Cover

"Bine,te sun eu mai tarziu,trebuie sa fac dusi.Esti cea mai tare prietena!Pa,Alice!"
"Ok,si tu,pa Emma!"
*******************
Inchide telefonul si se duce spre dusi.....

Se aud picaturile de apa curgand si printre ele se observa si una de sange...
Dupa aceea s-a speriat si a tipat foarte tareeeeee...
Ea coboara jos si ii spuse mamei sale:
"Mama in dusi curg picaturi de sange!!!Vino repede"
Mama fugii cu Emma.Cand s-a uitat a vazut o fata, pe acea fata o chema Diana.Emma si mama ei fugii repede din baie si lua un cutit.Cand s-au dus nu mai era nimeni.Ele s-au uitat prin jur si mama a vazut-o in spatele Emmei peDiana.Si dupa acea mama ii da cutitul Emmei,dar Diana a vazut-o si a omorat-o pe mama Emmei.
In a doua seara:
Emma a plans toata ziua si la noapte a chemat-o pe Alice.Ele au stat impreuna.S-au culcat.Prin timpul noptii Emma a auzit un zgomot foarte puternic.Cand s-a ridicat s-a dus spre bucutarie si pe scarile care urcai la etaj a vazut un copil alb!!!
Dupa acea a inceput sa discute cu el,si copilul a vrut sa il ajute dar Emma nu a reusit pentru ca el a disparut misterios.S-a dus sa se cule...
Dimineata a vrut sa se duca la Moll si s-a dus in parcare la masina,cand s-a urcat in masina si cand a pornit motorul Diana i-a spart geamul,a deschis usa si a dat-o jos din masina.

Impressum

Tag der Veröffentlichung: 06.03.2011

Alle Rechte vorbehalten

Nächste Seite
Seite 1 /