lăsaţi lumea aceasta să vă  nşele. Nu-i permiteţi duşmanului să vă ducă n rătăcire precum sunt mulţi duşi. Fiţi n gardă. Veniţi n Lumina MEA. Fiţi hrăniţi cu Adevărul MEU din Mâna MEA Sfântă. Tânjesc să vă hrănesc cu Adevăr: să vă hrănesc cu nvăţăturile din Cuvântul MEU. Lăsaţi-Mă să vă aduc n Lumina MEA. Lăsaţi-Mă să vă arăt ceea ce nu aţi Ónţeles k nainte. Am multe lucruri pe care vreau să vi le mpărtăşesc. EU vreau să vă trag afară din ntuneric.

Acum este timpul ca Adevărul să fie cunoscut, şi să nu fie diluat cu jumatate de inimă şi minciuni. Nu vreţi să vă riscaţi propria voastră salvare.

Deci veniţi la MINE. Strigaţi după Adevăr. EU vă voi da Adevăr, Adevăr care nu se schimbă.

Acum copii, acum este ora.

EU sunt YAHUSHUA, Creatorul la tot şi toate.

 

CAPITOLUL 16: ORA ÎNTOARCERII MELE SE APROPIE

Haide să ncepem, fiică. Ora Întoarcerii MELE vine, copiii MEI. Această oră se apropie la fel de sigur cum noaptea se transformă n zi. EU vin şi nimic nu va opri acest eveniment.

Trebuie să luaţi n considerare importanţa acestui eveniment. Va avea consecinţe pentru toată lumea: Nici un suflet viu de pe pământ care respiră, nu va rămâne neafectat  ntr-un fel sau altul.

Vor fi cei care vor scăpa cu MINE spre fericire, şi cei care se vor confrunta cu distrugere totală şi pierdere imensă.

Modul n care veţi ntâmpina acest eveniment, este alegerea voastră – cum veţi experimenta acest eveniment, va fi decizia voastră. Veţi veni cu MINE, când ÎMi voi duce Mireasa n siguranţă, sau veţi alege să rămâneţi Ş n urmă ca să ntâmpinaţi ce este mai rău: revărsarea Mâniei MELE şi pe duşmanul MEU n plină forţă? Acum aceasta pare a fi o decizie atât de simplă – dar puţini aleg să iasă cu MINE n siguranţă. Puţini Mă caută sau cred că timpul venirii MELE este aproape. De ce cred copiii MEI asta? Pentru că păcatul a acaparat ce era mai bun Ÿ n ei. S-au adaptat şi s-au obişnuit prea mult cu această lume plină de păcat, iubind căile ei şi fiind prea dornici să ia parte la ea. Ei nu citesc şi nu se 3 ncred » n Cuvântul MEU. Ei nu Mă caută pe MINE pentru răspunsurile lor. Lumea şi oamenii deţin mai multă importanţă n minţile lor.

Copii, EU nu-i pot salva pe aceia care nu se ntorc către MINE n supunere umilă, ca de copil.

Fără predare deplină MIE, EU nu o să vă pot salva, când va veni timpul ca EU să ê ndepărtez Biserica MEA. Ea va fi luată şi voi veţi fi lăsaţi. Apoi, copiii MEI care vor fi lăsaţi, vor trebui să se confrunte cu duşmanul MEU. Va fi o oră plină de ntuneric. Uşurare nu va fi găsită. 

Marcu 10:15: ”Adevărat vă spun că oricine nu va primi Împărăţia lui Dumnezeu ca un copilaş, cu niciun chip nu va intra în ea!”

Totuşi mai aveţi ocazia să vă ntoarceţi la MINE û n ultimele zile v nainte de Venirea MEA. Dacă vă predaţi MIE, vă supuneţi voinţa voastră MIE, EU vă voi transforma n nişte persoane noi şi vă voi pregăti pentru Împărăţia MEA.

Văd foarte puţini dornici să facă aceşti paşi, daor o parte din populaţie Mă caută cu adevărat la nivelul de intimitate pe care EU w l pretind. Puţini şi ncredinţează viaţa MIE. Mulţi şi v ncredinţează vieţile lumii şi gândirii strâmbe a oamenilor.

Copii, trebuie să vă veniţi n fire. EU sunt SINGURUL CARE vă poate ajuta.

Nu aveţi spre ce altceva să vă ndreptaţi. Da, vă puteţi Ùntoarce spre lume, dar ea este acum i ntr-o condiţie fără speranţă, degradându-se pe zi ce trece mai mult.

Trebuie să Ş nviaţi. Veniţi la MINE. Nu fiţi păcăliţi de ceea ce pare normal acum.

Aparenţele pot nşela. Lumea nu poate continua despărţită de MINE. EU sunt BUSOLA MORALĂ - fără MINE şi Căile MELE Infailibile, această lume nu poate fi susţinută cu o moralitate compromisă.

Copiii MEI, curând, foarte curând, toate acestea se vor ntâmpla: Venirea MEA Curândă. EU nu vreau ca voi să fiţi pierduţi sau lăsaţi. Vreau să veniţi la MINE. Aceasta este invitaţia MEA pentru voi. Vreau să veniţi alături de MINE. Mergeţi cu MINE pe cărarea ’ ngustă. Lăsaţi-Mă să vă Călăuzesc... . Lăsaţi-Mă să vă Conduc… . Luaţi Mâna MEA.

Nu rataţi marea ocazie de a deveni miresa. Ea este frumoasă şi pregătită.

EU o iubesc foarte mult. Ea este Biserica MEA dulce, care Mă iubeşte mai presus de orice. Ea Mă mărturiseşte pe MINE. EU sunt „Totul” pentru ea. EU vin să o salvez de ororile care vor urma. Ea va fi scutită de tot ce vine, trasă n Braţele MELE care o Aşteaptă.

 

 

CAPITOLUL 17: DESPRE ANTICRIST

Haide să ncepem. Copii, astăzi vreau să abordez ceva nou: Vreau să vorbesc despre anticrist şi conducerea şi domnia lui pe pământ.

Curând el va veni pe pământ să conducă şi să domnească – totul se va schimba.

Pământul nu a cunoscut niciodată un astfel de tiran ca acesta. El va fi hotărât să distrugă. Oricine va sta n calea lui, va cunoaşte distrugerea.

Va fi cel mai ntunecat şi jalnic timp.

1 Ioan 2:22: “Cine este mincinosul, dacă nu cel ce tăgăduieşte că Isus este Hristosul? Acela este Antihristul, care tăgăduieşte pe Tatăl şi pe Fiul.”

Cei care vor pronunţa Numele MEU, vor fi dispreţuiţi. Numele MEU va nsemna moarte. Mulţi dintre ai MEI vor fi laşi să folosească Numele MEU, din cauza fricii. Aceasta se va i ntâmpla  n w ntreaga lume. Va fi teroare n ntreaga lume, distrugere răspândită. Lumea nu a cunoscut niciodată o asemenea distrugere.

Apocalipsa 20:4: “Şi am văzut nişte scaune de domnie; şi celor ce au şezut pe ele li s-a dat judecata. Şi am văzut sufletele celor ce li se tăiase capul din pricina mărturiei lui Isus şi din pricina Cuvântului lui Dumnezeu, şi ale celor ce nu se închinaseră fiarei şi icoanei ei şi nu primiseră semnul ei pe frunte şi pe mână. Ei au înviat şi au împărăţit cu Hristos o mie de ani.“

Anticristul va veni 3 ntr-o vreme când lumea va căuta răspunsuri şi soluţii la urmările distrugerii lăsate după răpirea Miresei MELE. Acest eveniment va avea loc : n curând. Lumea va cunoaşte necazul aşa cum nu l-a mai cunoscut niciodată nainte. 

1 Ioan 4:3: “şi orice duh care nu mărturiseşte pe Isus nu este de la Dumnezeu, ci este duhul lui Antihrist, de a cărui venire aţi auzit. El chiar este în lume acum.”

Anticristul va ncerca să-i elimine pe toţi care vor reprezenta Căile MELE, Mărturia MEA. Anticristul va impune semnul fiarei ca prim ordin al afacerilor, ca să-i controleze pe oameni.

Cei care nu se vor conforma cererilor sale de a primi semnul, vor fi eliminaţi ca mpotrivitori ai sistemului. Aceia care vor lua semnul, ê i vor ridiculiza şi persecuta pe cei care vor fi refuzat semnul. Va fi o oră foarte  ntunecată. Cei care vor lua semnul de bună voie vor fi pierduţi pentru totdeauna. Vor fi proprietatea anticristului.

Apocalipsa 14:11: “Şi fumul chinului lor se suie în sus în vecii vecilor. Şi nici ziua, nici noaptea n-au odihnă cei ce se închinăfiarei şi icoanei ei şi oricine primeşte semnul numelui ei!”

Copii, trebuie să vă gândiţi clar cu privire la dorinţa voastră de a ignora aceste avertismente şi ceea ce va veni pe pămant n scurt timp.

Ora venirii MELE după Mireasă se apropie: aceştia vor fi salvaţi – Biserica MEA adevărată. Ora aceasta se grăbeşte şi se apropie pe măsură ce sistemul anticrist stă să intre n funcţiune.

Anticristul va fi nemilos şi nsetat după sânge. El nu va permite ca ceva să-i stea n cale. El va fi plin de mânie şi de râvnă după putere. Oamenii nu contează pentru el. El nu va avea compasiune deloc – trăieşte doar ca să conducă şi să domnească peste pământ.

Va fi pornit să distrugă ca să-şi aducă forţele la putere. Nimic nu-l va opri până când EU voi veni napoi pe pământ, ca să pun capăt tuturor acestor lucruri. Atunci, şi doar atunci, el va fi oprit. Altfel el nu ar mai fi de oprit. Nici un om, nici o organizaţie, nu-l pot opri. El va fi necontenit e n răutatea sa.

2 Tesaloniceni 2:8: “Şi atunci se va arăta acel nelegiuit pe care Domnul Isus îl va nimici cu suflarea gurii Sale şi-l va prăpădi cu arătarea venirii Sale.”

Se ridică timpuri rele. În spatele scenei planurile sunt deja făcute, astfel ncât acest sistem să-şi ê nceapă piesa. Drumul tocmai se deschide pentru ca acest rău să se ridice.

În curând populaţia care va rămâne după răpirea Bisericii, va conştientiza sistemul anticrist de distrugere şi control care o va stăpâni.

Căldiceii, creştinii lăsaţi n urmă, vor Ù nţelege apoi n totalitate ce a avut loc Ş naintea ochilor lor. Regretele vor fi enorme. Mulţi vor cădea din cauza presiunii anticristului. Calea Anticristului va părea prea uşoară, n comparaţie cu alegerea de a nu te supune sistemului. Va fi cu adevărat o oră a deciziilor grele. Mulţi vor şti n inimile lor ce trebuie să facă, şi prin curaj şi din dorinţa de a vedea Împărăţia MEA vor ajunge la bun sfârşit cu ajutorul deciziilor dificile pe care vor trebui să le ia. Credinţa lor i va purta: credinţa de a refuza să considere sistemul anticrist ca fiind o decizie corectă, şi ca atare, credinţa de a Mă alege pe MINE, DUMNEZEU. Mulţi nu vor avea o asemenea credinţă şi curaj. Va fi o oră ntunecată.

Apocalipsa 19:20: “Şi fiara a fost prinsă. Şi, împreună cu ea, a fost prins prorocul mincinos care făcuse înaintea ei semnele cu care amăgise pe cei ce primiseră semnul fiarei şi se închinaseră icoanei ei. Amândoi aceştia au fost aruncaţi de vii în iazul de foc care arde cu pucioasă.”

Adevărat copii, trebuie să vă treziţi repede şi să vă pregătiţi să fiţi salvaţi – să fiţi pregătiţi ca să fiţi gata.

Această oră se ncheie. Trebuie să fiţi gata…, aşteptându-Mă…, veghind…, uitându-vă şi ţintîndu-vă ochii asupra MEA. EU sunt singura UŞĂ – EU sunt IEŞIREA – EU sunt SALVAREA! În curând EU voi ţine uşa deschisă şi apoi ea se va nchide. Aceasta va fi singura scăpare de la ce va veni. Aceasta vine. Ora se apropie.

Biserica MEA trebuie să se pregătească.

Matei 25:10: “Pe când se duceau ele să cumpere untdelemn, a venit mirele: cele ce erau gata au intrat cu el în odaia de nuntă şi sa încuiat uşa.”

Anticristul aşteaptă n culise. El face pregătiri să se ridice la putere. El tânjşte să domine pământul. Nu se va opri de la nimic. Teroare este porecla lui. El va conduce ; n teroare şi nimeni pe pământ nu-l va putea opri. Puterea lui vine prin duşmanul MEU. Acesta este cu adevărat n spatele teroarei.

Nu subestimaţi această realitate. Nimic nu pare cum este ntradevăr. Lucrurile arată relativ normale, dar aparenţele nşală. Şi acest lucru este dorit de duşmanul MEU. El vrea să vă dea jos de pe traseu. El nu vrea ca voi să mergeţi pe cărarea dreaptă şi - ngustă spre MINE şi Salvarea MEA curândă.

Înşelăciunea atinge cote nalte acum. Prea mulţi sunt induşi n eroare acum, crezând că totul este bine. Nu este totul bine, copii! Nu este totul bine! Lumea se destramă din cusături, explodează.

Copii, deschideţi-vă larg ochii. Recunoaşteţi ceea ce este pe punctul de a se t ntâmpla.

Treziţi-vă, uitaţi-vă mprejur. Săpaţi adânc n Cuvântul MEU, apoi uitaţi-vă la ce se µ ntâmplă : n lume.

Această lume ÎL respinge pe DUMNEZEUL ei, unilateral n toate cele 4 colţuri ale ei. Nu mai pot tolera asta. ÎMi ridic Mâna de Protecţie de peste pământ şi permit ca ea să-şi primească dorinţele, o lume fără DUMNEZEUL ei, CREATORUL ei.

EU sunt un DUMNEZEU rezonabil, dar dacă lumea îMi cere să Mă dau laoparte, EU chiar voi face aşa. Apoi veţi vedea cum arată lucrurile fără Protecţia MEA! EU sunt un DUMNEZEU răbdător, dar răbdarea MEA s-a terminat faţă de aceşti oameni care Mă resping aşa!

Copii, vă rog… , veniţi-vă n fire! Veniţi la MINE predându-vă. DaţiMi MIE vieţile voastre. Le voi accepta. Vă voi acoperi cu Sângele MEU Preţios. Vă voi curăţa n Cuvântul MEU. Ora se apropie. Trebuie să fiţi curăţaţi, ca să puteţi veni cu MINE, când o voi chema pe Mireasa MEA afară, ca să Mă urmeze n siguranţă. Încă mai puteţi veni. Pregătiţi-vă, fiţi gata repede. Acesta oră nu aşteaptă pe nimeni. Nimic nu va opri " ntoarcerea MEA.

EU sunt Yahushua… MARELE REGE… DUMNEZEU smerit.

Ioan 15:3: “Acum voi sunteţi curaţi, din pricina Cuvântului pe care vi l-am spus.”

 

 

 

CAPITOLUL 18: TIMPUL COBOR RII MELE SE APROPIE

Haide să µ ncepem iarăşi. Acum este timpul ca EU să vorbesc despre o temă nouă: Copii, ora Coborârii MELE Curânde se apropie. Aceasta vine repede. Mulţi, atât de mulţi nu sunt gata, atât de mulţi cad…, atât de mulţi nu au fost niciodată gata. Sunt multe schimbări care vor avea loc n n lume n curând. EU vreau ca voi să acceptaţi acest Adevăr.

Copii, ora Întoarcerii MELE se apropie, văd că mulţi nu sunt gata. Mulţi cred că sunt gata, dar nu sunt. Mulţi n ncă mai zburdă cu lumea. Aceasta nu se poate, copiii MEI. Trebuie să vă rupeţi legăturile cu lumea.

Ea este un vapor care se scufundă şi o să vă scufunde si pe voi cu ea..

Copiii MEI, EU nu preţuiesc timpul pe care l petreceţi separaţi de MINE, alergând după lucrurile lumii. Voi căutaţi răspunsurile prin lume. Aceasta nu se poate, copiii MEI.

Vă uitaţi la speranţă goală…, promisiuni goale…, şi adevăr gol. Pierderile voastre vor fi mari, dacă veţi continua să coborâţi n vizuina aceasta de iepure goală. Ea duce la dezastru.

De ce insistaţi să credeţi că lumea deţine vreun adevăr pentru voi, despărţită de adevărul MEU? EU SUNT ADEVĂRUL!

1 Ioan 2:15: “Nu iubiţi lumea, nici lucrurile din lume. Dacă iubeşte cineva lumea, dragostea Tatălui nu este în el.”

Copii, ascultaţi cu atenţie, timpul vostru expiră. Vă mai rămâne puţin timp să vă daţi osteneala. Acum este timpul să vă pregătiţi. Dacă plănuiţi să veniţi cu MINE, trebuie să vă concentraţi pe Venirea MEA. Duşmanul MEU se pregăteşte să-şi facă mişcarea lui n curând.

Planurile lui vor fi schimbate cu siguranţă doar de Venirea MEA.  

Nu vedeţi, copiii MEI, că ar trebui să aveţi ochii larg deschişi şi pregătiţi pentru evenimentele care sunt pe punctul de a avea loc? În curând nu va mai rămâne nimeni care să nu fie afectat de schimbările care vin peste pământ. Ori veniţi cu MINE afară n siguranţă, ori rămâneţi să vă descurcaţi cu duşmanul MEU şi cu mânia care va veni.

Această zi vine, copiii MEI. Vine şi nimeni nu o poate opri. Trebuie să vă pregătiţi, n timp ce ora se apropie. Ea vine repede.

Veniţi acum la MINE. Nu există altă cale. Dacă nu vă faceţi timp să ajungeţi să Mă cunoaşteţi, atunci nu puteţi ieşi cu MINE afară n siguranţă.

Trebuie să-Mi predaţi MIE tot ce este al vostru. EU vă aştept, copii. Cine va veni la MINE n predare deplină? Cine va veni să Mă cunoască, să Mă cunoască cu adevărat? Aceasta este ceea ce pretind EU.

EU v-am croit un drum. EU am pregătit o cale. EU am plătit un preţ mare pentru răscumpărarea voastră spre libertate, astfel ca voi să fiţi capabili să vă alăturaţi MIE, când voi veni după Mireasa MEA. Ea este gata şi EU vin după ea.

Preţul pe care l-am plătit a fost enorm. Nimeni altcineva nu ar fi putut face ce am făcut EU. Doar EU puteam ndeplini ceea ce am făcut EU. Doar EU puteam plăti un preţ aşa de mare – DUMNEZEU CARE se coboară la nivelul de a fi strivit pentru omenire. Acest preţ nu poate fi calculat. Pe o asemenea faptă nu poate fi pus nici un preţ. Nu există nici o sumă care ar putea acoperi vreodată preţul care a fost plătit.

Isaia 52:14: “După cum pentru mulţi a fost o pricină de groază – atât de schimonosită Îi era faţa şi atât de mult se deosebea înfăţişarea Lui de a fiilor oamenilor.”

Copii, nu respingeţi un astfel de Cadou. Veniţi, vi-l dau gratis. Vă rog, primiţi această ofertă. Vă aşteaptă să o luaţi şi să deveniţi liberi, liberi să veniţi cu MINE când îMi voi trage copiii la libertate.

Este tot al vostru – trebuie să veniţi şi să vă predaţi. Daţi-Mi MIE tot ce este al vostru. Aceasta vă cer. Dacă nu deveniţi ai MEI, atunci sunteţi ncă ai duşmanului MEU. Voi nu sunteţi ai voştri. Voi ori aparţineţi MIE, ori duşmanului MEU. Alegeţi să fiţi ai MEI. Aştept răspunsul vostru.

Acesta este DOMNUL şi SALVATORUL vostru, YAHUSHUA, MESIA MINUNAT

 

 

CAPITOLUL 19: PREGĂTIŢI-VĂ

Haide să ncepem (19 februarie 2012). Copii, am multe Cuvinte: Ora Întoarcerii MELE se apropie. Trebuie să faceţi pregătiri. EU vreau să vă iau cu MINE când vin după Mireasa MEA frumoasă, dar dacă nu sunteţi gata, nu pot să vă iau.

Trebuie să vă pregătiţi. Arătaţi-Mi că sunteţi gata. E necesar ca voi să vă uitaţi după MINE. Trebuie ca toţi ochii să fie fixaţi la MINE. Dacă nu vegheaţi, atunci nu puteţi fi gata. Doar aceia care veghează, vor fi gata.

Evrei 9:28: “tot aşa, Hristos, după ce S-a adus jertfă o singură dată, ca să poarte păcatele multora, Se va arăta a doua oară, nu în vederea păcatului, ca să aducă mântuirea celor ce-L aşteaptă.”

Unii spun că nu trebuie să vegheze, ca să fie gata. Aceasta este o minciună de la duşman. El este viclean şi plin de nşelăciune. El vrea sa-i Î ndepărteze pe toţi copiii MEI de la cărarea cea ¥ ngustă. Trebuie să fiţi gata tot timpul. Trebuie să vegheaţi şi să fiţi gata, pentru că nu stiţi ora la care vin. EU voi veni ca un hoţ n noapte. Nu spune Cuvântul MEU asta? Cuvântul MEU este clar despre aceasta. Mulţi vor fi luaţi prin surprindere, nepregătiţi şi prinşi cu garda jos, pentru că au eşuat să vegheze şi să rămână pregătiţi.

Nu fiţi printre acest grup care refuză să ia seama la avertismentele MELE de a vghea şi de a fi gata. Acest grup va fi ntristat şi devastat să descopere că a fost lăsat n urmă să ntâmpine ce-i mai rău: răscoale ale oamenilor şi dezastre pământeşti.

Nu fiţi reţinuţi şi nu refuzaţi să răspundeţi la avertismentele MELE multe. Fiţi gata…, veniţi la viaţă…, treziţi-vă!

2 Timotei 4:8: “De acum mă aşteaptă cununa neprihănirii, pe care mi-o va da în „ziua aceea” Domnul, Judecătorul cel drept. Şi nu numai mie, ci şi tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui.” 

Copiii MEI, voi permiteţi chiar muncii voastre din biserică să stea * n calea pregătirii voastre pentru a fi gata pentru acest cel mai important eveniment. Multe biserici şi mulţi din conducătorii MEI vor fi lăsaţi. Nu vă lăsaţi prinşi n această capcană. Fiţi n gardă. Fiţi gata. Fiti precauţi.

Nu permiteţi să vă fie jefuită casa. Nu staţi cu mâinile n sân, lăsând să vă fie spartă casa. Paznicul care nu este pregătit, este prins cu garda jos când vine hoţul pe neaşteptate – protejaţi-vă, pregătiţi-vă. Pentru că nu ştiţi ora când vin să-Mi smulg Biserica.

Matei 24:42-44: “Vegheaţi, dar, pentru că nu ştiţi în ce zi va veni Domnul vostru. Să ştiţi că, dacă ar şti stăpânul casei la ce strajă din noapte va veni hoţul, ar veghea şi n-ar lăsa să-i spargă casa. De aceea, şi voi fiţi gata; căci Fiul omului va veni în ceasul în care nu vă gândiţi.”

Odată ce EU vin şi iau Biserica MEA, Mireasa MEA, nu Mă voi mai ntoarce veodată k n felul acesta. Uşa va fi nchisă şi nici un om nu va fi capabil să o deschidă.

Luca 13:24-25: „Nevoiţi-vă să intraţi pe uşa cea strâmtă. Căci vă spun că mulţi vor căuta să intre, şi nu vor putea. Odată ce Stăpânul casei Se va sculaşi va încuia uşa, şi voi veţi fi afară şi veţi începe să bateţi la uşă şi să ziceţi: „Doamne, Doamne, deschide-ne!”, drept răspuns, El vă va zice: „Nu ştiu de unde sunteţi.”

Venirea MEA este sigură şi rapidă. Nu voi amâna acest eveniment pentru nimeni şi nimic. Vine, vine sigur. Mâine poate fi prea târziu, aşa de aproape este venirea MEA. Nu 3 ntârziaţi să luaţi decizia voastră şi să vă pregătiţi pentru Întoarcerea MEA apropiată. Aşteptaţi prea mult şi Mă veţi rata.

Acum nu este timpul să hoinăriţi şi să vă rătăciţi pe căile celor din lume.

Copii, nu aşteptaţi 3 n a lua decizia cu privire la MINE. EU nu voi aştepta la nesfârşit ca Biserica MEA căldicică să se trezească.

Vă rog, luaţi aceste Cuvinte n serios. Nu voi lăsa să fiu reţinut la nesfârşit, aşteptând după o Biserică care refuză să Mă mbrăţişeze pe MINE şi să se uite după MINE. Aceasta nu se poate.

Planurile MELE vor continua şi EU i voi lua pe cei pregătiţi ai MEI: pe aceia care Mă caută conştincioşi şi Mă aşteaptă. Pe aceia  i voi scoate afară cu MINE - toţi ceilalţi vor rămâne.

ÎMi pare rău dacă aceste Cuvinte par aspre, dar avertizările MELE au fost clare, unitare şi continue. De ce cred oamenii că nu voi duce la ndeplinire Cuvintele MELE şi, oh, multele MELE avertismente?! Nu am fost EU, DUMNEZEU, etern constant? EU nu Mă schimb.

Evrei 13:8: „ Isus Hristos este acelaşi ieri şi azi şi în veci! “

Fiţi pregătiţi, pentru că EU sunt gata să-Mi revendic iubita MEA. EU sunt gata să o iau. Dacă vreţi să faceţi parte din ea, atunci pregătiţivă. “Acum” este ora să vă pregătiţi.

Timpul se scurge. Vegheaţi şi fiţi gata.

Acestea sunt Cuvintele MELE. EU sunt fidel Cuvintelor MELE.

DOMNUL vostru, YAHUSHUA. 

CAPITOLUL 20: TIMPUL VOSTRU APROAPE A EXPIRAT

Haide să µ ncepem (20 februarie 2012). Sunt gata să vă dau Cuvinte: Copii, sunt EU, DOMNUL vostru, şi sunt aici ca să vă dau instrucţiuni noi.

Lumea se cerne repede. Vine timpul ca lumea să ntâmpine mânia MEA. Ora aceasta vine foarte repede copii, cu paşi grăbiţi. A mai rămas doar puţin timp pe ceas. Necazul lumii se apropie. În curând toţi vor fi conştienţi de aceasta, foarte curând.

Apocalipsa 14:10: “... va bea şi el din vinul mâniei lui Dumnezeu, turnat neamestecat în paharul mâniei Lui; şi va fi chinuit în foc şi în pucioasă, înaintea sfinţilor îngeri şi înaintea Mielului.”

Copii, trebuie să staţi drepţi şi să fiţi atenţi. Nu neglijaţi, o, avertizări aşa de importante. Fiţi vigilenţi la pregătiri. Venirea MEA este aproape. Este foarte puţin timp de irosit. Trebuie să vă treziţi. Nu pot să aştept la nesfârşit după voi. Nu pot.

Trebuie să-Mi duc Mireasa afară şi să plec. Ea este gata. Ea s-a pregătit. Vreau ca şi voi să fiţi gata, copiii MEI. Veniţi la MINE n supunere smerită. Aceasta este ora Venirii MELE Curânde.

Nu aşteptaţi la nesfârşit. Nu aveţi timp “pentru totdeauna”. Timpul vostru aproape s-a terminat.

Ştiu că asta vine la voi ca un şoc sau ca ceva greu de crezut, dar adevărul este că timpul se apropie de sfârşit nainte ca EU să o iau pe Mireasa MEA. Ea este gata. EU sunt gata, iar lumea şi-a ntors spatele către MINE, la unison.

Foarte curând, Mireasa MEA care aşteaptă acum, nu va mai aştepta; deoarece EU nu voi permite ca ea să rămână n urmă, ca să ntâmpine ceea ce va veni n curând peste toţi cei care s-au v ntors mpotriva MEA. Ea s-a pregătit şi ora se apropie ca ea să fie evacuată n siguranţă.  

Apocalipsa 19:7: “Să ne bucurăm, să ne înveselim şi să-I dăm slavă! Căci a venit nunta Mielului; soţia Lui s-a pregătit.”

Acesta va fi un eveniment măreţ la o scală nemaicunoscută vreodată n istoria omenirii.

Copii, pregătiţi-vă să ieşiţi afară cu MINE. Alăturaţi-vă MIE n aer. EU vreau să vă iau cu MINE. EU vă voi proteja de ceea ce va veni. Curând, foarte curând, toate se apropie.

Nu fiţi nşelaţi de ceea ce pare normal şi n regulă. Prea mulţi se vor agăţa de lume, ca şi cum ea ar deţine toate răspunsurile. Ea are doar teroare şi suferinţă. Foarte curând ea va mai avea doar teroare şi ndurerare.

Nu fiţi consternaţi de aceste avertismente. Îmbrăţişaţi-le ca pe adevăr.

Întoarceţi-vă la Cartea MEA. Studiaţi paginile. Lăsaţi Adevărul să se desfăşoare I naintea voastră, Adevărul MEU.

Urmaţi-Mă pe MINE, urmaţi DUHUL MEU. Lăsaţi DUHUL MEU să vă arate Adevărul. Permiteţi-I să vină n vieţile voastre şi să vă dea v nţelegere proaspătă, profundă a Cuvântului MEU. Oamenii nu vă pot arăta Adevărul, doar DUHUL MEU.

1 Corinteni 2:11-14: “În adevăr, cine dintre oameni cunoaşte lucrurile omului, afară de duhul omului care este în el? Tot aşa, nimeni nu cunoaşte lucrurile lui Dumnezeu, afară de Duhul lui Dumnezeu. Şi noi n-am primit duhul lumii, ci Duhul care vine de la Dumnezeu, ca să putem cunoaşte lucrurile pe care ni le-a dat Dumnezeu prin harul Său. Şi vorbim despre ele nu cu vorbiri învăţate de la înţelepciunea omenească, ci cu vorbiri învăţate de la Duhul Sfânt, întrebuinţând o vorbire duhovnicească pentru lucrurile duhovniceşti. Dar omul firesc nu primeşte lucrurile Duhului lui Dumnezeu, căci pentru el sunt o nebunie; şi nici nu le poate înţelege, pentru că trebuie judecate duhovniceşte.”

Copii, această oră se ncheie. Lăsaţi-Mă să lucrez la inimile voastre. Lăsaţi-Mă să vă curăţ n Sângele MEU Răscumpărător. Lăsaţi-Mă să vă acopăr păcatele cu Răscumpărarea Perfectă prin Sângele MEU, plătită n totalitate de MINE pe cruce, crucea ruşinoasă, unde am sângerat până la moarte pentru păcatele voastre. Am făcut aceasta pentru voi, copiii MEI. Pentru voi toţi am sângerat, pentru toţi care doresc să primească acest Cadou.

Filipeni 2:8: “La înfăţişare a fost găsit ca un om, S-a smerit şi S-a făcut ascultător până la moarte, şi încă moarte de cruce.”

Da, a fost Dragostea şi Dorinţa MEA să salvez omenirea de la nelegiuirile ei de sub blestemul acestei lumi. Acum acest Cadou este al vostru, dacă alegeţi să-l luaţi şi să primiţi o iertare deplină a căilor voastre păcătoase.

Trebuie totuşi să-l doriţi. Trebuie să veniţi la MINE n supunere deplină. Vreau să văd că vă ndepărtaţi de legăturile şi iubirea voastră pentru lume. Nu vă pot avea 3 n Împărăţia MEA, dacă tot mai sunteţi : ndrăgostiţi de lumea aceasta.

Deci aveţi de făcut o alegere: Căile MELE, sau alegeţi să mergeţi pe căile voastre proprii cu duşmanul MEU? Nu este nici un teren de mijloc – este ori una, ori cealaltă: voia voastră sau Voia MEA Perfectă pentru vieţile voastre. Aceasta este alegerea pe care trebuie să o faceţi.

Dacă veniţi i n Voia MEA Perfectă, trebuie să veniţi la MINE n supunere smerită şi pocăinţă adâncă pentru păcatele voastre. EU vă voi acoperi n Sângele MEU şi voi anula trecutul vostru păcătos. Toate dosarele voastre vor fi distruse şi viaţa voastră va fi ca şi nouă.

Evrei 13:12: “De aceea şi Isus, ca să sfinţească norodul cu însuşi sângele Său, a pătimit dincolo de poartă.”

Asta vă aşteaptă, dacă veniţi la MINE n supunere smerită şi pocăinţă pentru păcatele trecute. Acum este ora pentru această decizie. Nu aşteptaţi. Această oră a Întoarcerii MELE vine. Nici un om nu o poate opri.

Trebuie să fiţi gata. Pregătiţi-vă. Aştept răspunsul vostru.

Acesta este DUMNEZEUL vostru Răbdător şi Iubitor, YAHUSHUA  

CAPITOLUL 21: DEPARTE DE VOIA MEA, ALERGAŢI ÎMPOTRIVA MEA

Haide să ncepem, fiica MEA. Copii, vreu să vă vorbesc despre o temă nouă.

Foarte curând, copiii MEI, voi sosi ca să-Mi iau Biserica. Atât de puţini sunt gata…, aşteptând…, veghind..., atât de puţin vor fi luaţi. Aceasta este serios, copiii MEI, foarte serios.

Foarte puţini dintre copiii MEI sunt cu adevărat atenţi, doar la puţini chiar le pasă. Mulţi nu citesc Cartea MEA sau nu practică Cuvintele MELE şi nu urmează Regulile MELE pe care le-am stabilit naintea lor. Mulţi fac doar ce le place, fără să le pese deloc ce cred EU.

Ei sunt total n afara Voiei MELE şi iau deciziile lor după propria voie, despărţiţi de MINE. Când fugiţi departe de Voia MEA, fugiţi mpotriva MEA. Este trist, copii, că atât de mulţi nu cred Cuvântul MEU şi aleg să urmeze lumea : n schimb.

Copii, lumea este vrăjmăşie pentru MINE. Nu puteţi avea şi lumea şi pe MINE.

Iacov 4:4: “Suflete preacurvare! Nu ştiţi că prietenia lumii este vrăjmăşie cu Dumnezeu? Aşa că cine vrea să fie prieten cu lumea se face vrăjmaş cu Dumnezeu.”

Ce nseamnă a face parte din lume? Înseamnă a se k ntoarce către lume pentru toate răspunsurile: urmând lumea pentru siguranţa voastră viitoare, crezând că deţine toate răspunsurile pentru voi. Aceasta este o siguranţă falsă – a te uita la oameni pentru răspunsuri – oameni care nu ştiu absolut nimic despre viitor. Doar EU, DUMNEZEU, ştiu ce deţine viitorul. Lumea consultă oamenii şi demonii pentru răspunsuri. Sistemul lumesc este sistemul duşmanului MEU. El vrea să-i ţină pe copiii MEI distraşi de orice fel de lucruri, astfel ncât ei să nu vină şi să Mă caute pe MINE vreodată pentru răspunsuri, astfel ncât ei să nu Mă cunoască pe MINE ntr-un mod apropiat, intim. Aceasta este periculos, copiii MEI.

Psalmul 20:7: “Unii se bizuie pe carele lor, alţii pe caii lor; dar noi ne bizuim pe Numele Domnului Dumnezeului nostru.”

El vrea să staţi departe de MINE, de unde el vă poate prinde şi distruge.

El va folosi orice fel de metode ca să vă atragă departe. Va folosi munca voastră din biserică, familia voastră, dorinţa voastră de bani şi bogăţii, divertismentul, şi orice fel de distrageri pe care vi le puteţi ê nchipui. Aceasta este strategia lui, ca să vă distragă atenţia de la MINE şi să v-o ţină concentrată la orice altceva.

Acestea sunt planurile lui ca să vă distrugă, şi are succes la cei mai mulţi oameni. Doar o rămăşiţă Mă urmează cu adevărat pe MINE ’ ndeaproape, Mă urmează şi vine după MINE. Aceasta este Biserica MEA adevărată. Aceştia sunt apostolii MEI adevăraţi, care- şi pun vieţile jos ca să Mă urmeze pe MINE.

De ce persistaţi să urmaţi lumea, când EU sunt ACEA LUMINĂ cu Adevărat Perfectă? EU sunt VIAŢA VEŞNICĂ. EU vă dau viaţa, EU vă susţin. EU sunt CEL CE vă protejează vieţile. EU sunt CEL CE dă viaţa şi ia viaţa – nimeni altcineva.

Iov 12:10: “El ţine în mână sufletul a tot ce trăieşte, suflarea oricărui trup omenesc.”

De ce persistaţi să Mă desconsideraţi pe MINE şi să urmaţi alţi iubiţi, iubiţi goi pe dinăuntru? Vă săpaţi singuri o groapă – una din care nu veţi fi capabili să ieşiţi.

Veniţi la MINE. Pocăiţi-vă şi predaţi-vă ntreaga voastră viaţă MIE. Doar EU deţin toate răspunsurile. Doar EU pot să û ndrept lucrurile pentru voi. Doar EU deţin cheia viitorului vostru. Ajungeţi să Mă cunoaşteţi pe MINE Õ ntru-un mod intim. Ţineţi-vă strâns după MINE şi EU vă voi da cheia Împărăţiei. Această lume nu vă rezervă nimic,  doar greutăţi, dezamăgiri, şi n curând vin moarte şi distrugere pe acest pământ.

Încetaţi să vă mai fixaţi speranţele ntr-o lume moartă şi muribundă – moartă pentru că nu Mă mai confirmă pe MINE ca DOMN şi STĂP3 N al oricarui guvern din lume.

Toţi conducătorii lumii urmează alte credinţe decât credinţa n MINE, ca DOMN şi CREATOR indisputabil. Aceasta este o urâciune şi EU nu voi trata asta ntr-o manieră uşoară.

Lumea nu tremură de teamă Î naintea MEA, de aceea EU va trebui să o reeduc in curând, cu privire la CINE sunt EU. ÎMi iau mica rămăşiţă de credincioşi adevăraţi şi o duc n siguranţă, şi apoi lumea va realiza că EU sunt un DUMNEZEU care trebuie luat n considerare, şi nu UNUL care să fie desconsiderat. Apoi, n curând, voi ridica Mâna MEA Protectivă şi duşmanul MEU va opera ê n plină forţă pe pământ – el şi armata lui de diavoli. Va fi un timp Ä ntunecat pentru locuitorii pământului.

Psalmul 111:10: “Frica Domnului este începutul înţelepciunii; toţi cei ce o păzesc au o minte sănătoasă, şi slava Lui ţine în veci.”

Ce pot să fac, ca să pătrundă acest Adevăr n voi? Este scris tot v n Cartea MEA, dar foarte puţini doresc să cunoască Adevărul. Ei aleargă „ ncolo şi ncoace de-a lungul pământului, căutând v nţelepciune şi cunoştinţă, dar nu ajung niciodată la Adevăr.

Daniel 12:4: “Tu însă, Daniele, ţine ascunse aceste cuvinte şi pecetluieşte cartea până la vremea sfârşitului. Atunci mulţi o vor citi, şi cunoştinţa va creşte.”

Este o oră tristă pentru omenire: oameni care aleargă după lume, dar nu doresc să aibă cunoştinţă despre CREATORUL lor. Acesta este un timp trist pentru omenire. Şi efectele desconsiderării MELE, DUMNEZEU, sunt evidente: răul neê nfrânat – crime, boli, moarte, dezastre economice, războaie şi zvonuri de războaie. Acestea sunt necazurile pe care oamenii şi le aduc asupra lor, când se 5 ndepărtează de DUMNEZEUL lor şi urmează lumea.

Copii, ntoarceţi-vă la MINE. Încă nu este prea târziu. EU vă voi lua napoi. EU vă aştept. Alergaţi n Braţele MELE. Veniţi şi urmaţiMă. NOI „ncă mai putem fi mpreună pentru eternitate. Vă pot face ai MEI. Puteţi să veniţi n Împărăţia MEA şi să vă bucuraţi de viaţa veşnică cu MINE acolo.

Da copii, Mă puteţi urma pe MINE, CREATORUL vostru, sau puteţi urma lumea separaţi de MINE. Aceasta este alegerea pe care trebuie să o faceţi voi. EU vin curând după aceia care Mă aleg pe MINE ca SINGURA lor IUBIRE, despărţiţi de lume. Alegeţi ntre MINE şi lume, pentru că EU trebuie să vin curând să-i salvez pe ai MEI, aceia care se decid µmpotriva lumii pentru MINE, DUMNEZEUL lor. Ce veţi face? EU aştept răbdator, dar nu pentru mult timp. În curând nu voi avea de ales, şi voi lua Mireasa n siguranţă.

Acesta este DOMNUL şi STĂPX NUL CREATOR al lumii YAHUSHUA.

  

CAPITOLUL 22: RĂUL VINE SĂ DISTRUGĂ LUMEA

Haide să ncepem iarăşi. Copii, vă vorbeşte TATĂL vostru. Am mai multe Cuvinte pe care să vi le transmit astăzi.

Va fi un front mare de furtună care vine peste lume – acesta este numit “rău”. Vine ca să distrugă lumea şi pe cei care populează globul.

Acesta vine după ce o voi duce pe Mireasa MEA n siguranţă. Mai ê ntâi va ieşi ea. Ea nu va fi martoră la ororile care vor veni. Plăgile care vin pe pământ vor duce oamenii la nebunie. Orori de nedescris vor veni peste ei. Va fi o oră de teroare pură.

Oamenii vor fi în dezolare şi panică. Nimeni nu va fi de încredere, ce oră de groază vine!

Anticristul va face scena. El va veni în plină vedere şi puterile sale vor domina la nivel mondial. Nimeni nu va fi capabil să-l oprească. Liderii anteriori tiranici pălesc în comparaţie cu puterea, dominarea, şi pofta lui de sânge. El va fi de neegalat în terorile pe care le aduce pământului. Nimeni nu va putea să se ascundă.

Nu va fi nici o uşurare, nici o scăpare de sub controlul său tiranic.

Va fi doar o singură evadare în timpul domniei şi conducerii lui: moartea şi a muri. Aceasta va fi o perioadă neagră pentru istoria omenirii.

Apocalipsa 18:4-5: “Apoi am auzit din cer un alt glas, care zicea: „Ieşiţi din mijlocul ei, poporul Meu, ca să nu fiţi părtaşi la păcatele ei şi să nu fiţi loviţi cu urgiile ei!

Pentru că păcatele ei s-au îngrămădit şi au ajuns până în cer; şi Dumnezeu Şi-a adus aminte de nelegiuirile ei.”

Copii, treziţi-vă la acest adevăr. Citiţi Cartea MEA. Citiţi descrierea cu privire la ceea ce trebuie să vină. Nu fiţi prinşi cu garda jos.  

Aduceţi-vă voi nşivă uşurare - veniţi în Braţele MELE care Aşteaptă. EU stau pregătit să vă salvez. EU sunt gata să vă primesc, să vă binecuvântez, şi să vă aduc în Împărăţia MEA minunată, acolo unde este iubire veşnică şi frumuseţe. EU vă voi aduce la Cina MEA de Nuntă, unde ne vom uni şi împărtăşi Dragostea NOASTRĂ pentru totdeauna.

Nu trebuie să vă temeţi de viitor. Nu trebuie să vă faceţi griji cu privire la ceea ce aduce ziua de mâine. Trebuie doar să vă predaţi MIE. Faceţi un angajament deplin cu MINE. Daţi-Mi tot ce este al vostru: viaţa voastră, sufletul vostru, inima voastră, planurile voastre de viitor. Făceţi-Mă pe MINE pe deplin DOMN şi STĂPÕ N. EU vă voi ghida afară, spre siguranţă.

Atât de puţini vor veni, atât de puţini vor să facă parte din Misiunea MEA de Salvare, când  i voi scoate pe copiii MEI afară şi i voi aduce n Împărăţia MEA Cerească.

Veţi primi câte un trup nou glorificat. Acesta va fi un trup plin de lumină, Lumina MEA Cerească. Va fi strălucitor, etern, neschimbător, glorios. Copiii MEI, Mireasa MEA va fi frumoasă, minunată de privit.

Da, această transformare a Bisericii MELE este pe cale să aibă loc. Ea nu va mai arăta niciodată la fel. Ea va fi spectaculoasă. Această transformare va avea loc într-o clipeală de ochi. Într-un moment, Biserica MEA va fi schimbată, gata pentru MIRELE ei, pregătită pentru prezenţa MEA, în puritate şi sfinţenie definitvă: o privelişte spectaculoasă.

1 Corinteni 15:51-54: “Iată, vă spun o taină: nu vom adormi toţi, dar toţi vom fi schimbaţi, într-o clipă, într-o clipită din ochi, la cea din urmă trâmbiţă. Trâmbiţa va suna, morţii vor învia nesupuşi putrezirii, şi noi vom fi schimbaţi. Căci trebuie ca trupul acesta, supus putrezirii, să se îmbrace în neputrezire, şi trupul acesta muritor să se îmbrace în nemurire. Când trupul acesta, supus putrezirii, se va îmbrăca în neputrezire, şi trupul acesta muritor se va îmbrăca în nemurire, atunci se va împlini cuvântul care este scris: „Moartea a fost înghiţită de biruinţă”.

Ea va fi făcută frumoasă în toate hainele ei. EU îMi cunosc Mireasa, ştiu că ea Mă veghează şi se uită după MINE. Credinţa ei este de neclintit şi constantă. Ea este cea pentru care am murit EU. Ea este cea care primeşte Darul MEU, Darul MEU gratuit către omenire pentru salvare. Foarte puţini doresc acest Dar cu adevărat şi l urmează. Acest lucru Mă face trist, copii. EU am sângerat şi am murit de o moarte oribilă pentru a salva toţi oamenii. Foarte puţini doresc această salvare. Foarte puţini iau această salvare şi se angajează pe deplin MIE.

Veniţi, copiii MEI, nu fiţi printre cei lăsaţi şi pierduţi. Veniţi-vă n fire.

Urmaţi-Mă pe MINE cu amândouă braţele larg deschise. Alergaţi n Braţele MELE care Aşteaptă.

Această oră se scurge repede. Sunteţi pe cale să vedeţi nceputul erei răului şi al necazului cel mare. Treziţi-vă repede. Umpleţi-vă candelele cu untdelemn. Dacă ele nu sunt pline, nu puteţi veni.

Matei 25:4: “Dar cele înţelepte, împreună cu candelele, au luat cu ele şi untdelemn în vase.”

Veniţi şi primiţi DUHUL MEU SF NT în toată Plinătatea SA. El vă va aduce într-o relaţie deplină cu MINE. Apoi EU pot să vă spăl în Sângele MEU şi să vă curăţ petele de pe îmbrăcămintea voastră şi să vă pregătesc pentru Împărăţia MEA. Astfel puteţi să fiţi fără pată şi zbârcitură: mireasa MEA frumoasă.

Efeseni 5:25-27: “Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele cum a iubit şi Hristos Biserica şi S-a dat pe Sine pentru ea, ca s-o sfinţească, după ce a curăţat-o prin botezul cu apă prin Cuvânt, ca să înfăţişeze înaintea Lui această Biserică, slăvită, fără pată, fără zbârcitură sau altceva de felul acesta, ci sfântă şi fără prihană.”

EU vreau să vă aduc la acest loc, acest loc de libertate şi viaţă veşnică. Doar veniţi la MINE în predare deplină şi EU pot să încep să vă pregătesc. Timpul se risipeşte.

Faceţi alegerea voastră. Rămâneţi Ÿ n urmă sau ieşiţi afară la libertate şi la siguranţă. Acum copii, decideţi. Vreau să fiţi gata, întradevăr gata.

Iubirea MEA Vă Aşteaptă, REGELE Vostru, YAHUSHUA.

 

 

CAPITOLUL 23: CEASUL ESTE PE PUNCTUL SĂ BATĂ DE MIEZUL NOPŢII

Haide să ncepem iarăşi. Copii, vă vorbeşte DOMNUL vostru. Am multe Cuvinte să mpărtăşesc.

Ora este naintată, copiii MEI. Se face aşa de târziu. Ceasul se apropie de sfârşit. Este pe punctul să bată de miezul nopţii. Două minute au mai rămas pe ceas.

Asta  nseamnă că aveţi puţin timp ca să vă pregătiţi, vreau să spun ca să vă pregătiţi cu adevărat inimile, ca să fiţi gata. Este ora la care Venirea MEA se coboară , Venirea MEA ca să-Mi trag Mireasa n libertate de tirania şi mânia care urmează. Ea nu va fi prinsă n răul extrem care va veni. EU o voi elibera de ora ntunecată care vine. Ea nu va fi afectată de ceea ce vine.

Mireasa MEA este frumoasă şi pregătită pentru MINE, REGELE ei şi MIRELE REGAL.

Ochii MEI sunt doar pentru ea. Frumuseţea ei Mă uluieşte. Ea Mă v ncântă cu strălucirea ei. Ea este un popor pregătit – gata să-L primească pe MIRELE ei.

Cântarea cântărilor: “Mi-ai răpit inima, soro, mireaso, mi-ai răpit inima numai cu o privire, numai cu unul din lănţişoarele dela gîtul tău!”

Ei s-au pregătit, sunt gata. Ei sunt spălaţi n Sângele MEU.

Ei sunt curăţiţi k n Cuvântul MEU. Ei se uită plini de aşteptare după MINE. Ei se uită după MINE zilnic. Ei se concentrează şi sunt fixaţi pe MINE. NOI mpărtăşim intimitate unii cu alţii. Ne cunoaştem reciproc. Oamenii MEI şi-au pus vieţile jos naintea MEA, şi s-au ndepărtat de la dorinţele lor pentru lume. Ei sunt vânduţi MIE i n totalitate. Ei caută Faţa şi Vocea MEA. Ei cunosc vocea MEA. EU vorbesc şi ei Mă urmează. Ei aleargă după MINE.

Ioan 15:19: „Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este al ei; dar, pentru că nu sunteţi din lume şi pentru că Eu v-am ales din mijlocul lumii, de aceea vă urăşte lumea.“

Ei sunt preţioşi n Ochii MEI. EU Ÿ i conduc şi ei Mă urmează. Vieţile lor reflectă Lumina MEA lumii. Ei sunt imaginea MEA pentru lume, cei pierduţi, lumea care se stinge.

În curând această lumină frumoasă va fi ridicată din lume şi singurul lucru care va rămâne va fi Ş ntunericul. Umbrele vor intra şi vor prelua. Întunericul va mistui pământul – toate cele patru colţuri. Va fi o zi ntr-adevăr ntunecată.

Voi nu trebuie să fiţi aici n n acea oră. Voi Mă puteţi urma pe MINE n predare totală. EU vă voi aduce la MINE, vă voi proteja, vă voi conduce afară la siguranţă, când voi veni după Biserica MEA, Biserica MEA dulce. Ea este gata şi EU o voi proteja de ora t ntunecată care urmează.

Copii, aproape că a sosit timpul apropierii MELE. A mai rămas puţin timp. Trebuie să vă pregătiţi. Şi totuşi mai rămâne puţin timp. Nu risipiţi acest moment urmând lucruri lumeşti fără importanţă. Făceţivă timp ca să vă pregătiţi.

Urmaţi-Mă pe MINE cu toată inima voastră. Pocăiţi-vă de toate păcatele voastre. Vreau să aud pocăinţă adevărată din inimile voastre pline de păcat. Inima omului  nşală. Doar EU pot să văd lucrările interioare ale inimii unui om. Pot să văd camerele interioare ale inimii, tot păcatul ascuns, ascuns vederii.

Ieremia 17:9: “Inima este nespus de înşelătoare şi de deznădăjduit de rea; cine poate s-o cunoască?”

Lăsaţi-Mă să vă curăţ inimile, să le spăl. Lăsaţi-MĂ să vă purific sufletul. Lăsaţi-Mă să vă pregătesc să staţi naintea MEA. Doar EU pot face aceasta, copiii MEI. Doar EU sunt capabil. Doar EU am puterea să vă fac compleţi prin răscumpărarea plătită cu Sângele MEU, pentru păcatele voastre. Aceasta tânjesc să vă dau, să vă fac albi, şi să vă spăl.

Faptele apostolilor 22:16: “Şi acum, ce zăboveşti? Scoală-te, primeşte botezul şi fii spălat de păcatele tale, chemând Numele Domnului.”

Copii, copiii MEI, vă aştept să veniţi la MINE în pocăinţă smerită, pocăinţă simţită cu inima. Mergeţi spre Lumina MEA: primiţi Mântuirea MEA, Salvarea cumpărată cu Sângele MEU. Lăsaţi-Mă să vă curăţ, să vă pregătesc. Numai EU pot face acest lucru pentru voi. Puneţi-vă viaţa jos la picioarele MELE. Lăsaţi-Mă să o am pe deplin. Nu vă fie teamă. Lumea se prăbuşeşte. Ea nu deţine răspunsuri pentru voi, nici un Adevăr. Ea nu este demnă de încredere. Numai EU sunt STy NCA. Numai MIE îMi puteţi încredere vieţile voastre.

Daţi-Mi MIE viaţa voastră în întregime. Predaţi totul MIE, neştiind ce poate însemna lucrul acesta.

Predaţi-le MIE şi EU le voi lua de la voi şi Mă voi ngrij de voi. EU vă voi face posesia premiului MEU şi vă voi umple cu Dragostea MEA, DUHUL MEU şi Pacea MEA. Vouă nu vă va fi teamă de răul care vine, pentru că Pacea MEA întrece orice pricepere. EU aduc Pace pe care voi nu o puteţi înţelege. Este o Pace supranaturală. Este a te ţ mpăca cu DUMNEZEU, un DUMNEZEU SFm NT. Aceasta valoareză toată eternitatea pentru voi. EU vă pot duce la aceasta ..., la această pace de neţ ntrecut.

Acum este ora să vă declaraţi credinţa voastră n MINE, să Mă alegeţi pe MINE. Dacă nu vă decideţi pentru MINE, voi alegeţi pe duşmanul MEU. Există doar două opţiuni - numai două. Sunteţi fie pentru MINE, fie împotriva MEA. Nu există o a treia opţiune. Nu fiţi înşelaţi. Dacă treceţi peste gard, nu sunteţi ai MEI. EU vreau un angajament deplin.

Veniţi înaintea MEA în pocăinţă completă, umilă, şi EU voi şterge păcatele voastre aşa cum este estul 3 ndepărtat de vest. EU nu Mă voi mai uita la ele niciodată. EU vă voi aduce la plinătate în MINE. NOI vom împărtăşi intimitate şi voi ÎL veţi cunoaşte pe DUMNEZEUL vostru, Mă veţi cunoaşte cu adevărat. Tânjesc după această "cunoaştere" între NOI.

Psalmul 103:12: “cât este de departe răsăritul de apus, atât de mult depărtează El fărădelegile noastre de la noi.”

Aşa că veniţi, cunoaşteţi-Mă. EU sunt demn să fiu cunoscut. EU vă voi duce la un loc de pace şi nţelegere. DUHUL MEU vă va călăuzi şi vă va deschide ochii pentru Adevăr, Adevăr salvator de viaţă. EL vă va arăta ora n care trăiţi. Veţi fi expuşi la adevăr ca niciodată nainte şi după aceea veţi putea fi salvaţi şi asiguraţi de un loc n Împărăţia MEA.

Acestea tânjesc să vi le aduc.

Veniţi să-L cunoaşteţi pe DUMNEZEUL vostru. Haideţi să mergem mână  n mână. EU vă voi călăuzi afară. Timpul se risipeşte. Ora a sosit. Decideţi-vă pentru MINE.

EU sunt DOMNUL şi SALVATORUL vostru MESIA REGELE UMIL YAHUSHUA. 

CAPITOLUL 24: ÎNCETAŢI SĂ VĂ MAI CERTAŢI UNII CU ALŢII

Haide să începem. Copiii MEI, am Cuvinte noi pentru voi.

Nimic nu este aşa cum pare. Lucrurile, aşa cum le-aţi cunoscut până acum, se apropie de sfârşit. Copiii MEI, se întunecă. Totul se v ntunecă. Viaţa, aşa cum o ştiţi, se va schimba dramatic. Curând nu va fi nici o cale de întoarcere, nici o şansă pentru răzbunare.

Acesta este Avertismentul MEU. EU dau avertismente serioase şi foarte puţini le iau n considerare, foarte puţini le acordă atenţie, chiar foarte puţini le ascultă.

De ce nu ascultă copiii MEI? Ei sunt prinşi în propriile lor lumi – nu ’ n Lumea MEA, nu n Gândurile MELE, nu n Avertismentele MELE. Acest lucru este grav, copiii MEI. EU nu dau Avertismente pentru binele MEU, ci pentru binele vostru. EU ştiu ce este pe cale să se întâmple. EU vreau să ştiţi si voi.

Matei 6:24: “Nimeni nu poate sluji la doi stăpâni. Căci sau va urî pe unul şi va iubi pe celălalt; sau va ţine la unul şi va nesocoti pe celălalt; nu puteţi sluji lui Dumnezeu şi lui Mamona.”

Copii, nu vreau ca voi să rămâneţi în întuneric. EU vreau să vă treziţi la Adevăr. Vreau să înviaţi la realitatea a ceea ce este pe cale să se întâmple. Vă rog, treziţi-vă! Mirosiţi răul - este în toate simţurile voastre. Totul a devenit rău. Nimeni nu îmbrăţişează sfinţenie. Toată lumea s-a rătăcit.

Isaia 53:6: “Noi rătăceam cu toţii ca nişte oi, fiecare îşi vedea de drumul lui, dar Domnul a făcut să cadă asupra Lui nelegiuirea noastră a tuturor.”

Doar Mireasa MEA dulce rămâne credincioasă. Numai ea are ochi pentru MINE. Numai ea se uită plină de dragoste după MINE, Mă urmăreşte la fiecare pas. Aceasta este Mireasa MEA, Biserica Mea, Biserica MEA adevărată.  Copii, ncetaţi să vă mai certaţi unii cu alţii. Vă distrugeţi reciproc. Încetaţi să vă mai certaţi cu privire la Cuvintele MELE. Aceasta nu este ora ca să fiţi furioşi pe fraţii şi surorile voastre G n credinţă. Inamicul a venit la voi şi v-a înşelat. El vrea să vă aducă la nivelul său josnic. Vă rog să opriţi certurile mărunte dintre voi şi să vă iubiţi unii pe alţii.

Ioan 13:34: “Vă dau o poruncă nouă: să vă iubiţi unii pe alţii; cum vam iubit Eu, aşa să vă iubiţi şi voi unii pe alţii.”

Pocăiţi-vă pentru păcatele voastre unii faţă de ceilalţi. Aduceţi-vă binecuvântări unii altora, nu blesteme. Aceasta nu este ora să vă luptaţi. Puneţi jos neânţelegerile voastre şi veniţi la MINE.

EU vă voi arăta cum să vă nţelegeţi unii cu alţii. Copiii MEI au căzut, deoarece luptă unul cu celălalt.

Aceasta nu este Calea. Acest lucru nu este Felul MEU. Veniţi naintea MEA , copii, şi pocăiţi-vă. Apoi duceţi-vă unii la alţii şi îndreptaţi lucrurile. Iertaţi-vă unii pe alţii. Timpul se risipeşte. Nu lăsaţi ca aceste probleme pe care le aveţi între voi, să vă h ndepărteze de Salvarea MEA Veşnică.

EU vreau să vă salvez, copiii MEI, dar nu-i pot salva pe copiii MEI care se luptă între ei. Acest lucru nu se poate. Voi blocaţi intimitatea voastră cu MINE, atunci când vă reţineţi iertarea unul pentru celălalt.

Matei 6:14: ”Dacă iertaţi oamenilor greşelile lor, şi Tatăl vostru cel ceresc vă va ierta greşelile voastre.”

Deci iertaţi, şi iertaţi complet, nu nregistraţi răul şi greşelile pe care vi le-aţi făcut unii altora. Aceasta este Calea MEA, copii, Calea unui DUMNEZEU SFy NT. Puneţi deoparte resentimentele pe care le aveţi unii pentru alţii şi veniţi la MINE în pocăinţă.

Matei 6:15: “Dar dacă nu iertaţi oamenilor greşelile lor, nici Tatăl vostru nu vă va ierta greşelile voastre.”

Vreau să vă eliberez de acest păcat. Nu este nici un păcat pe acest pământ, pentru care să se merite să vă pierdeţi salvarea. Vă rog să reţineţi acest lucru. Copii, Iubirea MEA este mare, dar Eu nu pot trece cu vederea păcatul. Deci, pocăiţi-vă astăzi şi iertaţi-vă reciproc. Alergaţi să faceţi acest lucru. Nu lăsaţi nimic nefăcut. Iertaţi-i pe toţi, astfel ca EU, Tatăl vostru din Ceruri, să vă pot ierta. Acest lucru este atât de simplu, şi totuşi atât de puţini înţeleg importanţa iertării şi a eliberării durerilor trecute.

Lăsaţi-Mă pe MINE să Mă ngrijesc de durerile voastre din trecut. Puneţi necazurile voastre pe Umerii MEI şi lăsaţi-Mă să vă aduc la vindecare. Numai EU pot face acest lucru. Veniţi la MINE şi lăsaţiMă pe MINE să port aceste poveri. EU o voi face. EU sunt dispus.

Lăsaţi-Mă pe MINE să vă refac viaţa şi să vă vindec durerea. Aduceţi durerea voastră la MINE. Iertaţi-i pe cei care v-au rănit şi veniţi la MINE ca să fiţi eliberaţi de durerea voastră. EU sunt dispus să vă aduc la mplinirea şi i ntregirea inimii. Acestea sunt Promisiunile MELE.

Citiţi Cuvântul MEU. EU sunt un DUMNEZEU al restaurării. LăsaţiMă să vă refac spre plinătate şi bucurie. EU sunt CEL CE Restaurează şi Întregeşte – nimeni altcineva. Lăsaţi-Mă să vă arăt Iubire Adevărată. Doar EU ofer Iubire Adevărată.

Ioel 2:25: „... vă voi răsplăti astfel anii pe care i-au mâncat lăcustele Arbeh, Ielec, Hasil şi Gazam, oştirea Mea cea mare pe care am trimis-o împotriva voastră.“

Da, ora Întoarcerii MELE se n ncheie. Lăsaţi-Mă să vă curăţ şi să vă refac la o viaţă nouă n MINE. Lăsaţi-Mă să vă pregătesc pentru Venirea MEA. EU sunt gata şi dispus. EU sunt speranţa voastră, Unica SPERANŢĂ.

Veniţi la MINE. Acum este timpul. Nu aşteptaţi prea mult. Doar EU sunt vrednic. Vrednic este MIELUL. Alergaţi n Braţele MELE, repede.

Acesta este DOMNUL vostru, YAHUSHUA

 

 

CAPITOLUL 25: NU VĂ VOI LUA, DACĂ AVEŢI PĂCATE DE CARE NU V-AŢI POCĂIT

Haide să ncepem. Sunt gata să vă dau alte Cuvinte: Copii, ora Întoarcerii MELE Curânde se apropie. Vine exact aşa cum a fost plănuită.

Mulţi cred că EU nu voi veni niciodată. Mulţi cred că voi veni de-abia peste mulţi ani. Copiii MEI, EU vin foarte curând. Venirea MEA este aproape. Chiar la uşă. Îi va prinde pe mulţi cu garda jos. Mulţi vor dormi când voi veni, vor fi adormiţi spiritual.

1 Tesaloniceni: “De aceea să nu dormim ca ceilalţi, ci să veghem şi să fim treji.”

Acest timp vine curând. Doar cei care veghează şi aşteaptă vor fi gata.

Toţi cei care nu dau atenţie, vor fi lăsaţi să ntâmpine ce vine. Timpul este foarte aproape.

Copii, trebuie să fiţi gata. Nu fiţi luaţi prin surprindere. EU nu vreau să las pe nimeni k n urmă, dar, n mod trist, mulţi vor fi lăsaţi. Ce oră tristă se apropie. EU vreau ca voi să vă treziţi. Acceptaţi această realitate. EU Mă apropii şi EU sunt chiar la uşă. Ce oră tristă vine. În curând nimeni nu va mai fi surprins, deoarece realitatea cu privire la ceea ce s-a  ntâmplat va fi cunoscută. Lumea va şti că asupra ei a venit schimbare, schimbări mari. În curând ea nu va mai fi acelaşi loc.

Copiii MEI, ascultaţi-Mă cu atenţie, nu vă voi lua dacă aveţi păcate de care nu v-aţi pocăit. Nu pot să vă iau cu MINE. Nu se poate, copiii MEI. Deci veniţi † naintea MEA şi pocăiţi-vă de păcatele voastre. Vă rog, faceţi din aceasta o prioritate.

Luca 13:5: “Eu vă spun: nu; ci, dacă nu vă pocăiţi, toţi veţi pieri la fel.”  

Puneţi lucrurile n ordine cu MINE. EU doresc să vă aduc în Împărăţia MEA. EU vreau să vă salvez de la ceea ce se apropie. EU nu pot să vă iau, dacă nu sunteţi ai MEI. Dacă nu aţi venit înaintea MEA, şi nu v-aţi dat viaţa MIE, atunci nu sunteţi ai MEI. Acest lucru este foarte important, copii. Trebuie să vă predaţi viaţa MIE. Aşezaţi-o jos la picioarele MELE, fără nici o reţinere.

Acesta este momentul să veniţi înaintea MEA în pocăinţă umilă. Aduceţi grijile şi îngrijorările voastre la MINE ... . EU vreau viaţa voastră. EU vă voi schimba viaţa voastră, cu toate imperfecţiunile şi necazurile ei, ntr-o viaţă de iubire, bucurie şi mplinire.

Curând, foarte curând, EU vin, şi trebuie să fiţi gata. Această oră se încheie.

Lăsaţi-Mă să vă aduc la Totalitatea MEA şi să vă refac spre plinătate. Dragostea MEA poate să acopere toate păcatele voastre. Veniţi la MINE, EU aştept cu Braţele deschise, Braţe care tânjesc să vă ţină şi să vă iubească.

Luca 5:31: “Isus a luat cuvântul şi le-a zis: „Nu cei sănătoşi au trebuinţă de doctor, ci cei bolnavi.”

Nu întârziaţi. Aceasta este o oră importantă. EU nu voi ntârzia să- Mi iau Mireasa MEA.

Sunt gata să o iau acasă la vilele pe care le-am pregătit pentru ea. Acolo se va duce ea ca să fie n siguranţă.

Deci, copiii MEI, pregătiţi-vă, pentru că venirea MEA este aproape. EU vă vorbesc ca un TATĂ CARE vă iubeşte şi are Grijă de voi. EU vreau să vă salvez, să vă salvez de la o lume care n curând va v nnebuni. Lăsaţi-Mă să vă arăt uşa către siguranţă. Aceasta se deschide în curând. Dar apoi se va închide. Deci fiţi gata, pentru că EU sunt gata să vă primesc.

Acesta este DOMNUL DUMNEZEUL vostru din Ceruri, YAHUSHUA

 

CAPITOLUL 26: RĂMÂNEŢI CONCENTRAŢI ASUPRA MEA

Luca 13:24-25: „Nevoiţi-vă să intraţi pe uşa cea strâmtă. Căci vă spun că mulţi vor căuta să intre, şi nu vor putea. Odată ce Stăpânul casei Se va scula şi va încuia uşa, şi voi veţi fi afară şi veţi începe să bateţi la uşă şi să ziceţi: „Doamne, Doamne, deschide-ne!”, drept răspuns, El vă va zice: „Nu ştiu de unde sunteţi.”

Haide să nncepem din nou. Copii, vă vorbeşte DOMNUL vostru.

EU vreau ca voi să rămâneţi concentraţi asupra MEA, să aveţi ochii fixaţi la MINE. Acum nu este timpul să alergaţi ¿ncolo şi ncoace, şi să vă concentraţi la lume. Aceasta este ora de discernământ şi de concentrarea atenţiei. Aceasta este ora să fiţi atenţi şi să vă uitaţi după MINE şi Întoarcerea MEA Curândă. Cu fiecare zi ea se apropie mai mult.

Nu desconsideraţi Avertismentele MELE. Aceste avertismente vin din toate părţile. Ele vin prin dezastre, prin războaie şi veşti de războaie, prin preofeţii şi mesagerii MEI, prin semne şi minuni pe cer, prin gura copiilor. Nu veţi avea nici o scuză, dacă veţi fi lăsaţi v n urmă. Nu veţi avea pe cine să daţi vina, decât pe voi nşivă, dacă veţi fi lăsaţi ca să Ì ntâmpinaţi ce este mai rău.

Cartea MEA a fost clară n legătură cu timpurile n care trăiţi şi cu privire la ceea ce este pe punctul de a avea loc pe acest pământ. Copii, trebuie să vă treziţi la aceste Adevăruri. Nu staţi cu mâinile goale, crezând că nu v-am dat nimic după care să vă orientaţi şi nici o avertizare. V-am dat Cartea MEA, dar dacă voi refuzaţi şi ignoraţi Cuvintele şi Avertizările MELE, atunci EU nu vă pot ajuta.

Am fost clar şi prezent n număr mare prin Mesajele MELE pe care le-am făcut cunoscute. Veţi sta fără scuze Şn faţa MEA, dacă refuzaţi să primiţi aceste mesaje. EU pot să vă rog, să vă conving prin vorbe dulci, să vă cer să acordaţi atenţie, dar EU nu vă voi forţa niciodată să luaţi această decizie.

Această decizie este strict a voastră.

2 Petru 3:3-4: “Înainte de toate, să ştiţi că în zilele din urmă vor veni batjocoritori plini de batjocuri, care vor trăi după poftele lor şi vor zice: „Unde este făgăduinţa venirii Lui? Căci, de când au adormit părinţii noştri, toate rămân aşa cum erau de la începutul zidirii!”

Atât de puţini vor lua decizia corectă sau vor lua măcar vreo decizie. Nici o alegere este totuşi o alegere în favoarea duşmanului MEU. În mod trist mulţi nu vor lua nici o alegere şi vor rămâne mai departe sub puterea şi controlul lui. Aceasta Mă ntristează adânc, pentru că EU am plătit un preţ mare pe Dealul Calvarului pentru ca copiii MEI să poată experimenta pacea, pacea adevărată din ghearele duşmanului MEU şi ale lor. Nu trebuie ca copiii MEI să sufere inutil U n această viaţă sau n următoarea, fără speranţă şi iubire veşnică.

Matei 24:37-39: “Cum s-a ntâmplat n zilele lui Noe, aidoma se va ntâmpla şi la venirea Fiului omului. În adevăr, cum era în zilele dinainte de potop, când mâncau şi beau, se însurau şi se măritau, până în ziua când a intrat Noe în corabie, şi n-au ştiut nimic, până când a venit potopul şi i-a luat pe toţi, tot aşa va fi şi la venirea Fiului omului.”

Deci copii, treziţi-vă! Luaţi acest, o, Dar preţios pe care 3 l ofer EU şi lăsaţi-Mă să vă cumpăr libertatea. EU o pot face. EU sunt dispus. EU sunt ndreptăţit să l dau şi vi-l dau gratis vouă. Este Plăcerea MEA să vă aduc la ntregime, pace şi o minte sănătoasă. Toate acestea sunt ale voastre, dacă vă ntoarceţi la MINE, vă predaţi deplin, vă puneţi viaţa jos la picioarele MELE. Lăsaţi-Mă pe MINE să fiu DOMNUL şi STĂP NUL vostru. Lăsaţi-Mă să vă umplu cu DUHUL MEU şi să vă acopăr cu Sângele MEU, astfel k ncât să vă pot şterge dosarul vostru de păcate.

Luca 17:16: “S-a aruncat cu faţa la pământ la picioarele lui Isus şi Ia mulţumit. Era samaritean.”

Lăsaţi-Mă să vă arăt drumul pe care să mergeţi şi să vă eliberez din căile duşmanului.

Veniţi la MINE şi primiţi o inimă care este purificată şi rafinată n Focul MEU şi spălată n apa Cuvântului MEU. Voi sunteţi o ndreptăţiţi să o luaţi.

Ioan 15:3: “Acum voi sunteţi curaţi, din pricina Cuvântului pe care vi l-am spus.”

Îndepărtaţi-vă de toate planurile voastre şi daţi-Mi MIE viaţa voastră, chiar şi toate planurile voastre. Lăsaţi-Mă să am EU viaţa voastră. EU voi nlocui viaţa şi planurile voastre cu Planurile MELE Perfecte şi cu Voia MEA pentru viaţa voastră – planurile pe care le-am menit pentru vieţile voastre atunci când v-am creat. Mergeţi n Voia MEA, nu mai păcătuiţi mergând n voia voastră proprie. Veniţi n Voia MEA şi fiţi perfecţi  naintea MEA. Aceasta este dorinţa MEA pentru viaţa voastră.

EU sunt Creatorul vostru. EU ştiu ce este cel mai bine pentru voi. Veniţi şi primiţi acest Dar Minunat – Pace cu CREATORUL vostru.

Copii, ora se grăbeşte. Nu irosiţi mult timp ca să luaţi această decizie. Timpul este esenţial. EU nu vreau să ntâmpinaţi ce este mai rău. Căutaţi-Mă şi EU vă voi arăta acest Adevăr şi vă voi deschide ochii. Vă voi lua solzii de pe ei şi vă voi elibera, vă voi pregăti să veniţi cu MINE acasă ’ n siguranţă.

Faptele apostolilor 9:17-18: “Anania a plecat; şi, după ce a intrat în casă, a pus mâinile peste Saul şi a zis: „Frate Saule, Domnul Isus, care ţi S-a arătat pe drumul pe care veneai, m-a trimis ca să capeţi vederea şi să te umpli de Duhul Sfânt.” Chiar în clipa aceea, au căzut de pe ochii lui un fel de solzi; şi el şi-a căpătat iarăşi vederea. Apoi s-a sculat şi a fost botezat.”

EU vreau să vă treziţi. Aceasta este dorinţa MEA, ca voi să veniţi h n Braţele MELE care vă aşteaptă.

Nu ezitaţi. Ezitarea poate fi periculoasă şi vă poate costa salvarea eternă.

Aceste Cuvinte vin de la TATĂL vostru, Căruia i pasă, Iubitor YAHUSHUA.

 

 

 

CAPITOLUL 27: TREBUIE SĂ FIŢI PREGĂTIŢI, DACĂ VREŢI SĂ VENIŢI CU MINE

Haide să µ ncepem. Copii, EU sunt DOMNUL vostru şi am Cuvinte pentru voi.

Timpul expiră. Curând EU voi veni să-Mi iau Mireasa, să o duc afară “ n siguranţă. Ea se va nălţa de pe pământ triumfătoare şi glorioasă. Ea este biruitoarea MEA. EU o voi aduce la MINE, o voi Î nălţa ca să Mă F ntâlnească pe MINE 3n aer.

Acest Eveniment este numit “Răpirea”, dar oricum aţi alege să-i spuneţi – acest Eveniment se va ê ntâmpla curând. ÎMi voi trage Mireasa eliberând-o din lanţurile unei lumi care stă să deraieze – ieşită complet de sub control, o lume trăind despărţită de DUMNEZEU.

1 Corinteni 15:51-52: “Iată, vă spun o taină: nu vom adormi toţi, dar toţi vom fi schimbaţi, într-o clipă, într-o clipită din ochi, la cea din urmă trâmbiţă. Trâmbiţa va suna, morţii vor învia nesupuşi putrezirii, şi noi vom fi schimbaţi.”

EU sunt un DUMNEZEU al controlului şi acum lumea va experimenta viaţa fără Mâna MEA Măreaţă de Protecţie peste ea. Aceasta va avea loc curând.

Mulţi vor fi martori la acest eveniment ca aceia care au fost lăsaţi n urmă. Mai puţini vor fi martorii acestui eveniment ca cei ce sunt luaţi de pe pământ. EU vreau ca voi să fiţi printre cei care sunt salvaţi, dar voi trebuie să fiţi pregătiţi spre a fi gata, dacă vreţi să ieşiţi cu MINE. Doar aceia care s-au spălat n Sângele MEU devenind astfel albi, şi care aşteaptă cu pasiune Venirea MEA Curândă, vor veni cu MINE când voi chema Mireasa MEA aici sus. Doar puţini vor veni. Aceasta este serios, copiii MEI, toţi ceilalţi vor rămâne n urmă.  

1 Ioan 1:7: “Dar dacă umblăm în lumină, după cum El însuşi este în lumină, avem părtăşie unii cu alţii; şi sângele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curăţă de orice păcat.”

Ce tristeţe i aşteaptă pe cei care vor fi lăsaţi. Nu fiţi printre aceştia. Nu trebuie să fiţi dintre ei. EU am făcut o Cale pentru voi. EU am eliberat un drum de trecere. Cu Sângele MEU am făcut o cale. Calea voastră este liberă şi clară prin MINE. Nu există altă cale.

Nimeni altcineva nu vă va salva. Nu există alte răspunsuri. Doar acesta: ntoarceţi-vă la MINE, predaţi-vă MIE. Nu ezitaţi. Faceţi asta repede, pentru că Venirea MEA este aproape. Făceţi-vă timp ca să ajungeţi să Mă cunoaşteţi. EU sunt gata şi vă aştept. Dragostea MEA vă aşteaptă.

Veniţi la MINE n pocăinţă smerită. EU vă voi face gata prin Acoperirea cu Sângele şi Cuvântul MEU – spălarea prin Cuvântul MEU.

Efeseni 5:25-27: “Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele cum a iubit şi Hristos Biserica şi S-a dat pe Sine pentru ea, ca s-o sfinţească, după ce a curăţat-o prin botezul cu apă prin Cuvânt, ca să înfăţişeze înaintea Lui această Biserică, slăvită, fără pată, fără zbârcitură sau altceva de felul acesta, ci sfântă şi fără prihană.”

Veniţi la MINE. Nu irosiţi nici un pic de timp. Aceasta este ora să deveniţi serioşi cu privire la DUMNEZEU.

Nu aşteptaţi prea mult.

EU sunt DOMNUL DUMNEZEUL vostru YAHUSHUA

 

CAPITOLUL 28: ETERNITATEA VOASTRĂ ESTE ÎN BALANŢĂ

Haide să Ó ncepem din nou. Timpul a sosit copii, pentru Întoarcerea MEA Curândă. El se ncheie.

Este mult de făcut ca să fiţi pregătiţi. Am multe pentru voi de făcut. Este necesar să vă predaţi viaţa voastră MIE n totalitate, predare totală. EU vreau totul, copii. Un legământ făcut pe jumatate, nu este un legământ. Vă rog să luaţi aceasta serios n considerare. Eternitatea voastră este n balanţă. Fără această predare totală, nu sunteţi cu adevărat ai MEI, orice aţi spune sau crede; doar printr-o predare deplină sunteţi cu adevărat ai MEI.

Copii, EU vreau ca voi să rămâneţi concentraţi asupra MEA, toţi ochii să fie la MINE. EU cunosc drumul de ieşire. EU cunosc direcţiile către ruta de salvare: DOAR EU. EU sunt cel CARE deţine cheia salvării voastre, a retragerii voastre de la ce urmează să vină.

Dacă vă uitaţi la stânga sau la dreapta, veţi fi distraşi. Nu permiteţi să se ntâmple aşa ceva. Ora descreşte. Copiii MEI, trebuie să vă treziţi. Veniţi-vă Ú n fire. Staţi ţ n alertă!

Matei 7:14: “Dar strâmtă este poarta, îngustă este calea care duce la viaţă, şi puţini sunt cei ce o află.”

Se apropie timpul ca EU să-Mi retrag Mireasa, să o aduc acasă cu MINE, să o escortez la noua ei casă, unde va locui pentru eternitate cu MINE, MIRELE ei.

Tânjesc să o iau k n Braţele MELE, să o ţin aproape şi să-Mi revărs dragostea MEA peste ea, să o ador şi să-i arăt Iubirea MEA. În curând aceasta va avea loc. EU sunt gata şi Mireasa MEA s-a pregătit. Ea aşteaptă cu răbdare.

Mireasa MEA este lumina acestei lumi. Ea luminează strălucitor ” ntr-o lume : ntunecată, urâtă. Ea este ultima lumină rămasă. Lumina ei este intensă şi reflectă Lumina MEA. Această Lumină este Adevăr – Adevărul MEU etern. Orice altceva este minciună de la duşman. El a ê nşelat lumea cu minciunile lui şi cu jumătăţile de adevăr. Lumea este nşelată şi oamenii nu pot să vadă Adevărul.

Ieremia 17:5-6: “Aşa vorbeşte Domnul: „Blestemat să fie omul care se încrede în om, care se sprijină pe un muritor şi îşi abate inima de la Domnul! Căci este ca un nenorocit în pustiu şi nu vede venind fericirea; locuieşte în locurile arse ale pustiului, într-un pământ sărat şi fără locuitori.”

A sosit timpul ca copiii MEI să se trezească, să se confrunte cu Adevărul. Lumea, aşa cum a fost ea până acum, se sfârşeşte. O nouă eră se iveşte: era anticristului şi a schimbărilor ostile care vor urma. Nimeni nu va fi n siguranţă, numai adepţii MEI adevăraţi pe care i voi lua acasă cu MINE, când i voi smulge afară spre siguranţă. Aceştia sunt singurii care sunt scutiţi de la ce vine – cu ce va trebui să se confrunte lumea, odată ce duşmanul MEU va veni la putere şi va avea voie să domnească şi să conducă. Ce zi x ntunecată stă n faţă.

Apocalipsa 17: 16-17: “Cele zece coarne pe care le-ai văzut şi fiara vor urî pe curvă, o vor pustii şi o vor lăsa goală. Carnea i-o vor mânca şi o vor arde cu foc. Căci Dumnezeu le-a pus în inimă să-I aducă la îndeplinire planul Lui: să se învoiască pe deplin şi să dea fiarei stăpânirea lor împărătească, până se vor îndeplini cuvintele lui Dumnezeu.”

Aceasta va fi o zi grozav de ntunecată pentru omenire, vin y ntunecime adâncă şi necaz.

Această oră care vine, vine n ntr-un mod rapid. În curând nimic nu va mai fi la fel.

EU vreau ca voi copii să fiţi gata ca să vă nălţaţi de pe pământ cu MINE. EU vreau să veniţi cu MINE. Puteţi evita toate aceste lucruri care vin pe pământ, dacă vă daţi laoparte obloanele de pe ochi şi veniţi la MINE n pocăinţă smerită şi predare sigură.

EU tânjesc să vă iau n Braţele MELE şi să vă salvez de la durerea care stă nainte, este Dorinţa MEA cea mai Mare, să vă salvez de la ora de nacaz care vine.

EU vă transmit multe Cuvinte şi semne, ca să vă aduc la acest Adevăr. Puţini dau atenţie. Prea mulţi tot mai sunt căsătoriţi cu curva aceasta de lume şi cu tot răul ei. Da, copii, atâta timp cât vă agăţaţi de lume şi de căile ei, comiteţi adulter û mpotriva MEA şi EU nu pot să vă am ê n Împărăţia MEA. Deci ndepărtaţi-vă copiii MEI. Îndepărtaţi-vă de lume şi de tot ce reprezintă ea. Ea este josnică şi imorală, mpotriva lui DUMNEZEU, şi EU nu mai pot tolera această lume.

Ezechiel 16:35-36: “De aceea, ascultă, curvo, cuvântul Domnului! Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeu: „Pentru că ţi-ai risipit banii în felul acesta şi ţi-ai descoperit goliciunea în curviile tale cu ibovnicii tăi şi cu toţi idolii tăi urâcioşi, şi din pricina sângelui copiilor tăi pe care li iai dat…”

Timpul se scurge. Veniţi-vă n fire. Deschideţi-vă ochii. Vedeţi vremurile Î n care trăiţi. Nu fiţi păcăliţi de ceea ce pare normal şi corect.

EU vă voi aduce n Împărăţia MEA pentru totdeauna. Predaţi-vă ’ n totalitate MIE. Făceţi-Mă pe MINE DOMNUL şi STĂPNUL vostru. Acum este timpul pentru această decizie. Fără ntârzieri!

Acesta este DOMNUL şi STĂPX NUL vostru, YAHUSHUA

Luca 21:31-32: “Tot aşa, când veţi vedea întâmplându-se aceste lucruri, să ştiţi că Împărăţia lui Dumnezeu este aproape. Adevărat vă spun că nu va trece neamul acesta, până când se vor împlini toate aceste lucruri.”

 

 

CAPITOLUL 29: ACUM NU MAI ESTE TIMP DE MERS LA MINE, CI DE FUGIT LA MINE

Da, fiică, haide să ncepem. Copiii MEI, vă Vorbeşte DOMNUL vostru.

Vreau să ştiţi că vin foarte curând. Ora este chiar la uşă.

În curând ÎMI voi croi drumul ca să vin să-Mi iau Mireasa. Ea este Ä ncântătoare şi frumuseţea ei radiază.

EU Mă uit la ea cu mare dorinţă şi sunt nerăbdător să o aduc acasă cu MINE la Împărăţia ei cerească minunată şi la căminul pe care EU l-am pregătit pentru ea. Această oră se apropie, copiii MEI. Trebuie să vă pregătiţi. Trebuie să vă grăbiţi să vă pregătiţi.

O zi ntunecată se apropie ameninţător. În curând o voi lua pe Mireasa MEA. O voi trage deoparte, n siguranţă. Acest lucru este la o ndepărtare de doar câteva momente. Întoarcerea MEA este aproape la uşă. Aşa că veniţi foarte curând n n Braţele MELE care vă Aşteaptă, copii.

Trebuie să alergaţi acum, nu să veniţi la MINE mergând. Nu fiţi orgolioşi, copii. Nu trataţi aceasta cu dispreţ, pentru că Avertismentele MELE sunt reale. EU vă voi duce la acel loc, copiii MEI; EU vreau ca voi să vă treziţi, să veniţi la viaţă, să priviţi Adevărul n faţă. Foarte curând această oră va fi chiar la uşă.

Ascultaţi-Mă, copii, vreau să vă treziţi. Vine necazul pe pământ. El vine ca o locomotivă. El vine n jos cu viteză. Nimic nu-l poate opri.

Nici un bărbat, nici o femeie, nici un copil nu poate opri ceea ce urmează să vină.

Vor fi consecinţe aspre pentru cei care desconsideră Avertizările MELE. Am transmis multe avertizări n multe feluri, o, aşa de multe avertizări. Nu veţi avea nici o scuză, dacă veţi spune că nu aţi ştiut niciodată.

Fiecare este responsabil pentru propriile lui păcate – după cum am fost clar Î n Cartea MEA. Totul este specificat n Cartea MEA, doar dacă copiii MEI s-ar deranja să o citească. Este nevoie de timp ca să citeşti Cartea MEA. Ca să vă găsiţi timp pentru Cartea MEA, trebuie să renunţaţi la ceva ce faceţi pentru lume şi la goana după ea. Dar voi nu o să renunţaţi la goana după lume, ca să vă faceţi timp pentru Cuvântul MEU.

Romani 14:12: “Aşa că fiecare din noi are să dea socoteală despre sine însuşi lui Dumnezeu.”

Vouă vă place mai curând să vă jucaţi cu lumea. Dar nu tot ce străluceşte este aur, copiii MEI.

Lumea pare toată strălucitoare şi nouă, dar este otravă pură şi oferă doar moarte. Puneţi lumea deoparte şi confruntaţi-vă cu DUMNEZEUL vostru. Nu sunt EU demn de urmat?

Ioan 12:25: „Cine îşi iubeşte viaţa o va pierde; şi cine îşi urăşte viaţa în lumea aceasta o va păstra pentru viaţa veşnică.“

Da, EU am murit pentru voi de o moarte dureroasă pe o cruce oribilă de lemn. A fost teribil de dureros. Da, Mi-am ncredinţat viaţa TATĂLUI MEU, după ore de tortură cauzate de mâna oamenilor răi, imorali, plini de ură, care făceau voia tatălui lor, a duşmanului MEU. Acesta a fost preţul pe care l-am plătit pentru voi şi viaţa voastră. Nu sunt EU vrednic de timpul, iubirea şi atenţia voastră?

Psalmul 22:12-18: “O mulţime de tauri sunt împrejurul meu, nişte tauri din Basan mă înconjoară. Îşi deschid gura împotriva mea ca un leu care sfâşie şi răcneşte. Am ajuns ca apa care se scurge, şi toate oasele mi se despart; mi s-a făcut inima ca ceara şi se topeşte înăuntrul meu. Mi se usucă puterea ca lutul şi mi se lipeşte limba de cerul gurii: m-ai adus în ţărâna morţii. Căci nişte câini mă înconjoară, o ceată de nelegiuiţi dau târcoale împrejurul meu, mi-au străpuns mâinile şi picioarele: toate oasele aş putea să mi le număr. Ei însă pândesc şi mă privesc; îşi împart hainele mele între ei şi trag la sorţi pentru cămaşa mea.”

Veniţi la MINE. EU vă cer să veniţi la MINE. Lăsaţi-Mă pe MINE să vă iau n Braţele MELE, să vă mângâi pentru că sunteţi ai MEI. EU sunt TATĂL vostru CARE vă Iubeşte. Nu există o iubire mai mare decât a MEA – nici o afecţiune nu este mai mare decât a MEA pentru voi. Nu refuzaţi să-Mi daţi MIE dragostea voastră. Veniţi la MINE n pocăinţă smerită. Lăsaţi-Mă să vă curăţ, să vă ndrept naintea MEA. Lăsaţi-Mă să vă umplu inima cu bucurie şi fericire. EU pot să o fac. EU sunt dispus.

Acum este timpul. Nu aşteptaţi sau ezitaţi. Aceasta este ziua Întoarcerii MELE. Vin să vă scot afară. Lăsaţi-Mă să vă umplu cu DUHUL MEU. Lăsaţi-Mă să vă i ntregesc: să vă fac deplini n MINE. Timpul se scurge, copii. În curând nu va mai fi rămas timp. Deci nu desconsideraţi această ofertă minunată a Salvării MELE Dulci şi Sângele pe care l-am vărsat pentru răscumpărarea voastră, astfel ncât voi să fiţi ntregi şi compleţi n MINE continuu, n veci.

Matei 25:46: “Şi aceştia vor merge în pedeapsa veşnică, iar cei neprihăniţi vor merge în viaţa veşnică.”

EU tânjesc să vă cunosc v ntr-un mod intim, NOI putem avea această relaţie strânsă. Voi trebuie doar să v-o luaţi. Cereţi-Mi aceasta şi EU v-o voi da. EU tânjesc să mpărtăşesc intimitate cu voi, să avem o familiaritate, este Dorinţa MEA să fiu lângă voi mereu, ntr-un mod adânc şi personal.

Dacă voi veniţi la MINE n acest fel, voi veni şi EU la voi. Cuvântul MEU prezintă că EU cer această intimitate de la voi. EU vreau să Mă căutaţi Ş ntr-un loc liniştit, unde NOI putem ¿ mpărtăşi companie unul cu celălalt.

Copii MEI, acesta este locul n care EU vă pot da instrucţiuni cu privire la felul k n care EU vreau să vă trăiţi viaţa. Când veniţi la MINE n intimitate, NOI putem ncepe să ne cunoaştem reciproc, şi EU pot să-MI aştern planurile MELE naintea voastră despre felul n care vreau EU să vă duceţi vieţile voi.

Dar voi trebuie mai 3ntâi să fiţi n Voia MEA, şi ca să fiţi  n Voia MEA, trebuie mai k ntâi să vă predaţi viaţa MIE – să-Mi daţi tot ce este al vostru. Îndreptaţi-vă viaţa către MINE şi nu reţineţi nimic – viaţa voastră să fie  n totalitate a MEA. O vreau prin predare deplină. Acest lucru înseamnă renunţarea la toţi ceilalţi şi la lume. Vreau să vă ndepărtaţi de angajamentul vostru faţă de lume şi să fiţi dispuşi să Mă urmaţi oriunde vă duc EU.

Acest lucru nu este ceva pe care majoritatea oamenilor doresc să-l facă. Atât de mulţi vor să se agaţe de ceva la care refuză să-i dea drumul. Copiii MEI, ce puneţi între NOI? Este munca, averea voastră? Este lucrarea voastră n biserică? Sunt copiii voştri? Ce puneţi între NOI? Ce vă fascinează mai mult decât MINE?

Matei 10:37-39: “Cine iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; şi cine iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine. Cine nu-şi ia crucea lui şi nu vine după Mine nu este vrednic de Mine. Cine îşi va păstra viaţa o va pierde; şi cine îşi va pierde viaţa pentru Mine o va câştiga.”

Copii, dacă nu Mă puneţi pe MINE pe primul loc, veţi pierde ceea ce vă fascinează mai mult decât MINE, şi Mă veţi pierde şi pe MINE. Acestea sunt Cuvinte serioase, copiii MEI, dar necesare de spus. EU vreau să le auziţi şi să vă gândiţi unde sunteţi 3 n MINE. Sunt EU pe primul loc sau sunt la un nivel mai jos n viaţa voastră? Copiii MEI, trebuie să evaluaţi poziţia voastră în MINE. Ce loc deţin EU în inima voastră? Copii, staţi lângă MINE – EU tânjesc să vă ţin aproape de Inima MEA. Ora Întoarcerii MELE Curânde vine. EU nu vreau să fiţi lăsaţi în urmă ca să vă confruntaţi cu ce este mai rău. Veniţi şi găsiţi-Mă. EU sunt mereu aproape, aşteptând ca voi să Mă urmaţi. Dragostea MEA este Minunată! Nu rataţi să vă bucuraţi de Dragostea MEA pentru eternitate.

Acesta este MIRELE vostru REGAL, YAHUSHUA

 

CAPITOLUL 30: MIREASA MEA ESTE ÎNCÂNTĂTOARE ÎN TOATE CĂILE EI

Da, fiică, haide să ncepem din nou. Copii, sunt EU, DOMNUL vostru. Vă salut n Numele TATĂLUI MEU, TATĂLUI vostru.

Copii, ora coborârii MELE, ca să-Mi retrag Mireasa, se grăbeşte. Ea este încântătoare n toate căile ei. EU sunt încântat să o numesc a MEA. Ea este iubita MEA.

Foarte curând, EU o voi lua n Braţele MELE care o aşteaptă. Ea va fi cu MINE pentru toată eternitatea.

Vom fi ca stelele căzătoare, ea şi cu MINE. Dragostea noastră nu va cunoaşte niciodată sfârşitul, iubire eternă, fără sfârşit. Pacea pe care i-o aduc EU ei va dura pentru totdeauna. Ea este Mireasa MEA dulce. Ea este ascultătoare şi iubeşte Căile MELE. Ea este iubirea MEA şi Mă urmează pe MINE. Ea merge pe Cărarea MEA Îngustă. Ea se uită după MINE. Căile ei sunt încântătoare.

Ea este ultima lumină care a mai rămas lumii. Ea arată lumii Căile MELE. Lumea Mă vede pe MINE n ea. Ea reflectă Imaginea MEA lumii. Căile ei sunt smerite şi reflectă o credinţă ca a unui copil. Acestea sunt calităţile celor din cer.

Ora se apropie ca EU să o iau de pe pământ. EU o iau la MINE. O pun deoparte  n siguranţă. În curând, ea va veni cu MINE n siguranţă, unde o s-o ţin ferită de lucrurile care vin. Această oră se apropie, nu vă ndoiţi de aceasta.

Matei 18:3: “şi le-a zis: „Adevărat vă spun că, dacă nu vă veţi întoarce la Dumnezeu şi nu vă veţi face ca nişte copilaşi, cu nici un chip nu veţi intra în Împărăţia cerurilor.”

EU vreau ca voi să vă pregătiţi, deoarece Mireasa MEA este gata. Ea s-a pregătit, spălându-se n Sângele MEU. Ea s-a curăţat şi este fără pată şi zbârcitură. Es este pregătită să vină n Împărăţia MEA Cerească, să aibă comuniune cu MINE şi să se bucure de prezenţa MEA.

Efeseni 5:25-27: “Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele cum a iubit şi Hristos Biserica şi S-a dat pe Sine pentru ea, ca s-o sfinţească, după ce a curăţat-o prin botezul cu apă prin Cuvânt, ca să înfăţişeze înaintea Lui această Biserică, slăvită, fără pată, fără zbârcitură sau altceva de felul acesta, ci sfântă şi fără prihană.”

EU sunt gata ca ea să vină la MINE Õ n ceruri, să vină aici sus. Acesta este un mister, un mister mare, ntrucât ea va fi schimbată la perfecţiune. Ea va fi făcută ca Imaginea MEA F ntr-un trup nou glorios.

Trupul ei va fi schimbat: fără defecte, imortal, lumină eternă, Lumina MEA. Ea va străluci 3n Împărăţia MEA Cerească. Ea va fi glorioasă şi radiantă, deoarece NOI mpărtăşim aceleaşi calităţi. Acest trup nu va muri niciodată şi nu va cunoaşte moartea vreodată. Este o fântână eternă a tinereţii. Acest trup nu va cunoaşte limite. Copiii MEI se vor bucura de noile lor trupuri. Ei nu vor experimenta niciodată durere. Aceste trupuri se vor schimba după circumstanţele cerute de ele. Ei vor naviga prin cer fără efort.

Aceste trupuri vor zbura sau merge. Vor face tot ce face şi trupul uman şi mult mai mult decât atât. Ele sunt trupuri de lumină. Aceste trupuri nu vor fi niciodată restricţionate, aşa cum sunt trupurile umane. Nu este nimic pe care aceste trupuri să nu-l poată face. Nu există restricţii ca la un trup uman. Copiii MEI vor mânca şi se vor bucura de mâncare, cum se bucură acum. Totul cu privire la aceste trupuri noi glorificate, Ù i va surprinde şi uimi pe cei care le vor primi. Totul se va schimba ntr-o răsuflare, ntr-un moment.

Copiii MEI se vor schimba Î ntr-un moment. Se va Entâmpla repede pentru ei. Ei vor fi uimiţi. Copii, aceasta este o schimbare eternă. Ochiul nu a văzut şi urechea nu a auzit, ce am pregătit pentru copiii MEI, copiii MEI credincioşi. 

1 Corinteni 15:51-54: “Iată, vă spun o taină: nu vom adormi toţi, dar toţi vom fi schimbaţi, într-o clipă, într-o clipită din ochi, la cea din urmă trâmbiţă. Trâmbiţa va suna, morţii vor învia nesupuşi putrezirii, şi noi vom fi schimbaţi. Căci trebuie ca trupul acesta, supus putrezirii, să se îmbrace în neputrezire, şi trupul acesta muritor să se îmbrace în nemurire. Când trupul acesta, supus putrezirii, se va îmbrăca în neputrezire, şi trupul acesta muritor se va îmbrăca în nemurire, atunci se va împlini cuvântul care este scris: „Moartea a fost înghiţită de biruinţă.”

Întoarceţi-vă şi staţi faţă n faţă cu MINE. Nu vreţi să rataţi acest eveniment şi toată Gloria MEA, când voi veni să o primesc pe Mireasa MEA la MINE. Acest eveniment vine. Copii, pregătiţi-vă. Vegheaţi, urmaţi-Mă pe MINE. Foarte puţini se uită după MINE. Deoarece sunt prinşi n ghearele lumii.

Totul pare aşa de normal şi n n ordine, dar este atât de nşelător. Lumea este o mincinoasă. Este plină de rău şi mbrăţişează propriul ei adevăr. Ea se agaţă de minciunile cu care tratează şi pe care le dă drept adevăr. Nu există Adevăr n gura ei. Lumea ar vrea ca voi să credeţi că totul este bine, dar totul nu este bine. Curând, lumea va nţelege asta foarte bine.

Pregătiţi-vă. EU nu voi aştepta mult acum. Venirea MEA este chiar la uşă.

EU stau la uşă şi bat. Lăsaţi-Mă n inima voastră. Ora se schimbă. Nisipul din clepsidră se scurge.

Iesiţi afară din zona voastră de comfort şi puneţi-vă pe genunchi. Pocăiţi-vă de păcatele voastre. Predaţi-vă viaţa MIE şi EU vă voi curăţa, vă voi pregăti, EU tânjesc să fac asta. Îndepărtaţi-vă de lume. Ieşiţi din lume. Ea este moarte. Ea nu va mai continua separată de MINE. În căderea ei, ea 3 şi ntoarce spatele către MINE şi caută căile ei rele.

1 Tesaloniceni 5:23: “Dumnezeul păcii să vă sfinţească El însuşi pe deplin; şi duhul vostru, sufletul vostru şi trupul vostru să fie păzite întregi, fără prihană, la venirea Domnului nostru Isus Hristos.”

Acum, copii, trebuie să vă decideţi. Mergeţi cu ea sau ieşiţi afară cu MINE? Alegerea trebuie să o luaţi voi. EU nu pot să fac asta pentru voi. EU nu pot decât să vă cer să mergeţi cu MINE.

EU vreau să fiţi n veci alături de MINE. Tânjesc ca voi să vă alăturaţi MIE n Împărăţia MEA Cerească. Dar această decizie trebuie să o luaţi voi. Predaţi-vă MIE sau rămâneţi 3 n urmă. Aştept decizia voastră. Dragostea MEA este răbdătoare, dar n curând va trebui să-Mi salvez Mireasa. Aceste Cuvinte sunt sigure. EU sunt un DUMNEZEU CARE nu minte. Veniţi la MINE nainte să fie prea târziu.

Minunatul “EU SUNT” YAHUSHUA

 

 

CAPITOLUL 31: FOARTE PUŢINI SE ÎNCHINĂ MIE ŞI SE POCĂIESC FAŢĂ DE MINE

Deci haide să ncepem iarăşi (28 februarie 2012). Copiii MEI pe care EU i preţuiesc, ora Întoarcerii MELE se apropie. Va trebui să vă pregătiţi. Va trebui să fiţi gata. Făceţi-vă gata. EU vreau să vă acoperiţi n Sângele MEU.

Lumea se termină. Ajunge la declinul său. Se apropie de sfârşit faţă de cum a fost până acum. Escalează ntr-un declin moral. Se ridică la răutate totală. Îşi ntoarce spatele ferm mpotriva DUMNEZEULUI ei. Foarte puţini Mă caută la nivelul pe care l doresc de la copiii MEI. Foarte puţini se aruncă la picioarele MELE şi se nchină MIE şi se pocăiesc. Foarte puţini sunt dispuşi să Mă urmeze oriunde vreau EU să meargă, fără obiecţii.

Marcu 8:34: “Apoi a chemat la El norodul împreună cu ucenicii Săi şi le-a zis: „Dacă voieşte cineva să vină după Mine, să se lepede de sine însuşi, să-şi ia crucea şi să Mă urmeze.”

Prea mulţi sunt prinşi n lume şi ™ n ţintele lor lumeşti. Nu ştiţi că această lume ÎMi este un vrăjmaş MIE? Nu voi mai tolera această lume mult timp. Nu-i voi mai permite să meargă mai departe. În curând ÎMi voi lua Mireasa şi-i voi trage pe copiii MEI h n siguranţă. Ea este frumoasă şi EU sunt gata ca ea să vină la casa pe care am pregatit-o pentru ea n Împărăţia Cerurilor. Aceasta se va ” ntâmpla cu siguranţă n curând, copiii MEI. Trebuie să fiţi conştienţi de asta. Trebuie să vă treziţi la acest Adevăr.

Atât de mulţi moţăie, dorm adânc. Ei se ndepărtează de MINE. Ei cad n mâinile duşmanului şi n curând vor cădea k n plasa păsărarului ca păsările care au fost prinse neveghind.

Psalmul 124:7: “Sufletul ne-a scăpat ca pasărea din laţul păsărarului; laţul s-a rupt, şi noi am scăpat.” 

Treziţi-vă la acest Adevăr, copiii MEI. Treziţi-vă şi iată, EU vin!

Treziţi-vă nainte să fiţi prinşi complet cu garda jos şi să cădeţi de tot. Ora Întoarcerii MELE se apropie şi atât de mulţi dorm ncă – dorm adânc. Aceasta nu este ora să fiţi luaţi prin surprindere. Trebuie să vă treziţi! În curând duşmanul vă va avea exact unde doreşte, dacă nu veniţi la MINE ê n predare totală. Acesta este timpul să fiţi serioşi cu privire la DUMNEZEUL vostru.

EU sunt un DUMNEZEU răbdător, dar n curând răbdarea MEA se va sfârşi. Nu voi mai tolera această lume muribundă, pe moarte din cauză că l respinge profund pe DUMNEZEUL ei. Fiecare colţ al lumii M-a respins. Este respingere unilaterală. Lumea mbrăţişează răul acum.

Îmbrăţişează răul, doarme cu răul. Se ridică să facă rău; se aşează să facă rău. Numai Mireasa MEA Mă urmează cu adevărat. Numai ea este fidelă. Doar ea şi-a păstrat mâinile curate. Doar ea Mă urmează pe MINE şi s-a separat de lume. Numai ea nu şi-a murdărit hainele luând parte la lucrurile lumii.

Ea este lumina MEA ntr-o lume ntunecată. Ea străluceşte n v ntuneric. Lumina ei aruncă o scânteie ntr-o lume ntunecată, o lume care se ntunecă şi mai mult pe zi ce trece.

În curând această lumină va fi stinsă, pentru că trebuie să o duc n siguranţă. Atunci lumea va deveni foarte ntunecată şi sumbră. Aceasta este o ora Ú ntunecată, copiii MEI.

Trebuie să păşiţi n Lumina MEA, cât mai aveţi ncă şansa. Mai rămâne puţin timp. Ora aproape s-a sfârşit. Minutarul stă să bată miezul nopţii.

Nu luaţi aceste Cuvinte cu uşurinţă. Ele sunt spre beneficiul vostru: să vă salveze de la ce este mai rău; să vă salveze de la ce vine.

Ioan 8:12: “Isus le-a vorbit din nou şi a zis: „Eu sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.”

Copiii MEI, vă iubesc cum numai un tată iubitor ar putea să o facă. EU vreau ca voi să veniţi n Braţele MELE, unde veţi fi n siguranţă. Doar prin MINE veţi găsi siguranţă, doar 3 n şi prin MINE veţi fi salvaţi. Nu este altă cale. Dacă vă 3 ntoarceţi spre lume după răspunsuri, veţi fi iduşi Î n eroare prin conducerea oamenilor, oameni care nu ştiu nimic despre MINE sau Adevărul MEU.

Această oră se apropie, copiii MEI. Separaţi-vă de lume. Spălaţi-vă mâinile de mizeria care v-o aduce. Ea vă ndepărtează de MINE. Veniţi aproape de MINE. Ţineţi-vă ochii fixaţi la MINE. EU sunt Ultima Salvare care vine nainte ca lumea să se destrame total. Nu rataţi această UNICĂ Salvare Sigură spre siguranţă.

Iacov 4:8: „Apropiaţi-vă de Dumnezeu, şi El Se va apropia de voi. Curăţaţi-vă mâinile, păcătoşilor; curăţaţi-vă inima, oameni cu inima împărţită! “

Pregătiţi-vă să fiţi printre Mireasa MEA. Veniţi la MINE Ù n predare totală. Aşezaţi-vă viaţa la Picioarele MELE. Daţi-Mi MIE loialitatea voastră, tot ce este al vostru. EU vă voi călăuzi afară ntr-un mod sigur.

Aceasta este Promisiunea MEA pentru voi – trecere n siguranţă, libertate de la ceea ce vine n curând pe pământ.

Nu respingeţi oferta MEA. Nu trăiţi ca să regretaţi deciziile voastre. EU sunt fidel Cuvântului MEU. EU vă pot mântui spre siguranţă. EU sunt un DUMNEZEU Puternic, credincios să mântuiesc. Nu lăsaţi să vi se tulbure inima. Alergaţi n Braţele MELE Salvatoare.

DUMNEZEUL vostru Fidel, YAHUSHUA

 

 

CAPITOLUL 32: SUNT PE PUNCTUL SĂ-MI IAU MIREASA ÎN SIGURANŢĂ

Fiica MEA, haide să ncepem (28 februarie 2012). Copii, sunt EU, DUMNEZEUL vostru. EU sunt un DUMNEZEU CĂRUIA  i pasă profund de voi. EU vreau ce este mai bun pentru voi.

Acum, copiii MEI, vreau să auziţi Cuvintele MELE. Ascultaţi cu atenţie, lumea este pe punctul de a se da peste cap. În curând lumea va fi i ntoarsă pe dos. Se vor 3 ntâmpla multe lucruri n lume şi n jurul lumii, şi foarte puţine dintre aceste lucruri vor fi bune. EU ÎMI ridic Mâna Protectoare de peste lume, deoarece ea sa revoltat y mpotriva MEA. Ea merge n direcţia opusă Inimii MELE, Căilor MELE, Adevărului MEU.

Ea este o urâciune pentru MINE. Sunt pe cale să le permit câinilor lui satana să preia conducerea lumii.

Psalmul 22:16: “Căci nişte câini mă înconjoară, o ceată de nelegiuiţi dau târcoale împrejurul meu, mi-au străpuns mâinile şi picioarele.”

Acest eveniment aproape a sosit. Copiii MEI, acestea care vin sunt zile negre. EU nu voi tolera şi mai mult răul lumii ăsteia. Sunt pe cale să–Mi mut Mireasa n siguranţă. Ea va ieşi afară foarte curând. EU nu voi mai suporta mult această lume. Sunt pe cale să vărs această lume. Răul care a preluat controlul peste această lume este putred : n Faţa MEA. Nu mai pot să Mă mai uit la lumea asta. Nu voi mai permite nici ca cei dragi MIE să o mai suporte mult.

Biserica MEA este pe punctul să fie dusă n siguranţă. Această oră vine repede.

De ce vă ndoiţi aşa, copii? Unde este credinţa voastră? De ce sunteţi aşa de ndoielnici? Dacă credeţi voi sau nu, nu are nici o influenţă asupra la ceea ce se va ntâmpla. Se va ntâmpla, copiii MEI, aşa cum prezintă Cartea MEA că se va Î ntâmpla. Am fost sincer n toate Cuvintele MELE. EU am descris vremurile de la sfârşit n Cartea MEA. Citiţi Cuvintele MELE, familiarizaţi-vă cu Cartea MEA. Citiţi aceste Cuvinte cu atenţie. Veţi vedea că acestea sunt de fapt vremurile de sfârşit şi că Venirea MEA este aproape.

Copii, ncetaţi să mai ascultaţi unii la alţii, şi veniţi şi căutaţi-Mă pe MINE. Veniţi la MINE cu o inimă sinceră şi EU vă voi arăta Adevărul, EU tânjesc să vă dezvălui Adevărul vouă.

EU nu-i induc pe copiii MEI n eroare. Dar dacă ei aleg să nu Mă caute, atunci nu le pot dezvălui Adevărul. Ei vor continua să meargă orbi pe uliţele şi potecile distrugerii.

Veniţi cu MINE şi găsiţi-vă drumul. EU vă voi conduce pe, oh, cărarea MEA atât de 3 ngustă. Puţini o găsesc, copiii MEI, puţini o caută. Nu fiţi printre cei care nu găsesc niciodată această cărare. Sunt atât de mulţi pierduţi pe cărări lăturalnice, aşa de mulţi pe calea cea largă pavată cu distrugere.

Matei 7:13: “Intraţi pe poarta cea strâmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, şi mulţi sunt cei ce intră pe ea.”

Veniţi-vă n fire, copiii MEI, veniţi vii. Căutaţi-Mă intens. Aceasta este ora să veniţi la viaţă, să veniţi la viaţă i n MINE. Nu există alte căi către libertate şi viaţă eternă.

Acum este ora, acum! Alergaţi b n Braţele MELE care Aşteaptă. Nu ezitaţi. Ezitarea va fi sfârşitul şi declinul vostru sigur. EU vreau să vă salvez. Predaţi-Mi MIE totul. Daţi-Mi fiecare bucăţică din voi. EU vreau totul. Predarea parţială nu este suficientă.

Veniţi la MINE şi puneţi jos viaţa. EU o voi primi şi vă voi glorifica pentru scopurile MELE Proprii, ca să-Mi serviţi MIE şi să vă bucuraţi de Cer pentru eternitate.

Ieremia 30:19: “Din mijlocul lor se vor înălţa mulţumiri şi strigăte de bucurie; îi voi înmulţi, şi nu se vor împuţina; îi voi cinsti, şi nu vor fi dispreţuiţi.”  

Ora se sfârşeşte. Duşmanul MEU şi croieşte drumul spre scenă. În curând nu veţi mai nega ora n care trăiţi, dar atunci s-ar putea să fie prea târziu pentru salvarea voastră şi voi vă veţi fi ratat şansa de a fi salvaţi. Copiii MEI, EU ncerc să vă trezesc şi să vă aduc la Adevăr. Ce trebuie să fac să vă atrag atenţia? Dacă aşteptaţi prea mult să veniţi la MINE, veţi fi lăsaţi n urmă. Voi fi forţat să vă las. Nu lăsaţi să se h ntâmple asta.

Pocăinţă, predare şi intimitate: asta este ceea ce doresc EU; asta este ceea ce pretind EU de la voi. Acestea sunt cerinţele pentru a fi admis n Împărăţia MEA. Nu spune Cartea MEA asta? Veniţi acum nainte să fie prea târziu. Veniţi şi EU vă voi curăţa n Sângele MEU şi voi veţi fi gata să staţi naintea MEA şi să fiţi primiţi n Împărăţia MEA, Împărăţia MEA Eternă a frumuseţii.

Apocalipsa 1:5: “şi din partea lui Isus Hristos, Martorul credincios, Cel întâi născut din morţi, Domnul împăraţilor pământului! A Lui, care ne iubeşte, care ne-a spălat de păcatele noastre cu sângele Său... .”

Timpul se termină. Nu mai irosiţi Ÿ ncă un minut cu această lume.

Acesta este DOMNUL şi REGELE vostru care Vorbeşte, PREAÎNALTA şi ATOTPUTERNICA AUTORITATE VEŞNICĂ DOMNUL YAHUSHUA.

 

 

CAPITOLUL 33: EU VREAU PRIMUL LOC SAU NICI UN LOC

Haide să µ ncepem (1 martie 2012). Copii, sunt DOMNUL vostru. Am Cuvinte noi să vă aduc la cunoştinţă. Copiii MEI, o nouă eră stă să răsară peste acest pământ. Este una marcată de rău: oameni răi, timpuri rele. Trebuie să vă pregătiţi ca să plecaţi cu MINE. EU vreau să vă faceţi gata. Va trebui să-Mi trag Mireasa afară din această lume rea şi să o pun deoparte n siguranţă.

EU nu pot să o mai ţin mult n această lume, deoarece această lume va deveni n curând foarte urâtă şi prevestitoare de nenorociri. Ea trebuie pusă deoparte n siguranţă. Apoi lumea şi va dezlănţui răul asupra celor care rămân Ì n urmă.

În curând acest eveniment va avea loc. Chiar acum, toate fronturile de furtună se adună ca să creeze o furtună perfectă de distrugere, un val de teroare care va copleşi n curând toată omenirea care se decide mpotriva MEA.

EU trebuie să ocup primul loc n vieţile voastre. EU trebuie să deţin primul loc, ca voi să puteţi evita acestă oroare. EU nu sunt un DUMNEZEU CARE doresc să-i văd pe copiii MEI suferind, dar dacă refuzaţi să Mă puneţi pe MINE mai presus de idolii pe care i puneţi v n inimile voastre deasupra MEA, atunci n curând veţi afla ce ’ nseamnă să-L respingeţi pe DUMNEZEUL vostru, CREATORUL vostru.

EU nu sunt un DUMNEZEU cu CARE să te poţi juca. EU vreau primul loc sau nici un loc. Nu-Mi pasă să fiu pe al 2-lea sau pe al 3- lea loc pe lista voastră de priorităţi. EU v-am creat pentru Beneficiul MEU ca să vă Închinaţi MIE, să-Mi aduceţi MIE Glorie şi să Mă Cunoaşteţi pe MINE; EU tânjesc să fiu cu voi ntr-o relaţie intimă, să aveţi o relaţie apropiată cu MINE.

Dacă alegeţi să nu Mă cunoaşteţi k n acest fel, atunci puteţi să urmaţi calea voastră, atunci NOI putem să rupem compania, iar voi puteţi să aveţi companie cu duşmanul MEU la destinaţia lui veşnică.

EU sunt un DUMNEZEU Gelos. EU nu v-am creat ca să vă mpart cu duşmanul MEU.

Deuteronomul 32:16: „L-au întărâtat la gelozie prin dumnezei străini, L-au mâniat prin urâciuni.“

Ori vreţi să fiţi n exclusivitate ai MEI, ori puteţi să urmaţi cărarea largă spre distrugere, pe care s-au dus deja atât de mulţi alţii. Foarte puţini vor să Mă cunoască pe MINE mai presus de toată goana lor după lume.

Unde sunt EU situat 3 n viaţa voastră? Nu sunt EU demn de locul v ntâi n inima voastră? EU am murit pentru voi, copiii MEI, o moarte teribilă, dureroasă. EU v-am creat şi v-am dat viaţă. EU vă susţin n fiecare zi. Copiii MEI, curând va trebui să vă decideţi.

Vreţi Pacea, Calmul şi Iubirea MEA? Vreţi Asigurarea MEA cu privire la o trecere sigură afară dintr-o lume care 3 n curând se va destrăma? Atunci acum este ora să vă decideţi ce veţi alege să faceţi. Cum ÎL veţi mbrăţişa pe DUMNEZEUL vostru…, cu iubire şi devotamnet sau cu indiferenţă căldicică?

Filipeni 2:8: “La înfăţişare a fost găsit ca un om, S-a smerit şi S-a făcut ascultător până la moarte, şi încă moarte de cruce.”

EU am nevoie să vă decideţi. Sunteţi dispuşi să muriţi faţă de voi pentru MINE şi să-Mi predaţi tot ce este al vostru MIE? EU aştept să răspundeţi la Oferta MEA de a veni la MINE n pocăinţă smerită, aMi cere să vă iert păcatele şi a vă acoperi n Sângele MEU. Doar prin Sângele MEU puteţi fi salvaţi, doar prin sacrificiul pe care EU lam făcut pe cruce.

Dacă acceptaţi acest Cadou al Răscumpărării prin Sângele MEU, atunci pocăiţi-vă de păcatele voastre cu o inimă sinceră. Puneţi-vă jos viaţa Ì naintea MEA. Urmaţi-Mă fără ezitare. EU pot să vă ê ntorc vieţile, să vă curăţ, şi să vă pregătesc pentru Împărăţia MEA. Făceţi-vă gata să veniţi cu MINE.

Luaţi această ofertă serios n considerare. Copii, puteţi să aşteptaţi mult. Dar aşteptarea ca să vedeţi ce se ntâmplă şi evitarea acestei decizii, s-ar putea să vă facă să pierdeţi tot ce deţin EU pentru voi O n viaţa următoare. Nu fiţi nechibzuiţi, veniţi-vă n fire. Pregătiţi-vă, fiţi gata. EU vreau să fiţi salvaţi de la groaza care urmează.

EU Mă rog pentru voi. EU Mă rog TATĂLUI MEU din partea voastră. Copii, această oră descreşte. EU vreau să vă decideţi. EU VOI VENI DUPĂ MIREASA MEA! Nu rataţi această mişcare măreaţă a lui DUMNEZEU. Nu rataţi tot ce am pentru voi.

EU sunt fidel Cuvântului MEU. EU VOI TRIUMFA ŞI BISERICA MEA VA TRIUMFA! Deci trebuie să luaţi n considerare Cuvintele MELE.

EU sunt Minunatul “EU SUNT”, EU sunt DOMNUL YAHUSHUA CREDINCIOS SĂ IZBĂVESC

 

 

CAPITOLUL 34: VINE NECAZUL CEL MARE – MARE NECAZ

Haide să ncepem (2 martie 2012). Copiii MEI, sunt EU, DOMNUL vostru. Am Cuvinte noi să vă transmit: Copii, aceasta este o oră serioasă. Vine durere mare n lume. Va fi pericol mult şi tristeţe. Aceste necazuri au nceput deja. Păcatul este fără frâu printre oameni.

Nu disperaţi totuşi, EU am biruit lumea. EU vin să o duc pe Mireasa MEA n siguranţă. Ea este frumoasă şi ncântătoare de privit. Ea se uită după Întoarcerea MEA, Întoarcerea MEA Curândă. Ea şi ţine ochii aţintiţi la MINE. EU o iubesc din toată Inima MEA. O v mbrăţişez cu Ochii MEI. EU veghez fiecare mişcare a ei. Ea nu părăseşte raza MEA vizuală niciodată.

În curând ea va fi cu MINE n Împărăţia MEA Cerească ascunsă ’ n siguranţă, n timp ce lumea pe care ea o părăseşte se destramă ca nişte cusături.

Ioan 16:33: “V-am spus aceste lucruri ca să aveţi pace în Mine. În lume veţi avea necazuri; dar îndrăzniţi, Eu am biruit lumea.”

Acest eveniment se desfăşoară acum, copii. Vine necaz – mare necaz. Ceva precum lumea nu a mai cunoscut vreodată 3 nainte. Voi toţi păreţi a fi aşa de orgolioşi cu privire la Avertizările MELE, Semnele MELE, Cartea MEA.

Nu nţelegeţi că pe pământ vine necaz? Vine şi nici un om nu-l poate opri. Acesta vine datorită unei lumi care-L abandonează pe DUMNEZEUL ei, ÎL respinge pe DUMNEZEUL ei. Această lume nu are respect pentru MINE şi Căile MELE. Aşa că EU trebuie să-Mi trag Mâna MEA Protectoare şi să Mă retrag cu Mireasa MEA. În curând lumea va Î nţelege ce : nseamnă teroare adevărată.

1 Ioan 4 1:8: “Preaiubiţilor, să nu daţi crezare oricărui duh; ci să cercetaţi duhurile, dacă sunt de la Dumnezeu; căci în lume au ieşit mulţi proroci mincinoşi. Duhul lui Dumnezeu să-L cunoaşteţi după aceasta: orice duh care mărturiseşte că Isus Hristos a venit în trup este de la Dumnezeu; şi orice duh care nu mărturiseşte pe Isus nu este de la Dumnezeu, ci este duhul lui Antihrist, de a cărui venire aţi auzit. El chiar este în lume acum. Voi, copilaşilor, sunteţi din Dumnezeu; şi i-aţi biruit, pentru că Cel ce este în voi este mai mare decât cel ce este în lume. Ei sunt din lume; de aceea vorbesc ca din lume, şi lumea îi ascultă. Noi însă suntem din Dumnezeu; cine cunoaşte pe Dumnezeu ne ascultă; cine nu este din Dumnezeu nu ne ascultă. Prin aceasta cunoaştem Duhul adevărului şi duhul rătăcirii. Preaiubiţilor, să ne iubim unii pe alţii; căci dragostea este de la Dumnezeu. Şi oricine iubeşte este născut din Dumnezeu şi cunoaşte pe Dumnezeu. Cine nu iubeşte n-a cunoscut pe Dumnezeu; pentru că Dumnezeu este dragoste.”

EU nu vă voi minţi, copii, EU sunt DUMNEZEU. Această lume nu va fi un loc Ì n care să vreţi să rămâneţi n urmă, ca să vedeţi rezultatul acestui eveniment. Voi nu veţi supravieţui lucrurile care vor veni, dacă veţi vrea să rămâneţi cu MINE. Toţi cei care Mă vor mărturisi, după ce Mireasa MEA va fi ndepărtată, vor muri pentru credinţa lor. Va fi o vreme grea pentru copiii MEI.

Nu fiţi neX nţelepţi crezând altceva.

2 Timotei 3:12: “De altfel, toţi cei ce voiesc să trăiască cu evlavie în Hristos Isus vor fi prigoniţi.”

EU nu voi fi batjocorit. Această lume nu poate să continue n acelaşi stil şi să creadă că nu există consecinţe. Am obosit să protejez şi să-Mi pese de o lume care Mă urăşte aşa şi Mă batjocoreşte. Această eră stă să se 3 ncheie. În curând i voi permite lumii să aibă ce-şi doreşte, o lume fără DUMNEZEUL ei CARE ţine răul n frâu, răul care va veni peste ea n curând. Lumea nu Mă preţuieşte ca DUMNEZEUL ei, aşa că o voi lăsa să aibă dorinţa ei cea mai mare, să se ndepărteze de un DUMNEZEU SFy NT, BUSOLA ei DIVINĂ. Apoi lumea va descoperi importanţa urmării Regulilor şi Legilor MELE şi urmarea Căilor MELE Eterne.

O lume fără frâu, la asta vor asista copiii MEI rămaşi n urmă. Va fi un timp oribil pentru omenire. Nu rămâneţi n urmă. Nu aşteptaţi.

Curăţiţi-vă i n Sângele MEU şi n Cuvântul MEU. Săpaţi adânc n Paginile Cuvântului MEU.

Pocăiţi-vă şi predaţi-vă vieţile MIE. Lăsaţi-Mă să vă salvez de la ceea ce vine. EU sunt dispus. Timpul este scurt. Grăbiţi-vă. Aceasta este ora să fugiţi n Braţele MELE. Iubirea MEA vă aşteaptă.

Lăsaţi-Mă să vă salvez de la ce este mai rău. Veniţi n siguranţă sub Acoperirea cu Sângele MEU. EU sunt nerăbdător să salvez.

Aceste Cuvinte sunt Adevărate şi Pure.

Acesta este DOMNUL, YAHUSHUA PUTERNIC SĂ SALVEZ

 

 

CAPITOLUL 35: NU ESTE NICI UN BENEFICIU ÎN A ALERGA DUPĂ O LUME MURIBUNDĂ

Haide să µ ncepem iarăşi. Copii, vă vorbeşte DOMNUL vostru: Copiii MEI, EU vin Õ n scurt timp, aşa că nu vă descurajaţi. Lumii acesteia Ó i expiră timpul ca să mai ndrepte lucrurile faţă de MINE. Curând, cei care refuză să Ş ndrepte lucrurile faţă de MINE, prin pocăinţă şi predare totală MIE, vor suferi consecinţele.

Adversarul MEU este nsetat după sânge şi fără milă. Lumea va cunoaşte teroarea ntr-un mod cum nu a mai trăit-o niciodată. Această oră se apropie rapid.

EU nu voi mai suporta mult această lume rea, fără inimă. Am văzut şi auzit destul. Este o lume care-L respinge pe DUMNEZEUL ei, şi care pune spatele căilor MELE şi Adevărului MEU.

Iacov 4:4: “Suflete preacurvare! Nu ştiţi că prietenia lumii este vrăjmăşie cu Dumnezeu? Aşa că cine vrea să fie prieten cu lumea se face vrăjmaş cu Dumnezeu.”

Copii, sunteţi călăuziţi de orbi dacă continuaţi să fugiţi fără sens după lume. Nu este absolut nici un beneficiu n a alerga după o lume muribundă, căreia i lipseşte o busolă morală. Ar trebui să vă fi dat seama de asta până acum. Veniţi la Adevăr.

Nu există nici o speranţă pentru această lume moartă, muribundă, care-L respinge pe CREATORUL ei. Trebuie să daţi atenţie. Deschideţi-vă ochii. Sunteţi duşi Ÿ n rătăcire de la Cărarea MEA Îngustă.

Copii, puţini găsesc această cărare. Veniţi la raţiune! Curăţaţi problema din ochii voştri şi daţi solzii jos de pe ei. Veniţi la MINE după ochi SPIRITUALI. Lăsaţi-Mă să vă deschid pentru Adevăr.  

Încetaţi să vă mai jucaţi cu duşmanul ca şi cum ar fi o joacă nepericuloasă. El este mortal, gata să vă lovească când vă aşteptaţi cel mai puţin. Voi nu-i puteţi fi adversari, despărţiţi de MINE.

Voi trebuie să veniţi aproape de MINE ca să fiţi protejaţi. Sunteţi n siguranţă, numai dacă sunteţi lângă MINE. Veţi supravieţui numai dacă staţi Ş n Cartea MEA şi construiţi o relaţie apropiată cu MINE. Înţelegeţi acest lucru? Dacă mergeţi singuri, nu veţi reuşi. Nu vă nşelaţi. Nu fiţi nechibzuiţi. Inima omului l nşeală pe acesta. Duşmanul MEU este prea şmecher pentru voi. De aceea puteţi reuşi doar având o relaţie strânsă cu MINE. Dacă sunteţi aproape de MINE, cu adevărat aproape, duşmanul nu vrea să vină aproape de MINE. Întunericul nu suportă Lumina.

Aşa că puneţi-vă jos planurile şi vieţile voastre, şi predaţile MIE. Lăsaţi-Mă să vă arăt Voia MEA Perfectă pentru viaţa voastră. EU pot să fac asta. EU sunt dispus. Este Dorinţa MEA ca voi să fiţi n Voia MEA pentru viaţa voastră. Aceasta este Dorinţa MEA, să vă curăţ n Sângele MEU şi să vă aduc aproape de MINE; precum o mamă şi iubeşte copilul, aşa tânjesc EU să am grijă de voi.

Isaia 66:13: “Cum mângâie pe cineva mama sa, aşa vă voi mângâia Eu; da, veţi fi mângâiaţi în Ierusalim!”

Matei 23:37: “Ierusalime, Ierusalime, care omori pe proroci şi ucizi cu pietre pe cei trimişi la tine! De câte ori am vrut să strâng pe copiii tăi cum îşi strânge găina puii sub aripi, şi n-aţi vrut!”

Copii, această oră a Întoarcerii MELE Curânde se apropie. Voi nu vegheaţi. Voi veţi fi lăsaţi. EU vin doar după copii MEI cărora le pasă să vegheze, care doresc să Mă caute Ó ntr-un mod intim. Aceştia sunt cei care vor veni. Toţi ceilaţi vor fi lăsaţi, 3 n mod trist. Mulţi dintre ei vor fi chiar pierduţi n distrugere subită.

Aceasta este o oră serioasă şi acestea sunt avertismente serioase. Citiţi Cartea MEA, deschideţi-i paginile. Rugaţi-vă ca DUHUL MEU să vă conducă la tot Adevărul.

Timpul se termină. Nu mai pierdeţi nici un minut gonind după o lume care Mă urăşte pe MINE, DUMNEZEUL vostru. Voi mergeţi ntr-o direcţie fatală. Veniţi-vă Şn fire. Căutaţi-Mă pe MINE, căutaţi DUHUL MEU, CĂUTAŢI-L pe TATĂL MEU, căutaţi-NE pe NOI. NOI suntem UNA şi NOI tânjim să vă salvăm.

Ora Sosirii MELE Curânde a venit. Nu rataţi Salvarea MEA.

Acesta este DOMNUL vostru YAHUSHUA, CARE vă Iubeşte din toată Inima.

 

CAPITOLUL 36: MULŢI CARE CRED CĂ SUNT GATA, SE PĂCĂLESC SINGURI

Haide să Ó ncepem, fiica MEA (4 martie 2012). Ascultaţi cu atenţie U n timp ce vă transmit Cuvinte noi. Copila MEA, sunt DOMNUL vostru. Te rog, scrie aceste Cuvinte: Ora Întoarcerii MELE se apropie, atât de mulţi nu veghează, atât de mulţi au obloanele trase şi refuză să asculte de raţiune. Ora Întoarcerii MELE vine rapid. Trebuie să fiţi gata, copii. Trebuie să vă faceţi gata.

Fiţi n alertă şi vegheaţi. Acest lucru este esenţial pentru a fi pregătit. Numai cei care veghează vor fi luaţi. Numai cei cărora le pasă să ştie despre Venirea MEA pot fi făcuţi gata.

Cei cărora nu le pasă şi care nu rămân n DUHUL MEU, vor rămâne să se confrunte cu ce este mai rău.

Mulţi vor fi surprinşi că au fost lăsaţi. Mulţi vor fi şocaţi că nu au fost luaţi, atât de mulţi oameni care cred că sunt gata, se păcălesc pe ei ê nşişi. Ei sunt departe de a fi gata. Ei sunt legaţi de lucrurile lumii. Lor le stau gândurile la alte lucruri. Lor nu le pasă să vegeheze după Venirea MEA. Ei sunt preocupaţi de ei nşişi şi de lume. Ei nu petrec timp cu MINE. Ei nu se uită după MINE.

Ei şi bat joc şi-i persecută pe cei ce fac asta, şi totuşi ei vor rămâne perplexi când vor fi lăsaţi n urmă, crezând că M-au cunoscut. Ei nu Mă cunosc deloc.

Ei doar cred că Mă cunosc. Inimile lor sunt departe de MINE. Ei nu vin niciodată la MINE n locul secret. Ei fug la lucrurile lumii. Ochii lor nu sunt interesaţi să se uite după MINE. Lor le place să aibă dea face cu lucrurile lumii şi să le atingă pe acestea.

Ei plănuiesc departe n viitor. Ei şi fac planuri care nu se vor realiza niciodată. Ei nu Mă n ntreabă niciodată pe MINE cu privire la aceste planuri, dacă ar face-o le-aş spune să se concetreze asupra MEA, să vină lângă MINE, să-şi pună jos planurile şi să le predea MIE. Asta este ceea ce vreau EU..., o predare totală, să vă depuneţi planurile la Picioarele MELE, să-Mi daţi tot ce este al vostru, chiar şi viaţa voastră şi planurile voastre pentru viitor.

Numai EU ştiu ce rezervă viitorul. Toate planurile pe care le face oricine se pot prăbuşi ntr-un moment. De ce să nu Mă lăsaţi pe MINE să activez Planurile MELE pentru vieţile voastre? EU ştiu ce este cel mai bine pentru voi, copiii MEI. EU cunosc 3 nceputul de la sfârşit. EU sunt ALFA şi OMEGA.

Apocalipsa 22:13: “Eu sunt Alfa şi Omega, Cel Dintâi şi Cel de pe Urmă, Începutul şi Sfârşitul.”

EU sunt CREATORUL soarelui, al lunii şi al stelelor. Nu credeţi că EU pot să am grijă de voi şi de planurile voastre viitoare? EU vă pot accepta v n Împărăţia MEA, dacă doar Mi-aţi da MIE viaţa voastră. EU vă pot aduce la pace şi siguranţă; să vă port afară cu MINE n siguranţă. Voi puteţi trăi n pace, ştiind că Planurile MELE pentru voi sunt perfecte şi EU sunt puternic să mântuiesc.

Voi puteţi să aveţi această siguranţă, dacă sunteţi n Voia MEA Perfectă pentru viaţa voastră. Voi nu trebuie să vă mai ngrijoraţi nici o zi Î n plus, dacă sunteţi ; n Voia MEA. Eliberaţi controlul pe care  l aveţi asupra propriilor voastre căi şi planuri. Ele vă vor duce doar la distrugere.

Predaţi-Mi MIE totul şi păşiţi n Voia MEA, Voia MEA Perfectă. Lăsaţi-L pe SINGURUL CARE cunoaşte Õ nceputul de la sfârşit, să aibă grijă de voi. EU sunt DUMNEZEUL Veşnic. EU vă voi aduce n Împărăţia MEA Veşnică. Puteţi avea acest lucru, dacă-l cereţi.

Apocalipsa 21:6 “Apoi mi-a zis: „S-a isprăvit! Eu sunt Alfa şi Omega, Începutul şi Sfârşitul. Celui ce îi este sete îi voi da să bea fără plată din izvorul apei vieţii.”

Predaţi-vă, pocăiţi-vă şi făceţi-Mă pe MINE al vostru. Ajungeţi să Mă cunoaşteţi. EU voi mpărtăşi Inima MEA cu voi. EU tânjesc să merg cu voi; voi nu veţi fi niciodată singuri. Deci acum este vremea să vă predaţi. Acesta este ora. Acum este timpul. Alegeţi nţelept.  

Sunt atât de multe căi. Doar una este cea corectă, numai una este cărarea cea dreaptă.

Ajungeţi să Mă cunoaşteţi pe MINE şi EU vă voi călăuzi pe cărarea cea dreaptă. Aceasta este Dorinţa MEA, să vă călăuzesc şi conduc.

Evrei 12:13: “... croiţi cărări drepte cu picioarele voastre, pentru ca cel ce şchioapătă să nu se abată din cale, ci mai degrabă să fie vindecat.”

Curând ceasul va bate de miezul nopţii. Alergaţi û n Braţele MELE, Braţe Sigure. Lăsaţi-Mă să vă salvez. Alegeţi repede. Mă ê ntristează să las pe oricare dintre voi, dar alegerea este a voastra.

Nu ezitaţi să primiţi Dragostea MEA.

YAHUSHUA DUMNEZEU AL DRAGOSTEI NEMAIAUZITE

1 Ioan 4:16: “… noi am cunoscut şi am crezut dragostea pe care o are Dumnezeu faţă de noi. Dumnezeu este dragoste; şi cine rămâne în dragoste rămâne în Dumnezeu, şi Dumnezeu rămâne în el.”

 

CAPITOLUL 37: VĂ MAI RĂMÂNE DOAR PUŢIN TIMP PREŢIOS

Haide să ncepem. Vă voi da mai multe Cuvinte: Copii, sunt EU, DOMNUL vostru şi am Cuvinte să vă transmit.

Ora se face târzie. A mai rămas puţină lumină din zi. Trebuie să vă faceţi gata, fiţi gata, pentru că Venirea MEA este aproape. Se ncheie.

Puţini sunt gata şi veghează. La puţini le pasă să fie gata. Mulţi aleg să ignore avertizările MELE. Mulţi sunt orgolioşi cu privie la ce urmează să vină. Această oră se – ncheie.

EU vreau ca voi să fiţi alertaţi şi pe vârful degetelor de la picioare. Dacă nu sunteţi aşa, veţi fi prinşi nefiind n n gardă. Dacă nu vegheaţi, nu veţi putea vedea ce vine. Numai cei care veghează vor fi alertaţi. Numai aceştia se vor fi pregătit atunci, deoarece ei veghează. Cum puteţi fi pregătiţi, dacă nu vegheaţi? Numai cei pregătiţi şi gata vor pleca. Toţi ceilalţi se vor alege cu prea puţin datorită candele lor pe jumătate pline.

Matei 25:7-10: “Atunci toate fecioarele acelea s-au sculat şi şi-au pregătit candelele. Cele nechibzuite au zis celor înţelepte: „Daţi-ne din untdelemnul vostru, căci ni se sting candelele.” Cele înţelepte leau răspuns: „Nu; ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă nici vouă; ci mai bine duceţi-vă la cei ce vând untdelemn şi cumpăraţi-vă.” Pe când se duceau ele să cumpere untdelemn, a venit mirele: cele ce erau gata au intrat cu el în odaia de nuntă şi s-a încuiat uşa.”

Acesta nu este timpul să faceţi un pui de somn, copiii MEI. Aceasta nu este ora să dormiţi.

EU nu vin să-i iau pe cei care nu stau nici măcar treji destul timp, ca să vegheze după MINE. Cei care vor dormi când voi veni EU, se vor trezi la un coşmar viu cu privire la ce se va ntâmpla pe pământ. Într-adevăr ce timp trist pentru Biserica MEA adormită.

Evrei 9:28: “... tot aşa, Hristos, după ce S-a adus jertfă o singură dată, ca să poarte păcatele multora, Se va arăta a doua oară, nu în vederea păcatului, ca să aducă mântuirea celor ce-L aşteaptă.”

Copiii MEI dorm adânc şi dacă nu se trezesc curând, se vor afla i n mâinile duşmanului MEU. El este fără milă şi fără compasiune sau preocupare pentru cineva. El are un singur lucru n minte: putere şi control. El va conduce cu un pumn de fier. Nu pot să vă impresionez suficient cu privire la gravitatea care va veni. Aceasta este o oră serioasă, şi lucruri seriose vin peste pământ.

Nu Mă ncântă să vă spun aceste lucruri. EU doar vreau să vă avertizez cu privire la ce vine, deoarece EU nu vreau ca voi să suferiţi prin devastarea care urmează să infesteze pământul.

Veniţi-vă n fire, copiii MEI. Treziţi-vă din visele voastre, v ndepărtaţi-vă obloanele. Veniţi repede la MINE. Vă mai rămâne puţin timp preţios. EU vreau să vă salvez de la ce este cel mai rău.

Nu fiţi prinşi n furtuna care se apropie. Foarte puţini vor ieşi cu MINE afară, când îMi voi lua Mireasa. Foarte puţini au ales să se uite după MINE şi să se pregătească prin spălarea cu Cuvântul MEU şi curăţirea Sângelui MEU. Nu există alte răspunsuri. Nu există o altă cale.

Efeseni 5:25-27: “Bărbaţilor, iubiţi-vă nevestele cum a iubit şi Hristos Biserica şi S-a dat pe Sine pentru ea, ca s-o sfinţească, după ce a curăţat-o prin botezul cu apă prin Cuvânt, ca să înfăţişeze înaintea Lui această Biserică, slăvită, fără pată, fără zbârcitură sau altceva de felul acesta, ci sfântă şi fără prihană.”

Predaţi-vă n ora asta. EU sunt gata să vă primesc. EU vreau ca voi să veniţi la MINE şi să fiţi salvaţi. EU vă voi acoperi şi proteja de ororile care urmează să vină. Salvaţi-vă şi veniţi la MINE. EU sunt singura scăpare – nu există o alta. Predaţi-vă inima şi viaţa MIE printr-o predare totală. Voi veţi fi făcuţi gata, gata prin lucrarea DUHULUI MEI SF NT. Lăsaţi-L pe EL să vă umple şi voi veţi vedea Adevărul, Adevărul MEU.

EU sunt gata să vă aduc n Împărăţia MEA. Veniţi? Acesta este DOMNUL vostru YAHUSHUA. EU Sunt Răbdător şi Îngăduitor Aşteptând ca voi să vă decideţi. Alegeţi-Mă pe MINE şi fiţi salvaţi!

 

CAPITOLUL 38: CEI CARE MĂ URMEAZĂ CU ADEVĂRAT VEGHEAZĂ – EI SUNT PUŞI ÎN GARDĂ

Fiică, haide să ncepem. Fiica MEA, EU sunt gata să-ţi dau Cuvinte noi: Copii, vă vorbeşte DOMNUL vostru. Ora Întoarcerii MELE se apropie, iar copiii MEI dorm, ei dorm adânc. Ei fac un pui de somn, complet neobservând ceea ce se ntâmplă n jurul lor. Ei nici măcar nu veghează. Este evident că ei sunt orbiţi şi că nu-şi au ochii ndreptaţi spre MINE.

EU voi veni ca un hoţ n noapte. Mulţi vor fi prinşi nefiind  n gardă. Nu spune Cuvântul MEU aşa? Dacă este aşa, atunci de ce ignoră atât de mulţi acest avertisment? De ce refuză ei să vegheze şi să acorde atenţie? EU doresc ce este cel mai bine pentru ei, iar ei îMi dau MIE ultimul loc.

Dacă copiii MEI M-ar urma ndeaproape, atunci ar ştii să vegheze, să se uite, şi să Mă aştepte pe MINE. Atunci ei ar fi informaţi cu privire la lumea din jurul lor şi la modul n care ea Mă respinge pe MINE răsunător pe cele patru colţuri ale pământului.

Adepţii MEI adevăraţi veghează. Ei sunt puşi n gardă. Ei şi au urechile lipite de pământ, ca să audă Paşii MEI. Ei veghează Fiecare Mişcare a MEA şi ei îMi aud Vocea.

EU vin şi asta nu este un mister pentru cei care se uită după MINE ê n aşteptare. Aceşti copii sunt răbdători şi totuşi ncordaţi. Aceasta este Biserica MEA adevărată, Mireasa MEA. Ea este uimitoare, şi entuziasmul ei cu privire la Întoarcerea MEA Mă captivează. Iubesc râvna ei n timp ce Mă aşteaptă. Aceştia sunt cei pentru care am murit EU, adepţii MEI credincioşi care mor faţă de ei nşişi pentru MINE.

Luca 12:37: “Ferice de robii aceia pe care stăpânul îi va găsi veghind la venirea lui! Adevărat vă spun că el se va încinge, îi va pune să şadă la masă şi se va apropia să le slujească.” 

Ei şi pun vieţile jos la Picioarele MELE şi se ? ndepărtează de lume şi de lucrurile lumii pentru DOMNUL lor. Pentru aceasta EU sunt foarte recunoscător şi recompensele pentru această Biserică frumoasă a MEA nu se vor sfârşi niciodată.

Puteţi face parte din această Biserică, Mireasa MEA. Puteţi fi gata să mergeţi când vom pleca Î mpreună spre vilele din Împărăţia MEA Cerească, pe care le-AM pregătit EU. Totuşi mai rămâne doar puţin timp, aşa că vegheaţi la felul n care Mă urmaţi pe MINE.

EU doresc o predare totală. Cer un angajament deplin. Aşterneţi-vă viaţa jos pentru MINE n toată plinătatea ei, nelăsând nimic n urmă. EU vreau viaţa voastră ntreagă. O voi schimba cu o viaţă nouă n MINE. Vreau să vă aduc viaţă nouă. Vreau să vă spăl n Sângele MEU; să vă stabilesc n Împărăţia MEA; să vă dau un loc printre copiii MEI, care-MI vor sluji MIE pentru eternitate; şi vor conduce şi Ú mpărăţi veşnic cu MINE, alături de MINE.

Aceasta este Mireasa MEA. Ea este frumoasă, un popor pregătit care este gata, aşteptând, veghind după REGELE lor. EU vin să-i salvez pe aceşti copii, să-i iau afară spre libertate şi siguranţă, departe de răul care este pe punctul să copleşească pământul. Ei sunt biruitorii MEI. Voi puteţi să fiţi printre ei. EU vă aştept, copiii MEI, să vă alăturaţi Petrecerii MELE de Nuntă, să faceţi parte din Împărăţia MEA. EU păstrez un loc pentru voi la Masa Cinei MELE de NUNTĂ. Acolo este câte un şervet pregătit pentru voi, dar voi trebuie mai ntâi să veniţi să l revendicaţi.

EU nu voi ţine uşa deschisă pentru totdeauna. Curând  i voi aduce pe copiii MEI, care sunt gata, prin acest culoar de siguranţă, şi apoi ea se va nchide, lăsându-i n urmă pe cei care refuză Invitaţia MEA de a veni, ca să  ntâmpine ce este mai rău.

Ce zi tristă pentru cei care resping Oferta MEA de siguranţă şi salvare. Realizarea lor n acea zi cu privire la ce s-a ntâmplat şi ce au ratat, va fi devastatoare. Apoi se va instala realitatea cu privire la ce au pierdut şi ce vor trebui să nfrunte. Vor fi regrete mari. Vor fi multe bocete şi urlete, când Biserica MEA căldicică va realiza alegerea ei tristă de a respinge şi ignora Multele MELE Avertizări.

Da, pierderea lor va fi enormă şi ndurerarea lor va fi mare. Copii, aceştia nu trebuie să fiţi voi. Nu este nevoie ca voi să fiţi lăsaţi să vedeţi ntunericul desfăşurându-se n jurul pământului. Veniţi la MINE  n predare totală, pocăinţă completă şi părere sinceră de rău pentru păcatele voastre, şi o dorinţă sinceră să Mă urmaţi pe MINE cu toată inima voastră.

EU voi schimba inimile voastre şi vă voi spăla cu Sângele MEU, albind petele de păcate. Voi veţi sta pregătiţi i naintea MEA şi făcuţi gata ca să vă alăturaţi Minunatei MELE Cine de Nuntă.

Inima MEA tânjeşte ca voi să vă ntoarceţi la MINE. EU sunt TATĂL vostru, CREATORUL vostru. Tânjesc ca voi să veniţi la MINE, ca să vă pot face PROPRII MEI fii şi fiice. Aceasta este şansa voastră să ndreptaţi lucrurile cu MINE: Haide să trăim o mpreună n veci. Aştept decizia voastră.

EU sunt DOMNUL vostru, EU sunt REGELE vostru, EU sunt DUMNEZEUL vostru IEHOVA

 

CAPITOLUL 39: MĂRTURIA MEA: CU PRIVIRE LA ACEST DOCUMENT ŞI LA POSTUL MEU

DOMNUL m-a chemat să mă duc I ntr-un loc izolat, ca să mă rog acolo şi să ţin un post de 40 de zile doar cu apă. După 2 săptămâni am luat cina n fiecare zi, şi ceva mai târziu am băut 4 pahare de suc 3 n fiecare zi. Acest post a fost cel mai greu lucru pe care cred că l-am făcut n viaţa mea.

DOMNUL m-a adus la acest post ca să mor faţă de mine, ceea ce am şi făcut. EL mi-a dat de asemenea multe Cuvinte, pe care am ncercat să le protocolez n mod fidel, astfel ncât să le citească alţii. Acest document mi-a fost dictat de DOMNUL Î n timpul zilelor mele de post ntre 27 ianuarie 2012 şi 6 martie 2012. (Vă rog să luaţi n considerare, că cele mai multe din scrisorile dictate mie de DOMNUL, nu au fost datate individual, deoarece postul a fost atât de greu pentru mine,  ncât nu mi-a plăcut să mă gândesc la ce dată era, sau la cât de greu părea să treacă timpul postului.) În timpul acestui post, DOMNUL mi-a spus să cer “PINE CEREASCĂ” ori de câte ori o vroiam să-mi ajute la durerile cauzate de foame. Aşa că am cerut-o de fiecare dată când am simţit durerile din cauza foamei sau dureri asociate cu postul. De fiecare dată când am cerut “Pv INEA CEREASCĂ” de la DOMNUL, durerile pur şi simplu au dispărut.

A fost uimitor şi miraculos. DOMNUL este “PŞ INEA CEREASCĂ” (vezi citatul din Biblie de mai jos).

Cam pe la jumătatea postului, am citit o carte care m-a făcut ntradevăr să stau dreaptă şi să fiu atentă. Era despre o femeie căreia i-a fost arătat cerul şi iadul. Ea a raportat că celor din iad le este mereu foame şi sete. Acesta a fost un moment decisiv pentru mine pe parcursul acestui post, deoarece eu ţineam un post de 40 de zile doar de mâncare (şi mie desigur nu-mi era sete, pentru că beam apă), dar nu mi puteam imagina să-mi petrec eternitatea fiind nfometată (având n vedere că numai 40 de zile au fost o luptă incredibilă) şi nsetată, şi de aceea vreau ca ceilalţi să se gândească la acest adevăr profund şi să se gândească  n mod serios la destinaţia lor eternă.

Sunt recunoscătoare DOMNULUI, că m-a trecut prin acest post de 40 de zile.

Cu privire la aceste Cuvinte date mie, DOMNUL a folosit multe cuvinte cărora nici nu le cunoşteam semnificaţia. Astfel eu a trebuit să le caut Ş n dicţionar şi să constat că ele au fost mereu cuvintele perfecte. Eu sunt deasemenea scriitoare şi ştiu că dacă aş fi scris eu ceva aşa de lung precum acest document de peste 100 de pagini, atunci aş fi fost nevoită să fac multe reformulări, reeditări, ştergeri, adăugări, pe când acest document nu a fost modificat nici măcar o dată - eu pur şi simplu am scris Dictarea DOMNULUI, aşa cum mi-a fost spusă ea. Am scris Cuvintele DOMNULUI 3ntr-un jurnal şi le-am retipărit n ntregime, fără nici măcar o singură reformulare sau modificare – engleză perfectă. Toată GLORIA să fie a DOMNULUI! Mulţumesc DOAMNE pentru răbdarea Ta cu acest vas inferior, Susan Davis.

 

ISUS ESTE Pe INEA CEREASCĂ

Ioan 6:29-58: “Isus le-a răspuns: „Lucrarea pe care o cere Dumnezeu este aceasta: să credeţi în Acela pe care L-a trimis El.” „Ce semn faci Tu deci”, I-au zis ei, „ca să-l vedem şi să credem în Tine? Ce lucrezi Tu? Părinţii noştri au mâncat mană în pustiu, după cum este scris: „Le-a dat să mănânce pâine din cer.” Isus le-a zis: „Adevărat, adevărat vă spun că Moise nu v-a dat pâinea din cer, ci Tatăl Meu vă dă adevărata pâine din cer; căci Pâinea lui Dumnezeu este aceea care Se coboară din cer şi dă lumii viaţa.” „Doamne”, Iau zis ei, „dă-ne totdeauna această pâine.” Isus le-a zis: „Eu sunt Pâinea vieţii.

Cine vine la Mine nu va flămânzi niciodată; şi cine crede în Mine nu va înseta niciodată. Dar v-am spus că M-aţi şi văzut, şi tot nu credeţi. Tot ce-Mi dă Tatăl va ajunge la Mine; şi pe cel ce vine la Mine, nu-l voi izgoni afară: căci M-am coborât din cer ca să fac nu voia Mea, ci voia Celui ce M-a trimis. Şi voia Celui ce M-a trimis este să nu pierd nimic din tot ce Mi-a dat El, ci să-l înviez în ziua de apoi. Voia Tatălui Meu este ca oricine vede pe Fiul şi crede în El să aibă viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi.” Iudeii cârteau împotriva Lui, pentru că zisese: „Eu sunt Pâinea care S-a coborât din cer.” Şi ziceau: „Oare nu este Acesta Isus, fiul lui Iosif, pe al cărui tată şi mamă îi cunoaştem? Cum, dar, zice El: „Eu M-am coborât din cer”?”

Isus le-a răspuns: „Nu cârtiţi între voi. Nimeni nu poate veni la Mine, dacă nu-l atrage Tatăl, care M-a trimis; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi. În Proroci este scris: „Toţi vor fi învăţaţi de Dumnezeu.” Aşa că oricine a ascultat pe Tatăl şi a primit învăţătura Lui vine la Mine. Nu că cineva a văzut pe Tatăl, afară de Acela care vine de la Dumnezeu; da, Acela a văzut pe Tatăl. Adevărat, adevărat vă spun că cine crede în Mine are viaţa veşnică. Eu sunt Pâinea vieţii. Părinţii voştri au mâncat mană în pustiu, şi au murit.

Pâinea care Se coboară din cer este de aşa fel, ca cineva să mănânce din ea şi să nu moară. Eu sunt Pâinea vie care s-a coborât din cer. Dacă mănâncă cineva din pâinea aceasta, va trăi în veac; şi pâinea pe care o voi da Eu este trupul Meu pe care Îl voi da pentru viaţa lumii.” La auzul acestor cuvinte, iudeii se certau între ei şi ziceau: „Cum poate Omul acesta să ne dea trupul Lui să-L mâncăm?” Isus le-a zis: „Adevărat, adevărat vă spun că, dacă nu mâncaţi trupul Fiului omului şi dacă nu beţi sângele Lui, n-aveţi viaţa în voi înşivă.

Cine mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu are viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi. Căci trupul Meu este cu adevărat o hrană, şi sângele Meu este cu adevărat o băutură. Cine mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu rămâne în Mine, şi Eu rămân în el. După cum Tatăl, care este viu, M-a trimis pe Mine, şi Eu trăiesc prin Tatăl, tot aşa, cine Mă mănâncă pe Mine va trăi şi el prin Mine. Astfel este Pâinea care S-a coborât din cer, nu ca mana pe care au mâncat-o părinţii voştri, şi totuşi au murit: cine mănâncă Pâinea aceasta va trăi în veac.” Amin

 

Impressum

Tag der Veröffentlichung: 10.03.2016

Alle Rechte vorbehalten

Nächste Seite
Seite 1 /